Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утепленням фасадів житлового будинку по пров.1-ий Київський, 59
Очікувана вартість
2 740 000,00 UAH
UA-2019-03-21-000284-c 2baa53f37f1544599aa92aeb425ead8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Сергій Миколайович

380432595124 dzgvmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849090
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503
Контактна особа: Ткачук Сергій Миколайович
380432595124
dzgvmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 квітня 2019 11:45
Очікувана вартість: 2 740 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,28%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Капітальний ремонт з утепленням фасадів житлового будинку по пров.1-ий Київський, 59
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, пров. 1-ий Київський, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  29 липня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2019 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 10:30
Перелік змін.docx
05 квітня 2019 10:30
Тендерна документація нова.doc
21 березня 2019 10:14
Тендерна документація.doc
05 квітня 2019 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 10:30
Перелік змін.docx
05 квітня 2019 10:30
Тендерна документація нова.doc
21 березня 2019 10:14
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-21-000284-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 23 квітня 2019 15:54
Вимога
щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів ПМП "А.С.В." та усунення порушень, допущених під час оцінки пропозиції учасника та визначення переможця Закупівлі під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель "ProZorro"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2019 15:21
21 квітня 2019 року була оголошена процедура відкритих торгів з капітального ремонту з утепленням фасадів житлового будинку по пров. 1-ий Київський,59 в м. Вінниці - код закупівлі згідно з класифікатором ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Ідентифікатор процедури закупівлі UA-2019-03-21-000284-с.
16 квітня 2019 року в електронній системі закупівель було проведено аукціон, за результатами якого пропозицією учасника ПМП «А.С.В.» (код ЄДРПОУ- 13306700) визначено найбільш економічно вигідною (найнижча пропозиція), наступною пропозицією є пропозиція учасника ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341).
З урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюдненої тендерної документації, Замовником було розглянуто пропозицію учасника ПМП «А.С.В.» та прийнято рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПМП «А.С.В.» вимогам, зазначеним в тендерній документації Замовника про закупівлю (протокол (рішення) засідання тендерного комітету департаменту житлового господарства Вінницької міської ради № 34 від 22.04.2019 року).
23 квітня 2019 року через електронну систему закупівель учасником ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341) була подана вимога про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником рішення про визначення переможця відкритих торгів, згідно якої учасник ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» вимагає скасувати рішення тендерного комітету департаменту житлового господарства Вінницької міської ради про визначення переможцем процедури закупівлі по предмету: Капітальний ремонт з утепленням фасадів житлового будинку по пров.1-ий Київський, 59 в м. Вінниці ПМП «А.С.В.»
У відповідності до ст.32 Закону України «Ппо публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через 5 днів з дня надходження вимоги.
Враховуючи зазначене, Замовником було розглянуто вимогу учасника ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС», за результати розгляду якої повідомляємо наступне:
Щодо ненадання переможцем торгів інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби) (Додаток 3) повідомляєм наступне. ПМП «А.С.В.» своєю довідкою від 03.04.2019р. № 17/04 підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що встановлені замовником.
Щодо відсутності в пропозиції переможця торгів погодження з умовами договору, зазначеними в Додатку 4 до тендерної документації повідомляєм наступне. ПМП «А.С.В.» у своїй тендерній пропозиції надав лист-згоду з істотними умовами договору від 03.04.2019 р. за № 15/04 та підписаний проект договору, який викладено в Додатку 4 до тендерної документації.
Щодо ненадання переможцем торгів акту приймання-передавання орендованого майна повідомляємо наступне. В п.1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасники торгів подають довідку у вигляді таблиці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі. ПМП «А.С.В.» надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт від 03.04.2019р. за № 10/04, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо інформації, зазначеної переможцем у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідній сфері, зазначаємо, що дана довідка ПМП «А.В.С.» складена відповідно до вимог, зазначених у п.2 Додатку 2 тендерної документації.
Щодо довідки довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору повідомляєм, що у тендерній документації відсутня вимога зазначення у вищевказаній довідці поверховості будинків, на яких виконувались роботи. Проте, у тендерній документації є роз’яснення щодо аналогічних договорів. ПМП «А.В.С.» у своїй тендерній пропозиції надав копію договору з Департаментом житлового господарства на виконання капітального ремонту з утеплення фасаду житлового будинку по вул.Келецькій, 116 у м.Вінниця. Даний будинок є п’ятиповерховим.
Щодо надання учасниками закупівлі дозволу на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки зазначаемо, що у тендерній документації відсутня вимога надання вищевказаного документу.
З огляду на вищевикладене вимога ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» є безпідставною, не обгрунтованою та задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

