реконструкція площі Соборної в Центральному районі м. Миколаєва
Очікувана вартість
89 416 333,00 UAH
UA-2019-03-21-000731-c c012da4810a54c498d7d7e8fb6ab56f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження замовника: 54030, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа замовника: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 11:53
Очікувана вартість: 89 416 333,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 447 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 894 163,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
реконструкція площі Соборної в Центральному районі м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, площа Соборна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 березня 2019 12:19
Електронний цифровий підпис
21 березня 2019 12:18
Технічне завдання.rar
21 березня 2019 12:13
Частина 2.pdf
21 березня 2019 12:13
Частина 1.pdf
21 березня 2019 12:13
Частина 3.pdf
21 березня 2019 12:12
2.ТД-реконструкція площі Соборної.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000002 ● 86147be8728a463883bad1b5c5970193
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-04 14:39:02
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.07.2019 № 110

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-03-21-000731-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21 березня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-12 14:27:49

Запит замовнику щодо надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція площі Соборної в Центральному районі м. Миколаєва» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1) Пропоную надати пояснення щодо відсутності в додатку 1 (проект договору про закупівлю робіт за державні кошти) до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 21.03.2019 б/н, джерел фінансування робіт та умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва?
2) Пропоную пояснити, на якій підставі зроблено висновок щодо відповідності пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» умовам тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 21.03.2019 б/н (далі – ТД), в частині надання учасником Статуту без відмітки державного реєстратора?
3) Пропоную пояснити, на якій підставі зроблено висновок щодо відповідності пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» умовам ТД в частині надання учасником аналогічного договору із змінами, які оформлені тільки додатковою угодою від 11.12.2017 № 5, а також в частині невідповідності суми договору, наведеної в довідці про виконання аналогічного договору, ціні договору, визначеній додатковою угодою від 11.12.2017 № 5. Також прошу пояснити, чи реалізував Замовник право, визначене частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою перевірки повноти та достовірності надання учасником інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору?
4) Пропоную пояснити, як узгоджується умова банківської гарантії № 268/2019/ООД-МСБ-Г, наданої в складі пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ», з умовами ТД, а саме: «Будь-який платіж за цією гарантією зменшує наші зобов’язання за нею на суму такого платежу»?
5) Прошу надати пояснення щодо виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження виконання договору від 16.05.2019 № 399?
6) Прошу пояснити причини невідповідності інформації, наведеної в пункті 18 Звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-03-21-000731-c, аналогічній інформації, наведеній у договорі від 16.05.2019 № 399 та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-17 16:44:42

Пояснення

Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради керуючись ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає свої пояснення по пунктам запиту Управління Південного Офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В Миколаївській області щодо проведеної процедур закупівлі за предметом: ДК 021:2015: (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи (реконструкція площі Соборної в Центральному районі м. Миколаєва).
1. Умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва та джерел фінансування робіт передбачаються в договорах капітального будівництва відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Згідно п. 2 даної постанови Загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві.
Відповідно до п. 6 цієї постанови Договір підряду може бути укладений за результатами проведених торгів (тендеру) або переговорів сторін. Рішення про спосіб укладення договору підряду приймає замовник відповідно до законодавства.
Пунктом 7 постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 передбачено, що умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника.
Спеціальним законом, який регулює порядок проведення та укладання договорів за результатами процедур закупівель (торгів) є Закон України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 3 ст. 180 Господарського кодексу передбачено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
За змістом положень ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відтак, проект договору, що міститься в тендерній документації враховує усі необхідні умови, які визначені діючим законодавством з урахуванням особливостей укладення договорів за результатами процедури торгів.

2. Відповідно до ст. 1 Закону України ««Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань це особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус.
Статтею 6 цього ж Закону передбачено, що державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус.
Враховуючи, що Статут наданий ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» містить відмітку про реєстрацію та узгодження приватним нотаріусом, даний документ повністю відповідає вимоги тендерної документації.

3. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає кваліфікаційний критерій та спосіб його підтвердження в тендерній документації.
Замовником було визначено необхідність надання скан-копії з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного в повному обсязі договору та акту(-ів) виконаних робіт (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) доріг (площ) на об’єктах вулично-шляхової мережі міста, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж ІV-V або за класом наслідків (відповідальності) CC2-СС3 (за наявності) незалежно від форми власності та джерел фінансування, введених в експлуатацію в 2015, та/або 2016, та/або 2017, та/або 2018 роках.
ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» надало аналогічний договір з усіма передбаченими ним додатками, що повністю відповідає вимогам, які встановлювались Замовником в тендерній документації. Надання додаткової угоди № 5 від 11.12.2017 жодним чином не свідчить про порушення вимог тендерної документації та не впливає на оцінку даного кваліфікаційного критерію.
Щодо невідповідності ціни договору в довідці про виконання договору та додатковій угоді № 5, слід відзначити, що це не є суперечністю, оскільки довідка про виконання договору містить в собі в тому числі інформацію про суму договору, яка на момент його укладення становила саме 41786930,08 грн.
Так, Замовник користувався правом передбаченим ч. 7 ст. 28 закону, що підтверджується протоколом продовження строків розгляду тендерної пропозиції від 16.04.2019 року.

4. Надана ТОВ «ВБК «ПИК-СТРОЙ» банківська гарантія № 268/2019/ООД-МСБ-Г від 05.04.2019 жодним чином не суперечить і не порушує вимог документації встановлених до банківської гарантії (додаток 6 тендерної документації). Надані Управлінням Південного Офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В Миколаївській посилання на «будь-який платіж за цією гарантіє зменшує наші зобов’язання за нею на суму такого платежу» не доводять в чому ж саме полягає порушення або з яким саме пунктом тендерної документації це не узгоджується.

5. Продовження строку дії договору № 399 від 16.05.2019 відбулось на підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме затримка фінансування витрат Замовника.

6. Відповідно до ч. 2 ст.19 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
Замовником під час складання та підписання усіх документів, щзо стосуються даної процедури закупівлі зазначалась лише достовірна і перевірена інформація. В даному випадку питання невідповідності не відноситься до компетенції Замовника, оскільки інформація в звіті не формувалась безпосередньо департаментом житлово-комунального господарства.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію за результатами оприлюдненого висновку Управління Південного Офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В Миколаївській області про результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи (реконструкція площі Соборної в Центральному районі м. Миколаєва). 1. Умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва та джерел фінансування робіт передбачаються в договорах капітального будівництва відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Згідно п. 2 даної постанови Загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві. Відповідно до п. 6 цієї постанови Договір підряду може бути укладений за результатами проведених торгів (тендеру) або переговорів сторін. Рішення про спосіб укладення договору підряду приймає замовник відповідно до законодавства. Пунктом 7 постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 передбачено, що умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Водночас, департаментом житлово-комунального господарства ініціюється питання щодо можливості укладення додаткової угоди до договору № 399 від 16.05.2019 із включенням умов щодо джерел фінансування робіт та умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва. 2. Відповідно до ст. 1 Закону України ««Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань це особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус. Статтею 6 цього ж Закону передбачено, що державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус. Враховуючи, що Статут наданий ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» містить відмітку про реєстрацію та узгодження приватним нотаріусом, даний документ повністю відповідає вимоги тендерної документації, а тому надання довідки або опису з зазначенням коду доступу не є в даному випадку обов’язковим. 3. Тендерна пропозиція ТОВ «ВБК «ПИК-СТРОЙ» повністю відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації, зокрема в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. Відтак, на сьогодні, усунення порушення щодо не відхилення пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» є юридично неможливим. В інакшому випадку нагадуємо про право отримання роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань в цій частині. Додатково повідомляємо, що через технічну обмеженість електронного майданчику та з урахуванням змісту даної інформації, вона оприлюднюється в розділі «підтвердження факту усунення порушення».

