Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей монтаж та пуско-налагоджування)
Очікувана вартість
174 000,00 UAH
UA-2019-03-20-000729-c e557b1a7f68a4371a21c5543be9e5a6e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809
380933448344
dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 00:00
Очікувана вартість: 174 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей монтаж та пуско-налагоджування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей монтаж та пуско-налагоджування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 05170, Україна, Київська область, Київ, вул.Янтарна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 12:51
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування »
Дата подання: 25 березня 2019 10:28
Дата відповіді: 25 березня 2019 16:48
а) у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 14001:2015, який вимагає Замовник, зазначено наступне: «Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічні політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначено, що «Цей стандарт, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто даний стандарт не може утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самого стандарту у розділі «1 Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що даний стандарт має виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким в значено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначеного ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування». Окремо звертаємо увагу, що учасники даної закупівлі не є джерелами інтенсивного забруднення навколишнього середовища, як, наприклад, підприємства металургії, вугільної промисловості, машинобудування тощо. Тому взагалі є незрозумілою вимога Замовника щодо надання даного сертифікату. б) відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему екологічного менеджменту Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого лобіюються. І при чому робиться це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). в) наголошуємо, що учасники, не маючи зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні з отримання Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», заздалегідь не можуть передбачити бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). г) в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи екологічного менеджменту не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. д) згідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, пункт 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Ми надаємо послуги на підставі даної ліцензії і більше законодавець не ставить до нас жодних вимог. Якщо ми надаємо послуги на основі ліцензії, то у нас немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги отримувати інші дозвільні документи, в тому числі і рекомендаційного характеру. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи екологічного менеджменту не є обов’язком і жодним нормативно-правовим документом не встановлено вимоги щодо його отримання. Саме тому і вимагати Замовник його не має права, оскільки дана вимога сформована не згідно чинного законодавства. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На підставі зазначених вище норм Замовник передбачив наявність в учасників Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», адже у гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Іноді проблема забрудненої землі та води зачіпає території, розташовані досить далеко від шкідливих виробництв. І це реальний стан справ
У багатьох країнах дуже велика увага приділяється проблемі охорони навколишнього середовища, на законодавчому рівні встановлені жорсткі екологічні нормативи. Однак, на даний час, нормативне регулювання даного питання в Україні потребує значних поліпшень. З урахуванням обстановки, що склалася проблема захисту навколишнього середовища в процесі діяльності підприємств в більшості випадків лягає на плечі керівництва самих організацій. Постає питання про створення ефективних систем екологічного менеджменту на корпоративному рівні, і головним помічником в цій справі є міжнародний стандарт ISO 14001.
Насправді, нерідко проблема забруднення навколишнього середовища мало хвилює власників компаній. Впроваджувати систему для управління екологічною діяльністю їх можуть змусити партнери чи потенційні клієнти, відмовляючись без неї замовляти послуги. У багатьох країнах світу давно оцінили вигоди функціонування систем екологічного менеджменту, а тому для участі в тендерах часто вимагають наявності таких в компаніях-претендентах.
Головне завдання стандарту ISO 14001 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу.
Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, тобто Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Лист від виробника або імпортера
Дата подання: 25 березня 2019 10:29
Дата відповіді: 25 березня 2019 16:46
а) Замовник закуповує послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, які передбачають монтаж більше 30 найменувань. В першу чергу, варто враховувати, що все це обладнання та матеріали виробляють різні виробники, а в другу чергу – більшість з них знаходиться за кордоном (зокрема в Китаї), яким чином учасники мають отримати дані гарантійні листи? Поїхати в офіс до виробника за кордон? Звісно, якщо Замовник оплатить таку поїздку. б) як правило, закупівля обладнання та устаткування відбувається у спеціалізованих магазинах, складах і базах, і все це відбувається за допомогою налагоджених зв’язків з Постачальниками (Посередниками). І тому ми, як Покупці товару, напряму не співпрацюємо і не спілкуємося з Виробником. Відповідно яким чином і чому він має нам щось гарантувати? Максимально до кого ми можемо звернутися з проханням надати таку гарантію – це наш Постачальник, оскільки саме він здійснює відвантаження товару. в) яким нормативно-правовим актом керується Замовник встановлюючи таку вимогу? Який закон передбачає отримання гарантійних листів від Виробників чи Імпортерів? Також просимо звернути увагу, що в розумінні законодавства України «імпортер - суб'єкт господарсько-правових відносин, який декларує надходження на митну територію України товару (товарів)» (ст. 1 ЗУ «Про застосування спеціальних заходів щодо імпорту в Україну»). Яким чином Замовник збирається перевіряти, хто саме був імпортером? Чи у складі пропозиції ще потрібно бути надавати митні декларації? Як вбачається з вищевикладеного, до даної вимоги більше запитань, ніж відповідей. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання, що буде монтуватися не є обов’язком і жодним нормативно-правовим документом не встановлено вимоги щодо його отримання. Саме тому і вимагати Замовник його не має права, оскільки дана вимога сформована не згідно чинного законодавства. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши зазначене питання, повідомляємо наступне. На теперішній час закупівлі здійснюються через електронні платформи і єдиним оціночним критерієм при виборі переможця є ціна. Однак, Замовник бажає, що б переможцем торгів була організація, що не лише може запропонувати найнижчу ціну, а і здійснити реальний монтаж системи протипожежного захисту у передбаченні договором строк. Саме тому Замовник передбачив вимогу до Учасників надати складі тендерної пропозиції гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що не потрібно отримувати гарантійні листи від всіх виробників всього обладнання, а лише від Виробників (імпортерів) обладнання, що буде Вами застосовуватися під час монтажних робіт. Також додатково роз’яснюємо, що дані листи потрібно отримувати не на все обладнання та матеріали, а лише на основні компоненти системи протипожежного захисту (прибори, сповіщувачі, гучномовці).
Щодо необхідності відряджень до виробників іноземного обладнання, хотіли б повідомити, що ви маєте можливість отримати відповідний гарантійний лист від компанії, що офіційно завозить дане обладнання в Україну, що і передбачено в документації. Дані гарантійні листи може отримати будь-яка організація, яка дійсно займається монтажами систем протипожежного захисту, а отже дана вимога не є дискримінаційною.
Враховуючи викладене вище, відсутні будь-які правові підстави для виключення зазначених вище вимог з документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 173 620,00
UAH з ПДВ
173 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 17:51
Електронний підпис
28 березня 2019 17:48
трудова книжка.pdf
28 березня 2019 17:48
послужний список.pdf
28 березня 2019 17:48
посвідчення еб.pdf
28 березня 2019 17:48
звіт по аудиту.pdf
28 березня 2019 17:48
посвідчення пб.pdf
28 березня 2019 17:48
тех.вимоги.pdf
28 березня 2019 17:48
якісні,к-сні х-стики.pdf
28 березня 2019 17:48
проект договору.pdf
28 березня 2019 17:48
аналогічний договір.pdf
28 березня 2019 17:48
локальний кошторис2.pdf
28 березня 2019 17:48
посвідчення еб2.pdf
28 березня 2019 17:48
витяг єдр.pdf
28 березня 2019 17:48
паспорт+код.pdf
28 березня 2019 17:48
договір купівлі-продажу.pdf
28 березня 2019 17:48
розрах.заг.вир.витрат.pdf
28 березня 2019 17:48
наказ видачі ліцензії.pdf
28 березня 2019 17:48
посвідчення пб 2.pdf
28 березня 2019 17:48
трудовий договір 6.pdf
28 березня 2019 17:48
розрах.заг.вир.витрат2.pdf
28 березня 2019 17:48
пояснювальна записка.pdf
28 березня 2019 17:48
зведений кошторис.pdf
28 березня 2019 17:48
локальний кошторис.pdf
28 березня 2019 17:48
ліцензія пояснення.pdf
28 березня 2019 17:48
сертифікат корупція.pdf
28 березня 2019 17:48
диплом.pdf
28 березня 2019 17:48
сертифікат с-ми якістю.pdf
28 березня 2019 17:48
протокол ізоляції.pdf
28 березня 2019 17:48
протокол заг.зборів.pdf
28 березня 2019 17:48
уповноважена особа.pdf
28 березня 2019 17:48
результати аудиту.pdf
28 березня 2019 17:48
ліцензія.pdf
28 березня 2019 17:48
дефектний акт2.pdf
28 березня 2019 17:48
наявність працівників.pdf
28 березня 2019 17:48
протокол заміри копія.pdf
28 березня 2019 17:48
мат-тех база.pdf
28 березня 2019 17:48
наказ про призначення.pdf
28 березня 2019 17:48
уповноважена особа2.pdf
28 березня 2019 17:48
контактні дані.pdf
28 березня 2019 17:48
захист довкілля.pdf
28 березня 2019 17:48
дефектний акт.pdf
28 березня 2019 17:48
відгук.pdf
28 березня 2019 17:48
гарантія 1 рік.pdf
28 березня 2019 17:48
відповідність оп 2.pdf
28 березня 2019 17:48
відповідність оп.еб.пб.pdf
28 березня 2019 17:48
видаткова.pdf
28 березня 2019 17:48
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 173 620,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 10:55

Документи

03 квітня 2019 10:54
Протокол 31-2_19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
173 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 10:54
Протокол 31-2_19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:19
Договір.pdf укладений
17 квітня 2019 16:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 173 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 936,67 UAH)