Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Спільник Анна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 11:41 |
Очікувана вартість: | 218 489,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 184,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 16:11 |
2475396991 ТД (Овочі корнеплідні, овочі листкові, буряк).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-11-000027 ● c5d1463b1f0647de91e3e3ee392c57c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2020 № 27
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.02.2020 № 27.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-20-001502-c 20.03.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-20 14:27:37
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-03-20-001502-c, яка проводилася регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі овочів укладено з переможцем торгів (ПП «ТОВАРНА БАЗА») договір поставки № Л/НХ-19175/НЮ від 08.05.2019 (далі – Договір № Л/НХ-19175/НЮ) на суму 216546,56 гривень.
За умовами п. 5.2 Договору № Л/НХ-19175/НЮ поставка товару проводиться протягом не більше 10 днів з дати направлення заявки на електронну адресу постачальника.
Пунктом 5.4 Договору № Л/НХ-19175/НЮ визначено, що датою поставки товару вважається дата підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Відповідно до умов п. 4.1 Договору № Л/НХ-19175/НЮ розрахунки проводяться у безготівковій формі за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, оплата здійснюється покупцем протягом 30 банківських днів з дати реєстрації постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. За п. 4.3 Договору Л/НХ-19175/НЮ датою оплати вважається дата перерахування покупцем коштів на рахунок постачальника.
Також умовами укладеного Договору № Л/НХ-19175/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 26.07.2019 року.
Відповідно до укладеної додаткової угоди № 1 від 03.06.2019 до договору № Л/НХ-19175/НЮ, термін дії договору продовжено до 31.12.2019 року.
Аналізом даних ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати») за процедурою закупівлі UA-2019-03-20-001502-c встановлено, що за договором № Л/НХ-19175/НЮ на рахунок ПП «Товарна База» перераховано 32797,75 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором № Л/НХ-19175/НЮ, в якому обсязі ?
2. Коли і які саме здійснювались Замовником платежі за Договором № Л/НХ-19175/НЮ?
3. У разі виконання сторонами Договору № Л/НХ-19175/НЮ договірних зобов’язань в повному обсязі - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
4. Що спричинило продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо поставки товару (в тому числі які виникли документально підтверджені об’єктивні обставини), враховуючи вимоги пункту 4 частини 4 статті 36 Закону?
5. Надати ID плану закупівель за процедурою UA-2019-03-20-001502-c.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-26 15:42:57
Овочі коренеплідні, овочі листкові, буряк
Служба організації та проведення закупівель інформує Вас, що 20.03.2019 року, тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі овочів коренеплідних, овочів листкових, буряка, оголошення про проведення яких оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-03-20-001502-с.
Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база». 19.05.2019 року укладено договір №Л/НХ-19176/НЮ. Керуючись пунктом 4 частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» між покупцем та постачальником було укладено додаткову угоду №1 із внесенням змін в пункт 10.1 (продовження строку дії договору).
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 204 392,62 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 198 672,31 гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-19176/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року. Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю овочів коренеплідних, овочів листкових, буряка, квасолі (UA-P-2018-12-29-005064-b). 20.03.2019 року, тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі овочів коренеплідних, овочів листкових, буряка, оголошення про проведення яких оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-03-20-001502-с. Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база». 19.05.2019 року укладено договір №Л/НХ-19176/НЮ. Керуючись пунктом 4 частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» між покупцем та постачальником було укладено додаткову угоду №1 від 03.06.2019 року із внесенням змін в пункт 10.1 (продовження строку дії договору). Інформація про внесення змін до договору опублікована 05.06.2019 року.
2020-03-10 17:41:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання вимог статті 4 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТОВАРНА БАЗА" #42649023 |
Переможець |
216 547,80
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 11:41
|
ДУ-1 (15) (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 10:41
|
ДУ-1 (11) (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 10:41
|
1_ДУ-1.pdf | укладений |
05 червня 2019 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 09:28
|
Договір овочі корнеплідні.pdf | укладений |
10 травня 2019 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-19176/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Л/НХ-19176/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-19176/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Л/НХ-19176/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |