Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015:09310000-5- Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-03-20-000942-c 052b8bdf400f459daf40b6cb880dc4ab
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колісніченко Людмила Леонтіївна

+380552444372 muz-rada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музиківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 26347865
Вебсайт: http://muz-rada.com.ua/
Місцезнаходження: 75023, Україна , Херсонська обл., село Музиківка, вул.40 років Перемоги, 35, с. Музиківка
Контактна особа: Колісніченко Людмила Леонтіївна
+380552444372
muz-rada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 12:33
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
113402.06 кВт*год
Код за ДК 021:2015:09310000-5- Електрична енергія (Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75023, Україна, Херсонська область, Музиківка, згідно переліку в ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 13:59
Додаток 5 - лист-згода.docx
20 березня 2019 13:59
Додаток 4 - проект договору.docx
20 березня 2019 13:59
Додаток 3 - технічні вимоги.docx
20 березня 2019 13:59
Додаток 2 - критерії.docx
20 березня 2019 13:59
Додаток 1 - тендерна пропозиція.docx
20 березня 2019 13:59
Тендерна документація електрична енергія 2019 р..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000039 ● 677d75222f1d494d92e7a2df9bdb489a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.03.2019 № 88

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-03-20-000942-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 березня 2019 16:39
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі.
Документи:
25 березня 2019 16:38
повідомлення про відмінну закупівлі.pdf