Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації в навчальних корпусах №1,3,4 та гуртожитках №1,2,3,4
Очікувана вартість
28 400,00 UAH
UA-2019-03-21-000633-c 0e7f5053db4f4f16b161c99b2f830e04
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чабан Лідія Іванівна

+380567560592 tender.umsf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 березня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Університет митної справи та фінансів
Код ЄДРПОУ: 39568620
Вебсайт: http://www.umsf.dp.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Володимира Вернадського, 2/4
Контактна особа: Чабан Лідія Іванівна
+380567560592
tender.umsf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації в навчальних корпусах №1,3,4 та гуртожитках №1,2,3,4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Володимира Вернадського 2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

21 березня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СВ МАЙСТЕР -КЛАС"
#33856437
Переможець 28 400,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 11:51

Документи

21 березня 2019 11:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:29
додаткова угода 2від 17.10.19 до договору 205.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:24
додаткова угода 1 від 26.04.19 до договору 205.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:13
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми нп 28400 грн.00коп.
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми на 28400грн.00коп
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML