Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі (стіл письмовий з тумбою з 3-ма шухлядами, шафа для одягу, шафа офісна, стілець офісний, стіл письмовий кутовий з 3-ма шухлядами, тумба приставна, шафа – картотека, комод, меблева секція, вішак настінний на 3 крючки, стілець офісний ISO black)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-03-20-002390-a ● 38d07bea1fce4a1688f1978391b003f5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984636 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
Контактна особа: |
Сергій Вікторович Мошенець +380567706504 bsmp-dp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 12:05 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Див. тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штука
Стіл письмовий з тумбою з 3-мя шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
35 штука
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.В.Антоновича,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
30 штука
Шафа офісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича, буд.65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
170 штука
Стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штука
стіл письмовий кутовий з 3-ма шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
15 штука
Тумба приставна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
15 штука
Шафа-картотека
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штука
Комод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 штука
Меблева секція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
20 штука
Вішак настінний на 3 крючки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
40 штука
стілець офісний ISO black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 16:18 |
Тендерна документація_(офісні меблі)_20.03.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточните размер или количество дверей в мебельной секции
Дата подання: 21 березня 2019 10:39
Дата відповіді: 22 березня 2019 12:26
доброго дня
уточните кол- дверей в п. №9 "мебельная секция" ширина 450 мм и 2х дверная ?
какое кол-во полок в "шкаф картотека" и если можно конфигурацию
если можно фото как выглядит стул офисный 170 шт или это тоже ISO BLAK
Відповідь: Доброго дня!
1)уточните кол- дверей в п. №9 "мебельная секция" ширина 450 мм и 2х дверная ?
відповідь: меблева секція 450мм та однодверна
2)какое кол-во полок в "шкаф картотека" и если можно конфигурацию
відповідь: інформація що до технічних та якісних характеристик в повному обсязі надана у Додатку 4 Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі",ваші пропозиції будуть розглядатися.
3)если можно фото как выглядит стул офисный 170 шт или это тоже ISO BLAK
відповідь: це дві різні моделі стільців, інформація що до технічних та якісних характеристик в повному обсязі надана у Додатку 4 Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі",ваші пропозиції будуть розглядатися.
1)уточните кол- дверей в п. №9 "мебельная секция" ширина 450 мм и 2х дверная ?
відповідь: меблева секція 450мм та однодверна
2)какое кол-во полок в "шкаф картотека" и если можно конфигурацию
відповідь: інформація що до технічних та якісних характеристик в повному обсязі надана у Додатку 4 Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі",ваші пропозиції будуть розглядатися.
3)если можно фото как выглядит стул офисный 170 шт или это тоже ISO BLAK
відповідь: це дві різні моделі стільців, інформація що до технічних та якісних характеристик в повному обсязі надана у Додатку 4 Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі",ваші пропозиції будуть розглядатися.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002390-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2100911637
Дата подання: 25 квітня 2019 19:46
Про перегляд рішення
Не згоден з рішенням про дискваліфікацію.та вважаю що дане рішення безпідставне та не відповідає дійсності ,аргументи в вимозі
Скасована
Дата: 25 квітня 2019 20:00
Причина: помилково створена відносно переможця ФОП Купріянов В.Д.
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002390-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2100911637
Дата подання: 25 квітня 2019 19:57
не згоден з рішенням про дискваліфікацію ФОП Купріянов В.Д.
Рішення про дискваліфікацію ФОП Купріянов В.Д.є безпідставним та не відповідає дійсності , аргументація в вимозі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2019 15:57
відповідь у вкладеннях
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АУРУМ-Д" |
398 898,00
UAH з ПДВ
|
398 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Меблеві Технології |
457 851,00
UAH з ПДВ
|
457 851,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
469 986,00
UAH з ПДВ
|
469 986,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Арт-Пром |
575 346,72
UAH з ПДВ
|
499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕКСТРІМ" |
545 900,00
UAH з ПДВ
|
519 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ" |
638 800,00
UAH з ПДВ
|
638 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП" |
649 920,00
UAH з ПДВ
|
649 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кулак Євген Анатолійович |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АУРУМ-Д" #40856907 |
Відхилено |
398 898,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 13:27
|
ТОВ Меблеві Технології #32819986 |
Відхилено |
457 851,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 12:30
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Відхилено |
469 986,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 13:51
|
ТОВ Арт-Пром #36989671 |
Відхилено |
499 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 13:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕКСТРІМ" #24993537 |
Відхилено |
519 900,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 11:12
|
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ" #2100911637 |
Відхилено |
638 800,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 13:00
|
ТОВ ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП" #42840705 |
Переможець |
649 920,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2019 16:07
|
Договір №Т-16_від13.05.2019_(оф.меблі).pdf | укладений |
13 травня 2019 16:05
|
Договір №Т-13_від13.05.2019_(оф.меблі).pdf | укладений |
13 травня 2019 16:03
|