Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
лінолеум; плінтус пластиковий
Очікувана вартість
459 740,00 UAH
UA-2019-03-20-001054-a ● 6750b8c1494c433cb04ed206756564ad
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Слов'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142922 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ігор Миколайович Рубльовський +380500493307 slov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 459 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 298,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2572 метр квадратний
лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84116, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, вул. Батюка, буд. 20 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
750 метр погонний
плінтус пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84116, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, вул. Батюка, буд. 20 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 12:18 |
проект договору_ лінолеум_2019.doc | |
20 березня 2019 12:18 |
ТД_ лінолеум_2019_2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-20-001054-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Будкомплект, Код ЄДРПОУ:25008540
Дата подання: 21 квітня 2019 22:44
Вимогаємо скасувати рішення про перемогу ТОВ "ТРАЙС"
Шановний Замовник, вимогаємо скасувати рішення про перемогу ТОВ "ТРАЙС" на підставах не відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації Замовника, а само:Згідно з розділом: "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", в пунті 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції була вимога до документів" ... з накладанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) або з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП)", в підпункті 1,3 було окремо наголошено що "відсутність ЕЦП або КЕП не вважається формальною помилкою". ТОВ "ТРАЙС" на свою пропозицію не наложив ЕЦП або КЕП в період подачи пропозицій, наложена після торгів ЕЦП (10 квітня 2019 16:41), не може бути врахована для документів які повині були бути завантажені до торгів. Таким чином вимога, на якої наполягав Замовник, і яку він, для всіх учасників, зазначив як дуже важливу, і відсутність якої не може важатись формальною помилкою не була виконана. Крім того, в "Додаток 2
до тендерної документації", Таблиця 2.1 було зазначено: "1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, 1.1. Заповнена довідка у довільній формі, за підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів", в документації ведеться мова про досвід виконання договорів, що означає - не менше двох, учасник, подав дані тільки про один договор з одним контрагентом. Вимога документаціі Замовника не була виконана.
Розгорнути
Згорнути
до тендерної документації", Таблиця 2.1 було зазначено: "1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, 1.1. Заповнена довідка у довільній формі, за підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів", в документації ведеться мова про досвід виконання договорів, що означає - не менше двох, учасник, подав дані тільки про один договор з одним контрагентом. Вимога документаціі Замовника не була виконана.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 квітня 2019 10:50
Тендерна пропозиція ТОВ "ТРАЙС" відхилена.
Номер вимоги: UA-2019-03-20-001054-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФЕРРО СХІД, Код ЄДРПОУ:35587152
Дата подання: 26 квітня 2019 14:18
Оскарження визнання переможцем
1. Згідно з п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник має надати:
• копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копія облікової картки платника податків);
Учасником ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" у файлі «паспорт та код завірені» надано копію документа схожого на довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, але цей документ є нерозбірливим та нечитабельним, тому неможливо встановити зміст вказаного документу. Отже не можна вважати вимогу замовника про надання для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копія облікової картки платника податків виконаною.
2. Згідно з п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник має надати:
• копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП) (у разі наявності);
У разі, якщо Учасник відповідно до норм, встановлених чинним законодавством, не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів.
Учасником ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надано ні копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП), ні лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів.
Отже і ця вимога тендерної документації учасником ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не виконана.
Таким чином на підставі вище викладеного вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не відповідає умовам тендерної документації і вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Відділу освіти Слов'янської міської ради про визнання ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" переможцем та відхилити пропозицію ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
• копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копія облікової картки платника податків);
Учасником ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" у файлі «паспорт та код завірені» надано копію документа схожого на довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, але цей документ є нерозбірливим та нечитабельним, тому неможливо встановити зміст вказаного документу. Отже не можна вважати вимогу замовника про надання для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копія облікової картки платника податків виконаною.
2. Згідно з п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник має надати:
• копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП) (у разі наявності);
У разі, якщо Учасник відповідно до норм, встановлених чинним законодавством, не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів.
Учасником ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надано ні копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП), ні лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів.
Отже і ця вимога тендерної документації учасником ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не виконана.
Таким чином на підставі вище викладеного вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не відповідає умовам тендерної документації і вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Відділу освіти Слов'янської міської ради про визнання ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" переможцем та відхилити пропозицію ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2019 11:28
1. Згідно з п1. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копія облікової картки платника податків).
Учасником в тендерній пропозиції була надана Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера. Зміст вказаного документу при перегляді встановити можливо. Також Учасник надав у складі тендерної пропозиції Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Також Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
2. Згідно з п1. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
• копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП) (у разі наявності).
Насьогодні довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП визнаються недійсними. Про це ідеться у наказі Мінфіну від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість».
В з зв’язку з відміною довідки про взяття на облік за ф. №4-ОПП особа, може надавати виписку з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців, що містить дані про взяття її на облік як платника податків, як підтверджуючий документ.
Також Учасником був наданий Витяг з реєстру платників єдиного податку.
Також Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до п. 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Запропоновані учасником ФОП САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ товари в складі тендерної пропозиції мали відповідали максимальній економії та ефективності закупівлі.
Враховуючи вищевикладене та те, що продукція учасника ФОП САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ в цілому відповідала технічним характеристикам, відповідала умовам тендерної документації Замовника та основним принципам закупівлі, відділом освіти було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Разом з тим, висловлюємо Вам свою готовність до співпраці з Вашим підприємством в наших господарських правовідносинах в майбутньому, при умові Вашої успішної участі в конкурентних процедурах публічних закупівель.
- копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або копія облікової картки платника податків).
Учасником в тендерній пропозиції була надана Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера. Зміст вказаного документу при перегляді встановити можливо. Також Учасник надав у складі тендерної пропозиції Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Також Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
2. Згідно з п1. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
• копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП) (у разі наявності).
Насьогодні довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП визнаються недійсними. Про це ідеться у наказі Мінфіну від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість».
В з зв’язку з відміною довідки про взяття на облік за ф. №4-ОПП особа, може надавати виписку з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців, що містить дані про взяття її на облік як платника податків, як підтверджуючий документ.
Також Учасником був наданий Витяг з реєстру платників єдиного податку.
Також Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до п. 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Запропоновані учасником ФОП САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ товари в складі тендерної пропозиції мали відповідали максимальній економії та ефективності закупівлі.
Враховуючи вищевикладене та те, що продукція учасника ФОП САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ в цілому відповідала технічним характеристикам, відповідала умовам тендерної документації Замовника та основним принципам закупівлі, відділом освіти було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Разом з тим, висловлюємо Вам свою готовність до співпраці з Вашим підприємством в наших господарських правовідносинах в майбутньому, при умові Вашої успішної участі в конкурентних процедурах публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАЙС" |
333 094,80
UAH з ПДВ
|
323 851,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Іоненко М.М. |
357 292,00
UAH з ПДВ
|
324 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "Будкомплект" |
338 936,16
UAH з ПДВ
|
336 621,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
368 330,00
UAH з ПДВ
|
338 752,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФЕРРО СХІД |
425 214,00
UAH з ПДВ
|
338 891,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАТОРБУД" |
424 764,00
UAH з ПДВ
|
339 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
380 911,20
UAH з ПДВ
|
366 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВАДІ" |
376 977,00
UAH з ПДВ
|
376 977,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТСК ГРУПП УКРАЇНА" |
415 848,00
UAH з ПДВ
|
415 848,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАЙС" #37733364 |
Рішення скасоване |
323 851,70
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 10:22
|
ТОВ "ТРАЙС" #37733364 |
Відхилено |
323 851,70
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 10:24
|
ФОП Іоненко М.М. #2808010012 |
Відхилено |
324 700,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 10:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "Будкомплект" #25008540 |
Відхилено |
336 621,36
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 12:13
|
ФОП "САФРОНОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2785020277 |
Переможець |
338 752,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 15:33
|
договір_100.PDF | укладений |
06 травня 2019 15:33
|