Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паси приводні
Очікувана вартість
733 680,00 UAH
UA-2019-03-21-000615-b ● 151bae6dd2ae4e9d81e582957ef59f56
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 11:54 |
Очікувана вартість: | 733 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Пас приводний клиновий В(Б)-2500– 4 000 шт., Пас приводний клиновий С(В)-2360-4 000 шт., - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 шт
Пас приводний клиновий В(Б)-2500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
4000 шт
Пас приводний клиновий С(В)-2360
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 10:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 10:01 |
ТД_59-19_нова редакція.doc | |
05 квітня 2019 10:01 |
Перелік змін.docx | |
05 квітня 2019 10:01 |
ТД_59-19_з закресленими данними.doc | |
21 березня 2019 14:58 |
Додаток 9 договір поставки з антикорупц 2019.docx | |
21 березня 2019 14:58 |
Оголошення_.doc |
05 квітня 2019 10:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2019 10:01 |
ТД_59-19_нова редакція.doc
|
|||
05 квітня 2019 10:01 |
Перелік змін.docx
|
|||
05 квітня 2019 10:01 |
ТД_59-19_з закресленими данними.doc
|
|||
21 березня 2019 14:58 |
Додаток 9 договір поставки з антикорупц 2019.docx
|
|||
21 березня 2019 14:58 |
Оголошення_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-21-000615-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 24 квітня 2019 15:04
Щодо невиконання переможцем вимог, встановленних в Тендерній Документації
Наступним Повідомляємо:
Згідно нормативних актів законодавства України, а саме
• НАКАЗУ №53 ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" (ДП « УкрНДНЦ») від 23.03.2017р скасовано ГОСТ 1284.1–89 (ИСО 1081–80, ИСО 4183–80, ИСО 4184–80) (п.2) з 01.01.2019р.
Переможець декларує виробника продукції HYRUBBERS CO., LTD, країна походження Китай. Дата виготовлення продукції не раніше 01.01.2019р. Відповідають ГОСТ 1284.1-89. Але даний ГОСТ скасовано, що суперечить Розділ 2п.2.4.Договору «Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні».
У складі ТД не надано документи, що підтверджують якість та походження продукції (паспорт та/або сертифікат якості тощо згідно Додаток №1 Розділ 4 п. 2 підпункт 2.2) натомість надано зразок етикетки без печатки та підпису Учасника, яка не є документом, підтверджуючим якість товару. Надана етикетка несе інформаційний характер, щодо маркування, в ній не зазначено дата виготовлення. Етикетка - (також ярлик) графічний / текстовий знак, нанесений, у вигляді наклейки, бирки або талона, на товар, експонат, будь-який інший продукт виробництва, із зазначенням торговельної марки виробника, назви, дати виробництва, терміну придатності. В наданій етикетці не виконані усі умови заповнення документу, не вказано дату виробництва, та термін придатності.
Документом, підтверджуючим якість та походження товару може бути лише сертифікат якості Виробника або паспорт, або сертифікат відповідності, але ці документи на надано у складі тендерної пропозиції.
У складі ТД надано копію доручення на представника банку Комісаренко О.А. Надане доручення є копією документу, не завіреною ні банком, ні Учасником торгів (не має підпису та печатки Учасника).
Згідно Розділу 7 ТД, п.7.2 Істотні умови (Проект договору про закупівлю) зазначено : «Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов» (Додаток №9). У складі тендерної пропозиції Учасника не надано сам договір з печаткою та підписом Учасника, що не відповідає умовам ТД.
Згідно Розділу 3 ТД Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.3.1 Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто документи Учасника повинні бути підписані електронним цифровим підписом (ЕЦП). Документація Учасника не підписана ЕЦП.
У складі ТД Надана довідка аналогічні договори, де зазначено предмет закупівлі «паси», але додана специфікація №87-14 від 18.05.2018р, №104-м від 17.02.2016р. з казеним підприємством « Науково виробничий комплекс «Іскра», де в предметі закупівлі зазначено підшипники та паси. Тобто предмет договору зазначений в довідці про досвід виконання аналогічних договорів з КП « НВК « Іскра» не співпадає з наданими специфікаціями.На специфікації №88 від 25.05.2018р. на загальну суму 17400,00 грн. відсутня печатка Постачальника - ТОВ «ТД «Підшипникцентр».
Також зазначаємо, що вартість на продукцію, запропоновану ТОВ «ТД «Підшипникцентр» є завищеною та економічно не обґрунтованою.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до положень п.4, ч.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" ПРОСИМО скасувати рішення щодо визнання пропозиції ТОВ «ТД «Підшипникцентр» найбільш економічно вигідною через невідповідність Тендерної Пропозиції вимогам, які встановлено в Тендерній Документації до закупівлі UA-2019-03-21-000615-b
Розгорнути
Згорнути
Згідно нормативних актів законодавства України, а саме
• НАКАЗУ №53 ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" (ДП « УкрНДНЦ») від 23.03.2017р скасовано ГОСТ 1284.1–89 (ИСО 1081–80, ИСО 4183–80, ИСО 4184–80) (п.2) з 01.01.2019р.
Переможець декларує виробника продукції HYRUBBERS CO., LTD, країна походження Китай. Дата виготовлення продукції не раніше 01.01.2019р. Відповідають ГОСТ 1284.1-89. Але даний ГОСТ скасовано, що суперечить Розділ 2п.2.4.Договору «Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні».
У складі ТД не надано документи, що підтверджують якість та походження продукції (паспорт та/або сертифікат якості тощо згідно Додаток №1 Розділ 4 п. 2 підпункт 2.2) натомість надано зразок етикетки без печатки та підпису Учасника, яка не є документом, підтверджуючим якість товару. Надана етикетка несе інформаційний характер, щодо маркування, в ній не зазначено дата виготовлення. Етикетка - (також ярлик) графічний / текстовий знак, нанесений, у вигляді наклейки, бирки або талона, на товар, експонат, будь-який інший продукт виробництва, із зазначенням торговельної марки виробника, назви, дати виробництва, терміну придатності. В наданій етикетці не виконані усі умови заповнення документу, не вказано дату виробництва, та термін придатності.
Документом, підтверджуючим якість та походження товару може бути лише сертифікат якості Виробника або паспорт, або сертифікат відповідності, але ці документи на надано у складі тендерної пропозиції.
У складі ТД надано копію доручення на представника банку Комісаренко О.А. Надане доручення є копією документу, не завіреною ні банком, ні Учасником торгів (не має підпису та печатки Учасника).
Згідно Розділу 7 ТД, п.7.2 Істотні умови (Проект договору про закупівлю) зазначено : «Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов» (Додаток №9). У складі тендерної пропозиції Учасника не надано сам договір з печаткою та підписом Учасника, що не відповідає умовам ТД.
Згідно Розділу 3 ТД Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.3.1 Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто документи Учасника повинні бути підписані електронним цифровим підписом (ЕЦП). Документація Учасника не підписана ЕЦП.
У складі ТД Надана довідка аналогічні договори, де зазначено предмет закупівлі «паси», але додана специфікація №87-14 від 18.05.2018р, №104-м від 17.02.2016р. з казеним підприємством « Науково виробничий комплекс «Іскра», де в предметі закупівлі зазначено підшипники та паси. Тобто предмет договору зазначений в довідці про досвід виконання аналогічних договорів з КП « НВК « Іскра» не співпадає з наданими специфікаціями.На специфікації №88 від 25.05.2018р. на загальну суму 17400,00 грн. відсутня печатка Постачальника - ТОВ «ТД «Підшипникцентр».
Також зазначаємо, що вартість на продукцію, запропоновану ТОВ «ТД «Підшипникцентр» є завищеною та економічно не обґрунтованою.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до положень п.4, ч.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" ПРОСИМО скасувати рішення щодо визнання пропозиції ТОВ «ТД «Підшипникцентр» найбільш економічно вигідною через невідповідність Тендерної Пропозиції вимогам, які встановлено в Тендерній Документації до закупівлі UA-2019-03-21-000615-b
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 16:22
Розглянувши вимогу тендерний комітет повідомляє що пропозиція учасника ТОВ "ТД "Підшипникцентр" повною мірою відповідають умовам тендерної документації та правомірно визнана переможцем.
Крім того тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Процедура оскарження відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім того тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Процедура оскарження відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-03-21-000615-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 03 травня 2019 11:03
Щодо невиконання переможцем вимог, встановленних в Тендерній Документації
Наступним Повідомляємо:
Згідно ст..32 абзац 2ч.1 просимо Вас надати відповідь,з зазначенням переваг пропозиції,наданої ТОВ «ТД «Підшипникцентр» ,оскільки:
1. Переможець декларує продукцію HYRUBBERS CO., LTD, країна походження Китай.. ТОВ « ТК « Спецзапчасть» також декларує продукцію виробництва Китай, але вартість запропонованої продукції на 118680,00 грн з ПДВ нижче,ніж у визнаного Переможця, що є завищенням вартості предмета закупівлі та порушенням умов тендерної документації Розділ 5 п. 5.1 абзац.3
2. Переможець не надав жодного документу ,підтверджуючого якість запропонованої продукції,що є порушення умов тендерної документації Додаток 1п.4 п.п. 2.2
3. Переможець не надав документи згідно Додатку №6 тендерної документації. (намір укласти договір 24.04.2019р. У строк ,що не перевищує 5 днів,треба надати документи,тобто до 02.05.2019р.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до положень п.4, ч.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" ПРОСИМО скасувати рішення щодо визнання пропозиції ТОВ «ТД «Підшипникцентр» найбільш економічно вигідною через невідповідність Тендерної Пропозиції вимогам, які встановлено в Тендерній Документації до закупівлі UA-2019-03-21-000615-b
Розгорнути
Згорнути
Згідно ст..32 абзац 2ч.1 просимо Вас надати відповідь,з зазначенням переваг пропозиції,наданої ТОВ «ТД «Підшипникцентр» ,оскільки:
1. Переможець декларує продукцію HYRUBBERS CO., LTD, країна походження Китай.. ТОВ « ТК « Спецзапчасть» також декларує продукцію виробництва Китай, але вартість запропонованої продукції на 118680,00 грн з ПДВ нижче,ніж у визнаного Переможця, що є завищенням вартості предмета закупівлі та порушенням умов тендерної документації Розділ 5 п. 5.1 абзац.3
2. Переможець не надав жодного документу ,підтверджуючого якість запропонованої продукції,що є порушення умов тендерної документації Додаток 1п.4 п.п. 2.2
3. Переможець не надав документи згідно Додатку №6 тендерної документації. (намір укласти договір 24.04.2019р. У строк ,що не перевищує 5 днів,треба надати документи,тобто до 02.05.2019р.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до положень п.4, ч.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" ПРОСИМО скасувати рішення щодо визнання пропозиції ТОВ «ТД «Підшипникцентр» найбільш економічно вигідною через невідповідність Тендерної Пропозиції вимогам, які встановлено в Тендерній Документації до закупівлі UA-2019-03-21-000615-b
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2019 17:00
Після проведення аукціону та оцінки пропозицій було розглянуто тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиції якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тобто ТОВ «Торгова Компанія Спецзапчасть».
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 18-44/04/19 від 23.04.2019 р. було повідомлено про невідповідність наданої Вами документації та опубліковано Повідомлення про відхилення від 23.04.2019.
Таким же чином було розглянуто та відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТД ИРБИС» та визначено, що пропозиція учасника ТОВ «ТД «Підшипникцентр» повною мірою відповідають умовам тендерної документації та правомірно визнана переможцем.
Відповідно підпункту 2.2. пункту 4 Додатку 1 тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» для підтвердження якості та походження продукції запропонованої до постачання необхідно надати паспорт та/ або сертифікат якості тощо. Етикетка підпадає під «тощо», та в ній зазначено виробника, країну виробника, ТМ, ГОСТ та при поставці буде зазначено дату виготовлення.
Пропозиція ТОВ "ТД "Підшипникцентр" повною мірою відповідає умовам тендерної документації.
Стосовно пункту 3 даної вимоги, Переможець вчасно надав до тендерного відділу філії «Пасажирська компанія» документи згідно Додатку №6 тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що процедура оскарження проводиться відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 18-44/04/19 від 23.04.2019 р. було повідомлено про невідповідність наданої Вами документації та опубліковано Повідомлення про відхилення від 23.04.2019.
Таким же чином було розглянуто та відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТД ИРБИС» та визначено, що пропозиція учасника ТОВ «ТД «Підшипникцентр» повною мірою відповідають умовам тендерної документації та правомірно визнана переможцем.
Відповідно підпункту 2.2. пункту 4 Додатку 1 тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» для підтвердження якості та походження продукції запропонованої до постачання необхідно надати паспорт та/ або сертифікат якості тощо. Етикетка підпадає під «тощо», та в ній зазначено виробника, країну виробника, ТМ, ГОСТ та при поставці буде зазначено дату виготовлення.
Пропозиція ТОВ "ТД "Підшипникцентр" повною мірою відповідає умовам тендерної документації.
Стосовно пункту 3 даної вимоги, Переможець вчасно надав до тендерного відділу філії «Пасажирська компанія» документи згідно Додатку №6 тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що процедура оскарження проводиться відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-03-21-000615-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТУСКАР, Код ЄДРПОУ:42030529
Дата подання: 03 травня 2019 16:20
Наявність підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТД "Підшипникцентр"
Звертаємо окрему увагу замовника на той факт, що учасником ТОВ "ТД "Підшипникцентр" не було виконано вимоги пп.2.2. п.4 додатку 1 документації (Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі), якій передбачав обов'язкове надання учасником на кожен вид продукції - зразків документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Натомість учасник ТОВ "ТД "Підшипникцентр" не надав жодного документу виробника, якій підтверджував би якість продукції та її походження. (в складі документації є лише зразок етикеткі - як визначено візуально - але в будь-якому разі ані етикатка ані бірка ВЗАГАЛІ НЕ Є ДОКУМЕНТАМИ згідно будь-яких нормативно-правових актів будь якої країни світи, не лише України. Етикетки/бірки являють собою з юридичної та практичної точки зору - елементи пакування/маркування будь-якої продукції, та в якості елементу дізайну/пакування не мають жодних вимог щодо оформлення чи інформації, тим більш про походження продукції та не несуть жодного юридичного значення або зоб'овязань з боку постачальника. У зв'язку із чим будь-які нормативно-правові акти стосовно загальних технічних вимог до продукції, завжди передбачають окрім маркування та пакування (елементом яких і є етикетки/ярлики/бірки тощо), наявність ДОКУМЕНТУ від виробника, що підтверджує якість та походження партій продукції.
Запропонований зразок етикетки/ та відсутність будь яких вимог до оформлення та її юридичної нікчемністі відкриває для будь-якого постачальника можливість постачання будь якої продукції з будь яким маркуванням (на самих пасах).
Просимо Вас ще раз уважно проаналізувати пропозиція учасника ТОВ ТОВ "ТД "Підшипникцентр" , з урахуванням наведених пояснень та фактів, та прийняти відповідне рішення.
Розгорнути
Згорнути
Натомість учасник ТОВ "ТД "Підшипникцентр" не надав жодного документу виробника, якій підтверджував би якість продукції та її походження. (в складі документації є лише зразок етикеткі - як визначено візуально - але в будь-якому разі ані етикатка ані бірка ВЗАГАЛІ НЕ Є ДОКУМЕНТАМИ згідно будь-яких нормативно-правових актів будь якої країни світи, не лише України. Етикетки/бірки являють собою з юридичної та практичної точки зору - елементи пакування/маркування будь-якої продукції, та в якості елементу дізайну/пакування не мають жодних вимог щодо оформлення чи інформації, тим більш про походження продукції та не несуть жодного юридичного значення або зоб'овязань з боку постачальника. У зв'язку із чим будь-які нормативно-правові акти стосовно загальних технічних вимог до продукції, завжди передбачають окрім маркування та пакування (елементом яких і є етикетки/ярлики/бірки тощо), наявність ДОКУМЕНТУ від виробника, що підтверджує якість та походження партій продукції.
Запропонований зразок етикетки/ та відсутність будь яких вимог до оформлення та її юридичної нікчемністі відкриває для будь-якого постачальника можливість постачання будь якої продукції з будь яким маркуванням (на самих пасах).
Просимо Вас ще раз уважно проаналізувати пропозиція учасника ТОВ ТОВ "ТД "Підшипникцентр" , з урахуванням наведених пояснень та фактів, та прийняти відповідне рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2019 17:01
Відповідно підпункту 2.2. пункту 4 Додатку 1 тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» для підтвердження якості та походження продукції запропонованої до постачання необхідно надати паспорт та/ або сертифікат якості тощо. Етикетка підпадає під «тощо», та в ній зазначено виробника, країну виробника, ТМ, ГОСТ та при поставці буде зазначено дату виготовлення. Пропозиція ТОВ "ТД "Підшипникцентр" повною мірою відповідає умовам тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що процедура оскарження проводиться відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що процедура оскарження проводиться відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
549 840,00
UAH з ПДВ
|
549 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ИРБИС" |
588 240,00
UAH з ПДВ
|
588 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр" |
675 840,00
UAH з ПДВ
|
668 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТУСКАР |
717 120,00
UAH з ПДВ
|
675 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» |
733 440,00
UAH з ПДВ
|
733 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Відхилено |
549 840,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 09:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ИРБИС" #31559190 |
Відхилено |
588 240,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 09:52
|
Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр" #39194627 |
Переможець |
668 520,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 14:45
|
Звіт_паси.doc | укладений |
06 березня 2020 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:12
|
ДУ 19344 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:54
|
Про внесення змін ДУ-2 паси пролонгація (1).docx | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2019 10:55
|
ДУ-1 від 16.05.2019 до УЗ-ЦЛ-19344 (1).pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 10:55
|
Про внесення змін ДУ-1 паси (1).docx | зміни до договору |
17 травня 2019 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2019 14:23
|
УЗ-ЦЛ-19344-Ю від 13.05.2019.pdf | укладений |
15 травня 2019 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Специфікацію №1 Договору поставки №УЗ/ЦЛ-19344/Ю від 13.05.2019 року анулювати. 2. Включити до Договору поставки №УЗ/ЦЛ-19344/Ю від 13.05.2019 року Специфікацію №2 на суму 557 080,00 грн. (п’ятсот п'ятдесят сім тисяч вісімдесят гривень 00 коп.), ПДВ – 20% - 111 420,00 грн. (сто одинадцять тисяч чотириста шістнадцять гривень 00 коп.), разом з ПДВ – 668 496,00 грн. (шістсот шістдесят вісім тисяч чотириста дев'яносто шість гривень 00 коп.). 3. Пункт 3.1. Договору поставки №УЗ/ЦЛ-19344/Ю від 13.05.2019 року викласти в наступній редакції: «Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 557 080,00 грн. (п’ятсот п'ятдесят сім тисяч вісімдесят гривень 00 коп.), ПДВ – 20% - 111 420,00 грн. (сто одинадцять тисяч чотириста шістнадцять гривень 00 коп.), разом з ПДВ – 668 496,00 грн. (шістсот шістдесят вісім тисяч чотириста дев'яносто шість гривень 00 коп.)». |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-19344/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-19344/ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згіднозгідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". - п.8 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.»; - ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією (Додаток №1 до договору) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді складає 111 416,00 грн. (сто одинадцять тисяч чотириста шістнадцять гривень 00 коп.), ПДВ – 20% - 22 283,20 грн. (двадцять дві тисячі двісті вісімдесят три гривні 20 коп.), разом з ПДВ – 133 699,20 грн. (сто тридцять три тисячі шістсот дев'яносто дев'ять гривень 20 коп.). 2. Включити до Договору Специфікацію №3 на суму 133 699,20 грн. з ПДВ. 3. Внести зміни до п.3.1. розділу 3 «Ціна Товару та сума договору», виклавши його в наступній редакції: «3.1. Загальна сума даного Договору складає – 668 496,00 грн. (шістсот шістдесят вісім тисяч чотириста дев'яносто шість гривень 00 коп.), ПДВ – 20% - 133 699,20 грн. (сто тридцять три тисячі шістсот дев'яносто дев'ять гривень 20 коп.), разом з ПДВ – 802 195,20 грн. (вісімсот дві тисячі сто дев'яносто п'ять гривень 20 копійок). 4. Пункт 13.7 розділу 13 «Інші умови» прийняти в наступній редакції: «13.7. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-19344/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-19344/Ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |