Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03410000-7 Деревина (дошка хвойна, брус)
Очікувана вартість
1 891 339,00 UAH
UA-2019-03-21-000728-c f879d1c4abd04cda8b4f77a94d2ad9cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних

+380444654907 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних
+380444654907
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 891 339,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис зазначено у Документації

Тендерна документація

03 квітня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 17:25
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc
03 квітня 2019 17:25
Тендерна док. пиломатеріали.docx
03 квітня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 17:25
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc
03 квітня 2019 17:25
Тендерна док. пиломатеріали.docx
21 березня 2019 12:08
Тендерна док. пиломатеріали.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимагаємо привести тендерну документацію у відповіднсть до Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 26 березня 2019 09:23
Дата відповіді: 26 березня 2019 13:47
1. Просимо надати пояснення щодо участі у даній закупівлі не платнику ПДВ. Форми тендерної документації, зокрема цінова пропозиція не передбачає участі у закупівлі не платнику ПДВ. Просимо пояснити яким чином учасник зазначає свою ціну у тендерній пропозиції та бере участь в аукціоні враховуючи, що очікувана вартість закупівлі визначена з ПДВ? Як буде робитися перерахунок? 2. Вимагаємо збільшити граничний термін поставки продукції з моменту подання заявки до 30 днів робочих днів. Вважаємо встановлений термін 10 робочих днів дискримінаційним та таким що обмежує коло потенційних Учасників.3. Вимагаємо прибрати вимогу щодо того що термін дії банківської гарантії (забезпечення виконання договору ) повинен перевищувати термін дії договору не менше ніж на 1 (один) місяць. Частина 1 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” чітко зазначає , що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Враховуючи вищевикладене вважаємо що термін дії банківської гарантії (забезпечення виконання договору ) не може перевищувати термін дії договору. 4. Відповідно до п 1 Додатку №10 до Тендерної документації: Учасник повинен надати копію одного з наступних документів про відповідність: декларація про відповідність, декларація постачальника про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, протокол випробувань або свідоцтво або сертифікат ( в тому числі сертифікат відповідності), що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Зазначені документи мають бути чинні на дату подання пропозиції та бути чинними на весь термін постачання продукції. Просимо вказати чи потрібно Учаснику подавати декларацію про відповідність, декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та протокол випробувань. чи буде достатньо надання одного з перерахованих документів для виконання вимог тендерної документації? 5. Вимагаємо прибрати з Додатку № 10 вимоги щодо чинності документів на дату подання пропозиції протягом всього терміну постачання продукції, оскільки для більшості документів в додатку 10 не встановлено термін дії, вони видаються на конкретну партію товару. Вимагати чинність зразків документів протягом всього періоду поставки суперечить здоровому глузду. Вимагаємо надати роз’яснення та внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Очікувана вартість закупівлі визначена без врахування ПДВ, в розділі «Інформація про процедуру» даної процедури UA-2019-03-21-000728-c, в пункті «Очікувана вартість» чітко зазначено суму, а саме «1 891 339,00 UAH без ПДВ». В разі надання учасником не платником ПДВ, найкращої цінової пропозиції закупівлі, пропозиція без ПДВ буде як остаточна.
2. У зв’язку з виробничою необхідністю термін поставки визначено 10 робочих днів, граничний термін постачання продукції змінюватися не буде.
3. Вимога щодо дії терміну банківської гарантії не суперечить ЗУ «Про Публічні Закупівлі», банківська гарантія повертається на вашу письмову вимогу у разі належного виконання умов договору.
4. Учасник повинен надати копію одного з наступних документів про відповідність а саме: декларація постачальника про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, протокол випробувань або свідоцтво або сертифікат ( в тому числі сертифікат відповідності), що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Зазначені документи мають бути чинні на дату подання пропозиції та бути чинними на весь термін постачання продукції.
5. Документи повинні бути чинними або дійсними до кінця 2019 року.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 880 999,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 809,99 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26429 UAH

Аукціон

Початок: 11 квітня 2019 14:55
Закінчення: 11 квітня 2019 15:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

