Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для ендоскопічних втручань в гінекології
The set of equipment for endoscopic interventions in gynecology
Очікувана вартість
5 799 000,00 UAH
UA-2019-03-21-000822-a 3b100d53d5b9482594544451394791dd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кузнецова

+380577251069 odkl1buhalter@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КЗОЗ Обласна дитяча клінічна лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 02003706
Місцезнаходження: 61051, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Клочківська, 337а
Контактна особа: Тетяна Кузнецова
+380577251069
odkl1buhalter@i.ua
Додаткові контактні особи: Стрілець Євгеній
+380577251022
odkl1buhalter@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Health Care Institution Regional Children's Clinical Hospital № 1
National ID: 02003706
Contact point: Kuznetcova Tetyana
+380577251069
odkl1buhalter@i.ua
Additional contacts: Стрілець Євгеній
+380577251022
odkl1buhalter@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 березня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 14:38
Очікувана вартість: 5 799 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 21 березня 2019 11:37
Enquiries until: 16 квітня 2019 17:00
Complaints submission until: до 22 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 квітня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 5 799 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 995 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для ендоскопічних втручань в гінекології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 337-А
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

The set of equipment for endoscopic interventions in gynecology
CPV: 33160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 09:55
Протокол змін 2.pdf
19 квітня 2019 09:55
Додаток 4 зі змінами.docx
29 березня 2019 10:15
Додаток 3_ВИМОГИ 17 СТ. зі змінами.doc
29 березня 2019 10:15
Протокол змін.pdf
21 березня 2019 11:38
Додаток 2_КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.doc
21 березня 2019 11:38
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
21 березня 2019 11:38
announcement_o__rocurement.doc
21 березня 2019 11:38
ТД.doc
21 березня 2019 11:38
Оголошення.doc
21 березня 2019 11:38
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
19 квітня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 09:55
Протокол змін 2.pdf
19 квітня 2019 09:55
Додаток 4 зі змінами.docx
21 березня 2019 11:38
Додаток 4_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
29 березня 2019 10:15
Додаток 3_ВИМОГИ 17 СТ. зі змінами.doc
21 березня 2019 11:38
Додаток 3_ВИМОГИ 17 СТ..doc
29 березня 2019 10:15
Протокол змін.pdf
21 березня 2019 11:38
Додаток 2_КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.doc
21 березня 2019 11:38
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
21 березня 2019 11:38
announcement_o__rocurement.doc
21 березня 2019 11:38
ТД.doc
21 березня 2019 11:38
Оголошення.doc
21 березня 2019 11:38
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-21-000822-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТАМЕД", Код ЄДРПОУ:42268028
Дата подання: 09 квітня 2019 14:43
Щодо предмета закупівлі
21 березня 2019 року Комунальним закладом охорони здоров’я Обласна дитяча клінічна лікарня № 1(надалі за текстом - Замовник) було оголошено відкритіторги з публікацією англійською мовою, ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків «Комплект обладнання для ендоскопічних втручань в гінекології, 1 комплект., ідентифікатор закупівлі: UA – 2019 -03- 21- 000822-a.
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, а саме з Додатком № 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» вважаємо що Замовником не обґрунтовано необхідність об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі і наше, на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до тендерної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти, зокрема винесення 7 позиції «Система лігування судин» в окремий лот. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі UA – 2019 -03- 21- 000822-a шляхом виділення в окремий лот наступних предметів закупівлі: позиції № 7 що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 квітня 2019 09:43
Комунальний заклад охорони здоров'я Обласна дитяча клінічна лікарня № 1 уважно розглянуло Вашу вимогу за закупкою UA-2019-03-21-000822-a та керуючись п. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) повідомляє таке.
Комунальний заклад охорони здоров'я Обласна дитяча клінічна лікарня № 1не має підстав для поділу вказаного предмета закупівлі на лоти, оскільки уся затребувана продукція складає повноцінний єдиний за своїм призначенням та функціональною завантаженістю комплект для ендоскопічних втручань. Необхідна позиція №7: Система лігування судин використовуватиметься при ендоскопічних втручаннях в умовах обмеженного візуального контролю (тобто лапароскопічних гінекологічних втручань). Вона повинна забезпечувати лігування судинного пучка до 7мм в діаметрі для спільного та одномоментного(!) використання з ендовідеокамерою, джерелом світла, інсуфлятором, ендоскопічною помпою тощо.
Будь-який виробник, представник виробника або інше підприємство може взяти участь в даних торгах, запропонувавши продукцію власного виробництва та/або сторонніх виробників в одній ціновій пропозиції, без будь-яких обмежень зі сторони КЗОЗ Обласна дитяча клінічна лікарня №1, згідно тендерної документації.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі - Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу II "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Аналогічна думка викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. N 3304-06/26774-06 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)». Таким чином тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства з урахуванням потреб комунального закладу, та практики розгляду скарг Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вважаємо, що у тендерній документації не міститься жодних дискримінаційний вимог, що звужують коло учасників та порушують норми статей 3, 22 Закону.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 травня 2019
UA-2019-03-21-000822-a3b100d53d5b9482594544451394791dd
Найменування: КЗОЗ Обласна дитяча клінічна лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 02003706
Місцезнаходження: 61051, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Клочківська, 337а
Учасник Документи Рішення Додатково
Приватне підприємство "Київмедсервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Медвельт
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

07 травня 2019 10:34
Протокол розгляду.pdf
07 травня 2019 10:35
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Медвельт #34879999

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

07 травня 2019 10:36
Протокол розгляду.pdf
07 травня 2019 10:36
Електронний підпис

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Київмедсервіс"

ТОВ Медвельт

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Київмедсервіс" 5 796 083,00
UAH з ПДВ
5 796 083,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Медвельт 5 798 000,00
UAH з ПДВ
5 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Київмедсервіс"

ТОВ Медвельт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Київмедсервіс"
#31752355
Переможець 5 796 083,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Київмедсервіс"
#31752355
5 796 083,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 09:51
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 09:38
Договор 14-19.pdf укладений
28 травня 2019 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 796 083,00
UAH (в тому числі ПДВ 379 183,00 UAH)