Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42779217 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23 |
Контактна особа: |
Наталія Циганенко +380964646233 ztdl.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 11:11 |
Очікувана вартість: | 203 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,95% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 16:12 |
ПРОЕКТ договору.doc | |
20 березня 2019 16:12 |
ТД тест смужки.doc |
20 березня 2019 16:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2019 16:12 |
ПРОЕКТ договору.doc
|
|||
20 березня 2019 16:12 |
ТД тест смужки.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-15-000005 ● 2c9a5ec14146457fad8c39e29b3e1c18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 09:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2019
№23
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2019 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1.UA-2019-03-20-002340-a від 20.03.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок було розглянуто на засіданні тендерного комітету. Вказані порушення будуть виправлені через скасування закупівлі. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
2019-04-23 10:58:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівлі.
2019-04-24 11:41:13
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Діалог Діагностікс #34839344 |
Переможець |
201 523,14
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 12:22
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 23 квітня 2019 11:00 |
Коментар щодо відміни: | Дана закупівля була оголошена з порушенням, які неможливо виправити на даному етапі закупівлі – було неправильно визначено предмет закупівлі. |
23 квітня 2019 11:00
|
Електронний підпис |
23 квітня 2019 11:00
|
протокол відміна торгів.pdf |