Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
920 000,00 UAH
UA-2019-03-20-001621-a 37bd21319edf4263aa7e5e5d351b95a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гутаревич Віталій Валерійович

+380444824670 doadus@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація "Автобаза Державного управління справами"
Код ЄДРПОУ: 19134105
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28
Контактна особа: Гутаревич Віталій Валерійович
+380444824670
doadus@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 14:05
Очікувана вартість: 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
396 одиниця
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ, вул. Петрівська, 12-28, вул. Куренівська, 16д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються з відстрочкою платежу шляхом безготівкового розрахунку на поточний рахунок Постачальника після фактичної поставки товарів, що підтверджуються відповідними рахунками-фактурами, накладними, підписаними уповноваженими представниками Сторін та скріплені печатками, що є невід’ємною частиною цього Договору, в строки не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 14:23
Протокол.pdf
26 березня 2019 14:22
ЗТД.doc
26 березня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 14:23
Протокол.pdf
26 березня 2019 14:22
ЗТД.doc
20 березня 2019 14:26
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-20-001621-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000", Код ЄДРПОУ:39185235
Дата подання: 21 березня 2019 09:22
Порушення статті 36 Закону
В Тендерній документації наявне порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме:
Згідно Додатку 3 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі предметом закупівлі є 396 позицій запасних частин по одній одиниці кожної. А отже, умова стосовно п.1.3 Проекту договору Додатка 4 - Кількість товарів: кожне найменування товару наведених в специфікації (додаток №1), що додається до цього Договору, поставлятиметься в 2019 році у кількості, яка необхідна буде для ремонту автомобілів (в межах пункту 3.1. даного Договору) є порушенням статті 36 Закону п.4: Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
До істотних умов договору відноситься Предмет закупівлі, а отже кількість запасних частин, які будуть закуповуватися по договору не може бути змінено в бік збільшення, крім того умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону.
Вимагаю внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2019 09:16
Внесено зміни до Тендерної документації
Виключити пункт п. 1.3. з проекту договору Додатку 4 «Проект Договору про закупівлю товарів за державні кошти». Внести зміни до Розділу 5 «ПОСТАВКА ТОВАРУ» «п. 5.4. Постачальник зобов`язаний поставити Товар протягом 3 (трьох) робочих днів, з дня отримання письмової заявки Покупця з зазначеним найменуванням та кількості Товару», а саме визначити поставку Товаре протягом олного робочого дня.
Задовольнити вимогу Учасника в частині наявності складів у м. Києві та Київській області (копія документа, що підтверджує право власності або оренди на складські приміщення), та виключити її з п.1 Додатку 1.
Задовольнити вимогу Учасника про виключення наявності на складі Учасника всього переліку запасних частин із можливістю здійснення поставки повного переліку товару та вимагати від учасника поставки товару протягом одного робочого дня з моменту надходження заявки Замовника (надати гарантійний лист).
Вимогу «наявність транспортних засобів для доставки товару на адресу Замовника» п. 1 Додатку 1 залишити.
Номер вимоги: UA-2019-03-20-001621-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000", Код ЄДРПОУ:39185235
Дата подання: 21 березня 2019 09:48
Порушення статтей 5 та 22 Закону
В Тендерній документації наявне порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме Замовник встановлює дискримінаційні вимоги до учасників чим порушує п.3 статті 5 Закону та п.4 статті 22 Закону:
Вимоги до предмета закупівлі згідно додатку 3 Тендерної документації:
1. Для забезпечення термінового придбання Замовником необхідного товару, Учасник повинен мати склад запасних частин у м. Києві та Київській області.
2. Весь вказаний Замовником перелік товару (396 од.) згідно цієї документації повинен бути в наявності на складі Учасника із можливістю здійснення поставки повного переліку товару Замовнику протягом трьох робочих днів з моменту надходження заявки Замовника (надати гарантійний лист).
3. Учасник повинен мати транспорт для оперативної доставки товару Замовнику.
Та
п.1 додатка 1 до Тендерної документації:
Довідка складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - наявність складських приміщень у м. Києві та Київській області (копія документа, що підтверджує право власності або оренди на складські приміщення); - наявність транспортних засобів для доставки товару на адресу Замовника.

По-перше, Замовник вимагає від Учасників наявність складів запасних частин у м. Києві та Київській області, цим він обмежує коло Учасників, крім того згідно п.5.4 проекту договору додатка 4 Тендерної документації - Постачальник зобов`язаний поставити Товар протягом 3 (трьох) робочих днів, з дня отримання письмової заявки Покупця з зазначеним найменуванням та кількості Товару. Дискримінаційна вимога.
По-друге, Замовник вимагає наявність на складі Учасника на момент проведення аукціону повного переліку запасних частин згідно тендерної документації. Враховуючи строк підписання договору та строк поставки товару дана номенклатура товару може бути закуплена після проведення аукціону, при цьому без порушення строків поставки та умов договору. Дискримінаційна вимога.
По-третє, Учасник повинен мати транспорт для оперативної доставки товару Замовнику. Доставка товару може проводитись з залученням транспортних компаній перевізників, також автомобілі можуть орендуватися безпосередньо після проведеного аукціону, після або в момент підписання договору, після або в момент отримання заявки. Для оренди автомобіля, в наш час, достатньо однієї години часу. Дискримінаційна вимога.

Вимагає прибрати всі дискримінаційні вимоги до учасників в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2019 09:17
Внести зміни до Тендерної документації
Виключити пункт п. 1.3. з проекту договору Додатку 4 «Проект Договору про закупівлю товарів за державні кошти». Внести зміни до Розділу 5 «ПОСТАВКА ТОВАРУ» «п. 5.4. Постачальник зобов`язаний поставити Товар протягом 3 (трьох) робочих днів, з дня отримання письмової заявки Покупця з зазначеним найменуванням та кількості Товару», а саме визначити поставку Товаре протягом олного робочого дня.
Задовольнити вимогу Учасника в частині наявності складів у м. Києві та Київській області (копія документа, що підтверджує право власності або оренди на складські приміщення), та виключити її з п.1 Додатку 1.
Задовольнити вимогу Учасника про виключення наявності на складі Учасника всього переліку запасних частин із можливістю здійснення поставки повного переліку товару та вимагати від учасника поставки товару протягом одного робочого дня з моменту надходження заявки Замовника (надати гарантійний лист).
Вимогу «наявність транспортних засобів для доставки товару на адресу Замовника» п. 1 Додатку 1 залишити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" 647 033,40
UAH з ПДВ
647 033,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Київ-Газ-Сервіс" 721 442,40
UAH з ПДВ
721 442,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗС АВТО ГРУП"

ТОВ "Київ-Газ-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП"
#37880919
Переможець 647 033,40
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 16:07

Документи

16 квітня 2019 16:07
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:06
Протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП"
#37880919
647 033,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 16:07
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:06
Протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:14
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:14
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 12:49
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 12:48
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 13:46
Договір 1621.pdf укладений
02 травня 2019 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1621
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1621
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 647 019,36
UAH (в тому числі ПДВ 107 836,56 UAH)