Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект обладнання для ендоскопічних втручань в гінекології
The set of equipment for endoscopic interventions in gynecology
The set of equipment for endoscopic interventions in gynecology
Очікувана вартість
5 799 000,00 UAH
UA-2019-03-21-000822-a ● 3b100d53d5b9482594544451394791dd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КЗОЗ Обласна дитяча клінічна лікарня №1 |
Код ЄДРПОУ: | 02003706 |
Місцезнаходження: | 61051, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Клочківська, 337а |
Контактна особа: |
Тетяна Кузнецова +380577251069 odkl1buhalter@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Стрілець Євгеній +380577251022 odkl1buhalter@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Health Care Institution Regional Children's Clinical Hospital № 1 |
National ID: | 02003706 |
Contact point: |
Kuznetcova Tetyana +380577251069 odkl1buhalter@i.ua |
Additional contacts: |
Стрілець Євгеній +380577251022 odkl1buhalter@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 5 799 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 21 березня 2019 11:37 |
Enquiries until: | 16 квітня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 квітня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 5 799 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 995 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для ендоскопічних втручань в гінекології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61051, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 337-А
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
The set of equipment for endoscopic interventions in gynecology
CPV: 33160000-9
Період постачання:
по 01 листопада 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2019 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2019 09:55 |
Протокол змін 2.pdf | |
19 квітня 2019 09:55 |
Додаток 4 зі змінами.docx | |
29 березня 2019 10:15 |
Додаток 3_ВИМОГИ 17 СТ. зі змінами.doc | |
29 березня 2019 10:15 |
Протокол змін.pdf | |
21 березня 2019 11:38 |
Додаток 2_КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.doc | |
21 березня 2019 11:38 |
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
21 березня 2019 11:38 |
announcement_o__rocurement.doc | |
21 березня 2019 11:38 |
ТД.doc | |
21 березня 2019 11:38 |
Оголошення.doc | |
21 березня 2019 11:38 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.doc |
19 квітня 2019 09:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 квітня 2019 09:55 |
Протокол змін 2.pdf
|
||||||
19 квітня 2019 09:55 |
Додаток 4 зі змінами.docx
|
||||||
29 березня 2019 10:15 |
Додаток 3_ВИМОГИ 17 СТ. зі змінами.doc
|
||||||
29 березня 2019 10:15 |
Протокол змін.pdf
|
||||||
21 березня 2019 11:38 |
Додаток 2_КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.doc
|
||||||
21 березня 2019 11:38 |
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
||||||
21 березня 2019 11:38 |
announcement_o__rocurement.doc
|
||||||
21 березня 2019 11:38 |
ТД.doc
|
||||||
21 березня 2019 11:38 |
Оголошення.doc
|
||||||
21 березня 2019 11:38 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-21-000822-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТАМЕД", Код ЄДРПОУ:42268028
Дата подання: 09 квітня 2019 14:43
Щодо предмета закупівлі
21 березня 2019 року Комунальним закладом охорони здоров’я Обласна дитяча клінічна лікарня № 1(надалі за текстом - Замовник) було оголошено відкритіторги з публікацією англійською мовою, ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків «Комплект обладнання для ендоскопічних втручань в гінекології, 1 комплект., ідентифікатор закупівлі: UA – 2019 -03- 21- 000822-a.
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, а саме з Додатком № 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» вважаємо що Замовником не обґрунтовано необхідність об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі і наше, на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до тендерної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти, зокрема винесення 7 позиції «Система лігування судин» в окремий лот. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі UA – 2019 -03- 21- 000822-a шляхом виділення в окремий лот наступних предметів закупівлі: позиції № 7 що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, а саме з Додатком № 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» вважаємо що Замовником не обґрунтовано необхідність об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі і наше, на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до тендерної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти, зокрема винесення 7 позиції «Система лігування судин» в окремий лот. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі UA – 2019 -03- 21- 000822-a шляхом виділення в окремий лот наступних предметів закупівлі: позиції № 7 що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 квітня 2019 09:43
Комунальний заклад охорони здоров'я Обласна дитяча клінічна лікарня № 1 уважно розглянуло Вашу вимогу за закупкою UA-2019-03-21-000822-a та керуючись п. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) повідомляє таке.
Комунальний заклад охорони здоров'я Обласна дитяча клінічна лікарня № 1не має підстав для поділу вказаного предмета закупівлі на лоти, оскільки уся затребувана продукція складає повноцінний єдиний за своїм призначенням та функціональною завантаженістю комплект для ендоскопічних втручань. Необхідна позиція №7: Система лігування судин використовуватиметься при ендоскопічних втручаннях в умовах обмеженного візуального контролю (тобто лапароскопічних гінекологічних втручань). Вона повинна забезпечувати лігування судинного пучка до 7мм в діаметрі для спільного та одномоментного(!) використання з ендовідеокамерою, джерелом світла, інсуфлятором, ендоскопічною помпою тощо.
Будь-який виробник, представник виробника або інше підприємство може взяти участь в даних торгах, запропонувавши продукцію власного виробництва та/або сторонніх виробників в одній ціновій пропозиції, без будь-яких обмежень зі сторони КЗОЗ Обласна дитяча клінічна лікарня №1, згідно тендерної документації.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі - Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу II "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Аналогічна думка викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. N 3304-06/26774-06 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)». Таким чином тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства з урахуванням потреб комунального закладу, та практики розгляду скарг Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вважаємо, що у тендерній документації не міститься жодних дискримінаційний вимог, що звужують коло учасників та порушують норми статей 3, 22 Закону.
Комунальний заклад охорони здоров'я Обласна дитяча клінічна лікарня № 1не має підстав для поділу вказаного предмета закупівлі на лоти, оскільки уся затребувана продукція складає повноцінний єдиний за своїм призначенням та функціональною завантаженістю комплект для ендоскопічних втручань. Необхідна позиція №7: Система лігування судин використовуватиметься при ендоскопічних втручаннях в умовах обмеженного візуального контролю (тобто лапароскопічних гінекологічних втручань). Вона повинна забезпечувати лігування судинного пучка до 7мм в діаметрі для спільного та одномоментного(!) використання з ендовідеокамерою, джерелом світла, інсуфлятором, ендоскопічною помпою тощо.
Будь-який виробник, представник виробника або інше підприємство може взяти участь в даних торгах, запропонувавши продукцію власного виробництва та/або сторонніх виробників в одній ціновій пропозиції, без будь-яких обмежень зі сторони КЗОЗ Обласна дитяча клінічна лікарня №1, згідно тендерної документації.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі - Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу II "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Аналогічна думка викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. N 3304-06/26774-06 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)». Таким чином тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства з урахуванням потреб комунального закладу, та практики розгляду скарг Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вважаємо, що у тендерній документації не міститься жодних дискримінаційний вимог, що звужують коло учасників та порушують норми статей 3, 22 Закону.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 травня 2019
Найменування: | КЗОЗ Обласна дитяча клінічна лікарня №1 |
Код ЄДРПОУ: | 02003706 |
Місцезнаходження: | 61051, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Клочківська, 337а |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Київмедсервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Медвельт | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Київмедсервіс" #31752355 |
Переможець |
5 796 083,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2019 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 09:38
|
Договор 14-19.pdf | укладений |
28 травня 2019 09:36
|