Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015 - 30190000-7 (Папір офісний, вироби канцелярські)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-03-20-001846-c b76c759da860417badedd291c2fb58b7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Галина Іванівна

380444183254 sektordzorda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37371727
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Міщенко Галина Іванівна
380444183254
sektordzorda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 15:24
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Зазначено в тендерній документації та додатках до неї.
Кількість товарів: 9 найменувань, в тому числі 15611 штук, 1825 пачок (разом - 17436 одиниць)
Строк поставки товару: протягом 5 (пяти) робочих днів з дня укладення договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17436 Одиниця
Папір офісний, вироби канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 18:36
Оголошення.docx
20 березня 2019 18:36
Додаток 4 проект Договору.docx
20 березня 2019 18:36
Додаток 3 технічні вимоги.docx
20 березня 2019 18:36
Додаток 2 вимоги по ст 16 та 17 Закону.docx
20 березня 2019 18:35
Тендерна документація.docx
20 березня 2019 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 18:36
Оголошення.docx
20 березня 2019 18:36
Додаток 4 проект Договору.docx
20 березня 2019 18:36
Додаток 3 технічні вимоги.docx
20 березня 2019 18:36
Додаток 2 вимоги по ст 16 та 17 Закону.docx
20 березня 2019 18:35
Тендерна документація.docx
20 березня 2019 18:31
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 березня 2019 22:44
Дата відповіді: 21 березня 2019 11:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
1. Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі щодо можливості надання еквіваленту, зазначена в тендерній документації.
2. Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників здійснюється після проведення аукціону відповідно до Закону.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 квітня 2019 17:48
Коментар щодо відміни: Повідомлення про відміну торгів Тендерним комітетом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації прийнято рішення від 05.04.2019 відмінити торги за предметом закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015 - 30190000-7 (Папір офісний, вироби канцелярські)» (оголошення № №UA-2019-03-20-001846-с) на підставі абзацу другого частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів.
Документи:
05 квітня 2019 17:47
Повідомлення про відміну торгів.docx