Проектно-вишукувальні роботи, стадія РП (Робочий проект): Послуги по розробці проектної документації на систему пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-03-20-001505-c e04f4c2c4ee6498898a69f1511a685d9
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київське вище професійне училище будівництва і архітектури
Код ЄДРПОУ: 05536739
Вебсайт замовника: http://bia.ucoz.ua
Місцезнаходження замовника: 03164, Україна , Київська обл., Київ, Клавдіївська, 22
Контактна особа замовника: Леонець Ігор Володимирович
380444248129
kvpubia8@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 17:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Проектно-вишукувальні роботи, стадія РП (Робочий проект): Послуги по розробці проектної документації на систему пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проектно-вишукувальні роботи, стадія РП (Робочий проект): Послуги по розробці проектної документації на систему пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03164, Україна, Київська область, Київ, Клавдіївська,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відносно строку виконання робіт
Дата подання: 21 березня 2019 11:45
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:14
В п. 3.4. Оголошення зазначено: «Строк виконання робіт: до 31.05. 2019 року.», в той же час в Додатку №2 до оголошення зазначено: «послуги мають постачатись з моменту підписання договору до 30.06.2019 року», а в пункті 3.11 Додатку № 4 вказано строк виконання робіт – «згідно предмету закупівлі протягом 30 робочих днів з дня підписання договору та завдання на проектування, яке є невід‘ємною частиною договору». Який строк виконання робіт є актуальним для даної роботи? Просимо привести строки виконання робіт до актуального. Звертаємо увагу на те, що у відповідності до «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» (затверджено Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 в редакції від 28.08.2018)» проектування виконується на основі вихідних даних, наданих Замовником. Просимо вказати строк надання замовником вихідних даних після укладення договору(завдання на проектування об’єктів будівництва з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014, технічні умови, поетажні плани будівлі та інше). Також звертаємо увагу на те, що у відповідності до «ПОРЯДКУ затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова КМУ № 560 від 11.05.2011) строк проведення експертизи складає від 15 до 30 календарних днів. Чи врахован цей строк при розробці умов проектування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо строку надання послуг – дані послуги повинні в повному об’ємі бути виконанні до 31.05.2019 року, про що буде зазначено у відповідному договорі, підписаному з Переможцем торгів.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 березня 2019 11:46
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:12
Відповідно до вимог п.2 Статті 16. «Кваліфікаційні критерії» Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. До того ж п.4 цієї статті зазначає «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником». Тобто вимоги щодо надання сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», та сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2007 не відповідають вимогам чинного законодавства і не можуть бути висунуті до учасників торгів. Просимо скасувати вищенаведені вимоги як такі, що не відповідають законодавству України та можуть включати корупційну складову.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши наступне. Відповідно до ч. 1. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Цей Закон застосовується:
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Як вбачається з викладеного вище, дія Закону України «Про публічні закупівлі» на дану закупівлю не розповсюджується. В зв’язку з цим Ваше посилання на даний Закон не є коректним.
Щодо суті Вашого запитання повідомляємо наступне.
Щодо сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я звертаємо Вашу увагу на наступне. Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення буде здійснювати на підставі проекту, розробленого переможцем даних торгів. В зв’язку з цим ми, як замовник, бажаємо, що б проекти розроблював переможець з урахуванням всіх необхідних заходів професійної безпеки та здоров’я працівників монтажної організації, що буде в подальшому виконувати монтажні роботи.
Щодо системи екологічного менеджменту. Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення буде здійснювати на підставі проекту, розробленого переможцем даних торгів. В зв’язку з цим ми, як замовник, бажаємо, що б проекти розроблював переможець з урахуванням всіх необхідних заходів захисту екології.
Найменування предмету закупівлі
Дата подання: 21 березня 2019 11:47
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:11
3. Найменування послуги у першому абзаці цінової пропозиції (Додаток № 1) та з найменування предмету закупівлі в пункті 1 технічних вимог (Додаток № 4) не співпадає з найменуванням предмету закупівлі. Просимо внести зміни.
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання , повідомляємо наступне. Технічні вимоги містять детальний опис послуг, що має надати Замовнику Переможець торгів, в тому числі і обов’язок переможця пройти експертизи розробленої документації в державному підприємстві, а також під час розроблення кошторисної документації передбачити витрати на авторський технічний нагляд під час здійснення монтажних робіт. Замовник детально прописам дані вимоги саме в технічних вимогах.
Предтендерний огляд об’єкту
Дата подання: 21 березня 2019 11:48
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:10
У Додатку № 4 є вимога про підпис уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень. Просимо загрузити копії планів приміщень або надати інформацію щодо надання цих планів Учасникам, які прибудуть для предтендерного огляду об’єкту.
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання, повідомляємо, що з планами приміщень Учасники можуть ознайомитися під час огляду об’єкту.
Недопустимість зазначення в тендерній документації вказівок на застосування конкретного обладнання
Дата подання: 21 березня 2019 11:49
Звертаємо увагу на недопустимість зазначення в тендерній документації вказівок на застосування конкретного обладнання, наприклад «устаткування електроживлення БРЖ02-24/12» повинно бути зазначено: «устаткування електроживлення БРЖ02-24/12 або аналог» (п.3.10 Додатка № 4).
Відповідь відсутня
Відносно Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 25 березня 2019 16:22
Шановний замовник закупівлі! Уважно розглянувши Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) прийшли до висновків, що у відповідності до четвертого абзацу ч.1 статті 2 вимоги Закону розповсюджується також й на закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за 200 тисяч гривень (якщо предмет закупівлі - послуги), а саме, цитуємо: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Також у ч.2 статті 2 Закону йдеться про те, що «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом». У зв’язку з цим: 1) Просимо обґрунтувати чому дія Закону України «Про публічні закупівлі» не розповсюджується на дану закупівлю. 2) Вимагаємо скасувати вимогу щодо обов’язкового надання у складі пропозицій Учасниками електронних торгів Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування» та Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010, тому що ця вимога порушує Закону України «Про публічні закупівлі» (стаття 3, стаття 16) та має дискримінаційну складову та може мати корупційну складову. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-20-001505-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40351700
Дата подання: 20 березня 2019 16:50
Дискримінаційні вимоги націлені на мінімізацію кількості Учасників та максимізацію суми договору.
Доброго дня. Просимо прибрати дискримінаційні вимоги націлені на мінімізацію кількості Учасників та максимізацію суми договору:
"Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001:2015) та документу, що підтверджує належний рівень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2007). Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами" Не порушуйте законодавство, всі ваші дію зрозумілі наперед.........
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-03-20-001505-c.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: УА-СИСТЕМИ, Код ЄДРПОУ:41210946
Дата подання: 21 березня 2019 14:59
Скарга
СКАРГА
Відповідно до умов пункту 5.4 оголошення Замовник вимагає надання від учасників закупівлі Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», також до умов Додатку № 3 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Замовник вимагає надання від учасників закупівлі Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Згідно з чинним в Україні законодавством, проходження даної сертифікації є добровільним. Не існує жодного нормативно-правового акту який би так чи інакше вказував на необхідність наявності такого документу на підприємстві.
Безпосередньо в преамбулі ДСТУ OHSAS 18001:2010 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ГІГІЄНОЮ ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ зазначено, що вимоги цього стандарту можуть бути застосовані будь-якою організацією.
Тобто, йдеться про право, а не обов’язок суб’єкта господарювання використовувати в своїй діяльності такий сертифікат.
Відповідно до частини 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до пункту 2 ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, Замовник своїми діями прямо порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та загальноправові принципи здійснення таких закупівель.
В свою чергу Скаржник зазначає, що відповідно до статті 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність»:
- Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
- Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил.
Тобто, наявність кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця є єдиною та достатньою правовою підставою для виконання робіт передбачених умовами закупівлі оголошеної Замовником.
Згідно з ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
На основі вищенаведеного, керуючись положеннями ст. 19 Конституції України, ст.ст. 3,22, 28, 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати вимоги щодо обов’язкового надання у складі пропозицій Учасниками електронних торгів Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування»
2. Скасувати вимоги щодо обов’язкового надання у складі пропозицій Учасниками електронних торгів Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Також додатково повідомляємо, що у випадку не задоволення вимог дійсної Скарги, Скаржник буде вимушений звернутись з повідомленням про порушення умов здійснення публічної закупівлі до Державної аудиторської служби України та оспорювати умови тендерної документації в адміністративному порядку.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 99 600,00
UAH з ПДВ
99 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 16:06
sign.p7s
27 березня 2019 16:06
пропозиція.pdf
27 березня 2019 16:04
статут.pdf
27 березня 2019 16:04
аналогічний договір.pdf
27 березня 2019 16:04
витяг єдр.pdf
27 березня 2019 16:04
технічні вимоги.pdf
27 березня 2019 16:04
паспорт+код.pdf
27 березня 2019 16:04
істотні умови договору.pdf
27 березня 2019 16:04
відомості єдр.pdf
27 березня 2019 16:04
сертифікат виробника.pdf
27 березня 2019 16:04
Сертификат_Пикож_И.А..pdf
27 березня 2019 16:04
сертифікат с-ми якістю.pdf
27 березня 2019 16:04
уповноважена статут.pdf
27 березня 2019 16:04
посвічення архітектура.pdf
27 березня 2019 16:04
протокол заг.зборів.pdf
27 березня 2019 16:04
відгук.pdf
27 березня 2019 16:04
аналог.акт.pdf
27 березня 2019 16:04
уповноважена особа.pdf
27 березня 2019 16:04
наказ про призначення.pdf
27 березня 2019 16:04
мат-тех база.pdf
27 березня 2019 16:04
наявність працівників.pdf
27 березня 2019 16:04
відповідність оп пб еб.pdf
27 березня 2019 16:04
акт огляду.pdf
27 березня 2019 16:04
аналог.дог.довідка.pdf
27 березня 2019 16:04
сертифікат виробника2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 99 600,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 15:47

Документи

04 квітня 2019 11:12
проект.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
99 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 11:12
проект.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір пожежка.pdf укладений
19 червня 2019 10:11

Актуальні тендери

До пошуку