23 квітня 2019 15:54
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-03-000018 ● 16fa7a5004ab471299dc4d08f9e10882
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2019 17:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.04.2019 №18
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.04.2019 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-03-21-000284-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внесено зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі оригіналу довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої п.8 частини першої ст. 17 Закону. Продовжено строк подання тендерних пропозицій до 10 години 15.04.2019р.

2019-04-05 16:45:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником внесені зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій, про що оформлено протокол засідання тендерного комітету від 04.04.2019 №31

2019-04-08 15:45:06

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." 2 615 388,00
UAH з ПДВ
2 545 386,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 2 650 283,00
UAH з ПДВ
2 574 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ" 2 733 457,67
UAH з ПДВ
2 575 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 16:09
Електронний підпис
02 травня 2019 16:09
Довідка з МВС.pdf
26 квітня 2019 16:52
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:52
Календарний графік.pdf
26 квітня 2019 16:52
Довідка п3ч1ст17.pdf
26 квітня 2019 16:52
Довідка п2ч1ст17.pdf
16 квітня 2019 14:11
Електронний підпис
16 квітня 2019 14:11
Розрахунок ЗВВ.pdf
15 квітня 2019 09:27
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:23
Установчий документ.pdf
15 квітня 2019 09:23
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2019 09:23
Розрахунок ЗВВ.pdf
15 квітня 2019 09:22
Проект договору.pdf
15 квітня 2019 09:22
Паспорт та код.pdf
15 квітня 2019 09:22
Ліцензія.pdf
15 квітня 2019 09:22
Листи відгуки.pdf
15 квітня 2019 09:22
Заява на обробку даних.pdf
15 квітня 2019 09:22
Договір №2.rar
15 квітня 2019 09:22
Договір №1 ч2.rar
15 квітня 2019 09:22
Договір №1 ч1.rar
15 квітня 2019 09:22
Договір оренди.pdf
15 квітня 2019 09:22
Довідка ст17.pdf
15 квітня 2019 09:22
Довідка про санкції.pdf
15 квітня 2019 09:22
Довідка про договори.pdf
15 квітня 2019 09:22
Гарантійний лист.pdf
15 квітня 2019 09:22
Витяг.pdf
15 квітня 2019 09:22
Баланс та звіт.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 16:40
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:00
тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2019 16:00
статут засвідчений 2018.pdf
05 квітня 2019 16:00
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
05 квітня 2019 16:00
кошторис.pdf
05 квітня 2019 16:00
інформація.pdf
05 квітня 2019 16:00
інформаційна довідка.pdf
05 квітня 2019 16:00
ЗВВ.pdf
05 квітня 2019 15:59
гарантійний лист.pdf
05 квітня 2019 15:59
Витяг ПДВ.pdf
05 квітня 2019 15:59
баланс і звіт за 2018 рік.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 16:35
Ліцензія ЖК Гарант.pdf
03 квітня 2019 16:19
Фін.звіт за 2018 р.rar
03 квітня 2019 16:19
Документи працівників.rar
03 квітня 2019 16:19
Договори оренди.rar
03 квітня 2019 16:19
Статут ЖК Гарант.pdf
03 квітня 2019 16:19
Ліцензія та додатки.pdf
03 квітня 2019 16:19
Опис.pdf
03 квітня 2019 16:19
Рішення № 1_2018.pdf
03 квітня 2019 16:19
Витяг з ПДВ.pdf
03 квітня 2019 16:19
Довіреність.pdf
03 квітня 2019 16:19
17 Гарантійний лист.pdf
03 квітня 2019 16:19
05 Довідка про корупцію.pdf
03 квітня 2019 16:19
00 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."
#13306700
Переможець 2 545 386,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 15:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." #13306700

№ рішення у справі

72/69-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

22 квітня 2019 15:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."
#13306700
2 545 386,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2019 15:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 17:24
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 15:35
Договір.pdf укладений
13 травня 2019 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 545 386,00
UAH (в тому числі ПДВ 424 231,00 UAH)