Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок)
Очікувана вартість
1 589 500,00 UAH
UA-2019-03-20-001158-c e488a1bc03cd4641ad87bd171ccf8f9b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симутенко Віктор Миколайович

380992120976 V.symutenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус"імені І.Г Харитоненка
Код ЄДРПОУ: 38245193
Вебсайт: http://kadetka.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165
Контактна особа: Симутенко Віктор Миколайович
380992120976
V.symutenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 15:09
Очікувана вартість: 1 589 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 947,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12750 кілограми
Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва,165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1700 кілограми
Яловичина охолоджена (дрібний кусок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва,165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 16:18
ТД М'ясо зі змінами 24.04.2019р..doc
25 квітня 2019 16:17
Зміни до ТД від 24.04.2019 р.docx
20 березня 2019 14:57
Тендерна жокументація М'ясо 18.03.2019р..doc
25 квітня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 16:18
ТД М'ясо зі змінами 24.04.2019р..doc
25 квітня 2019 16:17
Зміни до ТД від 24.04.2019 р.docx
20 березня 2019 14:57
Тендерна жокументація М'ясо 18.03.2019р..doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-20-001158-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 29 березня 2019 19:18
Скарга на ТД
20.03.2019 року Замовником - Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус"імені І.Г Харитоненка оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015, 15110000-2 М’ясо (Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок) (№ закупівлі: UA-2019-03-20-001158-c) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі. 20.03.2019 року додано Тендерну документацію до закупівлі товару за кодом ДК 021:2015, 15110000-2 М’ясо (Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок) (№ закупівлі: UA-2019-03-20-001158-c). Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович має намір взяти участь у вказаній процедурі, проте після ознайомлення із текстом Тендерної документації нами було виявлено дискримінаційний підхід Замовника щодо вимог надання учасниками деяких документів. Адже документи, які є обов’язковими до надання учасниками, не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству України. ФОП Сергієнко В.І. повідомляє про встановлення Замовником в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в частині: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації учасник має надати Довідку (зразок наведено нижче), що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку предмета закупівлі із зазначенням замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних договорів за період з 2016 року по 2018 рік (не менше двох за весь вказаний період). Документи, що підтверджують їх виконання: оригінал відгуку, виданий замовником з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків. Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на постачання Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок). Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович повідомляє, що є виробником м’яса та має великий досвід з постачання м’ясної продукції. Разом з тим, ми не маємо договорів, в яких присутнє саме таке формулювання предмету закупівлі: Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок). Натомість ми маємо досвід постачання м’яса яловичини, де предметом договору, зокрема, є яловичина (м’якоть) охолоджена (договір №819 від 19.10.2017 року); свинина (м’якиш), яловичина (м’якуш без кістки) (договір №25 від 20 лютого 2017 року); яловичина м’ясо котлетне, свинина м’ясо котлетне (договір №0079 від 7 червня 2017 року). Копії договорів додаються. За вищевказаними договорами постачалася яловичина охолоджена вищої категорії (великий кусок) та яловичина охолоджена (дрібний кусок), про що контрагенти зазначили в листах-відгуках (додаються), але предмет закупівлі був сформулюваний іншими словами. Звертаємо вашу увагу, що замовником 17.01.2019 року була оголошена закупівля за номером UA-2019-01-17-001956-b на закупівлю аналогічного товару та з аналогічною вимогою. Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович взяв участь в цій закупівлі надавши на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору договори №25 від 20 лютого 2017 року, №25 від 20 лютого 2017 року, №0079 від 7 червня 2017 року та листи-відгуки від контрагентів за договорами, де було зазначено, що за цими договорами постачалася яловичина вищої категорії охолоджена (великий кусок) та яловичина охолоджена (дрібний кусок). 14.03.2019 року протоколом тендерного комітету №70 (копія додається) тендерну пропозицію ФОП Сергієнко В.І. було відхилено. У вищевказаному протоколі замовник зазначив, що договори на постачання яловичини (м’якоть) охолоджена (договір №819 від 19.10.2017 року); свинини (м’якиш), яловичини (м’якуш без кістки) (договір №25 від 20 лютого 2017 року); яловичини м’ясо котлетне, свинини м’ясо котлетне (договір №0079 від 7 червня 2017 року) не свідчать про те, що учасник виконував аналогічні договори згідно вимог тендерної документації, а саме постачання яловичини охолодженої вищого ґатунку (великий кусок), яловичини охолодженої (дрібний кусок). Отже, в розумінні замовника учасник має надати аналогічні договори на постачання м’яса яловичини саме з таким формулюванням предмету закупівлі: Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок). За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які мають аналогічні договори з аналогічним предметом закупівлі Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок)., що є дискримінацією по відношенню до суб’єктів господарювання (в тому числі і фізичної особа-підприємця Сергієнко Володимира Івановича). Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови Документації порушують один із принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінації учасників. 2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник мав надати Копію результатів дослідження товару, зазначеного в тендерній документації, виданого не раніше ніж за останній місяць до дати оголошення процедури закупівлі. Дата оголошення процедури закупівлі 20.03.2019 року. Строк подання тендерних пропозиції становить 15 днів. Отже, результати дослідження товару мають бути датовані не раніше 20 лютого. Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович повідомляє, що дослідження продукції, зазначеної в тендерній документації проводилося 31 січня 2019 року та 19 грудня 2018 року, про що зазначено в експертних висновках №000208 п/19 та №003465 п/18 (копії додаються). Вищевказаних досліджень достатньо, щоб підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам замовника. Ми, як потенційний учасник, станом на 29.03.2019 не маємо змоги провести нове дослідження продукції, оскільки таке дослідження проводиться не менше ніж 7 днів. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання які провели дослідження завчасно в лютому чи березні 2019 року, що є дискримінацією по відношенню до суб’єктів господарювання (в тому числі і фізичної особа-підприємця Сергієнко Володимира Івановича), оскільки суттєвої різниці між тим, коли були проведені дослідження, за один чи за два місяці до оголошення процедури закупівлі, немає. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови Документації порушують один із принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінації учасників. ПРОШУ 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015, 15110000-2 М’ясо (Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок) (№ закупівлі: UA-2019-03-20-001158-c) 4) Зобов’язати Замовника - Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус"імені І.Г Харитоненка усунути порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни у закупівлю за номером UA-2019-03-20-001158-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2019 23:32
рішення від 03.04.2019 № 3904 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 23:32
рішення від 18.04.2019 № 4769.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2019 22:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до Додатку 2 тендерної документації згідно вимог Колегії «Примітка: Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на постачання Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок)» замінено на: «Примітка: Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на постачання Яловичина охолоджена»
Дата виконання рішення замовником: 25 квітня 2019 16:25

Документи подані скаржником

29 березня 2019 19:18
Скарга
29 березня 2019 19:18
Копії договорів
29 березня 2019 19:18
Експертні висновки
29 березня 2019 19:18
Відгуки
29 березня 2019 19:18
Протокол ТК 70

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ємельяненко Сергій Миколайович 1 581 000,00
UAH з ПДВ
1 448 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 1 582 700,00
UAH з ПДВ
1 448 212,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 1 555 194,00
UAH з ПДВ
1 539 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гуков С.В. 1 576 750,00
UAH з ПДВ
1 547 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2019 21:04
Електронний підпис
03 квітня 2019 19:20
Document_USR_1004787532.rtf
03 квітня 2019 19:20
документы_2.zip
03 квітня 2019 19:20
документы_1.zip
03 квітня 2019 19:20
тендерна пропозиція060.pdf

Публічні документи

30 квітня 2019 09:23
виписка з ЄДР (2).jpg
30 квітня 2019 09:23
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

30 квітня 2019 10:45
Електронний підпис
30 квітня 2019 10:44
проект.pdf
30 квітня 2019 10:44
про експедитора.pdf
30 квітня 2019 10:44
про дезінфектора.pdf
30 квітня 2019 10:43
працівники.pdf
30 квітня 2019 10:43
аналогічні договори.pdf
30 квітня 2019 10:43
1.установчі.pdf
30 квітня 2019 10:43
цінова.pdf
30 квітня 2019 10:43
посвідчення пр якість.pdf
30 квітня 2019 10:43
медичні книжки.pdf
30 квітня 2019 10:43
транспорт.pdf
30 квітня 2019 10:43
лист згода.pdf
30 квітня 2019 10:43
лист відгук31012019.pdf
30 квітня 2019 10:43
технічка.pdf
30 квітня 2019 10:43
ІSO (3).pdf
30 квітня 2019 10:43
ІSO (2).pdf
30 квітня 2019 10:43
ІSO (1).pdf
30 квітня 2019 10:43
стаття 17.pdf
30 квітня 2019 10:43
довідка про траснпорт.pdf
30 квітня 2019 10:43
довідка про поставку.pdf
30 квітня 2019 10:43
довідка про санкції.pdf
30 квітня 2019 10:43
відгук.pdf
30 квітня 2019 10:43
23.копія 29.03.2019.pdf
30 квітня 2019 10:43
23.договір склад 2.pdf
30 квітня 2019 10:43
23.договір склад 1.pdf
30 квітня 2019 10:43
20.Акт 29.03. копія - копия.pdf
30 квітня 2019 10:43
8. Мясокомбінат оренда.pdf
30 квітня 2019 10:42
7. Потужності.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 18:42
Довідка МВС
07 червня 2019 18:42
Довідка МВС
15 травня 2019 16:14
Якість товару
15 травня 2019 16:14
Пропозиція
15 травня 2019 16:14
Пропозиція
15 травня 2019 16:14
Пропозиція
29 квітня 2019 14:14
Акт вик. робіт.jpg
29 квітня 2019 14:14
Дослідження.2.jpg
29 квітня 2019 14:14
Дослідження.2..jpg
29 квітня 2019 14:14
Дослідження.1.jpg
29 квітня 2019 14:14
Дослідження.1..jpg
03 квітня 2019 12:00
10.rar
03 квітня 2019 12:00
9.rar
03 квітня 2019 12:00
8.rar
03 квітня 2019 12:00
7.rar
03 квітня 2019 12:00
6.rar
03 квітня 2019 12:00
5.rar
03 квітня 2019 12:00
4.rar
03 квітня 2019 12:00
3 rar.rar
03 квітня 2019 12:00
2 rar.rar
03 квітня 2019 12:00
1 rar.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ємельяненко Сергій Миколайович

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФОП Гуков С.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Ємельяненко Сергій Миколайович
#2327804751
Відхилено 1 448 200,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 14:56
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 1 448 212,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 16:12
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 1 539 298,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 18:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Гуков С.В.
#2545718673
Переможець 1 547 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 10:41

Документи

10 травня 2019 14:53
Електронний підпис
10 травня 2019 14:51
Протокол 003 Рішення.pdf

Документи

10 травня 2019 16:11
Електронний підпис
10 травня 2019 16:09
Протокол 004 Рішення.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 травня 2019 18:07
Електронний підпис
14 травня 2019 18:06
Протокол 005 Рішення.pdf

Документи

07 червня 2019 10:40
Електронний підпис
07 червня 2019 10:39
Протокол 007 Рішення.pdf
21 травня 2019 09:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гуков С.В.
#2545718673
1 547 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 10:40
Електронний підпис
07 червня 2019 10:39
Протокол 007 Рішення.pdf
21 травня 2019 09:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 14:58
Дод угода №8-20 до дог №1від 15.05.2020.pdf зміни до договору
15 травня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 10:18
Дод.угода №7-20 до дог №1 від 23.03.20.pdf зміни до договору
23 березня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 15:00
Дод угода (6-20) до Дог №1 від 13.03.2020.pdf зміни до договору
13 березня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:40
Дог№1 дод-4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:39
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 13:32
Дод.угода (3) до дог №1 від 20.06.19.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 13:30
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 17:19
Дод угода (2) до Дог №1 від 20.06.2019 р.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 17:18
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 14:30
Дод угода (1) до Дог №1 від 20.06.2019р.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 14:28
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 17:16
Договір №1від 20.06.2019.pdf укладений
20 червня 2019 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2 частини 4 статті 36 Закону України № 922 від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару без зміни суми Договору по частинах предмета закупівлі: Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок) на 7,0 відсотків; Яловичина охолоджена (дрібний кусок) на 7,0 відсотків
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1.5. розділу 1. «Предмет договору» та п. 2.4. розділу 2 «Ціна договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 195343,68 грн. (Сто дев’яносто п’ять тисяч триста сорок три грн. 68 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 1351656,32 грн. (Один мільйон триста п’ятдесят одна тисяча шістсот п’ятдесят шість грн. 32 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 2 частини 4 статті 36 Закону України № 922 від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару без зміни суми Договору по частинах предмета закупівлі: - Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок) на 10,0 відсотків; - Яловичина охолоджена (дрібний кусок) на 10,0 відсотків
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 8 п. 13.1 розділу 13 «Інші умови» Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію п. 12.1 розділу 12 «Дія договору»: «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2020 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов’язань, а в частині зобов’язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити загальну суму Договору в межах 20 відсотків відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 8 п. 13.1 розділу 13 «Інші умови» Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію п. 12.1 розділу 12 «Дія договору»: «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 01 червня 2020 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов’язань, а в частині зобов’язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1.5. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 270232,00 грн. (Двісті сімдесят тисяч двісті тридцять дві грн. 00 коп.) без ПДВ. Сума договору становить: 1351656,32грн. (Один мільйон триста п’ятдесят одна тисяча шістсот п’ятдесят шість грн. 32 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2019 — 01 червня 2020
Сума оплати за договором: 1 351 655,76
UAH