Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
829 149,00 UAH
UA-2019-03-21-000510-b 0dfd5950c6844010897e225b7b80046c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 829 149,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7, Лот №8 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7, Лот №8 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

21 березня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 14:13
ТД _67-19_Послуги з ТО РРО.doc
21 березня 2019 14:13
Проект договору_без забезпечення.docx
21 березня 2019 14:13
Проект договору_із забезпеченням.docx
21 березня 2019 14:13
Оголошення.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 181 884,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5400 UAH

Аукціон

Початок: 10 квітня 2019 15:22
Закінчення: 10 квітня 2019 15:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Карвалі" 181 524,00
UAH з ПДВ
179 568,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "ВАЙСТЕК" 181 551,00
UAH з ПДВ
179 751,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 13:33
ЦП ЛОТ 1.pdf
02 травня 2019 13:33
Документи переможця.pdf
02 травня 2019 13:33
Документ переможця 2.pdf
05 квітня 2019 14:53
Проект договору.pdf
05 квітня 2019 14:53
Лист від УКРКАРТ.pdf
05 квітня 2019 14:53
4.2 Договір УКРКАРТ.pdf
05 квітня 2019 14:53
4 Технічне завдання.pdf
05 квітня 2019 14:53
2.4.3.2 Лист відгук.pdf
05 квітня 2019 14:53
2.1.2 Копія статуту.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 16:42
Цінова пропозиція_лот1.pdf
05 квітня 2019 16:42
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Карвалі"

Общество с ограниченной ответственностью "ВАЙСТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Карвалі"
#31240885
Переможець 179 568,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 09:02

Документи

24 квітня 2019 09:02
Електронний підпис
24 квітня 2019 09:02
Протокол.docx
24 квітня 2019 09:02
Намір.docx
12 квітня 2019 08:54
Електронний підпис
12 квітня 2019 08:54
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Карвалі"
#31240885
179 568,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 09:02
Електронний підпис
24 квітня 2019 09:02
Протокол.docx
24 квітня 2019 09:02
Намір.docx
12 квітня 2019 08:54
Електронний підпис
12 квітня 2019 08:54
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 08:33
Звіт про виконання 19323 в1.docx укладений
30 квітня 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:43
УЗ_ЦЛ-19323_Ю_ДУ-1 від 27.12.2019 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:43
Повідомлення (2) (1).doc зміни до договору
28 грудня 2019 10:43
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 15:24
УЗ_ЦЛ-19323_Ю.pdf укладений
08 травня 2019 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті»., ч.5. ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.». 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення суми договору на 10 335,00 грн. з ПДВ, подовження терміну дії договору до 31.01.2020, внесення змін до пунктів 13.1, 18.1, розділу «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» доповнити розділ 24 «Додатки до договору» пунктом 24.4, доповнення договору Додатком №3; 13. Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-19323/Ю/ДУ-1; 14. Сума договору після внесення змін: 189 903,00 грн. з ПДВ; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін:1-послуга( відповідно Додатків до Договору).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19323/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19323/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 67 116,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 186,00 UAH)