Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Забезпечення охорони майна філії та контрольно-пропускного режиму)
Очікувана вартість
1 708 200,00 UAH
UA-2019-03-20-001341-a ● 669f326241a4488995268e4d0c24eae4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі кіровоградської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 01185220 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Гоголя,72 |
Контактна особа: |
Рустам Михайлович Тюртюбек +380522358740,+380673981123 tyurtyubek-rm@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 1 708 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 541,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Забезпечення охорони майна філії та контрольно-пропускного режиму)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25000, Україна, Кіровоградська область, Згідно документації, Згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2019
—
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2019 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2019 16:34 |
ТД охорона зі зміною терміну.docx | |
20 березня 2019 13:34 |
додаток № 3 до ДОГОВОРУ ОХ-на.docx | |
20 березня 2019 13:34 |
Договір на надання послуг з охорони № 251 від 05.03.2019 р..docx | |
20 березня 2019 13:34 |
Технічна специфікація до Договору ОХ-на додаток 2.docx |
26 березня 2019 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2019 16:34 |
ТД охорона зі зміною терміну.docx
|
|||
20 березня 2019 13:34 |
додаток № 3 до ДОГОВОРУ ОХ-на.docx
|
|||
20 березня 2019 13:34 |
Договір на надання послуг з охорони № 251 від 05.03.2019 р..docx
|
|||
20 березня 2019 13:34 |
Технічна специфікація до Договору ОХ-на додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 березня 2019 18:58
Дата відповіді: 26 березня 2019 16:37
Вимога щодо аналогічного, а саме про 5 цілодобових постів є дискримінацією. Адже стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не визначає обсяг, суб'єкта та строки аналогічного договору. Тому просимо не дискримінувати учасників та внести зміни та виключити вимогу про обсяг з 5 цілодобових постів!
Відповідь: Кваліфікаційними критеріями при закупівлі UA-2019-03-20-001341-a (021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) замовником встановлено, що учаснику закупівлі необхідно для підтвердження відповідності надати:
1.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) про виконання, аналогічного договору/договорів, за умовами якого/яких учасник протягом 2017-2018 років надавав або надає послуги фізичної охорони на щонайменше 5 цілодобових постах охорони за договором/договорами із зазначенням:
- найменування контрагента,
- предмету договору/назви послуги;
- строку надання послуг з фізичної охорони об’єктів за договором;
- кількості об’єктів які охоронялись або охороняються за договором;
- контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
1.2 Позитивний(і) лист(и)-відгук(и) від контрагента(ів), зазначених у довідці про виконання аналогічних договорів, зміст яких підтверджує належне виконання зобов’язань за договорами та відсутність претензій.
Замовник не вбачає порушення законодавства у сфері державних закупівель, а саме ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) про виконання, аналогічного договору/договорів, за умовами якого/яких учасник протягом 2017-2018 років надавав або надає послуги фізичної охорони на щонайменше 5 цілодобових постах охорони за договором/договорами із зазначенням:
- найменування контрагента,
- предмету договору/назви послуги;
- строку надання послуг з фізичної охорони об’єктів за договором;
- кількості об’єктів які охоронялись або охороняються за договором;
- контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
1.2 Позитивний(і) лист(и)-відгук(и) від контрагента(ів), зазначених у довідці про виконання аналогічних договорів, зміст яких підтверджує належне виконання зобов’язань за договорами та відсутність претензій.
Замовник не вбачає порушення законодавства у сфері державних закупівель, а саме ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Уточнення по кількості годиин
Дата подання: 26 березня 2019 09:30
Дата відповіді: 26 березня 2019 16:37
У Вас зазначено 8760 годин на 1 цілодобовий пост (365 днів *24 год), але в той же час у Вас зазначено, що період надання послуг з 25 квітня по 31 грудня, тобто 251 день. Тоді виходить на 1 цілодобовий припадає 6024 години, а загалом буде 36 144 годин, а не 52 560 год (365 днів * 24 год * 6 постів). Тому просимо роз'яснити все ж таки - яка кількість годин є обсягом Вашої закупівлі? Адже це потрібно учасникам для розрахунку закладеної вартості та для розрахунку раціональності прийняття участі у закіпівлі. Просимо роз'яснити інформацію по годинам. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вартість закупівлі UA-2019-03-20-001341-a (021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) становить 1 708 200 грн. з ПДВ. Загальна кількість годин по 6 цілодобовим постам складає 43 800 годин, тобто 7300 годин на 1 цілодобовий пост.
Таким чином строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), відповідно до умов проекту договору, змінено і становить «з дати укладання договору – лютий 2020 р».
Таким чином строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), відповідно до умов проекту договору, змінено і становить «з дати укладання договору – лютий 2020 р».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-20-001341-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОННА ФІРМА "ГЛЄБ", Код ЄДРПОУ:38530177
Дата подання: 16 квітня 2019 10:22
Відсутність заявлених груп реагувань по адресам їх дислокації.
ПП «ОХОРОННА ФІРМА «ГЛЄБ» наступним повідомляє, що протягом 11-14 квітня 2019 р. була перевірена інформація, котра була заявлена охороною фірмою ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" щодо знаходження авто груп реагування на вул. Островського, 2 та Гоголя, 29.
Даний факт нас зацікавив, тому що на вул. Островського, 2 також знаходиться об’єкт, котрий наша фірма охороняє і ми так і не виявили за даною адресою знаходження авто групи реагування фірми ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", в подальшому даний факт не підтвердився і по Гоголя, 29.
Розгорнути
Згорнути
Даний факт нас зацікавив, тому що на вул. Островського, 2 також знаходиться об’єкт, котрий наша фірма охороняє і ми так і не виявили за даною адресою знаходження авто групи реагування фірми ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", в подальшому даний факт не підтвердився і по Гоголя, 29.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2019 16:13
На засіданні ТК Кіровоградської дирекції АТ "Укрпошта" розглянуто службову записку ініціатора закупівлі - начальника дільниці супроводу, фізичного захисту, технічного обслуговування засобів сигналізації – Андріученко О.С. разом з актами від 17-18 квітня 2019 року в якій зазначається, що цілодобової групи мобільного реагування за адресами: м. Кропивницький, вул. Островського, 2 та Гоголя, 29 не виявлено. Чим підтверджується відсутність заявлених груп реагувань по адресам їх дислокації, наданої в довідці учасника ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА".
ТК ухвалив: На підставі ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилити (дискваліфікувати) учасника торгів ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" у закупівлі: Охоронні послуги (Забезпечення охорони майна філії та контрольно-пропускного режиму) код згідно державного класифікатору 021:2015- 79710000-4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-20-001341-a.
ТК ухвалив: На підставі ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилити (дискваліфікувати) учасника торгів ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" у закупівлі: Охоронні послуги (Забезпечення охорони майна філії та контрольно-пропускного режиму) код згідно державного класифікатору 021:2015- 79710000-4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-20-001341-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННА ФІРМА "ГЛЄБ" |
1 401 600,00
UAH з ПДВ
|
1 226 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
1 482 624,00
UAH з ПДВ
|
1 357 724,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БАР'ЄР-Б" |
1 620 600,00
UAH з ПДВ
|
1 357 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СБ ШЕРИФ" |
1 576 800,00
UAH з ПДВ
|
1 499 712,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АПС-КИЇВ" |
1 611 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ-БЕЗПЕКА "ЦЕНТР" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 536 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННА ФІРМА "ГЛЄБ" #38530177 |
Відхилено |
1 226 400,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 16:33
|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" #35900097 |
Відхилено |
1 357 724,16
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 16:07
|
ПП "БАР'ЄР-Б" #36734640 |
Переможець |
1 357 800,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 16:04
|
Dodatok 2 Barer.pdf | укладений |
17 квітня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2019 09:34
|
07-524.pdf | укладений |
11 травня 2019 08:57
|