Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Очікувана вартість
3 010 000,00 UAH
UA-2019-03-20-001683-a 160f732ee57d40caadf2ceab561f983f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сапожнікова

+380993364365 solgas18@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 40210421
Вебсайт: http://bogdanivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 51464, Україна , Дніпропетровська обл., с. Богданівка, Павлоградський район, вул. ЖОВТНЕВА, 35А
Контактна особа: Ольга Сапожнікова
+380993364365
solgas18@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 13:22
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2019 13:22
Початок аукціону: 10 квітня 2019 11:17
Очікувана вартість: 3 010 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
694 тони
код за ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51464, Україна, Дніпропетровська область, с. Богданівка, вул. Українська, 35а Павлоградський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 13:23
ТД Виконком Богданівскької сільради ЗМІНИ.doc
20 березня 2019 14:34
ТД.doc
29 березня 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 13:23
ТД Виконком Богданівскької сільради ЗМІНИ.doc
20 березня 2019 14:34
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відсутність реквізитів для оформлення банківської гарантії
Дата подання: 25 березня 2019 10:54
Дата відповіді: 25 березня 2019 10:57
добрий день. Тендерною документацією передбачено забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з покриттям. Але реквізити, для оформлення гарантії відсутні. Будь ласка, вкажіть реквізити
Відповідь: Зміни буде внесено
уточнення щодо забезпечення виконання договору про закупвлю
Дата подання: 25 березня 2019 11:06
Дата відповіді: 25 березня 2019 11:13
В Розділі 6ТДВами зазначено , щщо Учасник має надати лист щодо зобов'язння на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору , а так само проект документу договірного характеру (заповненого учасником , в тому числі з реквізитами сторін). Питання наступне: у складі ТД відсутній вищезазначений проект договору (а саме договір поруки, завдатку,застави або інший ). Будь ласка, надайте цей договір.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені
уточнення
Дата подання: 25 березня 2019 11:15
Дата відповіді: 28 березня 2019 08:32
у додатку 2 ТД, а саме у примітках Ви зазначаєте, що "якщо учасник надає роздруківки документів сформованих в електронній формі, що видаються державними органами через відповідні веб-сайти своїх відомств у відповідності до чинного законодавства України, то він повинен надати письмові пояснення в довільній формі по кожному випадку щодо підстав надання цих роздруківок". питання: що Ви маєте на увазі "пояснення щодо підстав надання"??? Учасник має право надати Витяг з ЄДР, сформований в електронному варіанті, які підстави надання ми маємо вказати???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Цей пункт стосується випадків коли чинним законодавством України надається можливість отримати певний документ або в паперовому вигляді, або в електронній формі. Якщо учасник забажає отримати даний документ в електронному вигляді, то він повинен зазначити про це в довільній формі у своєї пропозиції та вказати на норми чинного законодавства, що дозволяють це зробити, щоб в подальшому під час розгляду тендерних пропозицій уникнути непорозуміння щодо відсутності печаток та підписів зі сторони органу державної влади, що видав цей документ.

уточнення
Дата подання: 25 березня 2019 12:53
Дата відповіді: 28 березня 2019 08:35
Зідно додатку 2 ТД для документального підтвердження наявності вугільного складу для зберігання вугілля надати скан-копію договору оренди або користування або надання відпвідних послуг та скан-копію свідоцтва про право власності та/або скан-копію витягу з держреєсру речових прав на нерухоме майно . Питання наступне: якщо учасник залучає послуги по зберіганню вугілля, то він повинен надати тільки скан-копію витягу з держреєсру речових прав на нерухоме майно ? (оскільки зазначено та/або, таким чином або перший або другий документ на вибір учасника)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен підтвердити наявність у нього вугільного складу (або майданчика, або площадки) для зберігання вугілля та надати документи підтверджуючі законність його використання саме учасником торгів. Тобто якщо учасник є власником цього майна, то він надає лише скан-копії свідоцтв про право власності та/або скан-копії витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; якщо учасник не є власником цього майна, то він крім зазначених вище документів надає відповідний договір, щодо користування складом, та всі документи, підтверджуючі законність користування складом учасником (весь ланцюг від власника до учасника).

уточнення
Дата подання: 26 березня 2019 10:37
Дата відповіді: 28 березня 2019 08:35
Добрий день. Будь ласка, уточніть наступне питання в п.2 Розділ 2 ТД зазначається, що строк дії забезпечення ТП - не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Водночас в п 4 Замовник вказав, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів з дати розкриття ТП (тобто, чітко 120 кал.днів). Таким чином, строк дії тендерної пропозиції і строк дії забезпечення тендерної пропозиції має бути однаковим і чітко 120 днів? Чи може строк дії ТП і строк дії забезпечення тендерної пропозиції бути не менше 120 кал.днів, наприклад 125 кал.днів, відповідно Учасник подасть гарантійні листи щодо цього.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
уточнення
Дата подання: 26 березня 2019 10:45
Дата відповіді: 28 березня 2019 08:35
Не дуже зрозумілою є вимога Замвника щодо надання Учасником "гарантійного листа щодо виконання умов ЦЬОГО пункту, а саме наступні документи:......." (пункт 5 розділ 3). Що саме має гарантувати Учасник згідно цього листа?
Відповідь: Учасник повинен надати гарантійний лист, що в разі обрання його переможцем закупівлі він у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, зобов’язується надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 2 898 000,00
UAH
2 898 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 3 000 000,00
UAH
3 000 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 10:35
Електронний підпис
16 квітня 2019 10:34
Довідки переможця.pdf
10 квітня 2019 11:49
Електронний підпис
10 квітня 2019 11:49
Пропозиція остаточна.pdf
03 квітня 2019 16:33
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:27
Гарантія.rar
03 квітня 2019 16:27
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 16:41
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:59
Опис.PDF
04 квітня 2019 15:59
Накази_директор.pdf
04 квітня 2019 15:59
Лист_код доступу.PDF
04 квітня 2019 15:58
Сертифікат якості_ДГР.PDF
04 квітня 2019 15:58
Рішення засновника.pdf
04 квітня 2019 15:58
Довідка_ст.17.PDF
04 квітня 2019 15:58
Довідка_працівники.PDF
04 квітня 2019 15:58
Довідка_ПДВ.PDF
04 квітня 2019 15:58
Довідка_МТБ.PDF
04 квітня 2019 15:58
Довідка_достовірність.pdf
04 квітня 2019 15:58
Довідка з банку.pdf
04 квітня 2019 15:58
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
04 квітня 2019 15:58
Відгук_Б.Д. КЕЧ.pdf
04 квітня 2019 15:58
Витяг_ПДВ.PDF
04 квітня 2019 15:58
Витяг з ЄДРЮОФОП.pdf
04 квітня 2019 15:58
Виписка_ТОП.PDF
04 квітня 2019 15:58
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
Переможець 2 898 000,00
UAH
16 квітня 2019 09:13

Документи

16 квітня 2019 09:13
Електронний підпис
16 квітня 2019 09:12
Документ Microsoft Word.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
2 898 000,00
UAH
Документи

Документи

16 квітня 2019 09:13
Електронний підпис
16 квітня 2019 09:12
Документ Microsoft Word.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 15:20
Scan222.pdf зміни до договору
30 травня 2019 15:19
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 15:18
Scan221.pdf зміни до договору
30 травня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 16:19
4 (2).pdf укладений
02 травня 2019 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення арифметичної помилки
Номер договору про закупівлю: 04/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення арифметичної помилки
Номер договору про закупівлю: 04/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML