Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (37530000-2) Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання елементів для дитячих майданчиків) (ДК 021:2015 37535200-9 Обладнання для ігрових майданчиків)
Очікувана вартість
3 950 000,00 UAH
UA-2019-03-20-000875-b ● d2fc1442fc21464c942105e2da28d2c8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул. Кивїський Шлях, 72 |
Контактна особа: |
Глей Вадим Петрович +380459561828 gugkgvv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 17:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 17:58 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 15:09 |
Очікувана вартість: | 3 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
183 шт
ДК 021:2015 (37530000-2) Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання елементів для дитячих майданчиків) (ДК 021:2015 37535200-9 Обладнання для ігрових майданчиків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Броварська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 17:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 17:54 |
Проект договору додаток 5.doc | |
20 березня 2019 17:54 |
ТД майданчики 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по кваліфікаційних критеріях
Дата подання: 26 березня 2019 13:11
Дата відповіді: 27 березня 2019 16:22
Просимо розяснити, якщо учаник є дилером та не має виробничих приміщень, а також є самозайнятою особою та, згідно із законодавством, може працювати за місцем реєстрації фізичної особи, окрім того, для здійснення доставки товарів, ФОП наймає транспортну компанію, які кваліфікаційні документи він повинен подати?
Відповідь: Шановний учасник
Відповідно до вимог законодавства та тендерної документації замовника. Учасник для підтвердження відповідності запропонованого товару характеристикам замовника повинен повідомити місце розташування виробничого підрозділу або складського приміщення чи адрес іншого об’єкта (якщо адрес відрізняється від адресу об’єкта наведеного в інформаційній довідці матеріально-технічна база), де представники замовника в голові з уповноваженою особою матимуть можливість дослідити якість матеріалу та готових конструкцій передбачених тендерною документацією.
Якщо учасник в зв’язку з обставинами є дистрибютором (дилером) аналагічної продукції до вимог технічного завдання, та не має виробничого підрозділу в своїй струтурі, такий учасник повинен надати адрес складського приміщення або іншого об’єкта зберігання продукції, на місці якого представники замовника матимуть можливість дослідити характеристики запропонованого товару. Для підтвердження наявності зазначених об’єктів, учасник повинен надати підтверджуючі документи (договір оренди або договір суборенди або документи що посвідчують право власності на об’єкт, тощо).
У випадку, якщо за умовами договору дистрибюції (дилера) між сторонами, продукція зберігається на виробничих потужностях або складських приміщеннях виробника, до момента реалізації її учасником відкритих торгів, потрібно повідомити адреси зазначених об’єктів.
Якщо учасник є самозайнятою особою та згідно із законодавством може працювати за місцем реєстрації фізичної особи, потрібно надати сканований паспорт чи тимчасову посвідку на постійне місце проживання (для громадян іншої держави) з обов’язковим скануванням сторінок посвідчуючих місце реєстрації. У разі оренди офісного приміщення, та ведення діяльності за її адресою, надати договір оренди офісного приміщення (дійсний на момент подачі, та до орієнтовної дати виконання зобов’язань за договором до відкритих торгів, але не менше ніж до 30 вересня 2019 р.).
У разі, якшо учасник наймає транспортну компанію для перевезення об’єктів, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації потрібно надати договора перевезення чи інші підтверджуючі документи залучення транспортної компанії (документи повинні бути дійсними на момент подачі, та до орієнтовної дати виконання зобов’язань за договором до відкритих торгів, але не менше ніж до 30 вересня 2019 р.).
Якщо, учасник є дистрибютором (дилером) торгівельної організації-виробника продукції, котра відповідає технічним вимогам предмета закупівлі. Рекомендовано надати договір про дистрибюцію укладений між сторонами (дійсний на момент та подання, та до орієнтовної дати виконання зобов’язань за договором до відкритих торгів, але не менше ніж до 30 вересня 2019 р.).
Відповідно до вимог законодавства та тендерної документації замовника. Учасник для підтвердження відповідності запропонованого товару характеристикам замовника повинен повідомити місце розташування виробничого підрозділу або складського приміщення чи адрес іншого об’єкта (якщо адрес відрізняється від адресу об’єкта наведеного в інформаційній довідці матеріально-технічна база), де представники замовника в голові з уповноваженою особою матимуть можливість дослідити якість матеріалу та готових конструкцій передбачених тендерною документацією.
Якщо учасник в зв’язку з обставинами є дистрибютором (дилером) аналагічної продукції до вимог технічного завдання, та не має виробничого підрозділу в своїй струтурі, такий учасник повинен надати адрес складського приміщення або іншого об’єкта зберігання продукції, на місці якого представники замовника матимуть можливість дослідити характеристики запропонованого товару. Для підтвердження наявності зазначених об’єктів, учасник повинен надати підтверджуючі документи (договір оренди або договір суборенди або документи що посвідчують право власності на об’єкт, тощо).
У випадку, якщо за умовами договору дистрибюції (дилера) між сторонами, продукція зберігається на виробничих потужностях або складських приміщеннях виробника, до момента реалізації її учасником відкритих торгів, потрібно повідомити адреси зазначених об’єктів.
Якщо учасник є самозайнятою особою та згідно із законодавством може працювати за місцем реєстрації фізичної особи, потрібно надати сканований паспорт чи тимчасову посвідку на постійне місце проживання (для громадян іншої держави) з обов’язковим скануванням сторінок посвідчуючих місце реєстрації. У разі оренди офісного приміщення, та ведення діяльності за її адресою, надати договір оренди офісного приміщення (дійсний на момент подачі, та до орієнтовної дати виконання зобов’язань за договором до відкритих торгів, але не менше ніж до 30 вересня 2019 р.).
У разі, якшо учасник наймає транспортну компанію для перевезення об’єктів, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації потрібно надати договора перевезення чи інші підтверджуючі документи залучення транспортної компанії (документи повинні бути дійсними на момент подачі, та до орієнтовної дати виконання зобов’язань за договором до відкритих торгів, але не менше ніж до 30 вересня 2019 р.).
Якщо, учасник є дистрибютором (дилером) торгівельної організації-виробника продукції, котра відповідає технічним вимогам предмета закупівлі. Рекомендовано надати договір про дистрибюцію укладений між сторонами (дійсний на момент та подання, та до орієнтовної дати виконання зобов’язань за договором до відкритих торгів, але не менше ніж до 30 вересня 2019 р.).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Торгівельний Дім "Н'ю-Лайн" |
3 657 502,00
UAH з ПДВ
|
3 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАВОРИТ-ГРУП" |
3 939 000,00
UAH з ПДВ
|
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Карацюба Ігор Миколайович |
3 949 240,00
UAH з ПДВ
|
3 949 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торгівельний Дім "Н'ю-Лайн" #32140051 |
Відхилено |
3 199 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 11:38
|
ТОВ "ФАВОРИТ-ГРУП" #37693002 |
Переможець |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2020 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 12:39
|
дод уг 2 дог 190.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2019 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2019 17:35
|
дод уг 1 дог 190.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2019 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2019 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2019 15:25
|
договір | укладений |
08 травня 2019 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження виконання зобов’язань щодо передання товару |
Номер договору про закупівлю: | 190 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну постачання |
Номер договору про закупівлю: | 190 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |