Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання” (тест смужки для визначення рівня глюкози в крові)
Очікувана вартість
203 100,00 UAH
UA-2019-03-20-002340-a 7f4b59575fcf40d8acf7a1ee6a83d606
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Циганенко

+380964646233 ztdl.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42779217
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23
Контактна особа: Наталія Циганенко
+380964646233
ztdl.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 11:11
Очікувана вартість: 203 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
819 упаковка
тест смужки для визначення рівня глюкози в крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 16:12
ПРОЕКТ договору.doc
20 березня 2019 16:12
ТД тест смужки.doc
20 березня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 16:12
ПРОЕКТ договору.doc
20 березня 2019 16:12
ТД тест смужки.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-15-000005 ● 2c9a5ec14146457fad8c39e29b3e1c18
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 09:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.04.2019
№23

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2019 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1.UA-2019-03-20-002340-a від 20.03.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок було розглянуто на засіданні тендерного комітету. Вказані порушення будуть виправлені через скасування закупівлі. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

2019-04-23 10:58:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-04-24 11:41:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Діалог Діагностікс 201 523,14
UAH з ПДВ
201 523,14
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Ічкаленко Руслан Валерійович" 203 071,05
UAH з ПДВ
203 071,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2019 14:26
Електронний підпис
09 квітня 2019 14:22
Документи переможця
05 квітня 2019 12:22
Електронний підпис
03 квітня 2019 17:37
Електронний підпис
03 квітня 2019 13:58
23_Копія Витягу з ЄДР.pdf
03 квітня 2019 13:58
19_Копія інструкції.pdf
03 квітня 2019 13:58
16_Гарантійний лист.pdf
03 квітня 2019 13:58
9_Копія Витягу з ЄДР.pdf
03 квітня 2019 13:58
6_Копія Статуту.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 11:43
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діалог Діагностікс

ФОП "Ічкаленко Руслан Валерійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Діалог Діагностікс
#34839344
Переможець 201 523,14
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 12:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2019 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Діалог Діагностікс
#34839344
201 523,14
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 квітня 2019 11:00
Коментар щодо відміни: Дана закупівля була оголошена з порушенням, які неможливо виправити на даному етапі закупівлі – було неправильно визначено предмет закупівлі.
Документи:
23 квітня 2019 11:00
Електронний підпис
23 квітня 2019 11:00
протокол відміна торгів.pdf