Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу (Рукавиці господарські)
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2019-03-20-002617-a ● 04f21b56db6549c89a135e3ac511b0eb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" У МІСТІ КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 01993865 |
Вебсайт: | http://www.cgcptd.health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Авраменко Світлана Борисівна planovtbc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 12:44 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 12:44 |
Очікувана вартість: | 6 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу
за рахунок загального фонду
за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 пара
(Рукавиці господарські)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 16:53 |
Додаток 5_кваліф критерії.docx |
20 березня 2019 16:53 |
Додаток 4 _згода на обробку перс.даних.doc |
20 березня 2019 16:53 |
Додаток 3 (Форма пропозиції).doc |
20 березня 2019 16:53 |
Додаток 2_проект договору.docx |
20 березня 2019 16:53 |
Додаток 1_Технічні вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 березня 2019 22:57
Дата відповіді: 21 березня 2019 09:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
На Ваше перше запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Дана закупівля надання аналогів та/або еквівалентів не передбачає.
На Ваше друге запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п.9.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель», Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна. Замовником буде розглядатися кінцева ціна пропозиції яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форми оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію.
З повагою
Замовник.
На Ваше перше запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Дана закупівля надання аналогів та/або еквівалентів не передбачає.
На Ваше друге запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п.9.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель», Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна. Замовником буде розглядатися кінцева ціна пропозиції яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форми оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію.
З повагою
Замовник.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Осташевський Я.I. #3323603353 |
Переможець |
5 520,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2019 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір№63_19від 01.04.2019.pdf | укладений |
01 квітня 2019 14:24
|