Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
55 380,00 UAH
UA-2019-03-21-000381-b d6640b394f28498ea3d1bbcffeac0b55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 55 380,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

21 березня 2019 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 12:59
ТД _Послуги з ТО РРО ПКВОК Шевченко,ПКВЧД-4.doc
21 березня 2019 12:59
проект договір.doc
21 березня 2019 12:59
Оголошення.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 25 560,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 240,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 квітня 2019 15:47
Закінчення: 10 квітня 2019 16:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІС-3" 24 120,00
UAH з ПДВ
24 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне виробничо-впроваджувальне підприємство "ТЕХНОСЕРВІС-2" 25 200,00
UAH з ПДВ
25 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 10:20
Дов.аналог. договорів.pdf
03 квітня 2019 10:20
Інф.учасн..pdf
03 квітня 2019 10:15
Дов.аналог. договорів.pdf
03 квітня 2019 10:14
Інф.учасн..pdf
03 квітня 2019 10:06
3.pdf
03 квітня 2019 10:06
2.pdf
03 квітня 2019 10:06
1.pdf
03 квітня 2019 10:06
Договір з еквайєром.pdf
03 квітня 2019 10:06
техн.-Юнісістем.pdf
03 квітня 2019 10:06
Листи.pdf
03 квітня 2019 10:06
ТЗ Лот 1.pdf
03 квітня 2019 10:06
ЦП Лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІС-3"

Мале приватне виробничо-впроваджувальне підприємство "ТЕХНОСЕРВІС-2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІС-3"
#33138132
Переможець 24 120,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 08:31

Документи

24 квітня 2019 08:31
Електронний підпис
24 квітня 2019 08:31
Протокол.docx
24 квітня 2019 08:31
Намір.docx
12 квітня 2019 09:08
Електронний підпис
12 квітня 2019 09:08
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 08:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІС-3"
#33138132
24 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 08:31
Електронний підпис
24 квітня 2019 08:31
Протокол.docx
24 квітня 2019 08:31
Намір.docx
12 квітня 2019 09:08
Електронний підпис
12 квітня 2019 09:08
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 13:18
Звіт Техносервіс.doc укладений
13 березня 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 10:18
doc01315620191221084638 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:18
Повідомлення МІНІ ПКВОК Шевченка 20 1 (1).doc зміни до договору
23 грудня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 14:04
ЛОТ 1 ПКВОК Шевченка УЗ_ЦЛ-19330_Ю від 10.05.2019.pdf укладений
11 травня 2019 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".- п. 1 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», п. 3 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» та п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті», ч. 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – внесення змін, викладення в новій редакції пунктів 3.2., 6.1.1.4, 11.1. Договору, розділу 15 «Місце знаходження та банківські реквізити Сторін», Додатку №2, Додатку № 3, доповнення розділу 14. «Додатки до Договору» пунктом 14.5., Додатком № 4 та подовження терміну дії Договору до 31.01.2020 року. Зменшення суми Договору на 2019 р. на 4824,00 грн. з ПДВ, збільшення суми Договору на 2020 р. на 2412,00 грн. з ПДВ. 13. Номер додаткової угоди – УЗ/ЦЛ-19330/Ю/Ду-1. 14. Сума договору після внесення змін – 21 708,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до Додатку№2 , Додатку №3 та Додатку №4 до Договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19330/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19330/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 21 708,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 618,00 UAH)