Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-03-21-000852-a c28380916706428f938216e245898268
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ігнатченко

+380989190840 viddilosvitu2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Софіївської селищної ради Софіївського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41529135
Місцезнаходження: 53100, Україна , Дніпропетровська обл., Софіївський район, смт Софіївка, вул. Шкільна, 1
Контактна особа: Вікторія Ігнатченко
+380989190840
viddilosvitu2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 13:13
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53100, Україна, Дніпропетровська область, смт Софіївка, вул.Шкільна, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 11:42
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 березня 2019 07:57
Дата відповіді: 22 березня 2019 10:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Тендерної документації пункту 6 Розділу ІІІ: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 2 до цієї документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 2 до цієї документації», а також згідно Додатку 2 до тендерної документації: «У разі, якщо дані технічні вимоги та специфікація товару містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги та специфікація товару містять вираз "або еквівалент".», разом з тим відповідно Додатку 2 до тендерної документації до п.4 пп. 4.2. «Учасник повинен надати детальний опис запропонованого учасником товару із зазначенням торгової марки та технічних характеристик». Необхідно зазначити конкретні моделі обладнання, точні технічні характеристики складових запропонованої комплектації», але запропонований товар має мати негірші характеристи, ніж наведені у Додатку 2 до тендерної документації. 2) Згідно з Тендерною документацією пункту 1 Розділу V: «Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – ціна-100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Відповідно до тендерної документації пункту 2 Розділу V: Учасник повинен надати: 1. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). 2. Копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з Реєстру платників єдиного податку (для неплатників ПДВ). 3. Лист-згоду в довільній формі на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» (ця вимога стосується фізичних осіб, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, що є учасниками).
4. Враховуючи вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII, Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16.09.2015 №549/2015, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 №829-р, тендерна пропозиція учасника буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації, якщо:
- цей учасник є юридичною особою – резидентом Російської Федерації державної форми власності та/або юридичною особою, частка статутного капіталу якого перебуває у власності Російської Федерації;
- цей учасник здійснює продаж товарів, робіт та послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Учасник надає гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю.
5. Довідку в довільній формі про застосування учасником заходів із захисту довкілля.
Всі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути чинні на дату розкриття пропозицій.
У разі, якщо у учасника немає власного обладнання, матеріально-технічної бази, водіїв, експедиторів, сертифікатів тощо, він може надати необхідні документи від виробників продукції або інших постачальників, які будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору за результатами проведеної процедури закупівлі, та документально підтвердити свої із ними договірні відносини».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович 8 512,00
UAH з ПДВ
8 289,00
UAH з ПДВ
Документи
ПУГАЧ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА 8 600,00
UAH з ПДВ
8 290,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 8 798,00
UAH з ПДВ
8 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 9 150,00
UAH з ПДВ
9 150,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 10 800,00
UAH з ПДВ
10 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 11 426,00
UAH з ПДВ
11 426,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА 12 000,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

08 квітня 2019 01:21
Pasport M2070 series.pdf
08 квітня 2019 01:21
Техн характ Samsung M2070.PDF
08 квітня 2019 01:21
Гарант 12 міс Нов. товар.PDF
08 квітня 2019 01:21
Персон дані 1.pdf
08 квітня 2019 01:21
Мат-тех база.PDF
08 квітня 2019 01:21
Податки і збори.pdf
08 квітня 2019 01:21
Ненад Статуту.pdf
08 квітня 2019 01:21
Лист умови_дог_згода.PDF
08 квітня 2019 01:21
Лист гарант 17ст..pdf
08 квітня 2019 01:21
Досвід дог2-2.pdf
08 квітня 2019 01:21
Досвід дог2-1.pdf
08 квітня 2019 01:21
Досвід дог2.PDF
08 квітня 2019 01:21
Паспорт код1.pdf
08 квітня 2019 01:21
Док Андросович1.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 16:02
Цінова пропозиція Пугач.pdf
21 березня 2019 16:02
Установчі документи.pdf
21 березня 2019 16:02
Досвід робіт.pdf

Публічні документи

31 березня 2019 12:53
гарант.лист на доставку.pdf
31 березня 2019 12:53
технічні показники.pdf
31 березня 2019 12:53
виписка.pdf
31 березня 2019 12:53
сертиф UA.032.D.00823-11.jpg
31 березня 2019 12:53
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 квітня 2019 21:24
документи Артем (1).pdf

Публічні документи

07 квітня 2019 20:12
Електронний підпис
07 квітня 2019 20:11
Для кваліфікації.zip
07 квітня 2019 20:11
інструкція.pdf
07 квітня 2019 20:11
керівництво.pdf
07 квітня 2019 20:11
БФП.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Андросович Сергій Адамович

ПУГАЧ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА

Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА

ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
Відхилено 8 289,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 17:37
ПУГАЧ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
#3281512360
Відхилено 8 290,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 17:39
Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2942005656
Відхилено 8 798,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 17:40
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 9 150,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 12:40

Документи

11 квітня 2019 17:37
Електронний підпис
11 квітня 2019 17:36
Протокол 32.pdf
10 квітня 2019 14:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

11 квітня 2019 17:39
Електронний підпис
11 квітня 2019 17:39
Протокол 34.pdf

Документи

11 квітня 2019 17:40
Електронний підпис
11 квітня 2019 17:40
Протокол 35.pdf

Документи

12 квітня 2019 12:40
Електронний підпис
12 квітня 2019 12:39
Протокол 37.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
9 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 12:40
Електронний підпис
12 квітня 2019 12:39
Протокол 37.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 11:52
Договір 46.pdf укладений
23 квітня 2019 11:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 150,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 525,00 UAH)