Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
554 000,00 UAH
UA-2019-03-21-000346-a 55e45e9ac25c481ab8c8f5bffb48ebd8
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Савчук

+380372536265
+380506780920
chonrc01@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр №1"
Код ЄДРПОУ: 14271109
Вебсайт: http://chonrc.com
Місцезнаходження: 58022, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Василя Аксенина, 6
Контактна особа: Олена Савчук
+380372536265,+380506780920
chonrc01@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 11:45
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 11:45
Очікувана вартість: 554 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Тендерна документація

27 березня 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 11:05
Зміни.PDF
27 березня 2019 11:05
Тендерна документація Деревина 2019(нова редакція).doc
27 березня 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 11:05
Зміни.PDF
27 березня 2019 11:05
Тендерна документація Деревина 2019(нова редакція).doc
21 березня 2019 10:12
Тендерна документація Деревина 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-21-000346-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:2533014826
Дата подання: 17 квітня 2019 23:26
Щодо невідповідності переможця умовам тендерної документації
Відповідно до інформації з веб-порталу електронної системи закупівель переможцем торгів за лотом Деревина (Паливна деревина)-UA-2019-03-21-000346-a ● 55e45e9ac25c481ab8c8f5bffb48ebd8 став фізична особа – підприємець Пернай Сергій Сергійович. Проте, наданий ним в тендерній пропозиції аналогічний договір №3 від 12.09.2017 року викликає сумніви. А саме:
- основним документом згідно з п. 2.5. договору є видаткова накладна, а не акт приймання-передачі, наданий до договору;
- протиріччя між п. 2.3., де вказана попередня оплата готівкою та п. 3.1., в якому вказано, що оплата здійснюється протягом п’яти днів (не зрозуміло від якого періоду договору);
- в додатках до договору відсутній рахунок-фактура, що передбачено п. 2.3. цього договору.
Також у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань оприлюднено дані, відповідно до яких, ФОП Пернай С.С. у 2017 році здійснював свою діяльність за КВЕД: 51.19.0, який втратив свою чинність 31.12.2012 року, що суперечило чинному законодавству (ч.1 ст. 227 ЦКУ).
Враховуючи вищезазначене, даний договір, специфікація до нього та акт приймання-передачі викликають сумніви щодо їх достовірності та не може бути підтвердженням кваліфікаційних вимог згідно з п. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (п. 3 Додатка 3 ТД).
Крім того, відповідно до умов п. 5.5 тендерної документації : всі документи зазначені у цьому Розділі у відповідності до ст. 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Інформація підвантажується у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином. Згідно ст. 255 Цивільного кодексу України якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції. Зважаючи на викладене, станом на 18:00 17.04.2019 переможець за лотом Деревина ( Паливна деревина) ФОП Пернай Сергій Сергійович не завантажив підтвердження п 5.5. тендерної документації у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідку за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір довідка в довільній формі; на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону - довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту). Надання ФОП Пернай С.С. листа про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не може бути розцінене Замовником, як виконання переможцем торгів вимог абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного та керуючись абзацом 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Вас відхилити тендерну пропозицію ФОП Пернай С.С. у зв’язку з тим, що він будучи переможцем не надав у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, належні документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 зазначеного Закону.
Залишення даної вимоги без задоволення свідчитиме про порушення з боку Чернівецького обласного навчально-реабілітаційного центру №1 таких принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-26-000051 ● bd7de1f2084c4ea4b2ac517a0beafad7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019 11:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
26.03.2019 № 18

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 26 березня 2019 року №18

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-03-21-000346-a від 21.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Представниками Західного офісу Держаудитслужби у Чернівецькій обл. 26.03.2019р. було проведено моніторинг закупівлі UA-2019-03-21-000346-a. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) У пункті 5.4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника відсутня вимога щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, 10 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону. 2) У пункті 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозицій» Замовником не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Тендерний комітет ЧОНРЦ №1 провів засідання, щодо виправлення порушень в частині складання тендерної документації та внесення змін до неї. Тендерним комітетом було вирішено затвердити тендерну документацію в новій редакції та зміни до неї, а також забезпечити оприлюднення даних документів через авторизований електронний майданчик 27.03.2019р.

2019-03-28 12:03:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-04-01 09:57:01

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Деревина (Паливна деревина)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 квітня 2019 14:56
Закінчення: 10 квітня 2019 15:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

220 м³
Паливна деревина
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58022, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Василя Аксенина,6
Дата доставки: 01 травня 2019  —  31 серпня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА" 294 580,00
UAH з ПДВ
265 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАВРИЛЮК ВЯЧЕСЛАВ ГЕОРГІЙОВИЧ" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 265 100,00
UAH з ПДВ
262 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 21:00
Довідка п 2 ч 1 ст.17.pdf
03 квітня 2019 10:39
угода.pdf
03 квітня 2019 10:39
договір 60001.pdf
03 квітня 2019 10:39
довідка банк.pdf
03 квітня 2019 10:39
паспорт, і.к.pdf
03 квітня 2019 10:39
ч 2 ст 17.pdf
03 квітня 2019 10:39
п.10 ч1 ст 17.pdf
03 квітня 2019 10:39
п.9ч1 ст 17.pdf
03 квітня 2019 10:39
п.8ч1 ст 17.pdf
03 квітня 2019 10:39
п.6 ч1 ст 17.pdf
03 квітня 2019 10:39
п.5 ч1 ст 17.pdf
03 квітня 2019 10:39
п.4 ч1 ст 17.pdf
03 квітня 2019 10:39
п.3 ч1 ст 17.pdf
03 квітня 2019 10:39
п.2 ч1 ст 17.pdf
03 квітня 2019 10:39
Лист-пояснення.pdf
03 квітня 2019 10:39
Лист-згода.pdf
03 квітня 2019 10:39
договір оренди.pdf
03 квітня 2019 10:39
Довідка працівники.pdf
03 квітня 2019 10:39
Довідка МТБ.pdf
03 квітня 2019 10:39
Довідка довкілля.pdf
03 квітня 2019 10:39
Гарантійний лист.pdf
03 квітня 2019 10:39
Дрова угода.PDF
03 квітня 2019 10:39
Довідка ст.17.pdf
03 квітня 2019 10:39
Проект угоди.pdf
03 квітня 2019 10:39
Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2019 10:39
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 12:06
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ 001.jpg
04 квітня 2019 12:06
Код.jpg
04 квітня 2019 12:06
Паспорт 002.jpg
04 квітня 2019 12:06
Паспорт 003.jpg
04 квітня 2019 12:06
Витяг з ДПІ.jpg

Публічні документи

18 квітня 2019 19:43
Довідка Пернай.pdf
15 квітня 2019 14:55
4.pdf
15 квітня 2019 14:55
3.pdf
15 квітня 2019 14:55
2.pdf
15 квітня 2019 14:55
1.pdf
04 квітня 2019 18:48
Електронний підпис
04 квітня 2019 18:47
АНАДОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
04 квітня 2019 18:47
ДОВІДКА РАХУНОК.pdf
04 квітня 2019 18:47
ПАСПОТР+КОД.pdf
04 квітня 2019 18:38
ДОВІДКА РАХУНОК.pdf
04 квітня 2019 18:38
ПАСПОТР+КОД.pdf
04 квітня 2019 18:38
ПРОЕКТ ДОГОВІР.pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 16 (3).pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 16 (2).pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 16 (1).pdf
04 квітня 2019 18:38
ДОГОВІР АРЕНДИ IVECO.pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17 Ч2.pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17 (10).pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17 (9).pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17 (8).pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17 (7).pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17 (6).pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17 (5).pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17 (4).pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17 (3).pdf
04 квітня 2019 18:38
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17 (2).pdf
04 квітня 2019 18:38
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ СТ 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА"

ФОП "ГАВРИЛЮК ВЯЧЕСЛАВ ГЕОРГІЙОВИЧ"

ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#2974821714
Переможець 262 900,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 13:39

Документи

12 квітня 2019 13:39
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:37
Протокол.PDF
11 квітня 2019 15:10
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#2974821714
262 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 13:39
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:37
Протокол.PDF
11 квітня 2019 15:10
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 квітня 2019 12:50
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" , через неможливість усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
19 квітня 2019 12:50
Електронний підпис
19 квітня 2019 12:48
Протокол відміна торгів.PDF