Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Вівсяні пластівці)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-03-21-000473-a e7f7d5a001c14cbbbf461a3d2d562052
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Борисівна

+380629513228
+380963204661
likarnya9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Юлія Борисівна
+380629513228,+380963204661
likarnya9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 11:00
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


З-№193 (ІІ кв.): «Технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЗ)», «Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження», форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», «проект Договору» - зазначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови поставки - згідно істотних умов проекту договору про закупівлю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
640 кілограм
Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 10:36
2 Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc
21 березня 2019 10:36
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc
21 березня 2019 10:36
1 ТЗ - технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
21 березня 2019 10:36
4 проект ДОГОВІР ПОСТАВКИ.doc
22 березня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 10:36
2 Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc
21 березня 2019 10:36
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc
21 березня 2019 10:36
1 ТЗ - технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
21 березня 2019 10:36
4 проект ДОГОВІР ПОСТАВКИ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 10 214,40
UAH з ПДВ
10 214,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 10:53
мед. книжка С.С. 1.1.pdf
28 березня 2019 10:53
мед. книжка С.С. 1.2.pdf
28 березня 2019 10:53
мед. книжка Александр 1.2.pdf
28 березня 2019 10:53
мед. книжка Александр 1.1.pdf
28 березня 2019 10:53
працівники (1).pdf
28 березня 2019 10:53
потужностіС.С..pdf
28 березня 2019 10:53
склад і потужності.pdf
28 березня 2019 10:53
потужності на склад С.А..pdf
28 березня 2019 10:53
дезинфекция склад март.pdf
28 березня 2019 10:53
аренда авто С.С..pdf
28 березня 2019 10:53
довідка транспорт.pdf
28 березня 2019 10:53
довідка ЄДРПО.с.с .pdf
28 березня 2019 10:53
довідка свідоцтво с.с.pdf
28 березня 2019 10:53
ст.17.pdf
28 березня 2019 10:53
Якість товару.pdf
28 березня 2019 10:53
потужностіС.С..pdf
28 березня 2019 10:53
довідка підпису.pdf
28 березня 2019 10:53
кач.овсянка новое.pdf
28 березня 2019 10:53
.9.doc
28 березня 2019 10:53
тех услов. крупи б.9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3201103152
Переможець 10 214,40
UAH з ПДВ
28 березня 2019 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3201103152
10 214,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №4 (специфікація-додаток №3 до Договору).pdf зміни до договору
29 листопада 2019 13:11
Додаткова угода №3 (реквізити постачальника).pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 10:12
Додаткова угода №2 (специфікація-додаток №1 до Договору).pdf зміни до договору
20 червня 2019 10:08
Додаткова угода №1 (специфікація).pdf зміни до договору
24 травня 2019 12:50
ДОГОВІР ПОСТАВКИ №103 від 05.04.2019р..pdf укладений
05 квітня 2019 08:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п.2.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціни за одиницю виміру та загальна ціна на Товар, що поставляється Постачальником, вказуються у додатку №2 до Договору «Специфікація на поставку товару», що є невід’ємною частиною Договору (надалі іменується «Специфікація»).». 2. Сторони домовились про підвищення ціни за одиницю Товару за рахунок зменшення загальної кількість Товару на 94,4 кг, без зміни суми Договору: 10 214,40 грн. (Десять тисяч двісті чотирнадцять гривень 40 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 103
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п.2.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціни за одиницю виміру та загальна ціна на Товар, що поставляється Постачальником, вказуються у додатку №1 до Договору «Специфікація на поставку товару», що є невід’ємною частиною Договору (надалі іменується «Специфікація»).». 2. п.2.7 Договору залишити без змін «10 214,40 грн. (Десять тисяч двісті чотирнадцять гривень 40 копійок), без ПДВ»
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 103
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились п.2.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціни за одиницю виміру та загальна ціна на Товар, що поставляється Постачальником, вказуються у додатку №3 до Договору «Специфікація на поставку товару», що є невід’ємною частиною Договору (надалі іменується «Специфікація»).». 2. Сторони домовились зменшити суму Договору на 4 788,00 грн, шляхом зменшення кількості Товару на 300 кг, та викласти п.2.7 Договору у наступній редакції: «Сума Договору: 5 426,40 грн. (П’ять тисяч чотириста двадцять шість гривень 40 копійок), без ПДВ» Інші умови Договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML