Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ |
Код ЄДРПОУ: | 02005326 |
Місцезнаходження: | 19000, Україна , Черкаська обл., Канів, вул. Успенська, 15 |
Контактна особа: |
Дроговоз Олена Анатоліївна +380473635341 kaniv-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 19:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 19:36 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 12:05 |
Очікувана вартість: | 858 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 19:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 19:32 |
ТД_електроенергія 2019 _2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Користуючись наданим в ст. 23 правом повідомляю, що в додатку №3 до Тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасників . Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
1.2. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника права власності чи/та інших речових прав на нерухоме майно, транспортні засоби, зазначені в Інформаційній довідці, складеній відповідно до п.1.1. Додатку 3 Тендерної документації.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів):
3.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, що підтверджує досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів). Аналогічним в даному випадку є договір, що заключений по аналогічному предмету закупівлі або аналогічному товару.
3.2. Копії аналогічного (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у інформаційній довідці (наданій згідно із п. 3.1. Додатку 3 Тендерної документації).
3.3. До кожного договору потрібно надати підтверджуючі документи про їх виконання (оригінал листа – відгуку від підприємства, з яким укладено аналогічний договір, або копії накладних, або копії актів прийому – передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору).
У відповідності до ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу.
Таким чином, встановлення кваліфікаційних критеріїв щодо учасників та зобов’язання їх надати будь-які документи згідно ст. 16 є незаконним.
На підставі вищевикладеного, вимагаю усунути вказане порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-21-000041 ● c47ed927cf3c435d9b737f42d4574952
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2019 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2019 № 34
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С.МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.03.2019 № 34
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-03-20-001903-c, 20.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-21 16:35:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-20-001903-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
- з яких підстав у Додатку 3 до тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 20 березня 2019 р., встановлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та визначено перелік документів, що підтверджують подану учасником інформацію про відповідність їх таким критеріям, при закупівлі електричної енергії?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-25 19:01:01
пояснення
При складанні тендерної документації на закупівлю електричної енергії помилково встановлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та визначено перелік документів, що підтверджують подану учасником інформацію про відповідність їх таким критеріям. Порушення буде усунуто шляхом відміни торгів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Канівської центральної районної лікарні розглянуто вимоги щодо усунення порушень встановлених в ході проведення моніторингу закупівлі електричної енергії та прийнято рішення: усунути порушення вимог ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" шляхом відміни торгів.
2019-03-29 17:38:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Відповідно до протокольного рішення тендерного комітету від 29.03.2019 торги відмінено.
2019-04-01 09:25:03
Інформація про відміну
Дата відміни: | 29 березня 2019 17:47 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівлель |
29 березня 2019 17:47
|
протокол |