2019-07-31 15:09:20

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, 03365707, Україна, Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: реконструкція площі Соборної в Центральному районі м. Миколаєва, 89416333UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: c012da4810a54c498d7d7e8fb6ab56f9, 2019-03-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про проведення закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 21.03.2019 б/н (далі – тендерна документація або ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ», протокол розгляду тендерної пропозиції від 26.04.2019, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2019, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 16.05.2019 № 399 (далі – Договор № 399) із змінами та доповненнями, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-03-21-000731-c, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 04.06.2019, пояснення замовника від 17.07.2019, отримані через електронну систему закупівель, лист Управління дорожнього господарства Одеської міської ради від 24.07.2019 № 484. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що враховуючи умови частини першої та четвертої статті 36 Закону, а також пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Замовником порушено вимоги частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункт 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, в частині визначення істотних умов договору підряду, а саме: в проекті договору (Додаток № 1 до тендерної документації) відсутні умови щодо джерел фінансування робіт та умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що пропозиція ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» не відповідає умовам тендерної документації. Так, згідно з пунктом 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції завантажити файл: «Статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник повинен надати довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту)». В пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» наявний файл із Статутом ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» (нова редакція), затверджений протоколом загальних зборів Учасників № 22 від 07 листопада 2017 року, на якому відсутня відмітка державного реєстратора. При цьому, цей учасник закупівлі не надав довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу. Згідно з розділом «Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16» тендерної документації учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції надати: «Скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного в повному обсязі договору та акту(-ів) виконаних робіт (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) доріг (площ) на об’єктах вулично-шляхової мережі міста, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж ІV-V або за класом наслідків (відповідальності) CC2-СС3 (за наявності) незалежно від форми власності та джерел фінансування, введених в експлуатацію в 2015, та/або 2016, та/або 2017, та/або 2018 роках, при цьому вартість виконаних робіт Учасником на об’єкті має становити не менше ніж 30 000 000 (тридцять мільйонів) грн». В пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» наявний договір про закупівлю робіт за державні кошти від 26.07.2016 № 34, укладений між ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» та Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Разом із договором представлені додатки до нього, визначені розділом ХІІ цього договору, та додаткова угода від 11.12.2017 № 5. Водночас, згідно з листом Управління дорожнього господарства Одеської міської ради від 24.07.2019 № 484, до складу договору від 26.07.2016 № 34 також входять додаткові угоди від 11.10.2016 № 1, від 19.12.2016 № 2, від 02.02.2017 № 3, від 15.03.2017 № 4. Враховуючи умови статей 653, 654 Цивільного кодексу України пропозиція ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» не відповідає вищевказаній вимозі тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації., 25 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, враховуючи умови частини першої та четвертої статті 36 Закону, а також пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлено порушення частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про проведення закупівлі, надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору порушень законодавства в сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ" 89 228 956,92
UAH з ПДВ
88 334 793,59
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 89 393 552,60
UAH з ПДВ
88 499 389,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" 89 390 612,66
UAH з ПДВ
89 390 612,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 13:57
30.pdf
05 квітня 2019 13:06
13.pdf
05 квітня 2019 13:06
12.pdf
05 квітня 2019 13:06
19.pdf
05 квітня 2019 13:06
18.pdf
05 квітня 2019 13:06
17.pdf
05 квітня 2019 13:06
16.pdf
05 квітня 2019 13:06
15.pdf
05 квітня 2019 13:06
14.pdf
05 квітня 2019 13:06
5.pdf
05 квітня 2019 13:06
30.pdf
05 квітня 2019 13:06
29.pdf
05 квітня 2019 13:06
28.pdf
05 квітня 2019 13:06
27.pdf
05 квітня 2019 13:06
26.pdf
05 квітня 2019 13:06
25.pdf
05 квітня 2019 13:06
24.pdf
05 квітня 2019 13:06
23.pdf
05 квітня 2019 13:06
22.pdf
05 квітня 2019 13:06
21.pdf
05 квітня 2019 13:06
20.pdf
05 квітня 2019 13:06
11.pdf
05 квітня 2019 13:06
10.pdf
05 квітня 2019 13:06
9.pdf
05 квітня 2019 13:06
8.pdf
05 квітня 2019 13:06
7.pdf
05 квітня 2019 13:06
6.pdf
05 квітня 2019 13:06
4.pdf
05 квітня 2019 13:06
3.pdf
05 квітня 2019 13:06
2.pdf
05 квітня 2019 13:06
1.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 11:00
Справка 2602.pdf
04 квітня 2019 18:22
016-001-13318-2019.zip
04 квітня 2019 16:33
пропозиція.pdf
04 квітня 2019 16:33
Дод.3 до дог. 140 2-1-1 (1).pdf
04 квітня 2019 16:33
Персонал.pdf
04 квітня 2019 16:33
Дод.3 до дог.140 6-2-1 (1).pdf
04 квітня 2019 16:33
Техніка.pdf
04 квітня 2019 16:33
Дод.3 до дог.140 6-1-1 (1).pdf
04 квітня 2019 16:33
Договір 140 (2).pdf
04 квітня 2019 16:33
Дод.3 до дог.140 2-1-2 (1).pdf
04 квітня 2019 16:33
Дод.1 до дог.140 (1).pdf
04 квітня 2019 16:33
Дод.2 до дог.140 (1).pdf
04 квітня 2019 16:33
Повноваження.pdf
04 квітня 2019 16:33
Інші документи.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 11:59
технічне завдання.pdf
04 квітня 2019 11:59
Статут ПП Київшляхбуд.pdf
04 квітня 2019 11:59
Пропозиція.pdf
04 квітня 2019 11:59
Ліцензія банк.pdf
04 квітня 2019 11:58
Код доступу до статуту.pdf
04 квітня 2019 11:58
заверенная копия.pdf.p7s
04 квітня 2019 11:58
заверенная копия.pdf (1).p7s
04 квітня 2019 11:58
заверенная копия.pdf
04 квітня 2019 11:58
ду одеська (1).PDF
04 квітня 2019 11:58
Договір №3 від 20.03.18.pdf
04 квітня 2019 11:58
Договір №1503-01 від 20.03.18.pdf
04 квітня 2019 11:58
Договір №01-07-ЛК.pdf
04 квітня 2019 11:58
ДОГОВІР ОДЕСЬКА ПЛОЩА .pdf
04 квітня 2019 11:58
Довідки за Ст. 17.pdf
04 квітня 2019 11:58
Довідка - техніка.pdf
04 квітня 2019 11:58
Відмості про учасника.pdf
04 квітня 2019 11:58
ВІДГУК ОДЕСЬКА ПЛОЩА.pdf
04 квітня 2019 11:58
Витяг ПДВ.pdf
04 квітня 2019 11:58
Банківська ліцензія.pdf
04 квітня 2019 11:58
АКь КБ2грудень 10964,09640.PDF
04 квітня 2019 11:58
Акт2.PDF
04 квітня 2019 11:58
АКт КБ2листопад 2043,34780.PDF
04 квітня 2019 11:57
Акт КБ2липень 35197,84175 (2).pdf
04 квітня 2019 11:57
Акт КБ2липень 1370,85947.PDF
04 квітня 2019 11:57
АКт КБ2жовтень 1810,90010.PDF
04 квітня 2019 11:57
АКт КБ2грудень 7426,64323 (2).pdf
04 квітня 2019 11:57
Акт КБ2грудень 2016.PDF
04 квітня 2019 11:57
Акт КБ2.PDF
04 квітня 2019 11:57
Акт КБ2 (2).PDF
04 квітня 2019 11:57
016-001-13076-2019.pdf.p7s
04 квітня 2019 11:57
016-001-13076-2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ"
#34506313
Переможець 88 334 793,59
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ"
#34506313
88 334 793,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 травня 2019 17:42
Договір № 399 від 16.05.2019 частина 2.pdf укладений
17 травня 2019 17:38
Договір № 399 від 16.05.2019 частина 1.pdf укладений
17 травня 2019 17:38
Договір 399 від 16.05.2019 - Частина 6.pdf укладений
17 травня 2019 17:38
Договір 399 від 16.05.2019 - Частина 3.pdf укладений
17 травня 2019 17:38
Договір 399 від 16.05.2019 - Частина 4.pdf укладений
17 травня 2019 17:37
Договір 399 від 16.05.2019 -Частина 5.pdf укладений
17 травня 2019 17:37
Договір № 399 від 16.05.2019.rar укладений
17 травня 2019 17:37
sign.p7s зміни до договору
19 липня 2019 11:31
Додаткова угода № 3 до Договору № 399 від 16.05.2019-частина 7.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:29
Додаткова угода № 3 до Договору № 399 від 16.05.2019-частина 6.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:29
Додаткова угода № 3 до Договору № 399 від 16.05.2019-частина 4.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:29
Додаткова угода № 3 до Договору № 399 від 16.05.2019-частина 8.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:29
Додаткова угода № 3 до Договору № 399 від 16.05.2019-частина 5.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:29
Додаткова угода № 3 до Договору № 399 від 16.05.2019-частина 2.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:29
Додаткова угода № 3 до Договору № 399 від 16.05.2019-частина 3.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:29
Додаткова угода № 3 до Договору № 399 від 16.05.2019-частина 1.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:29
sign.p7s зміни до договору
10 липня 2019 17:52
Додаткова угода 2 від 08.07.2019 .rar зміни до договору
10 липня 2019 17:51
sign.p7s зміни до договору
04 червня 2019 08:56
Додаткова угоду № 1 від 03.06.2019.pdf зміни до договору
04 червня 2019 08:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі шляхом викладення реквізитів для перерахування попередньої оплати в новій редакції. Номер додатковї угоди - № 1. Сума договору після внесення змін залишається незмінною, а саме - 88 334 793,59 Кількість робіт після внесення змін злишається незмінною, а саме - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 399
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору Кількість робіт: 1 робота
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, шляхом перерозподілу фінансування.
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку