Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Амбулаторія групової практики в селі Голубине Свалявського району – будівництво амбулаторії та житлової частини лікаря» ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»
Очікувана вартість
5 330 000,00 UAH
UA-2019-03-21-000141-a f6cad795f8b84d4e9da474f232454fe5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Еріка Куцкір

+380501973119 golybunesilrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голубинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04351498
Місцезнаходження: 89320, Україна , Закарпатська обл., Свалявський р-н, с. Голубине, буд. 365
Контактна особа: Еріка Куцкір
+380501973119
golybunesilrada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 12:28
Очікувана вартість: 5 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Амбулаторія групової практики в селі Голубине Свалявського району – будівництво амбулаторії та житлової частини лікаря»
ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 11:18
Перелік змін.doc
02 квітня 2019 11:18
ДОДАТОК_8 з змінами.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_5.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_6.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_3.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_1.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_4.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_2.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_7.doc
21 березня 2019 09:24
ТД амбулаторія Голубине.doc
02 квітня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 11:18
Перелік змін.doc
02 квітня 2019 11:18
ДОДАТОК_8 з змінами.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_8.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_5.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_6.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_3.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_1.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_4.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_2.doc
21 березня 2019 09:25
ДОДАТОК_7.doc
21 березня 2019 09:24
ТД амбулаторія Голубине.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання
Дата подання: 28 березня 2019 19:12
Дата відповіді: 30 березня 2019 21:12
Шановний Замовнику! Уважно вивчвши ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ По предмету закупівлі: «Амбулаторія групової практики в селі Голубине Свалявського району - будівництво амбулаторії та житлової частини лікаря» (Додаток 8 до Тендерної документації згідно оголошення № UA-2019-03-21-000141-a) ми прийшли до висновку, що воно не у повній мірі відображає весь обсяг робіт необхідний для завершення будівництва обєкту закупівлі та здачі його в експлуатацію. Вказаний в Технічному завданні обсяг робіт не включає повного переліку матеріалів та ресурсів для виконання робіт. Разом з тим, в тендерній документації відсутня інформація про виконання робіт з матеріалів та ресурсів Замовника. Виходячи з наведеного, просимо уточнти ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ або надати перелік матеріалів та ресурсів, забезпечення якими буде покладено на Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!

Ваше запитання було детально розглянуто на засіданні тендерного комітету Голубинської сільської ради 29.03.2019 року. За результатами його розгляду та консультацій з проектувальною організацією, тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації та викладення ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ По предмету закупівлі: «Амбулаторія групової практики в селі Голубине Свалявського району - будівництво амбулаторії та житлової частини лікаря» (Додаток 8 до Тендерної документації ) у новій редакції. Вказані зміни до тендерної документації будуть оприлюднені найближчим часом, з урахуванням вимог Закону та відповідно до наших технічних можливостей.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-21-000141-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 26 березня 2019 14:33
вимога
Про необхідність внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2019 21:03
Шановний Учаснику!
Ваша Вимога була детально розглянута на засіданні тендерного комітету Голубинської сільської ради 29.03.2019 року. За результатами її розгляду тендерним комітетом прийнято рішення, що Ваша Вимога не підлягає задоволенню.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерну документацію на закупівлю робіт по об’єкту «Амбулаторія групової практики в селі Голубине Свалявського району – будівництво амбулаторії та житлової частини лікаря» ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель» було розроблено та затверджено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІIІ (далі - Закон), з урахуванням положень наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Вказаними нормативними актами не передбачено зобов’язань Замовника обґрунтовувати та пояснювати вимоги, включені ним до тендерної документації.
Разом з тим, для забезпечення максимального дотримання принципів закупівель, встановлених статтею 3 Закону повідомляємо Вас, що вказані вимоги тендерної документації є цілком обґрунтованими, оскільки згідно експертного звіту щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності, довговічності об’єкту будівництва та кошторисної документації за робочим проектом «Амбулаторія групової практики в селі Голубине Свалявського району – будівництво амбулаторії та житлової частини лікаря» встановлено, що сейсмічність ділянки забудови – 7 балів.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.04.2016 року № 256 (із змінами) відповідно до пункту 9 частини першої статті 7, абзацу першого частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, абзацу одинадцятого частини першої статті 9 Закону України “Про основи містобудування” встановлено вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, що обов’язкові для виконання ліцензіатом. Такими вимогами, зокрема, передбачено:
Організаційними вимогами - укомплектованість суб’єкта господарювання керівниками, професіоналами, фахівцями і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури суб’єкта господарювання;
Кадровими вимогами - наявність у:
керівників, професіоналів та фахівців залежно від видів виконуваних робіт відповідної освіти та кваліфікації;
керівника суб’єкта господарювання або його заступника вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, бакалавр). Стаж роботи за посадою нижчого рівня повинен становити: для магістра або спеціаліста не менше двох років, бакалавра - не менше трьох років;
головного інженера вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за посадою нижчого рівня повинен становити: для магістра не менше двох років, спеціаліста - не менше трьох років;
начальника виробничо-технічного відділу, технічного відділу вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією повинен становити не менше двох років.
Відповідно до вказаного, вимога щодо наявності у потенційного Учасника торгів принаймні двох інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб) є повністю обґрунтованою згідно чинного законодавства. Вимога щодо наявності досвіду виконання робіт з будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами зумовлена специфікою об’єкта будівництва, оскільки, як вже було зазначено, сейсмічність ділянки забудови – 7 балів.

