Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10
spare parts for diesel locomotives of series 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10
Очікувана вартість
13 103 990,78 UAH
UA-2019-03-20-000825-b 78b625c8e0174f75a80803992c70deab
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 березня 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 11:09
Очікувана вартість: 13 103 990,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 519,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 393100 UAH
Publication date: 20 березня 2019 17:05
Enquiries until: 20 серпня 2019 10:00
Complaints submission until: до 26 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 серпня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 13 103 991 UAH including VAT
Minimal lowering step: 65 520 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10
spare parts for diesel locomotives of series 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162 шт
Кришка до циліндра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Кришка до циліндра
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 19:24
2526 ТД зч до 2 ТЕ116_нова редакція_22.08.2019.docx
22 серпня 2019 19:24
Зміни до тендеру_2526_22.08.2019.doc
25 квітня 2019 17:42
Зміни до тендеру_2526_25.04.2019.doc
20 березня 2019 17:02
Додаток №9.docx
22 серпня 2019 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 19:24
2526 ТД зч до 2 ТЕ116_нова редакція_22.08.2019.docx
25 квітня 2019 17:42
2526 ТД зч до 2 ТЕ116_нова редакція_25.04.2019.docx
20 березня 2019 17:02
2526 ТД зч до 2 ТЕ116.docx
22 серпня 2019 19:24
Зміни до тендеру_2526_22.08.2019.doc
25 квітня 2019 17:42
Зміни до тендеру_2526_25.04.2019.doc
20 березня 2019 17:02
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про гарантії надання документів
Дата подання: 09 квітня 2019 15:11
Дата відповіді: 25 квітня 2019 17:46
Наше підприємство є представником в Україні заводу-виробника кришок циліндрів. Наша продукція не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні та Згідно пункту 1.1.2 Тендерної документації ми надаємо від нашого підприємства і виробника декларацію про відповідність, видану до 01.01.2018 року. У нас питання: чи є необхідність надавати лист про гарантії надання документів про відповідність згідно пункту 1.3 (Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.) або пункту 1.4 ( Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.) Додатка № 1 Тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.
Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції
Щодо надання документів нерезидентом
Дата подання: 12 квітня 2019 18:48
Дата відповіді: 25 квітня 2019 17:46
Будь ласка поясніть, чи може виробник-нерезидент надавати на підтвердження технічних та якісних характеристик документи, які видані відповідними уповноваженими органами в країні виробника-нерезидента (документи, які вимагаються розділами 1, 2, 3 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додаток № 1 до тендерної документації
Відповідь: Пунктом 1.5 вимог передбачена можливість надання учасником торгів документу про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» у разі, якщо оцінка відповідності проведена за межами України.
Дослідні зразки (партії) продукції при постановці її на виробництво для використання за призначенням проходять встановлені види випробувань, у тому числі приймальні. Обсяг, правила, місце та рівень відповідних випробувань визначаються у відповідних програмах та методиках. Експлуатаційні випробування дослідних зразків (партій) продукції є частиною комплексу приймальних випробувань. Необхідність експлуатаційних випробувань дослідних зразків (партій), тривалість і місце їх проведення зазначається у технічному завданні на виготовлення продукції або у відповідному акті випробувань приймальною комісією. На підставі визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань продукції організація їх проведення здійснюється за відповідним дорученням керівництва АТ «Укрзалізниця». Розгляд доцільності проведення експлуатаційних випробувань продукції для потреб локомотивного господарства здійснюється Департаментом локомотивного господарства або відповідною приймальною комісією за участі представників Департаменту.
Зважаючи на вищезазначене, учаснику торгів, за відсутності документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва продукції, згідно з п. 2.1 вимог, необхідно надати копію акту приймальної комісії з визначенням необхідності проведення експлуатаційних випробувань або доручення керівництва АТ «Укрзалізниця» щодо організації проведення даних випробувань.
