Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канати сталеві
Очікувана вартість
3 329 430,70 UAH
UA-2019-03-20-000829-a 64513a1164664fa481cec54761e121b4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вязовик Наталія Миколаївна

+380629408878 n.vyazovik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: http://marport.net
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Вязовик Наталія Миколаївна
+380629408878
n.vyazovik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 11:35
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 11:35
Початок аукціону: 12 квітня 2019 14:09
Очікувана вартість: 3 329 430,70 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 647,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
канати сталеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 14:19
Перелік змін в тендерну документацію.docx
03 квітня 2019 14:19
Тендерна документація зі змінами.docx
03 квітня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 14:19
Перелік змін в тендерну документацію.docx
03 квітня 2019 14:19
Тендерна документація зі змінами.docx
20 березня 2019 11:31
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно основних умов договору
Дата подання: 25 березня 2019 10:26
Дата відповіді: 27 березня 2019 14:33
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у торгах. При цьому, ознайомившись з тендерною документацією та проформою договору, просимо Вас погодити можливість внесення змін та викласти в такій редакції наступні пункти до проекту договору, а саме: 2.1. Якість, комплектність товару, що поставляється, повинні відповідати діючим стандартам і нормам. При постачанні товару Постачальник зобов’язаний разом з товаром надати сертифікат якості його виробника. Гарантійний термін на товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.; 2.4. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками Покупця. При виявленні товару, який не відповідає технічним умовам та стандартам, а також при виявленні виробничих дефектів в гарантійний період експлуатації, виклик представника Постачальника для складання двостороннього рекламаційного акту є обов’язковий. В разі неприбуття представника Постачальника в триденний термін з моменту одержання відповідного виклику, акт складається за участю незалежної експертної організації. ; 2.5. У випадку поставки товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний замінити його протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту. При поставці некомплектного товару Постачальник зобов'язаний зробити доукомплектування протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту. У випадку виявлення схованих недоліків товару, виходу його з ладу не з вини Покупця протягом гарантійного терміну, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок зробити заміну такого товару протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту; 4.1. Оплата товару здійснюється з поточного рахунку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з дати поставки товару на склад Покупця на підставі оригіналу рахунку. Датою оплати товару вважається дата надходження грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.; 4.2. У випадку відсутності реєстрації податкової накладної в ЄРПН протягом 365 днів з моменту її оформлення, Постачальник несе матеріальну відповідальність, а саме: зобов'язаний відшкодувати Покупцю спричинені винними діями Постачальника збитки в розмірі суми податку на додану вартість за такими податковими накладними. Для всіх товарів, у тому числі підакцизних та товарів, ввезених на митну територію України, у податковій накладній слід вказувати код товару згідно з УКТ ЗЕД.; 5.1. Постачання товару здійснюється протягом _____ з дати отримання та погодження Постачальником письмової заявки Покупця. Заявка може надаватися засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою з обов’язковим надісланням оригіналу Заявки поштовим відправленням. Належним підтвердженням направлення Заявки та її отримання Стороною є звичайне технічне підтвердження Покупця про відправлення документу: звіт факсимільного апарату, звіт серверу про відправлення електронного повідомлення тощо. Заявки, відправлені факсом або електронною поштою, мають повну юридичну силу, породжують права та обов’язки для сторін, можуть бути подані до судових інстанцій в якості належних доказів і не можуть спростовуватися стороною, від імені якої вони були відправлені.; 5.2. Датою поставки вважається дата передачі товару згідно з умовами, визначеними відповідно до вимог Інкотермс-2010, та підписання відповідного документу.;7.3. За поставку товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості товару неналежної якості. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.;7.5. У випадку поставки товару неналежної якості, Постачальник в погоджений термін робить за свій рахунок його заміну на якісний товар або усуває виявлені дефекти. Витрати на проведення експертизи і вартість збереження неякісного товару на складі Покупця оплачуються Стороною, щодо якої був отриманий негативний висновок. Дякуємо за витрачений час.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору відповідає вимогам чинного законодавства, є стандартною формою договору нашого підприємства та не може бути змінений

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 3 006 700,00
UAH
3 006 700,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРГОСЕТ" 3 227 900,00
UAH
3 227 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 09:54
Електронний підпис
11 квітня 2019 09:53
CТАТУТ.pdf
11 квітня 2019 09:53
Cвидетельство НДС.pdf
11 квітня 2019 09:53
ФІН.ЗВІТНІСТЬ 2018р..pdf
11 квітня 2019 09:53
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
11 квітня 2019 09:53
ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ.pdf
11 квітня 2019 09:53
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
11 квітня 2019 09:53
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 квітня 2019 09:53
ПАСПОРТ БРЕСЛОВА Ю.Р..pdf
11 квітня 2019 09:53
ІНФОРМАЦІЯ ПІДПИСАНТИ.pdf
11 квітня 2019 09:53
Довідка.pdf.p7s
11 квітня 2019 09:53
Довідка.pdf
11 квітня 2019 09:53
ДОВІДКА СТ.50.pdf
11 квітня 2019 09:53
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
11 квітня 2019 09:53
ДОВІДКА НЕ ЄДР.pdf
11 квітня 2019 09:53
ДОВІДКА З ЄДР копія.pdf
11 квітня 2019 09:53
ДОВІДКА БЕНІФІЦИАР.pdf
11 квітня 2019 09:53
ДОВІДКА АНТИКОРУПЦІЯ.pdf
11 квітня 2019 09:53
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
11 квітня 2019 09:53
Відгук Укренерго.pdf
11 квітня 2019 09:53
Відгук ИЗМ ПОРТ.pdf
11 квітня 2019 09:53
ВИТЯГ ПДВ копия.pdf
11 квітня 2019 09:53
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
11 квітня 2019 09:53
ВИДОМОСТИ З ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРГОСЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Відхилено 3 006 700,00
UAH
16 квітня 2019 13:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРГОСЕТ"
#40412108
Відхилено 3 227 900,00
UAH
16 квітня 2019 13:55

Документи

16 квітня 2019 13:48
Електронний підпис
16 квітня 2019 13:47
протокол

Документи

16 квітня 2019 13:54
Електронний підпис
16 квітня 2019 13:52
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
16 квітня 2019 13:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі