Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
персональний комп’ютер, багатофункціональний пристрій, сканер
Очікувана вартість
975 000,00 UAH
UA-2019-03-20-002540-a ● 20ef37d653834746ac383beba3b7608c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський окружний адміністративний суд |
Код ЄДРПОУ: | 34390710 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., м. Харків, майдан Свободи, будинок 6 |
Контактна особа: |
Руслан Абрашкін +380577304265,+380506328130 admin@adm.hr.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 975 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
персональний комп’ютер – 25 шт.,
багатофункціональний пристрій – 30 шт.,
сканер – 6 шт.
багатофункціональний пристрій – 30 шт.,
сканер – 6 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 штука
персональний комп’ютер, багатофункціональний пристрій, сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 16:42 |
ХОАС_ТД_комп БФП 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 21 березня 2019 21:36
Дата відповіді: 22 березня 2019 15:51
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Доброго дня. Повідомляємо Вам, що тендерна документація замовника містить повну інформацію з вимогою про необхідні технічні, якісті та кількісні характеристики, а також опис предмета закупівлі, які відповідають нормам, визначеним статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), а також в технічній специфікації наведено наступну вимогу - «Попередньо встановлено ліцензійна операційна система Windows 10 Професійна (64 bit) та ліцензійний офісний пакет Microsoft office Home and Business». За результатами закупівлі можемо звернутись до представництва Microsoft в Україні для підтвердження якості наданої продукції. Дякуємо за участь в запобіганні порушення авторського права та закупівлі нелегальної продукції Windows».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002540-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 28 березня 2019 15:17
Вимога переглянути об'єм вбудованної пам'яті багатофункціонального пристрою
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку №2, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічного завдання (відсутні еквівалентні моделі Багатофункціональних пристроїв лазерних момнохромних від інших виробників техніки з одночасною підтримкою - Час виведення першої роздруківки Прибл. 6,0 с або менше - та - Час виведення першої копії Прибл. 9,0 с або менше - та Роздільна здатність сканування Удосконалена: до 9600 x 9600 точок/дюйм). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо від замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Вимагаємо видалити строки - "Час виведення першої роздруківки Прибл. 6,0 с або менше" - та - "Час виведення першої копії Прибл. 9,0 с або менше" - та Роздільна здатність сканування Удосконалена: до 9600 x 9600 точок/дюйм)" - з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 15:17
Шановний Учасник, на захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон). Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. Виходячи з чого, і тендерна документація Замовника (далі – ТД) складена з дотриманням всіх принципів здійснення закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.22 Закону, ТД повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка містить детальний опис товару, що закуповується, при цьому Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. У Додатку 2 ТД Замовника вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що обумовлюється необхідністю отримати якісний товар, який відповідатиме встановленому технічному завданню.
Тому, у разі якщо у ТД встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Відносно висунутої вимоги, щодо технічних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Час виведення першої роздруківки, першої копії та розподільної здатності сканування обумовлені такими факторами:
- впровадження підсистеми електронного суду викликає необхідність у швидкому та якісному скануванні, копіюванні всієї вхідної документації суду (численна кількість документів) і матеріалів судових справ з метою створення, ведення судової справи в електронній формі, задля надсилання документів в електронному вигляді сторонам по справі, а також для її дистанційного витребування судами апеляційної та касаційної інстанції;
- до юрисдикції окружних адміністративних судів належать категорії справ, які розглядаються в найкоротші терміни. Зазначені категорії справ потребують негайного винесення рішень, швидкого роздрукування та сканування процесуальних документів для учасників судового процесу, тощо.
Таким чином, тендерний комітет не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
Твердження щодо мети Замовника послабити конкуренцію шляхом закладення дискримінаційних умов за попередньою домовленістю з конкретними учасниками викликає навіть не здивування, а обурення, адже є необґрунтованим і не відповідає дійсності.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Відповідно до ч.2 ст.22 Закону, ТД повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка містить детальний опис товару, що закуповується, при цьому Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. У Додатку 2 ТД Замовника вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що обумовлюється необхідністю отримати якісний товар, який відповідатиме встановленому технічному завданню.
Тому, у разі якщо у ТД встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Відносно висунутої вимоги, щодо технічних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Час виведення першої роздруківки, першої копії та розподільної здатності сканування обумовлені такими факторами:
- впровадження підсистеми електронного суду викликає необхідність у швидкому та якісному скануванні, копіюванні всієї вхідної документації суду (численна кількість документів) і матеріалів судових справ з метою створення, ведення судової справи в електронній формі, задля надсилання документів в електронному вигляді сторонам по справі, а також для її дистанційного витребування судами апеляційної та касаційної інстанції;
- до юрисдикції окружних адміністративних судів належать категорії справ, які розглядаються в найкоротші терміни. Зазначені категорії справ потребують негайного винесення рішень, швидкого роздрукування та сканування процесуальних документів для учасників судового процесу, тощо.
Таким чином, тендерний комітет не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
Твердження щодо мети Замовника послабити конкуренцію шляхом закладення дискримінаційних умов за попередньою домовленістю з конкретними учасниками викликає навіть не здивування, а обурення, адже є необґрунтованим і не відповідає дійсності.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
938 989,00
UAH з ПДВ
|
909 739,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ |
956 780,00
UAH з ПДВ
|
918 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" |
964 505,56
UAH з ПДВ
|
919 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Переможець |
909 739,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 11:13
|
Договір 24.pdf | укладений |
26 квітня 2019 11:11
|