Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (Електромеханічні ручні інструменти)
Очікувана вартість
39 500,00 UAH
UA-2019-03-21-000674-a ● ab13ba5ee6084dcaba0a445707a507cd
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05416745 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Контактна особа: |
Боровець Юлія Андріївна +3804186149 borovets09@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 39 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 197,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Детальний опис закупівлі викладено в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Електромеханічні ручні інструменти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, Київ, Оболонський раойн, проспект Степана Бандери, буд.26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 07:58 |
Змін до Документації 0034 від 21.03.2019.doc |
25 березня 2019 07:58 |
Змін до Документації 0034 від 21.03.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 березня 2019 07:58
Дата відповіді: 22 березня 2019 09:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. п.3.2. документації "Технічні вимоги до предмета закупівлі та його характеристики (технічне завдання) передбачено: "У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». При пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. До участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють п.4 документації "Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження". До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару. Дякуємо за запитання!
Строки поставки та кількість партій
Дата подання: 22 березня 2019 12:18
Дата відповіді: 22 березня 2019 12:31
Уточніть строки постачання оскільки до кінця року термін довгий та кількість партій поставки.
Відповідь: Доброго дня. Поставка кожної окремої партії товару здійснюється в строк 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Постачальником відповідного замовлення Покупця. Кількість партій товару, що буде постачатись, залежатиме від виробничої необхідності Покупця. Тому, відповідно, приблизну кількість партій визначити на даний момент не має можливості.
Прохання щодо виправлення невідповідностей!
Дата подання: 24 березня 2019 18:58
Дата відповіді: 25 березня 2019 08:01
Доброго дня, просимо внести зміни в документацію: 1) Електрорубанок GHO 15-82 - Споживана потужність: 600 Вт (зараз 600 кВт); 2) Акумуляторний дриль-шуруповерт GSR 180-Li - видалити зайві параметри Максимальний робочий тиск: 0 атм та Витрата повітря: 0 л/хв; 3) Плоскошліфувальна машина електрична GSS 23F - корректна модель GSS 23А, параметр "185 мм - липучка" - якщо мається на увазі шліфувальна платформа, то вона в даної моделі 92х182 мм.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. Замовником внесено зміни в п.3.2. Документації допорогової закупівлі, відповідно до технічних характеристик виробника товару.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Альцест" #21547168 |
Відхилено |
31 334,40
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 13:52
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Коментар щодо відміни: | на підставі відхилення пропозиції, що не відповідає умовам закупівлі |
Документи:
28 березня 2019 14:01
|
Рішення 33 від 28.03.2019.pdf |
Виконано
Дата відміни: | 28 березня 2019 14:01 |
Коментар щодо відміни: | на підставі відхилення пропозиції, що не відповідає умовам закупівлі |
Документи:
28 березня 2019 14:01
|
Рішення 9 від 28.03.2019.pdf |