Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849090 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503 |
Контактна особа: |
Ткачук Сергій Миколайович 380432595124 dzgvmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2019 11:45 |
Очікувана вартість: | 2 740 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,28% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 10:30 |
Перелік змін.docx | |
05 квітня 2019 10:30 |
Тендерна документація нова.doc | |
21 березня 2019 10:14 |
Тендерна документація.doc |
05 квітня 2019 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2019 10:30 |
Перелік змін.docx
|
|||
05 квітня 2019 10:30 |
Тендерна документація нова.doc
|
|||
21 березня 2019 10:14 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
16 квітня 2019 року в електронній системі закупівель було проведено аукціон, за результатами якого пропозицією учасника ПМП «А.С.В.» (код ЄДРПОУ- 13306700) визначено найбільш економічно вигідною (найнижча пропозиція), наступною пропозицією є пропозиція учасника ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341).
З урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюдненої тендерної документації, Замовником було розглянуто пропозицію учасника ПМП «А.С.В.» та прийнято рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПМП «А.С.В.» вимогам, зазначеним в тендерній документації Замовника про закупівлю (протокол (рішення) засідання тендерного комітету департаменту житлового господарства Вінницької міської ради № 34 від 22.04.2019 року).
23 квітня 2019 року через електронну систему закупівель учасником ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341) була подана вимога про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником рішення про визначення переможця відкритих торгів, згідно якої учасник ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» вимагає скасувати рішення тендерного комітету департаменту житлового господарства Вінницької міської ради про визначення переможцем процедури закупівлі по предмету: Капітальний ремонт з утепленням фасадів житлового будинку по пров.1-ий Київський, 59 в м. Вінниці ПМП «А.С.В.»
У відповідності до ст.32 Закону України «Ппо публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через 5 днів з дня надходження вимоги.
Враховуючи зазначене, Замовником було розглянуто вимогу учасника ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС», за результати розгляду якої повідомляємо наступне:
Щодо ненадання переможцем торгів інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби) (Додаток 3) повідомляєм наступне. ПМП «А.С.В.» своєю довідкою від 03.04.2019р. № 17/04 підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що встановлені замовником.
Щодо відсутності в пропозиції переможця торгів погодження з умовами договору, зазначеними в Додатку 4 до тендерної документації повідомляєм наступне. ПМП «А.С.В.» у своїй тендерній пропозиції надав лист-згоду з істотними умовами договору від 03.04.2019 р. за № 15/04 та підписаний проект договору, який викладено в Додатку 4 до тендерної документації.
Щодо ненадання переможцем торгів акту приймання-передавання орендованого майна повідомляємо наступне. В п.1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасники торгів подають довідку у вигляді таблиці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі. ПМП «А.С.В.» надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт від 03.04.2019р. за № 10/04, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо інформації, зазначеної переможцем у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідній сфері, зазначаємо, що дана довідка ПМП «А.В.С.» складена відповідно до вимог, зазначених у п.2 Додатку 2 тендерної документації.
Щодо довідки довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору повідомляєм, що у тендерній документації відсутня вимога зазначення у вищевказаній довідці поверховості будинків, на яких виконувались роботи. Проте, у тендерній документації є роз’яснення щодо аналогічних договорів. ПМП «А.В.С.» у своїй тендерній пропозиції надав копію договору з Департаментом житлового господарства на виконання капітального ремонту з утеплення фасаду житлового будинку по вул.Келецькій, 116 у м.Вінниця. Даний будинок є п’ятиповерховим.
Щодо надання учасниками закупівлі дозволу на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки зазначаемо, що у тендерній документації відсутня вимога надання вищевказаного документу.
З огляду на вищевикладене вимога ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» є безпідставною, не обгрунтованою та задоволенню не підлягає.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-03-000018 ● 16fa7a5004ab471299dc4d08f9e10882
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2019 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.04.2019 №18
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.04.2019 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-03-21-000284-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Внесено зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі оригіналу довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої п.8 частини першої ст. 17 Закону. Продовжено строк подання тендерних пропозицій до 10 години 15.04.2019р.
2019-04-05 16:45:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником внесені зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій, про що оформлено протокол засідання тендерного комітету від 04.04.2019 №31
2019-04-08 15:45:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." |
2 615 388,00
UAH з ПДВ
|
2 545 386,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" |
2 650 283,00
UAH з ПДВ
|
2 574 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ" |
2 733 457,67
UAH з ПДВ
|
2 575 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." #13306700 |
Переможець |
2 545 386,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 15:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2019 15:35
|
Договір.pdf | укладений |
13 травня 2019 15:34
|