Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Серветки, рушники паперові)
Очікувана вартість
244 166,67 UAH
UA-2019-03-21-000069-b 5261f38092c24f34a875c85a4544a727
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семеренко Костянтин Володимирович

(044) 461-23-69 semerenko-kv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, Кловський узвіз, 9/1
Контактна особа: Семеренко Костянтин Володимирович
(044) 461-23-69
semerenko-kv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 17:30
Початок аукціону: 10 квітня 2019 11:40
Очікувана вартість: 244 166,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-001086-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Серветки, рушники паперові)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10251 пач.
Серветки, рушники паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 10:01
02 ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
26 березня 2019 16:37
02 ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
29 березня 2019 10:01
тд_19_018_додаток_1_ТЗ_н.р.pdf
26 березня 2019 16:37
тд_19_018_додаток_1_ТЗ_н.р.pdf
21 березня 2019 09:36
тд_19_018_додаток_1_ТЗ.pdf
26 березня 2019 16:37
тд_19_018_додаток_3_вимоги до переможця_н.р.pdf
21 березня 2019 09:36
тд_19_018_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
21 березня 2019 09:36
тд_19_018_додаток_5в_питальник щодо ЕСП.pdf
21 березня 2019 09:36
тд_19_018_додаток_5б_опитувальник фіз_особи.pdf
21 березня 2019 09:36
тд_19_018_додаток_5а_опитувальник юр_особи.pdf
21 березня 2019 09:36
тд_19_018_додаток_4_проект договору.pdf
21 березня 2019 09:36
тд_19_018_додаток_2 перелік інформації.pdf
21 березня 2019 09:36
тд_19_018_додаток_1а_гарант лист.pdf
21 березня 2019 09:36
тд_19_018.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики
Дата подання: 21 березня 2019 16:05
Дата відповіді: 26 березня 2019 15:35
Добрий день, чи допускається ширина листа 225 +/-3 мм?
Відповідь: Питання розглянуте. До тендерної документації внесені відповідні зміни
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 березня 2019 08:11
Дата відповіді: 22 березня 2019 14:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Черговий раз відповідаємо на поставлене Вами питання, як і по багатьом закупівлям, які проводить наша Компанія, зокрема звертаючи увагу на те, що Вами на протязі вже досить довгого періоду, ставиться нам однакове запитання:
«1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?»

відповідь буде наступна:

1. Тендерна документація на закупівлю «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Серветки, рушники паперові)» не містить посилання на торгову марку або модель.
2. В п.5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено про те, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Інформацію про методику оцінки тендерних пропозицій викладено в п.1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Додатково інформуємо, що тендерна документація на дану закупівлю знаходиться на порталі уповноваженого органу у вільному доступі (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-21-000069-b)
надання податкових накладних
Дата подання: 25 березня 2019 11:09
Дата відповіді: 25 березня 2019 16:23
Доброго дня! Питання по п.4.3 договору "Постачальник зобов’язаний надати Покупцю податкову накладну, складену в електронній формі та оформлену належним чином, з зазначенням обов’язкових реквізитів, відповідно до вимог Податкового кодексу України, з дотриманням умов щодо належної реєстрації електронного підпису уповноваженої особи та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку та в строки, встановлені Податковим кодексом України." Тобто потрібно надати фізично роздруковану падаткову накладну ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надавати фізично роздруковану податкову накладну немає потреби. Податкову накладну потрібно відправити за допомогою програмного продукту (M.E.DOC (Медок) або ін.) складену в електронній формі та оформлену належним чином.
Щодо вимог оформлення пропозиції
Дата подання: 25 березня 2019 15:33
Дата відповіді: 27 березня 2019 09:48
Шановний Замовнику! Прохання надати документ "Додаток_5а_опитувальник юр_особи" у форматі Word, оскільки немає можливості заповнити зазначений документ в електронному вигляді. Або просимо Вас зазначити, чи допускається заповнення цього Опитувальника вручну? Дякуємо заздалегідь.
Відповідь: Розміщення тендерної документації та додатків до неї у форматах «.doc», «.docx», «.xls» або «.xlsx» може нести подальше її некоректне відображення у електронній системі. Маючи попередній негативний досвід, вважаємо за доцільне викладати тендерну документацію у форматі «.pdf». Для копіювання (в тому числі перетворення в інші формати) інформації з формату «.pdf», у разі необхідності, існують спеціальні програмні засоби та ресурси, в т.ч. безкоштовні.
Додатково інформуємо, що вимог щодо способу заповнення інформації про учасника у формі «Опитувальник контрагента» тендерною документацією не встановлено.
Анкети (опитувальники), заповнення та надання яких вимагається умовами тендерної документації, розміщено на сайті АТ «Укртрансгаз» у розділі «Закупівлі» (http://utg.ua/utg/purchases/for-bidders.html).
Щодо вимог оформлення пропозиції
Дата подання: 25 березня 2019 15:34
Дата відповіді: 27 березня 2019 09:48
Шановний Замовнику! Прохання надати документ "Додаток_5в_питальник щодо ЕСП" у форматі Word, оскільки немає можливості заповнити зазначений документ в електронному вигляді. Або просимо Вас зазначити, чи допускається заповнення цього Питальника вручну? Дякуємо заздалегідь.
Відповідь: Розміщення тендерної документації та додатків до неї у форматах «.doc», «.docx», «.xls» або «.xlsx» може нести подальше її некоректне відображення у електронній системі. Маючи попередній негативний досвід, вважаємо за доцільне викладати тендерну документацію у форматі «.pdf». Для копіювання (в тому числі перетворення в інші формати) інформації з формату «.pdf», у разі необхідності, існують спеціальні програмні засоби та ресурси, в т.ч. безкоштовні.
Додатково інформуємо, що вимог щодо способу заповнення інформації про учасника у формі «Опитувальник контрагента» тендерною документацією не встановлено.
Анкети (опитувальники), заповнення та надання яких вимагається умовами тендерної документації, розміщено на сайті АТ «Укртрансгаз» у розділі «Закупівлі» (http://utg.ua/utg/purchases/for-bidders.html).
Щодо надання переможцем торгів сертифікату відповідності
Дата подання: 25 березня 2019 15:47
Дата відповіді: 26 березня 2019 16:28
Шановний Замовнику. Відповідно до п. 3.в. Додатку ІІІ до тендерної документації до укладання договору переможець торгів повинен надати замовнику сертифікат/-и відповідності на продукцію, яка зазначена в додатку 1 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі». У відповідності з Законом України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та втратою чинності з 1 січня 2018 року Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та «Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Держспоживстандарт України від 01.02.2005 за № 28, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746, продукція, а саме: паперова продукція (в т.ч. рушники паперові, що є предметом оголошених торгів) обов'язковій сертифікації в Україні не підлягає. Таким чином, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме зазначити в п. 3. Додатку ІІІ до тендерної документації інший документ, який переможець торгів повинен надати замовнику до укладання договору, відповідно до чинного законодавства України. Наприклад, Висновок ДСЕС або сертифікат якості від Виробника. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте. До тендерної документації внесені відповідні зміни
Характеристики
Дата подання: 27 березня 2019 16:31
Дата відповіді: 29 березня 2019 09:58
Доброго дня! у ТЗ вказано: Граматура шару, гр/м²: не менше 29. Можливо Ви мали на увазі: Граматура листа, гр/м²: не менше 29. Якщо так просимо внести зміни в ТЗ. Дякуємо!
Відповідь: Питання розглянуте. До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-21-000069-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМА-К", Код ЄДРПОУ:31904237
Дата подання: 18 квітня 2019 09:36
Невідповідність пропозиції
ТОВ “РОМА-К” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-03-21-000069-b Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
(Серветки, рушники паперові)
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП", встановлено невідповідність поданої пропозиції вимогам тендерної документації Замовника.
1) Учасник ТОВ "АРСІ ГРУП" не надав інформації, передбаченої пп.1.2 п. 1 Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» яка підтверджує, що:
1.1 тендерна пропозиція подається з дотриманням чинного законодавства та нормативних актів України;
1.2 пропозиція буде дійсною протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
1.3 не має жодних обмежень для здійснення видів діяльності, що визначені договором про закупівлю (в т.ч. щодо установчих документів);
1.4 його пропозиція не підпадає під дію рішення Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".

2) Всупереч вимог п.1 Розділу І Додатку II до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» ТОВ "АРСІ ГРУП" не надало інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі у вигляді гарантійного листа (надається за формою, яку наведено додатку Іа до тендерної документації).

На наш погляд, це є суттєві недоліки, які можуть бути причиною відхилити пропозицію учасника ТОВ " АРСІ ГРУП " як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2019 09:07
1. Вимоги, які виклав оскаржувач стосовно Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не відповідають дійсності. Учасник наданням своєї тендерної пропозиції автоматично підтверджує виконання зазначеного розділу, додаткова інформація з підтвердженням не потрібна.
2. За результатами детального розгляду було встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "АРСІ ГРУП" дійсно відсутній гарантійний лист учасника (надається за формою, яку наведено додатку Іа до тендерної документації). Рішення замовника буде переглянуто.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП" 194 769,00
UAH
194 769,00
UAH
Документи
ФОП Тютюн Володимир Сергійович 224 349,00
UAH
205 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМА-К" 213 733,35
UAH
213 733,35
UAH
Документи
ФОП Поліщук Анатолій Георгійович 234 030,33
UAH
234 030,33
UAH
Документи
ТОВ ЕКСПОЛАБ 240 000,00
UAH
240 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 18:03
9. Виновок ДСЕС.pdf
08 квітня 2019 10:47
9 Довідка про довкілля.pdf
08 квітня 2019 10:47
4 Лист-відгук.pdf
08 квітня 2019 10:47
8 Питальник.pdf
08 квітня 2019 10:47
5 Опитувальник.pdf
08 квітня 2019 10:47
1 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

08 квітня 2019 15:53
Тютюн рушники.rar

Публічні документи

08 травня 2019 10:55
Протокол № 3.PDF
08 квітня 2019 13:41
Тендерна пропозиція.PDF
08 квітня 2019 13:41
Статут_Рома_К_02_12_2015.pdf
08 квітня 2019 13:41
Протокол № 3.PDF
08 квітня 2019 13:41
Питальник.pdf
08 квітня 2019 13:41
Довіреність.PDF

Публічні документи

04 квітня 2019 10:05
Санкції.pdf
04 квітня 2019 10:05
Проект договору.pdf
04 квітня 2019 10:05
Підтвердження.pdf
04 квітня 2019 10:05
Паспорт Копія.pdf
04 квітня 2019 10:05
Довідка повноваження.pdf
04 квітня 2019 10:05
Довідка законодавство.pdf
04 квітня 2019 10:05
Опитувальник 5-б.pdf
04 квітня 2019 10:05
Довідка аналог.pdf
04 квітня 2019 10:05
Дійсність.pdf
04 квітня 2019 10:05
ІПН Копія.pdf
04 квітня 2019 10:05
Відсутність підстав.pdf
04 квітня 2019 10:05
Згода з ПД.pdf
04 квітня 2019 10:05
Відсутність обмежень.pdf
04 квітня 2019 10:05
Додаток І.pdf
04 квітня 2019 10:05
Відгук.PDF
04 квітня 2019 10:05
Додаток 1а гарант лист.pdf
04 квітня 2019 10:05
Витяг з ЄДР Завірений.pdf
04 квітня 2019 10:05
довідка ст 17.pdf
04 квітня 2019 10:05
Витяг ЄП Завірений.pdf
04 квітня 2019 10:05
Виписка з ЄДР Завірена.pdf
04 квітня 2019 10:05
207 Накладна.pdf
04 квітня 2019 10:05
207 Договір.pdf

Публічні документи

08 квітня 2019 14:54
4.4 Статут завірений.pdf
08 квітня 2019 14:54
4.1 Директор наказ.pdf
08 квітня 2019 14:54
4. Довідка про підпис.pdf
08 квітня 2019 14:54
3. Опитувальник.pdf
08 квітня 2019 14:54
2.3 Відгук рушники.pdf
08 квітня 2019 14:54
2.2 Видаткова.pdf
08 квітня 2019 14:54
2.1 Договір.pdf
08 квітня 2019 14:54
2. Аналог договори.pdf
08 квітня 2019 14:54
1.3 Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2019 14:54
1.2 Сангіг 2.JPG
08 квітня 2019 14:54
1.1 Сангіг 1.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"

ФОП Тютюн Володимир Сергійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМА-К"

ФОП Поліщук Анатолій Георгійович

ТОВ ЕКСПОЛАБ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"
#41821131
Рішення скасоване 194 769,00
UAH
24 квітня 2019 10:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"
#41821131
Відхилено 194 769,00
UAH
24 квітня 2019 10:37
ФОП Тютюн Володимир Сергійович
#3188722792
Відхилено 205 000,00
UAH
06 травня 2019 16:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМА-К"
#31904237
Переможець 213 733,35
UAH
07 травня 2019 10:51

Документи

18 квітня 2019 09:24
Електронний підпис
18 квітня 2019 09:24
06 Протокол_19_018_р.pdf

Документи

24 квітня 2019 10:37
Електронний підпис
24 квітня 2019 10:37
10 Протокол_19_018_р_2.pdf
24 квітня 2019 10:37
09 Протокол №19_018-ск.pdf

Документи

06 травня 2019 16:34
Електронний підпис
06 травня 2019 16:33
14 Протокол_19_018_р_3.pdf

Документи

07 травня 2019 10:51
Електронний підпис
07 травня 2019 10:51
15 Протокол_19_018_р_4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМА-К"
#31904237
213 733,35
UAH
Документи

Документи

07 травня 2019 10:51
Електронний підпис
07 травня 2019 10:51
15 Протокол_19_018_р_4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2023 11:47
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 16:19
1905000314_Рома_К.pdf укладений
21 травня 2019 16:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 256 480,02
UAH (в тому числі ПДВ 42 746,67 UAH)