Згідно з ДСТУ 8634:2016 для підтвердження освоєння виробником спільно з розробником повинні бути проведені кваліфікаційні випробування, результати яких оформлюються відповідним протоколом (актом) довільної форми.
Процедури постановки продукції на виробництво, у тому числі підготовки, освоєння виробництва та отримання відповідного документу, який підтверджує завершення даних процедур, в Україні, аналогічні процедурам країн СНД, ЄС та інших континентів. Зазначені документи можуть відрізнятись за назвою, але в загальному кінцевим документом засвідчується:
- погодження приймальної комісією необхідних конструкторських та технологічних документів;
- підтвердження необхідними випробуваннями розрахункових даних, а саме характеристик та показників продукції (технологічні, експлуатаційні, екологічні, кліматичні показники, терміни експлуатації та зберігання тощо);
- встановлення вимог до маркування, пакування, зберігання транспортування, експлуатації, ремонту, утилізації тощо;
- готовності виробництва до стабільного виготовлення якісної та безпечної продукції;
- затвердження нормативної, технічної та конструкторської документації.
Враховуючи вищевикладене, вимоги згідно з п. 2.1 застосовуються для продукції залізничного призначення в незалежності від країни, в якій вона виготовлена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-20-000825-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕКСПОТРЕЙД КОМПАНІ, Код ЄДРПОУ:38476377
Дата подання: 12 квітня 2019 18:43
Вимога щодо конкретизації технічних вимог до предмету закупівлі
Вимога надати технічні характеристики щодо предмету закупівлі № UA-2019-03-20-000825-b.
Як зазначено в п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити:
«3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;».
Однак тендерна закупівля містить лише посилання на креслення, а самі креслення відсутні. Також замовник не надав жодних технічних характеристик продукції, що є предметом закупівлі даної закупки. Зазначені креслення відсутні у відкритому доступі, ознайомитися із ними можуть лише ті учасники, які володіють кресленнями.
Отже вимога замовника, щоб продукція відповідала вимогам зазначених креслень
є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які такими кресленнями не володіють, у тому числі і по відношенню до нашого підприємства.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом надання креслень, вимогам яких повинен відповідати предмет закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2019 17:47
Пунктом 2.1 вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі тендерної документації (далі – вимог) передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасника документу щодо освоєння виробництва продукції відповідно до ДСТУ 8634:2016, що вказує на постачання продукції, яка серійно виготовляється за погодженою відповідними структурними підрозділами АТ «Укрзалізниця» конструкторською документацією (далі – КД) з вимогами даного стандарту. У даному випадку надання виробнику додаткових розмірів і характеристик на продукцію, яка ним виготовляється за погодженою АТ «Укрзалізниця» КД, не потрібне.
Формування переліку продукції, яка планується до закупівлі з позначенням у вимогах технічних характеристик посилання на ГОСТ, ТУ, креслення тощо, проводиться з урахуванням галузевого класифікатору АБД МТР. Внесення даних до класифікатору здійснюється Департаментом матеріально-технічного забезпечення за пропозиціями профільних департаментів з урахуванням погодження продукції до застосування на рухомому складі за результатами рішень комісій після проведення процедури постановки на виробництво, приймальних та експлуатаційних випробувань. Разом з тим, відповідно до вимог чинного законодавства тендерна документація не повинна містити дискримінаційних вимог, які обмежують участь учасників, у зв’язку з чим у примітці до вимог зазначається можливість постачання еквіваленту з урахуванням основних вимог до продукції, а саме погодженої встановленим порядком у виробника нормативно-технічної документації та/або КД. Крім того, потенційний учасник торгів, повинен зазначити у складі тендерної пропозиції виробника, яким серійно виготовляється продукція залізничного призначення з урахуванням вищезазначених вимог.
Враховуючи вищевикладене, претензії стосовно технічних характеристик у неповному обсязі безпідставні. При формуванні технічних вимог на продукцію залізничного призначення департаментами в жодному разі не обмежується участь будь-яких учасників, у яких є офіційні відносини з виробниками, та нормативно-технічна, КД погоджена встановленим порядком. У разі наявності запитань учасників торгів стосовно конкретних характеристик на окремі запасні частини Департамент може їх розглянути спільно з філією «Науково-дослідний конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту», при наявності у останньої копій нормативно-технічної та/або КД на відповідну серію тягового рухомого складу.