241 м³
Дошка, Брус
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 05 травня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРІ ГРУП" 834 734,00
UAH
725 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБЕЧАНСЬКИЙ ДЕРЕВООБРОБНИЙ КОМБІНАТ" 819 400,00
UAH
809 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЄВРО ТРЕЙД ГРУПП" 809 760,00
UAH
800 950,00
UAH
Документи
ТОВ "Палета Україна" 868 805,00
UAH
868 805,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 18:09
Податкова ПЗЗ Пріорі.jpg
26 квітня 2019 18:09
Дорошко МВС.JPG
26 квітня 2019 18:08
Електронний підпис
10 квітня 2019 07:59
UA-2019-03-26-000716-b ЛОТ 1.7z
10 квітня 2019 07:59
СТАТУТ.zip
10 квітня 2019 07:59
ОПИС.zip
10 квітня 2019 07:59
ЛИЦЕНЗИЯ.zip
10 квітня 2019 07:59
ДОВIРЕНIСТЬ.zip
10 квітня 2019 07:59
ВИТЯГ З НАКАЗУ.zip
08 квітня 2019 21:48
ТС Лот1.pdf
08 квітня 2019 21:48
Пропозиція лот1.pdf
08 квітня 2019 21:48
Дані про товар Лот1.pdf
08 квітня 2019 21:48
Щодо Статуту.pdf
08 квітня 2019 21:48
Щодо виробника.pdf
08 квітня 2019 21:48
Уповноважені.pdf
08 квітня 2019 21:48
ст. 17.pdf
08 квітня 2019 21:48
Рахунок в банку 14.02.19р..pdf
08 квітня 2019 21:48
Протокол випробувань 2.JPG
08 квітня 2019 21:48
Протокол випробувань 1.JPG
08 квітня 2019 21:48
ПРОТОКОЛ 1 в_д 26.12.2017.pdf
08 квітня 2019 21:48
Проект договору.pdf
08 квітня 2019 21:48
Працівники.pdf
08 квітня 2019 21:48
Обладанння та МТБ.pdf
08 квітня 2019 21:48
наказ Дорошко.pdf
08 квітня 2019 21:48
Карантинний 2.JPG
08 квітня 2019 21:48
Карантинний 1.JPG
08 квітня 2019 21:48
Довкілля.pdf
08 квітня 2019 21:48
Витяг.pdf
08 квітня 2019 21:48
Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2019 21:48
Бенефіциарні.pdf
08 квітня 2019 21:48
Арифметичні.pdf
08 квітня 2019 21:48
Аналогічний договір.pdf
08 квітня 2019 21:48
акти прийому -передачі.pdf
08 квітня 2019 21:48
Акт фітосанекспертизи.JPG

Публічні документи

09 квітня 2019 21:02
Електронний підпис
09 квітня 2019 21:00
Радіаційний ПЗЗ Лот1.pdf
09 квітня 2019 21:00
Опис товару ЛОТ 1.pdf
09 квітня 2019 21:00
6. Протокол зборів №4.pdf
09 квітня 2019 21:00
4. Протокол зборів.pdf
09 квітня 2019 21:00
3. Лист-гарантія ст. 17.pdf
09 квітня 2019 21:00
11. Статут PDF.pdf
09 квітня 2019 21:00
10. Свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 18:03
податкова ЄТГ.pdf
11 травня 2019 18:03
довідка мвс.pdf
10 квітня 2019 16:44
форма пропозиція лот 1.pdf
10 квітня 2019 16:44
гарантійний лист.pdf
10 квітня 2019 16:02
щодо захисту довкілля.pdf
10 квітня 2019 16:02
ст 17.pdf
10 квітня 2019 16:02
протокол.pdf
10 квітня 2019 16:02
пропозиція лот 1.pdf
10 квітня 2019 16:02
наказ на директора.pdf
10 квітня 2019 16:02
досвід виконання.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 13:16
СканПівдЗах.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРІ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБЕЧАНСЬКИЙ ДЕРЕВООБРОБНИЙ КОМБІНАТ"

ТОВ "ЄВРО ТРЕЙД ГРУПП"

ТОВ "Палета Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРІ ГРУП"
#40743477
Переможець 725 000,00
UAH
24 квітня 2019 17:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРІ ГРУП" #40743477

№ рішення у справі

63/41-р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРІ ГРУП"
#40743477
725 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 11:14
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 16:29
Пріорі груп 000728-с лот 1.PDF укладений
15 травня 2019 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 194 899,50
UAH