Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне приладдя
Очікувана вартість
13 800,00 UAH
UA-2019-03-20-001365-c 43ab10b3d06444a0808682917c9343d7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойко Людмила Валентинівна

380444248415 kultura-112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498578
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бойко Людмила Валентинівна
380444248415
kultura-112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 02 квітня 2019 15:48
Очікувана вартість: 13 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Місце поставки товару: м. Київ, вул. Зодчих 30-А, вул. В. Стуса, 25, проспект Перемоги, 112.
Детальний опис предмету закупівлі:

КДМШ №22 (вул. Зодчих, 30-А) – сума 6600 грн.
• Флеш-пам'ять на16 Гб - 2 шт.
• Комплект шнурів для комп’ютерів - 2 компл.

КДХШ №5 (вул. Стуса, 25) – сума 5000 грн.
• Комплект шнурів для комп’ютера - 10 шт.
• Клавіатура для комп’ютера А4 Tech KL-23MU-R/2+USB2 Headphone X-slim (Silver+Black) (або еквівалент) - 10 шт.
• Миша Logitech M100 Dark (910-001604) (або еквівалент) - 10 шт.
• Коврики для миші – 10 шт.

Відділ культури та охорони культурної спадщини (просп. Перемоги, 112) – сума 1700 грн.
• Зовнішній накопичувач Toshiba Canvio Basics 2TBHDTB320EK3CA 2.5" USB 3.0
ExternalBlack (або еквівалент) - 1 шт.
Централізована бухгалтерія (просп. Перемоги, 112) – сума 500 грн.
• Миша Logitech M100 Dark (910-001604) (або еквівалент) - 2 шт.

Кількість: 47 шт.

Строк поставки товарів або надання послуг: до 20 квітня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 штуки
Комп’ютерне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, вул. Зодчих 30-А, вул. В. Стуса, 25, проспект Перемоги, 112.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2019  —  20 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 15:34
договір.docx
20 березня 2019 15:34
документація комп.обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 березня 2019 23:07
Дата відповіді: 21 березня 2019 08:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Бажано вказані моделі, але будемо розглядати і еквівалент рівнозначний або вищий за технічними характеристиками. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Оцінювання буде проходити за результатами аукціону

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" 10 480,00
UAH з ПДВ
10 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 13 400,00
UAH з ПДВ
13 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 13 641,00
UAH з ПДВ
13 641,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 14:40
Доки ЧП Шульц.rar
29 березня 2019 14:40
Витяг з реэстру.jpg

Публічні документи

01 квітня 2019 12:48
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
Переможець 10 480,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 15:00

Документи

03 квітня 2019 14:59
протокол 24.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
10 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 14:59
протокол 24.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
протокол31.PDF укладений
18 квітня 2019 16:41
договір 10-19.PDF укладений
16 квітня 2019 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. ФОП Авакумова Любов Олексіївна значно завищила вартість деяких товарів, що закуповуються Замовником. На момент замовлення фінансування було виявлено, що Учасник не в змозі виконати умови договору, запропоновані Замовником, щодо врегулювання ціни чи кількості товару. А відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів». Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів