Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони адмінбудівлі ТУ ДБР у м. Мелітополі за адресою: м. Мелітополь, вул.Індустріальна,89
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2019-03-21-000927-b ● 415e4b3166c04e48a8340586863be23a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ МЕЛІТОПОЛІ |
Код ЄДРПОУ: | 42348993 |
Місцезнаходження: | 72316, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, Індустріальна, 89 |
Контактна особа: |
Мішина Аліса +380937654616 zvit42348993@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 13:38 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 570 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівлі ТУ ДБР у м. Мелітополі за адресою: м. Мелітополь, вул.Індустріальна,89
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72316, Україна, Запорізька область, Мелітополь, Індустріальна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 травня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2019 15:41 |
ТД Охорона ТУ ДБР Мелітополь.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 29 березня 2019 09:41
Дата відповіді: 29 березня 2019 16:34
При цьому загальна кількість охоронців повинна складати не менше необхідної кількості охоронців для забезпечення здійснення охорони об’єкту по даній закупівлі (надати копії підтверджуючих документів). - які саме документи? трудові чи 1 ДФ?
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання зазначаємо.
Пунктом 2.6 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації даної пропозиції визначено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необідні знання та досвід, Учасники надають довідку у довільній формі за підписом керівника, що містить інформацію щодо кількості та відповідності визначеним умовам тендерної документації працівників/службовців Учасника. При цьому загальна кількість охоронців повинна складати не менше необхідної кількості охоронців для забезпечення здійснення охорони об’єкту по даній закупівлі (надати копії підтверджуючих документів). Оскільки законодавством не передбачено форми підтверджуючих документів, вважатимемо за можливе надання копій відповідних аналогічних документів, визначених у відповідних пунктах Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960, а саме п.2 Постанови: документи, що підтверджують відповідність установленим умовам залучення та відсутність обмежень стосовно працівників, задіяних до здійснення охоронних заходів щодо фахівця (фахівців) з організації заходів охорони - копія трудового договору або витяг з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання; щодо персоналу охорони (за наявності) - список персоналу охорони на дату подання заяви про отримання ліцензії (додаток 2), підписаний керівником здобувача ліцензії або уповноваженою ним особою та завірений печаткою (за наявності);
Пунктом 2.6 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації даної пропозиції визначено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необідні знання та досвід, Учасники надають довідку у довільній формі за підписом керівника, що містить інформацію щодо кількості та відповідності визначеним умовам тендерної документації працівників/службовців Учасника. При цьому загальна кількість охоронців повинна складати не менше необхідної кількості охоронців для забезпечення здійснення охорони об’єкту по даній закупівлі (надати копії підтверджуючих документів). Оскільки законодавством не передбачено форми підтверджуючих документів, вважатимемо за можливе надання копій відповідних аналогічних документів, визначених у відповідних пунктах Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960, а саме п.2 Постанови: документи, що підтверджують відповідність установленим умовам залучення та відсутність обмежень стосовно працівників, задіяних до здійснення охоронних заходів щодо фахівця (фахівців) з організації заходів охорони - копія трудового договору або витяг з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання; щодо персоналу охорони (за наявності) - список персоналу охорони на дату подання заяви про отримання ліцензії (додаток 2), підписаний керівником здобувача ліцензії або уповноваженою ним особою та завірений печаткою (за наявності);
Вогнепальна зброя
Дата подання: 29 березня 2019 09:43
Дата відповіді: 29 березня 2019 10:34
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання зазначаємо.
На підставі статей 6 та 7 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» при здійсненні досудового розслідування злочинів, віднесених до підслідності Державного бюро розслідувань, у приміщеннях Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Мелітополі (далі – ТУ ДБР у м. Мелітополі), можуть зберігатися документи (в тому числі, які містять відомості, віднесені до держтаємниці), висновки експертів, речові докази у кримінальних провадженнях (в тому числі наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори згідно з Переліком наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року № 770, вогнепальна зброя та набої до неї, тощо).
У зв’язку з викладеним відповідно до п.2 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», Постанови КМУ від 19.06.2013 № 421 та Наказу МВС України від 01.09.2015 № 1053, ТУ ДБР у м. Мелітополі відповідає критеріям особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями.
У випадках, передбачених Законом України «Про Державне бюро розслідувань», на підставі та в порядку, визначених Законом України "Про Національну поліцію", посадові особи Державного бюро розслідувань зберігають, носять та застосовують вогнепальну зброю і спеціальні засоби, а також застосовують заходи фізичного впливу.
Відповідно до наказу МВС від 11.10.2018 № 828 «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення, зберігання та експлуатації озброєння в Національній поліції України» усі приміщення для зберігання озброєння забезпечують цілодобовою озброєною охороною.
На підставі статей 6 та 7 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» при здійсненні досудового розслідування злочинів, віднесених до підслідності Державного бюро розслідувань, у приміщеннях Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Мелітополі (далі – ТУ ДБР у м. Мелітополі), можуть зберігатися документи (в тому числі, які містять відомості, віднесені до держтаємниці), висновки експертів, речові докази у кримінальних провадженнях (в тому числі наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори згідно з Переліком наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року № 770, вогнепальна зброя та набої до неї, тощо).
У зв’язку з викладеним відповідно до п.2 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», Постанови КМУ від 19.06.2013 № 421 та Наказу МВС України від 01.09.2015 № 1053, ТУ ДБР у м. Мелітополі відповідає критеріям особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями.
У випадках, передбачених Законом України «Про Державне бюро розслідувань», на підставі та в порядку, визначених Законом України "Про Національну поліцію", посадові особи Державного бюро розслідувань зберігають, носять та застосовують вогнепальну зброю і спеціальні засоби, а також застосовують заходи фізичного впливу.
Відповідно до наказу МВС від 11.10.2018 № 828 «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення, зберігання та експлуатації озброєння в Національній поліції України» усі приміщення для зберігання озброєння забезпечують цілодобовою озброєною охороною.
Договір з поліцією
Дата подання: 29 березня 2019 09:45
Дата відповіді: 29 березня 2019 14:16
Стаття 19 ЗУ "Про охоронну діяльність" визначає, що укладання договорів з УПО - це є право, а не обов'язок. Тому ваша вимога дискримінує тих, хто це право не використав. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення від 29 березня 2019 року відносно вимоги про наявність договору з УПО, надаємо Вам роз’яснення щодо питань порушених Вами у зверненні.
Згідно абзацу 4 ч.1 ст. Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність»), суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії.
Згідно ч.1 ст.8 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності надає послуги з охорони на підставі договору, укладеного із замовником у письмовій формі відповідно до законодавства.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на об’єкті охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків). Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо). Співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності договору про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
Згідно абзацу 4 ч.1 ст. Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність»), суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії.
Згідно ч.1 ст.8 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності надає послуги з охорони на підставі договору, укладеного із замовником у письмовій формі відповідно до законодавства.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на об’єкті охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків). Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо). Співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності договору про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
Вимога
Дата подання: 29 березня 2019 09:46
Дата відповіді: 29 березня 2019 10:49
На підставі якого НПА Ви маєте охоронятися виключно суб'єктами охоронної діяльності, які мають доступ до державної таємниці? Ваша вимога дискримінує тих, хто такого доступу не має і мати його не зобов'язаний. Тому просимо виключити дану вимогу та внести зміни!
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання зазначаємо.
Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Мелітополі (далі – ТУ ДБР у м. Мелітополі) відповідно до п.16 ст.6 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» здійснює діяльність, пов’язану з державною таємницею на підставі спеціального дозволу, виданого Управлінням Служби безпеки України в Запорізькій області.
У зв’язку із вказаним, підрозділ з охорони ТУ ДБР у м. Мелітополі буде обізнаний із тактико-технічними даними інженерно-технічних засобів охорони режимних приміщень, систем сигналізації, змістом пропускного та внутрішньооб’єктового режиму, які, відповідно до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом СБУ від 12.08.2005 № 440, належать до інформації із ступенем секретності «таємно», доступ до якої здійснюється згідно вимог Закону України «Про державну таємницю» від 21.01.1994 № N 3855-XII.
Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Мелітополі (далі – ТУ ДБР у м. Мелітополі) відповідно до п.16 ст.6 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» здійснює діяльність, пов’язану з державною таємницею на підставі спеціального дозволу, виданого Управлінням Служби безпеки України в Запорізькій області.
У зв’язку із вказаним, підрозділ з охорони ТУ ДБР у м. Мелітополі буде обізнаний із тактико-технічними даними інженерно-технічних засобів охорони режимних приміщень, систем сигналізації, змістом пропускного та внутрішньооб’єктового режиму, які, відповідно до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом СБУ від 12.08.2005 № 440, належать до інформації із ступенем секретності «таємно», доступ до якої здійснюється згідно вимог Закону України «Про державну таємницю» від 21.01.1994 № N 3855-XII.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Запорізькій області |
561 405,60
UAH з ПДВ
|
561 405,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області |
563 112,00
UAH з ПДВ
|
563 112,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Запорізькій області #40108947 |
Переможець |
561 405,60
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2020 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 19:14
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 19:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:18
|
Дод.угода. №1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:00
|
Дод.угода. №1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2019 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2019 17:58
|
Договір.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2019 17:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2019 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2019 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2019 14:36
|
Протокол 23.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2019 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 18:07
|
Договір ДСО.pdf | укладений |
22 квітня 2019 18:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною людино-години в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 15-6228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 153/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Укладений договір відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог Господарського, Цивільного кодексів України та у зв'язку з виправленням технічної помилки, допущеної виконавцем під час розрахунку ціни договору. |
Номер договору про закупівлю: | 15-6228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15-6228 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились викласти пункт 11.1 Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 15-6228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились викласти пункт 9.1 Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 15-6228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), дійшли згоди збільшити суму Договору на суму що не перевищує 20%, а саме 12,9% в сумі – 73432,80 грн. (сімдесят три тисячі чотириста тридцять дві грн 80 коп.) у тому числі ПДВ 20% 12238,80 грн. (дванадцять тисяч двісті тридцять вісім грн. 80 коп), а саме: 2. Пункт 2.3 Договору викласти у такій редакції: «Загальна сума договору становить 634838 грн 40 коп. (шістсот тридцять чотири тисячі вісімсот тридцять вісім грн 40 коп.) - У 2019 році з 09.05.2019 по 31.12.2019 сума складає 561405,60 грн. (п’ятсот шістдесят одну тисячу чотириста п’ять гривень 60 коп.) в тому числі ПДВ 93 567,60 грн. (дев’яносто три тисячі п’ятсот шістдесят сім гривень 60 коп.) - У 2020 році з 01.01.2020 по 31.01.2020 сума складає 73432,80 грн. (сімдесят три тисячі чотириста тридцять дві гривні 80 коп.) в тому числі ПДВ 12238,80 грн. (дванадцять тисяч двісті тридцять вісім грн 80 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 15-6228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |