Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Районного будинку культури за адресою: м.Богодухів, пл.Соборності, 1 Богодухівського району Харківської області (коригування)
Очікувана вартість
1 506 741,60 UAH
UA-2019-03-20-000864-b c3c94b5c23cb46ce843e6485ad7fd3fb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бэлая Светлана

+380575833171 RBKBOGODUHOV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "РАЙОННИЙ БУДИНОК КУЛЬТУРИ"
Код ЄДРПОУ: 02220444
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., Богодухів, Богодухівський район, ПЛОЩА СОБОРНОСТІ, будинок 1
Контактна особа: Бэлая Светлана
+380575833171
RBKBOGODUHOV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2018 році КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "РАЙОННИЙ БУДИНОК КУЛЬТУРИ" були виділені кошти щодо здійснення робіт з «Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Районного будинку культури за адресою: м.Богодухів пл.Соборності, 1 Богодухівського району Харківської області». У зв’язку цим, був розроблений робочий проект на об’єкт будівництва. Цей проект пройшов державну експертизу. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було проведено відкриті торги на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Районного будинку культури за адресою: м.Богодухів пл.Соборності, 1 Богодухівського району Харківської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2018-04-12-000695-a, оприлюднене на веб-порталі уповноваженого органу www. prozorro.gov.ua 12.04.2018 року). За результатами проведення відкритих торгів між КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "РАЙОННИЙ БУДИНОК КУЛЬТУРИ" та переможцем торгів - ТОВ "ІНДІГО ГРУП", було укладеного договір підряду щодо виконання робіт. ТОВ "ІНДІГО ГРУП" виконувало свої зобов’язання у строки, передбачені договором. Проте, у ході виконання робіт за Договором виникла потреба у здійсненні додаткових будівельно–монтажних робіт, не передбачених початковим проектом. Було виявлено невідповідність фактичних обсягів проектним рішенням. Додаткові роботи (матеріали) зафіксовані у дефектних актах, які узгоджені між генпідрядником, замовником, авторським наглядом (генпроектувальник) та технічним наглядом замовника. Додаткові роботи виникли внаслідок огляду конструкцій після проведення демонтажних робіт (вікон, штукатурки, та ін.) та їх виконання стало необхідним для покращення експлуатаційних характеристик. Дані роботи можливо було зафіксувати тільки після початку виконання робіт та вони носили прихований характер. Виконання даних робіт є необхідними для завершення проекту у повному обсязі. За результатами наведених вище непередбачуваних обставин сформовано нове завдання на проектування. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла державну експертизу (експертний звіт №21-0031-19 від 18.03.2019 року). Відповідно до п.п.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може здійснювати закупівлю шляхом застосування переговорної процедури закупівлі у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Можливість застосування вищенаведеної норми закону передбачена наступними умовами. Договір буде укладено з попереднім виконавцем робіт. Договір підряду щодо виконання робіт з «Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Районного будинку культури за адресою: м.Богодухів пл.Соборності, 1 Богодухівського району Харківської області (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» № 37 від 29.05.2018 року було укладено з ТОВ "ІНДІГО ГРУП". У зв’язку з цим, між Замовником та учасником було проведено переговори щодо основних умов договору, технічних характеристик предмету закупівлі та ціни пропозиції учасника (протокол переговорів від 20.03.2019 року). В результаті проведених переговорів ТОВ "ІНДІГО ГРУП", погодилося виконати додаткові будівельні роботи з ««Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Районного будинку культури за адресою: м.Богодухів пл.Соборності, 1 Богодухівського району Харківської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)». Таким чином, договір про закупівлю планується укласти з попереднім виконавцем робіт. Роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором. Роботи, які необхідно виконувати є технологічно пов’язаними з роботами, що вже виконані ТОВ "ІНДІГО ГРУП". Вкрай важливо, виконувати роботи так, щоб уникнути несумісності інженерних систем при майбутній експлуатації об’єкта. Слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного зазначеного об’єкта, і технічно та економічно пов'язані з головним договором. З метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, беручи до уваги необхідність забезпечення сумісності технологій, обладнання і матеріалів з наявними системами та обладнанням, при тому що залучення додаткового підрядника також спричинить додаткові витрати, втрату гарантійних зобов’язань, закупівлю додаткових робіт необхідно здійснити з попереднім виконавцем робіт - ТОВ "ІНДІГО ГРУП". Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Згідно з договором підряду щодо виконання робіт з «Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Районного будинку культури за адресою: м.Богодухів пл.Соборності, 1 Богодухівського району Харківської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» № 37 від 29.05.2018 року, сума договору складає 3 870 711,60 грн. Відповідно до Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Районного будинку культури за адресою: м.Богодухів пл.Соборності, 1 Богодухівського району Харківської області (коригування) №21-0031-19 від 18.03.2019 року загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах складає 5 761 132,00 грн., з них вартість додаткових робіт складає 1 506 741,60 грн. Відповідно до протоколу переговорів, проведених між КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "РАЙОННИЙ БУДИНОК КУЛЬТУРИ" та ТОВ "ІНДІГО ГРУП" від 20.03.2019 року сторонами було погоджено вартість договору на проведення додаткових будівельних робіт у розмірі 1 506 741,20 гривень. Ця сума не перевищує 50 % вартості головного (первинного) договору підряду № № 37 від 29.05.2018 року. Виходячи з вищенаведеного, Замовником прийнято рішення щодо необхідності застосування переговорної процедури на закупівлю додаткових будівельних робіт з «Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Районного будинку культури за адресою: м.Богодухів, пл.Соборності, 1 Богодухівського району Харківської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» на підставі п.6 ч.2.ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 17:45
Оскарження наміру укласти договір: 31 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Районного будинку культури за адресою: м.Богодухів, пл.Соборності, 1 Богодухівського району Харківської області (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт утеплення фасаду будівлі Районного будинку культури за адресою: м.Богодухів, пл.Соборності, 1 Богодухівського району Харківської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська обл., Богодухів, пл.Соборності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

20 березня 2019 17:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
Переможець 1 506 741,20
UAH з ПДВ
20 березня 2019 17:45

Документи

20 березня 2019 17:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 17:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
1 506 741,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2019 17:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 18:15
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 11:55
Дод.Уг.6 з додатками (1).PDF зміни до договору
30 березня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 10:31
Дод_уг_4 (1).PDF зміни до договору
22 серпня 2019 10:23
Дод_2_дод_угоди4 (1).PDF зміни до договору
22 серпня 2019 10:23
Дод_1_дод_угоди4 (1).PDF зміни до договору
22 серпня 2019 10:23
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2019 10:27
Дод_уг_3 (1).pdf зміни до договору
10 квітня 2019 10:27
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2019 09:52
1 ду.2 09.04.19 (1).pdf зміни до договору
09 квітня 2019 09:52
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2019 16:41
Дод_угода_1 (1).PDF зміни до договору
02 квітня 2019 16:41
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 16:32
Дог_1.PDF укладений
02 квітня 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.у. №1 від 02.04.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.2 від 09.04.2019р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.у.№3 від 10.04.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.у.№4 від 21.08.19 р. (уточнення фінансування на 2019 рік) Сума договору після внесення змін. 1 506 741,20 грн, у т.ч. ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. - 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.у.№6 від 30.03.20 р. (уточнення фінансування на 2020 рік) Сума договору після внесення змін. 1 506 741,20 грн, у т.ч. ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. - 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 369 550,25
UAH (в тому числі ПДВ 228 258,38 UAH)
Причини розірвання договору: Д.у.№7 від 06.04.2020р.