Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
03410000-7 Деревина (дошка хвойна, брус)
Очікувана вартість
1 891 339,00 UAH
UA-2019-03-21-000728-c ● f879d1c4abd04cda8b4f77a94d2ad9cb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних +380444654907 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 891 339,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис зазначено у Документації
Тендерна документація
03 квітня 2019 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2019 17:25 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc | |
03 квітня 2019 17:25 |
Тендерна док. пиломатеріали.docx |
03 квітня 2019 17:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2019 17:25 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc
|
|||
03 квітня 2019 17:25 |
Тендерна док. пиломатеріали.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповіднсть до Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 26 березня 2019 09:23
Дата відповіді: 26 березня 2019 13:47
1. Просимо надати пояснення щодо участі у даній закупівлі не платнику ПДВ. Форми тендерної документації, зокрема цінова пропозиція не передбачає участі у закупівлі не платнику ПДВ. Просимо пояснити яким чином учасник зазначає свою ціну у тендерній пропозиції та бере участь в аукціоні враховуючи, що очікувана вартість закупівлі визначена з ПДВ? Як буде робитися перерахунок? 2. Вимагаємо збільшити граничний термін поставки продукції з моменту подання заявки до 30 днів робочих днів. Вважаємо встановлений термін 10 робочих днів дискримінаційним та таким що обмежує коло потенційних Учасників.3. Вимагаємо прибрати вимогу щодо того що термін дії банківської гарантії (забезпечення виконання договору ) повинен перевищувати термін дії договору не менше ніж на 1 (один) місяць. Частина 1 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” чітко зазначає , що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Враховуючи вищевикладене вважаємо що термін дії банківської гарантії (забезпечення виконання договору ) не може перевищувати термін дії договору. 4. Відповідно до п 1 Додатку №10 до Тендерної документації: Учасник повинен надати копію одного з наступних документів про відповідність: декларація про відповідність, декларація постачальника про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, протокол випробувань або свідоцтво або сертифікат ( в тому числі сертифікат відповідності), що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Зазначені документи мають бути чинні на дату подання пропозиції та бути чинними на весь термін постачання продукції. Просимо вказати чи потрібно Учаснику подавати декларацію про відповідність, декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та протокол випробувань. чи буде достатньо надання одного з перерахованих документів для виконання вимог тендерної документації? 5. Вимагаємо прибрати з Додатку № 10 вимоги щодо чинності документів на дату подання пропозиції протягом всього терміну постачання продукції, оскільки для більшості документів в додатку 10 не встановлено термін дії, вони видаються на конкретну партію товару. Вимагати чинність зразків документів протягом всього періоду поставки суперечить здоровому глузду. Вимагаємо надати роз’яснення та внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Очікувана вартість закупівлі визначена без врахування ПДВ, в розділі «Інформація про процедуру» даної процедури UA-2019-03-21-000728-c, в пункті «Очікувана вартість» чітко зазначено суму, а саме «1 891 339,00 UAH без ПДВ». В разі надання учасником не платником ПДВ, найкращої цінової пропозиції закупівлі, пропозиція без ПДВ буде як остаточна.
2. У зв’язку з виробничою необхідністю термін поставки визначено 10 робочих днів, граничний термін постачання продукції змінюватися не буде.
3. Вимога щодо дії терміну банківської гарантії не суперечить ЗУ «Про Публічні Закупівлі», банківська гарантія повертається на вашу письмову вимогу у разі належного виконання умов договору.
4. Учасник повинен надати копію одного з наступних документів про відповідність а саме: декларація постачальника про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, протокол випробувань або свідоцтво або сертифікат ( в тому числі сертифікат відповідності), що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Зазначені документи мають бути чинні на дату подання пропозиції та бути чинними на весь термін постачання продукції.
5. Документи повинні бути чинними або дійсними до кінця 2019 року.
2. У зв’язку з виробничою необхідністю термін поставки визначено 10 робочих днів, граничний термін постачання продукції змінюватися не буде.
3. Вимога щодо дії терміну банківської гарантії не суперечить ЗУ «Про Публічні Закупівлі», банківська гарантія повертається на вашу письмову вимогу у разі належного виконання умов договору.
4. Учасник повинен надати копію одного з наступних документів про відповідність а саме: декларація постачальника про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, протокол випробувань або свідоцтво або сертифікат ( в тому числі сертифікат відповідності), що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Зазначені документи мають бути чинні на дату подання пропозиції та бути чинними на весь термін постачання продукції.
5. Документи повинні бути чинними або дійсними до кінця 2019 року.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 880 999,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 809,99 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26429 UAH |
Аукціон
Позиції
241 м³
Дошка, Брус
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
05 травня 2019
—
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРІ ГРУП" |
834 734,00
UAH
|
725 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБЕЧАНСЬКИЙ ДЕРЕВООБРОБНИЙ КОМБІНАТ" |
819 400,00
UAH
|
809 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЄВРО ТРЕЙД ГРУПП" |
809 760,00
UAH
|
800 950,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Палета Україна" |
868 805,00
UAH
|
868 805,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРІ ГРУП" #40743477 |
Переможець |
725 000,00
UAH
|
24 квітня 2019 17:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2020 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2019 16:29
|
Пріорі груп 000728-с лот 1.PDF | укладений |
15 травня 2019 16:29
|