Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу (Рукавиці господарські)
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2019-03-20-002617-a 04f21b56db6549c89a135e3ac511b0eb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Авраменко Світлана Борисівна

planovtbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 01993865
Вебсайт: http://www.cgcptd.health.kiev.ua
Місцезнаходження: 03022, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Контактна особа: Авраменко Світлана Борисівна
planovtbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 12:44
Початок аукціону: 25 березня 2019 12:44
Очікувана вартість: 6 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


за рахунок загального фонду

за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 пара
(Рукавиці господарські)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 березня 2019 22:57
Дата відповіді: 21 березня 2019 09:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
На Ваше перше запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Дана закупівля надання аналогів та/або еквівалентів не передбачає.
На Ваше друге запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п.9.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель», Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна. Замовником буде розглядатися кінцева ціна пропозиції яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форми оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію.
З повагою
Замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Осташевський Я.I. 5 520,00
UAH з ПДВ
5 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНКАР-АГРО" 6 240,00
UAH з ПДВ
6 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 10:11
Якісні.pdf
22 березня 2019 10:11
Щодо ПДВ.pdf
22 березня 2019 10:11
цінова пропозиція.pdf
22 березня 2019 10:11
Уставні завірені.pdf
22 березня 2019 10:11
право підпису.pdf
22 березня 2019 10:11
наказ про призначення.pdf
22 березня 2019 10:11
МТБ.pdf
22 березня 2019 10:11
Гарантійний лист Якісні.pdf
22 березня 2019 10:11
відомості.pdf
22 березня 2019 10:11
аналог рук Оболонь.pdf
22 березня 2019 10:11
аналог рук Донецк.pdf
22 березня 2019 10:11
аналог рук Днепр ДОР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Осташевський Я.I.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНКАР-АГРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Осташевський Я.I.
#3323603353
Переможець 5 520,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Осташевський Я.I.
#3323603353
5 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір№63_19від 01.04.2019.pdf укладений
01 квітня 2019 14:24