Номер вимоги: UA-2019-03-20-000825-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕКСПОТРЕЙД КОМПАНІ, Код ЄДРПОУ:38476377
Дата подання: 12 квітня 2019 18:57
Зміни до тендерної документації
Вимога внести зміни до тендерної документації.
Частино 1 ст. 5 Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено, що "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.".
Однак тендерна документація не містить можливості надання учасниками-нерезидентами або учасниками, які мають на меті поставляти продукцію іноземного виробництва документів на підтвердження якісних та технічних характеристик предмету закупівлі, які видані органами країни виробника.
У звязку із цим та з метою виключення обмеження кола учасників, дотримання принципу недискримінації учасників, просимо внести зміни до Додатку 1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації та передбачити, що "Для учасників нерезидентів або учасників, які планують поставляти продукцію іноземного виробника на підтвердження вимог, встановлених розділами 1, 2, 3 Додатку 1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі дозволяється надавати аналогічні документи, видані в країні учасника/виробника нерезидента."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2019 17:48
Пунктом 1.5 вимог передбачена можливість надання учасником торгів документу про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» у разі, якщо оцінка відповідності проведена за межами України.
Дослідні зразки (партії) продукції при постановці її на виробництво для використання за призначенням проходять встановлені види випробувань, у тому числі приймальні. Обсяг, правила, місце та рівень відповідних випробувань визначаються у відповідних програмах та методиках. Експлуатаційні випробування дослідних зразків (партій) продукції є частиною комплексу приймальних випробувань. Необхідність експлуатаційних випробувань дослідних зразків (партій), тривалість і місце їх проведення зазначається у технічному завданні на виготовлення продукції або у відповідному акті випробувань приймальною комісією. На підставі визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань продукції організація їх проведення здійснюється за відповідним дорученням керівництва АТ «Укрзалізниця». Розгляд доцільності проведення експлуатаційних випробувань продукції для потреб локомотивного господарства здійснюється Департаментом локомотивного господарства або відповідною приймальною комісією за участі представників Департаменту.
Зважаючи на вищезазначене, учаснику торгів, за відсутності документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва продукції, згідно з п. 2.1 вимог, необхідно надати копію акту приймальної комісії з визначенням необхідності проведення експлуатаційних випробувань або доручення керівництва АТ «Укрзалізниця» щодо організації проведення даних випробувань.
Згідно з ДСТУ 8634:2016 для підтвердження освоєння виробником спільно з розробником повинні бути проведені кваліфікаційні випробування, результати яких оформлюються відповідним протоколом (актом) довільної форми.
Процедури постановки продукції на виробництво, у тому числі підготовки, освоєння виробництва та отримання відповідного документу, який підтверджує завершення даних процедур, в Україні, аналогічні процедурам країн СНД, ЄС та інших континентів. Зазначені документи можуть відрізнятись за назвою, але в загальному кінцевим документом засвідчується:
- погодження приймальної комісією необхідних конструкторських та технологічних документів;
- підтвердження необхідними випробуваннями розрахункових даних, а саме характеристик та показників продукції (технологічні, експлуатаційні, екологічні, кліматичні показники, терміни експлуатації та зберігання тощо);
- встановлення вимог до маркування, пакування, зберігання транспортування, експлуатації, ремонту, утилізації тощо;
- готовності виробництва до стабільного виготовлення якісної та безпечної продукції;
- затвердження нормативної, технічної та конструкторської документації.
Враховуючи вищевикладене, вимоги згідно з п. 2.1 застосовуються для продукції залізничного призначення в незалежності від країни, в якій вона виготовлена.
Номер вимоги: UA-2019-03-20-000825-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЗАЛІЗНИЧТЕХТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41816210
Дата подання: 12 квітня 2019 21:08
Вимога щодо строків прийому пропозицій

У зв'язку з тим, що наше підприємство на даний момент проходить процедуру узгодження технічної документації на кришку до циліндра в «Полтавському проектно-конструкторсько-технологічному бюро по ремонту локомотивів» і Департаменту локомотивного господарства ПАТ «Укрзалізниця» та на даний момент ще не отримало відповідь від цих організацій, просимо Вас перенести прийом пропозицій на 14 календарних днів до 07.05.2019 р

Також нагадуємо, що у 2017 році підприємства, які брали участь в тендерах на поставку кришки циліндра отримали подібні узгодження від Полтавського проектно-конструкторсько-технологічного бюро по ремонту локомотивів »і Департаменту локомотивного господарства ПАТ« Укрзалізниця »
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2019 19:24
Замовником внесено зміни

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-20-000825-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 18 квітня 2019 23:04
скарга
Скарга до АМК
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2019 23:26
Рішення від 23.04.2019 № 4948.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2019 23:25
Рішення від 13.05.2019 № 5834.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 21:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №5834-р/пк-пз від 13.05.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 22 серпня 2019 19:25

Документи подані скаржником

18 квітня 2019 23:04
скарга
18 квітня 2019 23:04
рішення

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2019 23:25
Рішення від 23.04.2019 № 4948.pdf
16 травня 2019 21:33
Рішення від 13.05.2019 № 5834.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 вересня 2019
UA-2019-03-20-000825-b78b625c8e0174f75a80803992c70deab
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік" #38284929

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 17:45
Узгодження НДКТІ.pdf
29 серпня 2019 17:45
ТУ 033.pdf
29 серпня 2019 17:45
Сертифікат ISO.pdf
29 серпня 2019 17:45
Документи з якості.pdf
29 серпня 2019 17:45
Довідка щодо литва.pdf
29 серпня 2019 17:45
Довідка ПрАТ БМЗ.pdf
29 серпня 2019 17:45
Дані на Товар.pdf
29 серпня 2019 17:45
Вимоги щодо продукції.pdf
29 серпня 2019 17:45
Вимоги щодо контролю.pdf
29 серпня 2019 17:45
Акти МВК.pdf
29 серпня 2019 17:45
Комерційна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 17:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 серпня 2019 17:45
Платіжне доручення.pdf
29 серпня 2019 17:45
Ліцензія ФінРизик.pdf.(2).P7S
29 серпня 2019 17:45
Ліцензія ФінРизик.pdf.(1).P7S
29 серпня 2019 17:45
Ліцензія ФінРизик.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ" #38272630

№ рішення у справі

60/122-р/к

Дата рішення у справі

20.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 19:08
Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2019 19:08
Ліцензія ФінРизик.pdf.(2).P7S
29 серпня 2019 19:08
Ліцензія ФінРизик.pdf.(1).P7S
29 серпня 2019 19:08
Ліцензія ФінРизик.pdf
29 серпня 2019 19:08
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Протокол.pdf
29 серпня 2019 19:08
Наказ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Лист-згода.pdf
29 серпня 2019 19:08
Довідка ТОВ ТД БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Якість литва.pdf
29 серпня 2019 19:08
ТУ У 30.2-00211004-033-2017.pdf
29 серпня 2019 19:08
сертифікат ISO ПрАТ БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Сертификат ПрАТ БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Представництво ТД БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Паспорт ПрАТ БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Лист ПКТБ ПрАТ БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Дані на товар.pdf

Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 19:48
Тех інструкція.PDF
29 серпня 2019 19:48
Сертифікат.PDF
29 серпня 2019 19:48
Протокол 18.PDF
29 серпня 2019 19:48
ПДВ.PDF
29 серпня 2019 19:48
паспорт.PDF
29 серпня 2019 19:48
Наказ.PDF
29 серпня 2019 19:48
Лист ПКТБ.PDF
29 серпня 2019 19:48
Лист згода перс дані.PDF
29 серпня 2019 19:48
Зразок сертификата.PDF
29 серпня 2019 19:48
Дозвіл на серію.PDF
29 серпня 2019 19:48
Довідки.PDF
29 серпня 2019 19:48
Дані на товар.PDF
29 серпня 2019 19:48
Атестат.PDF
29 серпня 2019 19:48
15106 ПТРЗ p7s.zip

Конфіденційні документи

29 серпня 2019 19:48
Цінова пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

цінова пропозиція на поставку товару

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"

Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" 10 108 800,00
UAH з ПДВ
10 108 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ" 11 664 000,00
UAH з ПДВ
11 664 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" 12 830 400,00
UAH з ПДВ
12 830 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 17:45
Узгодження НДКТІ.pdf
29 серпня 2019 17:45
ТУ 033.pdf
29 серпня 2019 17:45
Сертифікат ISO.pdf
29 серпня 2019 17:45
Документи з якості.pdf
29 серпня 2019 17:45
Довідка щодо литва.pdf
29 серпня 2019 17:45
Довідка ПрАТ БМЗ.pdf
29 серпня 2019 17:45
Дані на Товар.pdf
29 серпня 2019 17:45
Вимоги щодо продукції.pdf
29 серпня 2019 17:45
Вимоги щодо контролю.pdf
29 серпня 2019 17:45
Акти МВК.pdf
29 серпня 2019 17:45
Комерційна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 17:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 серпня 2019 17:45
Платіжне доручення.pdf
29 серпня 2019 17:45
Ліцензія ФінРизик.pdf.(2).P7S
29 серпня 2019 17:45
Ліцензія ФінРизик.pdf.(1).P7S
29 серпня 2019 17:45
Ліцензія ФінРизик.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 19:08
Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2019 19:08
Ліцензія ФінРизик.pdf.(2).P7S
29 серпня 2019 19:08
Ліцензія ФінРизик.pdf.(1).P7S
29 серпня 2019 19:08
Ліцензія ФінРизик.pdf
29 серпня 2019 19:08
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Протокол.pdf
29 серпня 2019 19:08
Наказ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Лист-згода.pdf
29 серпня 2019 19:08
Довідка ТОВ ТД БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Якість литва.pdf
29 серпня 2019 19:08
ТУ У 30.2-00211004-033-2017.pdf
29 серпня 2019 19:08
сертифікат ISO ПрАТ БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Сертификат ПрАТ БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Представництво ТД БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Паспорт ПрАТ БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Лист ПКТБ ПрАТ БМЗ.pdf
29 серпня 2019 19:08
Дані на товар.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 19:48
Тех інструкція.PDF
29 серпня 2019 19:48
Сертифікат.PDF
29 серпня 2019 19:48
Протокол 18.PDF
29 серпня 2019 19:48
ПДВ.PDF
29 серпня 2019 19:48
паспорт.PDF
29 серпня 2019 19:48
Наказ.PDF
29 серпня 2019 19:48
Лист ПКТБ.PDF
29 серпня 2019 19:48
Лист згода перс дані.PDF
29 серпня 2019 19:48
Зразок сертификата.PDF
29 серпня 2019 19:48
Дозвіл на серію.PDF
29 серпня 2019 19:48
Довідки.PDF
29 серпня 2019 19:48
Дані на товар.PDF
29 серпня 2019 19:48
Атестат.PDF
29 серпня 2019 19:48
15106 ПТРЗ p7s.zip

Конфіденційні документи

29 серпня 2019 19:48
Цінова пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

цінова пропозиція на поставку товару

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"

Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"
#38182694
Переможець 10 108 800,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"
#38182694
10 108 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 14:40
ЦЗВ-01-08419-01.pdf укладений
29 травня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:12
ЦЗВ-01-08419-01 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:12
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 17:29
ЦЗВ-01-08419-01 (1).pdf зміни до договору
07 листопада 2019 17:29
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 16:59
ЦЗВ-01-08419-01.pdf укладений
16 жовтня 2019 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-08419-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-08419-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 11 397 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 899 620,00 UAH)