Виходячи з викладеного всі вимоги тендерної документації щодо кваліфікації потенційних Учасників є цілком обґрунтованими, не містять дискримінаційних вимог, проте встановлюють відповідний рівень кваліфікації, зумовлений специфікою предмету закупівлі, а саме здійснення будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами.

Документи подані скаржником

26 березня 2019 14:33
вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-11-000003 ● 37a695b40fc049788e3d39fbd1ed3c67
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 10:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

11.04.2019 №17
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 11.04.2019 №17
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-30-000177-b 30.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-03-21-000141-a 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1). 21 березня 2019 року була оприлюднена тендерна документація з додатками на закупівлю робіт «Амбулаторія групової практики в селі Голубине Свалявського району – будівництво амбулаторії та житлової частини лікаря», яка затверджена рішенням тендерного комітету 20 березня 2019 року. За результатами розгляду питань, що поступили від потенційних учасників та консультацій з проектувальною організацією, тендерним комітетом 29 березня 2019 року прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації та доручено опрацювати проект таких змін для їх розгляду та затвердження на наступному засіданні тендерного комітету, яке буде скликано по факту готовності проекту змін. За результатами проведеної роботи спільно з проектувальною організацією на засіданні тендерного комітету Голубинської сільської ради 02 квітня 2019 року було затверджено зміни до тендерної документації. Оскільки зміни, що були внесені до технічного завдання (додаток 8 до тендерної документації) полягали не в доповнені/уточненні/зміні видів чи обсягів робіт, а у формулюванні переліку робіт за зовсім іншим принципом, відповідно, внесення змін відбулося шляхом викладення технічного завдання (додаток 8 до тендерної документації) у новій редакції. Відповідно до абзацу 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та абзацу 3 частини 1 статті 10 Закону, зміни, що було внесено до тендерної документації, розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Разом із змінами до тендерної документації в окремому документі було оприлюднено перелік змін, що вносяться. Як визначено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, тендерна документація містить: обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Відповідно до викладеного, в електронній системі закупівель було розміщено нову редакцію технічного завдання (додаток 8 до тендерної документації). Попередня редакція технічного завдання (додаток 8 до тендерної документації) відображена у вигляді файлу з закресленою назвою та є доступною для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Відповідно до викладеного, тендерним комітетом не було допущено порушень абзацу 3 частини 1 статті 10 Закону та абзацу 2 статті 23 Закону в ході внесення змін до тендерної документації. 2). Відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону, передбачено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними не може бути менший ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. При підготовці тендерної документації було допущено технічну (механічну) помилку та випущено слова «з дати розкриття тендерних пропозицій». Тендерна документація складена відповідно до Закону, і при подачі тендерних пропозицій Учасники закупівель користуються як тендерною документацією, так і Законом, відповідно при подачі пропозицій механічна помилка не повинна була вплинути на можливість подання тендерних пропозицій, а також на термін дії тендерних пропозицій. Відповідно, зазначену механічну помилку можна вважати формальною, такою, що не впливає на зміст та подачу тендерних пропозицій. Разом з тим, відповідно до п.2.9. Примірного Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України №557 від 30.03.2016р. та Положення про тендерний комітет Голубинської сільської ради, члени тендерного комітету мають право прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до викладеного, тендерним комітетом прийнято рішення усунути порушення частини 2 статті 22 Закону стосовно коректного зазначення терміну дії тендерних пропозицій учасників в тендерній документації та виправити технічну (механічну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме: внести пропущені слова «з дати розкриття тендерних пропозицій» в пункті 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та правильно читати «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій». 3). Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 визначено, що тендерна документація містить: обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Відповідно інформація розміщена шляхом заповнення електронних форм є складовою частиною тендерної документації. В оголошенні про проведення відкритих торгів, сформованому шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель зазначено: «Очікувана вартість: 5 330 000,00 UAH з ПДВ». Крім того, в додатку 5 до тендерної документації наведено форму тендерної пропозиції, в якій зазначено, що відповідно до статусу платника податку ціна тендерної пропозиції обов’язково зазначається з ПДВ чи без ПДВ. Голубинська сільська рада не є платником податку на додану вартість, а отже не має права на податковий кредит чи відшкодування ПДВ і статус контрагента в договірних відносинах (платник ПДВ чи не платник ПДВ) для Замовника не має ніякого значення. Єдиним критерієм при оцінці тендерних пропозицій учасників даної процедури є ціна з урахуванням всіх витрат учасника, його прибутку, податків, зборів та обов’язкових платежів, що ним мають бути сплачені, у тому числі податку на додану вартість, якщо учасник є платником даного податку. Отже, дану механічну помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу можна вважати формальною та такою, що не впливає на зміст та подачу тендерних пропозицій. Разом з тим, відповідно до п.2.9. Примірного Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України №557 від 30.03.2016р. та Положення про тендерний комітет Голубинської сільської ради, члени тендерного комітету мають право прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до викладеного, тендерним комітетом прийнято рішення усунути порушення частини 2 статті 22 Закону стосовно коректного зазначення методики оцінки за критерієм «ціна» в тендерній документації та виправити технічну (механічну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме: внести пропущені слова «(відповідно до статусу платника податку - з ПДВ чи без ПДВ)» в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та правильно читати: «Критерій «ціна» - питома вага 100% (відповідно до статусу платника податку - з ПДВ чи без ПДВ). 4). в тендерній документації відсутні порушення абзацу 3 частини 3 статті 17 Закону, оскільки Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ні наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», ні положеннями самого Закону не передбачено форм надання учасником інформації про відсутність підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі у відповідності до статті 17. Абзацом 1 частини 3 статті 17 Закону передбачено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону надається учасниками виключно у довільній формі. Така інформація може надаватись як окремими листами (довідками) за кожним пунктом, так і окремими пунктами одного листа (довідки) або окремими пунктами у складі листа (довідки) разом з іншою інформацією. Форма для надання вказаної інформації (додаток 2 до тендерної документації) була підготована для зручності опрацювання інформації і жодним чином не містить дискримінаційних або обмежувальних вимог. Визначальним при розгляді пропозицій учасників є не формальне дотримання форми довідки, а безпосередньо наявність необхідної інформації. Надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, в іншій формі ніж передбачено додатком 2 до тендерної документації не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника за умови надання всієї необхідної інформації.

2019-04-18 16:54:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення норм статті 17 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення норм статті 17 Закону) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-04-22 10:50:16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДСТРІХА" 4 730 502,00
UAH з ПДВ
4 576 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПеречинМіськБуд 4 941 634,00
UAH з ПДВ
4 576 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЯЛИК 5 244 302,80
UAH з ПДВ
5 244 302,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2019 13:02
Електронний підпис
09 квітня 2019 12:48
Тех завдання.pdf
09 квітня 2019 12:48
Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2019 12:48
Субпідряд.pdf
09 квітня 2019 12:48
Статут оригінал.pdf
09 квітня 2019 12:48
Свідоцтво платника ЄП.pdf
09 квітня 2019 12:48
Рішення Засновника.pdf
09 квітня 2019 12:48
Проект договору.pdf
09 квітня 2019 12:48
Персональні дані.pdf
09 квітня 2019 12:48
Перелік документів.pdf
09 квітня 2019 12:48
Паспорт та ІПН.pdf
09 квітня 2019 12:48
Ліцензія.pdf
09 квітня 2019 12:48
Кошторис.pdf
09 квітня 2019 12:48
Довкілля.pdf
09 квітня 2019 12:48
Довідка.zip
09 квітня 2019 12:48
Довідка учасника.pdf
09 квітня 2019 12:48
Довідка працівники.pdf
09 квітня 2019 12:48
Довідка досвід.pdf
09 квітня 2019 12:48
ГР001БУД19.pdf.p7s
09 квітня 2019 12:48
ГР001БУД19.pdf
09 квітня 2019 12:48
Виписка з ЄДР.pdf
09 квітня 2019 12:48
Банківські реквізити.pdf
09 квітня 2019 12:48
Банківська ліцензія.pdf
09 квітня 2019 12:48
321fbf44-81db-40d7-ab92-853f38c13f3a.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 13:59
Електронний підпис
09 квітня 2019 13:58
Гарантія.rar
09 квітня 2019 13:50
Електронний підпис
09 квітня 2019 13:48
Перелік документів.pdf
09 квітня 2019 13:48
Розрахунки до ДЦ.pdf
09 квітня 2019 13:48
Підсумкова вартість.pdf
09 квітня 2019 13:48
ОбЄктні кошториси.pdf
09 квітня 2019 13:48
Локальні кошториси.pdf
09 квітня 2019 13:48
Договірна ціна.pdf
09 квітня 2019 13:48
5_Календарний графік.pdf
09 квітня 2019 12:20
Технічне завдання.pdf
09 квітня 2019 12:20
Тендерна пропозиція.PDF
09 квітня 2019 12:20
Статут.pdf
09 квітня 2019 12:20
Проект договору.PDF
09 квітня 2019 12:20
Наказ директора.PDF
09 квітня 2019 12:20
Ліцензія.pdf
09 квітня 2019 12:20
Дубінчак паспорт.pdf
09 квітня 2019 12:20
Дубінчак код.pdf
09 квітня 2019 12:20
Дозвіл Держпраці.pdf
09 квітня 2019 12:20
Додаток до Ліцензії.pdf
09 квітня 2019 12:20
Додаток 2.PDF
09 квітня 2019 12:20
Виписка ЄДР.PDF
09 квітня 2019 12:20
Банк.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 13:03
Електронний підпис
09 квітня 2019 13:01
28 Банківська гарантія.rar
09 квітня 2019 13:01
27 Документ_ЄДР_1005219398.zip
09 квітня 2019 13:00
20 Лист розяснення.pdf
09 квітня 2019 13:00
19 Санкції.pdf
09 квітня 2019 13:00
17 Субпідрядники-1.pdf
09 квітня 2019 13:00
14 Захист довкілля.pdf
09 квітня 2019 13:00
13 Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2019 13:00
11.1.2 відгук_ПП Будмакс.pdf
09 квітня 2019 13:00
11 аналогічні договори.pdf
09 квітня 2019 13:00
10.1 Працівники.rar
09 квітня 2019 13:00
10 працівники.pdf
09 квітня 2019 13:00
9.2 Оборотно-сальдовая.pdf
09 квітня 2019 13:00
9 МТБ.pdf
09 квітня 2019 13:00
8.0 Кошторисна частина.rar
09 квітня 2019 13:00
7 ID паспорт Трищев В.І..pdf
09 квітня 2019 12:59
3 Ст17.pdf
09 квітня 2019 12:59
1 Перелік документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДСТРІХА"

ПП ПеречинМіськБуд

ПП ЯЛИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДСТРІХА"
#36145069
Переможець 4 576 800,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 17:19

Документи

18 квітня 2019 17:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДСТРІХА"
#36145069
4 576 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 17:19
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 квітня 2019 09:54
Коментар щодо відміни: Торги відмінено відповідно до частини першої статті 31 Закону - у звязку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до висновків за результатами моніторингу закупівлі робіт Західного офісу Держаудитслужби від 11 квітня 2019 року (UA-M-2019-04-11-000003)
Документи:
22 квітня 2019 09:54
Електронний підпис
20 квітня 2019 15:34
Протокол скасування.pdf