Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 24450000-3 «Агрохімічна продукція»
Очікувана вартість
84 270,00 UAH
UA-2019-03-21-000246-a ● 97ac59e46b8e4072b832039e177771ae
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ СОР "Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни" |
Код ЄДРПОУ: | 02000375 |
Місцезнаходження: | 41835, Україна , Сумська обл., село Кальченки, вулиця Центральна, будинок, 2 |
Контактна особа: |
Мануйлова Світлана Миколаївна +380542701821 sumygospital@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2019 14:58 |
Очікувана вартість: | 84 270,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 421,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 уп
Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь та дезінфекції, суміщеної із достерилізаційним очищенням, стерилізації виробів медичного призначення «Бланідас Актив»,1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40031, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Ковпака, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
5 уп
Засіб для дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації «Лізоформін 3000 (Lysoformin 3000)»,1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40031, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Ковпака, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
40 од
Дезінфекційний засіб для антисептичної обробки рук та шкіри, поверхонь та ВМП "Мікрасепт (Micrasept)", 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40031, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Ковпака, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
40 уп
Засіб для дезінфекції об’єктів та достерилізаційного очищення виробів медичного призначення «Бланідас», марка А, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40031, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Ковпака, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 уп
Засіб для дезінфекції та достерилізаційного очищення «Госпісепт (Gospisept)», 300 таблеток (1 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40031, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Ковпака, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 09:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2019 09:48 |
Оголошення електронне.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-21-000246-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 09 квітня 2019 11:21
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 квітня 2019 14:59
Тендерний комітет КЗ СОР «Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» при проведенні закупівель керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»».
З метою об’єктивного визначення Переможця, тендерний комітет надає перевагу економічно вигідній Пропозиції у разі, якщо така відповідає вимогам оголошення про закупівлю та технічним завданням.
При уважному вивченні документації ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» тендерним комітетом встановлено, що пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі товару Учасника, так як немає детального обґрунтування співвідношення складу активних діючих речовин запропонованого товару та належно оформленої таблиці щодо еквівалентності запропонованого товару технічному завданню.
Розрахунків щодо підтвердження економічності запропонованих дезінфекційних засобів Учасником не доведено.
Невідповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника викладено в таблиці розміщеної у протоколі відхилення від 09.04.2019 № 21.
Вважаємо Ваші звинувачення на адресу тендерного комітету в частині «просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця, цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості» безпідставними та необґрунтованими.
Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет не вважає за доцільне скасовувати своє рішення.
З метою об’єктивного визначення Переможця, тендерний комітет надає перевагу економічно вигідній Пропозиції у разі, якщо така відповідає вимогам оголошення про закупівлю та технічним завданням.
При уважному вивченні документації ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» тендерним комітетом встановлено, що пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі товару Учасника, так як немає детального обґрунтування співвідношення складу активних діючих речовин запропонованого товару та належно оформленої таблиці щодо еквівалентності запропонованого товару технічному завданню.
Розрахунків щодо підтвердження економічності запропонованих дезінфекційних засобів Учасником не доведено.
Невідповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника викладено в таблиці розміщеної у протоколі відхилення від 09.04.2019 № 21.
Вважаємо Ваші звинувачення на адресу тендерного комітету в частині «просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця, цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості» безпідставними та необґрунтованими.
Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет не вважає за доцільне скасовувати своє рішення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-21-000246-a.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 10 квітня 2019 15:08
До написаного хабарником!
Таблицю відповідності дискримінаційним вимогам заповнювати будете самі- це не наша справа. В документації прописані дискримінаційні вимоги під "свого" постачальника, від якого потім ви планували отримати хабар, тому заповнювати таблицю відповідності протизаконним вимогам - сама справа протизаконна. Більше не плануємо переписуватись з розкрадачем бюджетних коштів- направляємо листи до Державної аудиторської служби України та Департаменту охорони здоров"я.
Розгорнути
Згорнути
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
77 200,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 10:38
|
ТОВ Торгмед #39301819 |
Переможець |
84 250,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 14:17
|
115.pdf | укладений |
16 квітня 2019 09:09
|