Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 11:53 |
Очікувана вартість: | 89 416 333,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 894 163,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 447000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2019 12:18 |
Технічне завдання.rar | |
21 березня 2019 12:13 |
Частина 2.pdf | |
21 березня 2019 12:13 |
Частина 1.pdf | |
21 березня 2019 12:13 |
Частина 3.pdf | |
21 березня 2019 12:12 |
2.ТД-реконструкція площі Соборної.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000002 ● 86147be8728a463883bad1b5c5970193
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2019 № 110
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-03-21-000731-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21 березня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-12 14:27:49
Запит замовнику щодо надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція площі Соборної в Центральному районі м. Миколаєва» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1) Пропоную надати пояснення щодо відсутності в додатку 1 (проект договору про закупівлю робіт за державні кошти) до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 21.03.2019 б/н, джерел фінансування робіт та умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва?
2) Пропоную пояснити, на якій підставі зроблено висновок щодо відповідності пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» умовам тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 21.03.2019 б/н (далі – ТД), в частині надання учасником Статуту без відмітки державного реєстратора?
3) Пропоную пояснити, на якій підставі зроблено висновок щодо відповідності пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» умовам ТД в частині надання учасником аналогічного договору із змінами, які оформлені тільки додатковою угодою від 11.12.2017 № 5, а також в частині невідповідності суми договору, наведеної в довідці про виконання аналогічного договору, ціні договору, визначеній додатковою угодою від 11.12.2017 № 5. Також прошу пояснити, чи реалізував Замовник право, визначене частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою перевірки повноти та достовірності надання учасником інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору?
4) Пропоную пояснити, як узгоджується умова банківської гарантії № 268/2019/ООД-МСБ-Г, наданої в складі пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ», з умовами ТД, а саме: «Будь-який платіж за цією гарантією зменшує наші зобов’язання за нею на суму такого платежу»?
5) Прошу надати пояснення щодо виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження виконання договору від 16.05.2019 № 399?
6) Прошу пояснити причини невідповідності інформації, наведеної в пункті 18 Звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-03-21-000731-c, аналогічній інформації, наведеній у договорі від 16.05.2019 № 399 та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-17 16:44:42
Пояснення
Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради керуючись ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає свої пояснення по пунктам запиту Управління Південного Офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В Миколаївській області щодо проведеної процедур закупівлі за предметом: ДК 021:2015: (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи (реконструкція площі Соборної в Центральному районі м. Миколаєва).
1. Умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва та джерел фінансування робіт передбачаються в договорах капітального будівництва відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Згідно п. 2 даної постанови Загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві.
Відповідно до п. 6 цієї постанови Договір підряду може бути укладений за результатами проведених торгів (тендеру) або переговорів сторін. Рішення про спосіб укладення договору підряду приймає замовник відповідно до законодавства.
Пунктом 7 постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 передбачено, що умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника.
Спеціальним законом, який регулює порядок проведення та укладання договорів за результатами процедур закупівель (торгів) є Закон України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 3 ст. 180 Господарського кодексу передбачено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
За змістом положень ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відтак, проект договору, що міститься в тендерній документації враховує усі необхідні умови, які визначені діючим законодавством з урахуванням особливостей укладення договорів за результатами процедури торгів.
2. Відповідно до ст. 1 Закону України ««Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань це особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус.
Статтею 6 цього ж Закону передбачено, що державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус.
Враховуючи, що Статут наданий ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» містить відмітку про реєстрацію та узгодження приватним нотаріусом, даний документ повністю відповідає вимоги тендерної документації.
3. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає кваліфікаційний критерій та спосіб його підтвердження в тендерній документації.
Замовником було визначено необхідність надання скан-копії з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного в повному обсязі договору та акту(-ів) виконаних робіт (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) доріг (площ) на об’єктах вулично-шляхової мережі міста, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж ІV-V або за класом наслідків (відповідальності) CC2-СС3 (за наявності) незалежно від форми власності та джерел фінансування, введених в експлуатацію в 2015, та/або 2016, та/або 2017, та/або 2018 роках.
ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» надало аналогічний договір з усіма передбаченими ним додатками, що повністю відповідає вимогам, які встановлювались Замовником в тендерній документації. Надання додаткової угоди № 5 від 11.12.2017 жодним чином не свідчить про порушення вимог тендерної документації та не впливає на оцінку даного кваліфікаційного критерію.
Щодо невідповідності ціни договору в довідці про виконання договору та додатковій угоді № 5, слід відзначити, що це не є суперечністю, оскільки довідка про виконання договору містить в собі в тому числі інформацію про суму договору, яка на момент його укладення становила саме 41786930,08 грн.
Так, Замовник користувався правом передбаченим ч. 7 ст. 28 закону, що підтверджується протоколом продовження строків розгляду тендерної пропозиції від 16.04.2019 року.
4. Надана ТОВ «ВБК «ПИК-СТРОЙ» банківська гарантія № 268/2019/ООД-МСБ-Г від 05.04.2019 жодним чином не суперечить і не порушує вимог документації встановлених до банківської гарантії (додаток 6 тендерної документації). Надані Управлінням Південного Офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В Миколаївській посилання на «будь-який платіж за цією гарантіє зменшує наші зобов’язання за нею на суму такого платежу» не доводять в чому ж саме полягає порушення або з яким саме пунктом тендерної документації це не узгоджується.
5. Продовження строку дії договору № 399 від 16.05.2019 відбулось на підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме затримка фінансування витрат Замовника.
6. Відповідно до ч. 2 ст.19 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
Замовником під час складання та підписання усіх документів, щзо стосуються даної процедури закупівлі зазначалась лише достовірна і перевірена інформація. В даному випадку питання невідповідності не відноситься до компетенції Замовника, оскільки інформація в звіті не формувалась безпосередньо департаментом житлово-комунального господарства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію за результатами оприлюдненого висновку Управління Південного Офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В Миколаївській області про результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи (реконструкція площі Соборної в Центральному районі м. Миколаєва). 1. Умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва та джерел фінансування робіт передбачаються в договорах капітального будівництва відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Згідно п. 2 даної постанови Загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві. Відповідно до п. 6 цієї постанови Договір підряду може бути укладений за результатами проведених торгів (тендеру) або переговорів сторін. Рішення про спосіб укладення договору підряду приймає замовник відповідно до законодавства. Пунктом 7 постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 передбачено, що умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Водночас, департаментом житлово-комунального господарства ініціюється питання щодо можливості укладення додаткової угоди до договору № 399 від 16.05.2019 із включенням умов щодо джерел фінансування робіт та умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва. 2. Відповідно до ст. 1 Закону України ««Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань це особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус. Статтею 6 цього ж Закону передбачено, що державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус. Враховуючи, що Статут наданий ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» містить відмітку про реєстрацію та узгодження приватним нотаріусом, даний документ повністю відповідає вимоги тендерної документації, а тому надання довідки або опису з зазначенням коду доступу не є в даному випадку обов’язковим. 3. Тендерна пропозиція ТОВ «ВБК «ПИК-СТРОЙ» повністю відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації, зокрема в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. Відтак, на сьогодні, усунення порушення щодо не відхилення пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» є юридично неможливим. В інакшому випадку нагадуємо про право отримання роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань в цій частині. Додатково повідомляємо, що через технічну обмеженість електронного майданчику та з урахуванням змісту даної інформації, вона оприлюднюється в розділі «підтвердження факту усунення порушення».
2019-07-31 15:09:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ" |
89 228 956,92
UAH з ПДВ
|
88 334 793,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
89 393 552,60
UAH з ПДВ
|
88 499 389,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" |
89 390 612,66
UAH з ПДВ
|
89 390 612,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ" #34506313 |
Переможець |
88 334 793,59
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 17:26
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі шляхом викладення реквізитів для перерахування попередньої оплати в новій редакції. Номер додатковї угоди - № 1. Сума договору після внесення змін залишається незмінною, а саме - 88 334 793,59 Кількість робіт після внесення змін злишається незмінною, а саме - 1 робота. |
Номер договору про закупівлю: | 399 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 399 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору Кількість робіт: 1 робота |
Номер договору про закупівлю: | 399 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 399 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кількість робіт відповідно до локального кошторису |
Номер договору про закупівлю: | 399 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |