Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони майна Київської міської дирекції_7729145
Очікувана вартість
2 926 000,00 UAH
UA-2019-03-20-001207-a f716a7cbe9b54ecf866886b3fb65fef1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Захарченко

+380442300885 tenderkyiv@ukrposhta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Ольга Захарченко
+380442300885
tenderkyiv@ukrposhta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 14:55
Очікувана вартість: 2 926 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Охоронні послуги
(Послуги з фізичної охорони майна Київської міської дирекції)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
Послуги з фізичної охорони майна Київської міської дирекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 12:58
ТД послуги фізохорони КМД 2019.doc
20 березня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 12:58
ТД послуги фізохорони КМД 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 березня 2019 10:43
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:24
. Не пізніше ніж за 2 (два) робочі дні до початку надання послуг охорони надати Замовнику: - списки працівників (охоронників), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, із зазначенням їх паспортних даних (прізвище, ім’я та по батькові, дата народження, серія, номер паспорта, ким і коли виданий). До Списків мають додаватися витяги з трудових книжок працівників Виконавця та письмові згоди працівників Виконавця про надання їх персональних даних; - копії документів на кожного з працівників, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 (документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України, копії свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації “охоронник”, встановленого державного зразка (для всіх працівників Виконавця, зазначених у Списках) не нижче 3 класу. Дані документи повинні бути завірені належним чином та дійсні на весь період надання послуг; - копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці; - копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії, посвідчення), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки. - зазначені документи подаються у складі прпоозиції чи лмше переможцем перед виставленням охорония? Прохання надати відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
На ваше питання повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації на зазначену закупівлю від учасник вимагається в його тендерній пропозиції надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації, наведеній у додатку 3 до тендерної документації, та гарантувати їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) або у вигляді окремої довідки.
Відповідно до пункту 6 технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації)та п. 5.1.5. проекту договору, документи на кожного з працівників, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п. 17 Ліцензійних умов, надаються тільки учасником-переможцем (Виконавцем договору) не пізніше ніж за 2 (два) робочі дні до початку надання послуг охорони, відповідно до вимог пункту 5.1.5 проекту Договору, наведеного у тендерній документації (Додаток 6).
Уточнення
Дата подання: 25 березня 2019 10:44
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:25
Транспорт в учасника має бути власний чи можливе залучення за договором оренди чи реагування?
Відповідь: Вітаємо! Ваше питання розглянуто, відповідно до вимог тендерної документації, встановлених до учасників для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» передбачається, що учасник повинен підтвердити наявність, в межах області де розташовані об’єкти охорони Замовника, власної або залученої щонайменше однієї групи цілодобового мобільного реагування, на території знаходження об’єктів охорони, для забезпечення реагування на тривожні повідомлення. У разі залучення групи реагування іншого суб’єкта охоронної діяльності надається інформація про назву суб’єкта охоронної діяльності, номер та строк дії договору, за умовами якого учасником залучено або буде залучено групу реагування, строк дії договору повинен бути не меншим за строк надання послуг охорони для Замовника.
Для зручності в Додатку 1 до тендерної документації наведені приклади довідок відповідно до встановлених кваліфікаційних вимог. Дякуємо за активну участь у закупівлі!
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 березня 2019 10:46
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:26
Вимога щодо аналогічного, а саме про 5 цілодобових постів є дискримінацією. Адже стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не визначає обсяг, суб'єкта та строки аналогічного договору. Тому просимо не дискримінувати учасників та внести зміни та виключити вимогу про обсяг з 5 цілодобових постів!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо вам за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, наступне: відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою підтвердження кваліфікації учасників закупівлі, замовником встановлено вимогу щодо наявності досвіду виконання ними аналогічного(их) договору(ів). Тлумачення «аналогічного договору, аналогічних договорів» для конкретної закупівлі замовник визначає самостійно відповідно до її специфіки. Зважаючи на обсяги даної закупівлі (фізична охорона майна Київської міської дирекції на 15 об’єктах (тобто 15 постів, з яких принаймні 8 є цілодобовими відповідно до технічної специфікації, наведеної в Додатку 3 до тендерної документації), замовник, встановлюючи вимогу щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, за умовами якого/их учасник протягом 2017-2018 років надавав або надає послуги фізичної охорони на щонайменше 5 цілодобових постах охорони за договором/ами, має отримати від учасника підтвердження його можливості забезпечити надання послуг фізичної охорони належним чином та у відповідних обсягах.
Таким чином вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації обґрунтована, не є дискримінаційною та не обмежує коло потенційних учасників.
Уточнення
Дата подання: 25 березня 2019 19:00
Дата відповіді: 27 березня 2019 10:55
У вас зазначено по 8760 годин на 1 цілодобовий, але це на 1 пост на 1 рік. А у вас послуги надаються менше, ніж на 1 рік - на 251 день, тобто це 6024 години. То яка кількість правильна? Як учасникам рахувати? Кількість годин 36144 чи 52560 годин? Просимо надати відповідь.
Відповідь: Добрий день, дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
На ваше питання повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації на зазначену закупівлю період надання послуги встановлений з 01.05.2019 по 31.12.2019 включно (п.4.4. розділу І «загальні положення» тендерної документації). Таким чином, при формуванні тендерної пропозиції учасникам доцільно орієнтуватися на встановлений період з урахуванням вимог технічної специфікації, наведеної в додатку 3 тендерної документації, для розрахунку вартості послуг, які є предметом закупівлі.
Запрошуємо до участі в торгах!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-20-001207-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42020218
Дата подання: 25 березня 2019 16:49
щодо документів з охорони праці
Пунктом 6 Технічної специфікації передбачено обов’язок Учасника до початку надання послуг охорони надати Замовнику
- копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці;
- копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії, посвідчення), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.

Вважаємо ці вимоги тендерної документації дискримінаційними та такими, що прописані під конкретного учасника і вимагаємо їх видалити виходячи із наступного.

Статтею 18 Закону України «Про охорону праці» визначено, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року №444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях", усі працівники при прийнятті на роботу на робочому місці повинні проходити інструктажі з питань пожежної безпеки.
Особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо (до початку самостійного виконання роботи) пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум).
Навчання посадових осіб підприємств, установ та організацій, які до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) зобов’язані проходити навчання з питань пожежної безпеки, здійснюється на територіальних курсах, у навчально-методичних центрах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності або на інших підприємствах, в установах та організаціях, що мають затверджені програми навчання з питань пожежної безпеки.
Законом України «Про охоронну діяльність» та ліцензійними умовами на провадження охоронної діяльності не визначено обов’язку проходити усім охоронцям навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а також з питань пожежної безпеки.
Закону України «Про охорону праці», Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року №444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях", Законом України «Про охоронну діяльність», якими керують охоронні компанії, не визначені вимоги щодо обов’язкового проходження охоронцями навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки.
Тим паче, відділення Укрпошти жодним чином не відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки, листоноші та касири не носять на роботі каски та не мають документів з охорони праці та пожежної безпеки, що чомусь вимагаються з охоронників.
Одним із принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є недискримінація учасників.
Частиною 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник не може встановити дискримінаційні вимоги учасників.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2019 11:12
За результатами розгляду вимоги UA-2019-03-20-001207-a.a1 до закупівлі Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони майна Київської міської дирекції) та інформації, наданої структурним підрозділом - ініціатором закупівлі, встановлено наступне:
Ст. 40 Кодексу цивільного захисту України визначено, що особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється.
Статтею 18 Закону України «Про охорону праці» регламентовано, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Крім того, пунктом 30 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що охоронна діяльність підлягає ліцензуванню. На виконання цієї статті постановою Кабінету Міністрів України від 18.09.2015р. № 960 затверджено Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності (надалі – Ліцензійні умови).
Пунктом 18 Ліцензійних умов регламентовано, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов.
Пунктом 15 Ліцензійних умов зазначено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29.12.2004р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (надалі – Довідник). Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Пунктом 12 Довідника визначено, що роботодавець організовує систематичне навчання працівників з питань охорони праці.
Пунктом 114 Довідника затверджено завдання та обов'язки охоронника, та чітко визначено, що охоронник повинен знати: правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, порядок надання першої медичної допомоги, тощо.
Підпунктом 10 Пункту 13 Ліцензійних умов чітко визначено, що під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється залучати до охоронних заходів осіб, які не подали документів, необхідних для прийняття на роботу, або не відповідають кваліфікаційним вимогам.
З урахуванням викладеного, ініціатор закупівлі не вважає дискримінаційними умови пункту 6 Технічної специфікації, наведеної в Додатку 3 тендерної документації, згідно якого передбачається надання Учасником-переможцем (Виконавцем договору) до початку надання послуг охорони копій документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії), підтверджуючих проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці, та копій документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії, посвідчення), підтверджуючих проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, та не вважає їх такими, що обмежує коло учасників.
Необхідно зауважити, що відповідно до вимог тендерної документації на зазначену закупівлю від учасника вимагається надати в його тендерній пропозиції тільки згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації, наведеній у Додатку 3 до тендерної документації, та гарантувати їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) або у вигляді окремої довідки. Відповідно до пункту 6 технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) та п. 5.1.5 проекту договору, документи на кожного з працівників, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п. 17 Ліцензійних умов, надаються виключно учасником-переможцем (Виконавцем договору) не пізніше ніж за 2 (два) робочі дні до початку надання послуг охорони, відповідно до вимог пункту 5.1.5 проекту Договору, наведеного у тендерній документації (Додаток 6).
Крім того, на даний час АТ "Укрпошта" в особі Житомирської дирекції має позитивний досвід завершеної процедури закупівлі на Охоронні послуги (послуги з охорони Майна Замовника) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-17-003344-c з встановленими аналогічними вимогами, участь в якій брали 6 учасників, нарікань та скарг з приводу вище викладених вимог не мали.
У зв’язку з викладеним, вирішено залишити вимогу без задоволення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-20-001207-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-012", Код ЄДРПОУ:42603979
Дата подання: 26 квітня 2019 18:34
Скарга
Оскарження дискваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 15:19
Рішення від 03.05.2019 № 5365 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 15:19
Рішення від 20.05.2019 № 6231.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 21:47

Документи подані скаржником

26 квітня 2019 18:34
скарга.pdf
26 квітня 2019 18:34
платіжка.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-012" 2 644 913,25
UAH з ПДВ
2 644 913,25
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 2 919 772,80
UAH з ПДВ
2 919 772,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 2 925 000,00
UAH з ПДВ
2 925 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 18:51
Електронний підпис
04 квітня 2019 18:50
22.pdf
04 квітня 2019 18:47
технічне завдання.pdf
04 квітня 2019 18:47
Статут та Виписка.pdf
04 квітня 2019 18:47
ст.17.pdf
04 квітня 2019 18:47
Протокол РБ.pdf.p7s
04 квітня 2019 18:47
Протокол РБ.pdf (1).p7s
04 квітня 2019 18:47
Протокол РБ.pdf
04 квітня 2019 18:47
про субпідрядника.pdf
04 квітня 2019 18:47
повноваження.pdf
04 квітня 2019 18:47
Охорона-012 1745.pdf.p7s
04 квітня 2019 18:47
Охорона-012 1745.pdf (1).p7s
04 квітня 2019 18:47
Охорона-012 1745.pdf
04 квітня 2019 18:47
обладнання.pdf
04 квітня 2019 18:47
Наказ.pdf.p7s
04 квітня 2019 18:47
Наказ.pdf (1).p7s
04 квітня 2019 18:47
Наказ.pdf
04 квітня 2019 18:47
Лист.pdf.p7s
04 квітня 2019 18:47
Лист.pdf (1).p7s
04 квітня 2019 18:47
Лист.pdf
04 квітня 2019 18:47
Виписка.pdf.p7s
04 квітня 2019 18:47
Виписка.pdf (1).p7s
04 квітня 2019 18:47
Виписка.pdf
04 квітня 2019 18:47
Банківська Ліцензія.pdf.p7s
04 квітня 2019 18:47
Банківська Ліцензія.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 12:42
Електронний підпис
18 квітня 2019 17:10
Документи на акцепт.rar
04 квітня 2019 15:54
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:45
7.1. Протокол.pdf
04 квітня 2019 15:45
6.3. Гарантійний лист.pdf
04 квітня 2019 15:45
6.1. Ліцензія МВС.pdf
04 квітня 2019 15:45
5. Лист-гарантія Ст. 17.pdf
04 квітня 2019 15:45
3.3. Договір СМЗ.pdf
04 квітня 2019 15:45
3. Довідка - спецзасоби.pdf
04 квітня 2019 15:45
2. Довідка ГМР.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 16:49
7.2 паспорт pdf.pdf
04 квітня 2019 16:49
гарантія.rar
04 квітня 2019 16:49
10. довідка-згода.pdf
04 квітня 2019 16:49
9. довідка довкілля.pdf
04 квітня 2019 16:49
7.1. протокол 1-19.pdf
04 квітня 2019 16:49
4. специфікація.pdf
04 квітня 2019 16:49
3.1. довідка ст.17.pdf
04 квітня 2019 16:49
3. довідка ст.17-1.pdf
04 квітня 2019 16:49
2. довідка мтз.pdf
04 квітня 2019 16:49
2. Радіозвязок.pdf
04 квітня 2019 16:49
1 відгук макаров.pdf
04 квітня 2019 16:49
1. Відгук КМЦЗ.pdf
04 квітня 2019 16:49
1.довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-012"

ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

ПП "КОНСАЛТ СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-012"
#42603979
Відхилено 2 644 913,25
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 14:47
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
Переможець 2 919 772,80
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
2 919 772,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 15:27
Електронний підпис
17 квітня 2019 15:24
Протокол розгляду.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:08
Додаткова угода №1 від 28.12.2019 до №17-1598.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:00
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 17:17
Договір від 30.05.19 №17-1598.pdf укладений
30 травня 2019 17:15
ЗВІТ про результати.docx укладений
30 травня 2019 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 17-1598
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 17 лютого 2020
Сума оплати за договором: 2 321 768,53
UAH (в тому числі ПДВ 386 961,42 UAH)