Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка рецептур іммобілізації фільтруючого матеріалу та шламів АЕС та проведення іммобілізації дослідної партії фільтруючого матеріалу та шламів АЕС (ВП ЗАЕС) з використанням мобільної лінії
Formulation of immobilization of NPP filtering materials and sludge and immobilizing of test batch of NPP filtering materials and sludge (at Zaporizhzhya NPP) using mobile line for SE “NNEGC “Energoatom”
Formulation of immobilization of NPP filtering materials and sludge and immobilizing of test batch of NPP filtering materials and sludge (at Zaporizhzhya NPP) using mobile line for SE “NNEGC “Energoatom”
Очікувана вартість
5 400 000,00 UAH
UA-2019-03-20-000290-b ● a3249c8c79e243ba8d27623af5d3795e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Андруховець Микола Федорович 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Близнюкова Людмила Володимирівна (044)277-79-46 l.blyznyukova@direkcy.atom.gov.ua Суржко Володимир Анатолійович (044)277-78-53 v.surzhko@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Andrukhovets Mykola 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Близнюкова Людмила Володимирівна (044)277-79-46 l.blyznyukova@direkcy.atom.gov.ua Суржко Володимир Анатолійович (044)277-78-53 v.surzhko@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 5 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Publication date: | 20 березня 2019 11:42 |
Enquiries until: | 26 квітня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 02 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 травня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 5 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 54 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка рецептур іммобілізації фільтруючого матеріалу та шламів АЕС та проведення іммобілізації дослідної партії фільтруючого матеріалу та шламів АЕС (ВП ЗАЕС) з використанням мобільної лінії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
Formulation of immobilization of NPP filtering materials and sludge and immobilizing of test batch of NPP filtering materials and sludge (at Zaporizhzhya NPP) using mobile line for SE “NNEGC “Energoatom”
CPV: 73110000-6
Період постачання:
з 01 липня 2019 по 30 листопада 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2019 16:39 |
Додаток 4 до ТД - Проект договору - 1.doc | |
18 квітня 2019 16:39 |
ТД - 6215-1.doc | |
18 квітня 2019 16:39 |
6215 - перелік ЗТД - 1.doc | |
21 березня 2019 14:17 |
Витяг - 6215.pdf | |
20 березня 2019 11:39 |
Додаток 3 до ТД - Технічні вимоги.doc | |
20 березня 2019 11:39 |
Додаток 2 до ТД - Інформація про технічні та якісні характеристики.docx | |
20 березня 2019 11:39 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова).docx | |
20 березня 2019 11:39 |
6215 - procurement notice.docx |
18 квітня 2019 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 квітня 2019 16:39 |
Додаток 4 до ТД - Проект договору - 1.doc
|
||||||
18 квітня 2019 16:39 |
ТД - 6215-1.doc
|
||||||
18 квітня 2019 16:39 |
6215 - перелік ЗТД - 1.doc
|
||||||
21 березня 2019 14:17 |
Витяг - 6215.pdf
|
||||||
20 березня 2019 11:39 |
Додаток 3 до ТД - Технічні вимоги.doc
|
||||||
20 березня 2019 11:39 |
Додаток 2 до ТД - Інформація про технічні та якісні характеристики.docx
|
||||||
20 березня 2019 11:39 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова).docx
|
||||||
20 березня 2019 11:39 |
6215 - procurement notice.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічних вимог
Дата подання: 05 квітня 2019 15:25
Дата відповіді: 09 квітня 2019 14:58
Шановний Замовнику у Технічних вимогах Додаток 3 до Технічної документації ДК 021:2015 73110000-6 у п. 3.2.4 вказана кількість зразків не може бути менше ніж 25 шт. - це кількість зразків з однієї ємності чи загальна кількість з усіх чотирьох ємностей?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки і науково - технічної підтримки ДП "НАЕК "Енергоатом":
Вказана кількість зразків, яка не може бути менше ніж 25 шт., є загальною для усіх чотирьох ємностей 0TW10B01,B02 СВО СК-1,2.
Вказана кількість зразків, яка не може бути менше ніж 25 шт., є загальною для усіх чотирьох ємностей 0TW10B01,B02 СВО СК-1,2.
щодо технічних вимог
Дата подання: 05 квітня 2019 15:27
Дата відповіді: 09 квітня 2019 14:59
Шановний Замовнику скільки отворів є у кришці окремих ємностей, які їх розміри та чи можна буде, при потребі, зробити додаткові отвори для відбору проб з різних місць?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки і науково - технічної підтримки ДП "НАЕК "Енергоатом":
10 отворів у ємності ФМ.
Розміри отворів такі: Ø800 мм, Ø300 мм, Ø100 мм (2 шт), Ø57 мм (3 шт), Ø32 мм (3 шт.).
Додаткові отвори робити не можна.
10 отворів у ємності ФМ.
Розміри отворів такі: Ø800 мм, Ø300 мм, Ø100 мм (2 шт), Ø57 мм (3 шт), Ø32 мм (3 шт.).
Додаткові отвори робити не можна.
щодо виконання робіт
Дата подання: 05 квітня 2019 15:29
Дата відповіді: 09 квітня 2019 15:00
Шановний Замовнику чи можливо буде взяти у оренду чи замовити обладнання чи послуги у Замовника, які пов’язані з виконанням робіт на території АЕС, якщо так, тоді ці послуги безоплатні чи за окрему плату? Наприклад, лабораторія в КП з основним обладнанням, офісне приміщення, основні хімічні та радіохімічні аналізи та т.п. А також можливість безоплатно використовувати транспортні засоби (крани, талі, маніпуляційні візки) для транспортування сировини в будівлі АЕС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки і науково - технічної підтримки ДП "НАЕК "Енергоатом":
Є можливість безоплатно використовувати транспортні засоби, а також всі засоби для транспортування сировини в будівлі АЕС. Щодо приміщень, відповідно до технічних вимог на закупівлю послуги «Розробка рецептур іммобілізації фільтруючого матеріалу та шламів АЕС та проведення іммобілізації дослідної партії фільтруючого матеріалу та шламів АЕС (ВП ЗАЕС) з використанням мобільної лінії» п. 4.2.3 «ВП ЗАЕС надає приміщення і технологічні середовища (вода, електрика, повітря, тощо), необхідні для виконання робіт, майданчики та приміщення для розміщення та зберігання матеріалів та обладнання Виконавця». Взагалі питання треба вирішувати на місці. Про питання у цілому, Замовник готовий безоплатно надати всі наявні засоби та приміщення.
Є можливість безоплатно використовувати транспортні засоби, а також всі засоби для транспортування сировини в будівлі АЕС. Щодо приміщень, відповідно до технічних вимог на закупівлю послуги «Розробка рецептур іммобілізації фільтруючого матеріалу та шламів АЕС та проведення іммобілізації дослідної партії фільтруючого матеріалу та шламів АЕС (ВП ЗАЕС) з використанням мобільної лінії» п. 4.2.3 «ВП ЗАЕС надає приміщення і технологічні середовища (вода, електрика, повітря, тощо), необхідні для виконання робіт, майданчики та приміщення для розміщення та зберігання матеріалів та обладнання Виконавця». Взагалі питання треба вирішувати на місці. Про питання у цілому, Замовник готовий безоплатно надати всі наявні засоби та приміщення.
щодо виконаання робіт
Дата подання: 05 квітня 2019 15:32
Дата відповіді: 09 квітня 2019 15:02
Шановний Замовнику чи можливо отримати перелік та опис наявного основного обладнання для відбору проб РАВ з контейнерів для зберігання?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки і науково - технічної підтримки ДП "НАЕК "Енергоатом":
Відбір проб РАВ з контейнерів для зберігання не виконується. Обладнання немає.
Відбір проб РАВ з контейнерів для зберігання не виконується. Обладнання немає.
щодо обладнання
Дата подання: 05 квітня 2019 15:35
Дата відповіді: 09 квітня 2019 15:02
Шановний Замовнику питання, внутрішня поверхня контейнерів, які будуть використовуватись під час іммобілізації дослідної партії продукту (50 шт.) оцинкована?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки і науково - технічної підтримки ДП "НАЕК "Енергоатом":
Для затарювання іммобілізованих РАВ будуть використовуватись контейнери КТРВ-200. Внутрішня поверхня контейнерів не оцинкована.
Для затарювання іммобілізованих РАВ будуть використовуватись контейнери КТРВ-200. Внутрішня поверхня контейнерів не оцинкована.
щодо технічних вимог
Дата подання: 05 квітня 2019 15:37
Дата відповіді: 09 квітня 2019 15:05
Шановний Замовнику питання, ким буде виконуватися вертикальне розрізання п’яти контейнерів з ціллю підтвердження однорідності структури компаунду в об’ємі контейнеру?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки і науково - технічної підтримки ДП "НАЕК "Енергоатом":
Відповідно до технічних вимог на закупівлю послуги «Розробка рецептур іммобілізації фільтруючого матеріалу та шламів АЕС та проведення іммобілізації дослідної партії фільтруючого матеріалу та шламів АЕС (ВП ЗАЕС) з використанням мобільної лінії» п. 4.1.14 «Виконавець проводить випробування отриманого компаунду на відповідність вимогам РД 306.4.098-2004 «Рекомендації щодо встановлення критеріїв приймання кондиціонованих радіоактивних відходів на захоронення у приповерхневих сховищах» та СОУ ЯЕК 1.037:2013 «Короткоіснуючі низько- та середньоактивні відходи АЕС. Вимоги до кінцевого продукту переробки». Для підтвердження однорідності структури компаунду в обсязі контейнера проводиться вертикальне розрізання контейнерів 200 л в обсязі 10% (5 контейнерів). В разі наявності пустот в об’ємі контейнеру 200 л іммобілізованих фільтруючих матеріалів та шламів проводиться вертикальне розрізання додаткових контейнерів, в обсязі узгодженим із Замовником». Тобто вертикальне розрізання 5 контейнерів буде виконуватися Виконавцем під наглядом фахівців ВП ЗАЕС.
Відповідно до технічних вимог на закупівлю послуги «Розробка рецептур іммобілізації фільтруючого матеріалу та шламів АЕС та проведення іммобілізації дослідної партії фільтруючого матеріалу та шламів АЕС (ВП ЗАЕС) з використанням мобільної лінії» п. 4.1.14 «Виконавець проводить випробування отриманого компаунду на відповідність вимогам РД 306.4.098-2004 «Рекомендації щодо встановлення критеріїв приймання кондиціонованих радіоактивних відходів на захоронення у приповерхневих сховищах» та СОУ ЯЕК 1.037:2013 «Короткоіснуючі низько- та середньоактивні відходи АЕС. Вимоги до кінцевого продукту переробки». Для підтвердження однорідності структури компаунду в обсязі контейнера проводиться вертикальне розрізання контейнерів 200 л в обсязі 10% (5 контейнерів). В разі наявності пустот в об’ємі контейнеру 200 л іммобілізованих фільтруючих матеріалів та шламів проводиться вертикальне розрізання додаткових контейнерів, в обсязі узгодженим із Замовником». Тобто вертикальне розрізання 5 контейнерів буде виконуватися Виконавцем під наглядом фахівців ВП ЗАЕС.
вопрос по техническим требованиям
Дата подання: 10 квітня 2019 09:07
Дата відповіді: 11 квітня 2019 17:02
Уважаемый Заказчик какое количество радионуклидных векторов для тяжелоизмеряемых радионуклидов требуется? Это четыре (для каждого контейнера), два (для каждого объекта) или только один?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки і науково - технічної підтримки ДП "НАЕК "Енергоатом":
Відповідно до технічних вимог на закупівлю послуги «Розробка рецептур іммобілізації фільтруючого матеріалу та шламів АЕС та проведення іммобілізації дослідної партії фільтруючого матеріалу та шламів АЕС (ВП ЗАЕС) з використанням мобільної лінії» п. 4.1.6 «За результатами одержаних даних з радіонуклідного складу в зразках фільтруючого матеріалу та шламів ВП ЗАЕС Виконавець проводить необхідні розрахунки коефіцієнтів масштабування для всіх радіонуклідів, визначених в узгодженій в установленому порядку Методиці характеризації, для визначення залежності між радіонуклідами, що легко вимірюються (реперні радіонукліди), та радіонуклідами, що важко вимірюються». Радіонуклідний вектор для характеризації фільтруючого матеріалу та шламів ВП ЗАЕС буде використано для підготовки технічної специфікації на упаковку з іммобілізованим фільтруючим матеріалом та шламом ВП ЗАЕС, тобто розробляється один радіонуклідний вектор на весь потік РАВ «фільтруючи матеріли та шлами».
Відповідно до технічних вимог на закупівлю послуги «Розробка рецептур іммобілізації фільтруючого матеріалу та шламів АЕС та проведення іммобілізації дослідної партії фільтруючого матеріалу та шламів АЕС (ВП ЗАЕС) з використанням мобільної лінії» п. 4.1.6 «За результатами одержаних даних з радіонуклідного складу в зразках фільтруючого матеріалу та шламів ВП ЗАЕС Виконавець проводить необхідні розрахунки коефіцієнтів масштабування для всіх радіонуклідів, визначених в узгодженій в установленому порядку Методиці характеризації, для визначення залежності між радіонуклідами, що легко вимірюються (реперні радіонукліди), та радіонуклідами, що важко вимірюються». Радіонуклідний вектор для характеризації фільтруючого матеріалу та шламів ВП ЗАЕС буде використано для підготовки технічної специфікації на упаковку з іммобілізованим фільтруючим матеріалом та шламом ВП ЗАЕС, тобто розробляється один радіонуклідний вектор на весь потік РАВ «фільтруючи матеріли та шлами».
Вопрос по Техническим требованием
Дата подання: 10 квітня 2019 09:12
Дата відповіді: 11 квітня 2019 17:03
Уважаемый Заказчик кто должен проводить определение параметров качества конечного продукта (на лабораторном и реализационном этапе)? Имеются ли на АЭС устройства для измерения прочности под давлением проб деструктивным /недеструктивным способом? Каковы требуемые размеры проб для измерения качественных параметров (выщелачиваемость, прочность под давлением)? Каковы придельные значения этих параметров для выполнения критерия приемлемости конечного продукта для наземного хранения? В соответствии с какими стандартами будут определены параметры качества конечного продукта?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки і науково - технічної підтримки ДП "НАЕК "Енергоатом":
Відповіді на ці питання докладно описані в технічних вимогах на закупівлю послуги «Розробка рецептур іммобілізації фільтруючого матеріалу та шламів АЕС та проведення іммобілізації дослідної партії фільтруючого матеріалу та шламів АЕС (ВП ЗАЕС) з використанням мобільної лінії», розділ 4, п. 4.1 «Обов’язки Виконавця», а саме: дослідження якості кінцевого продукту виконує Виконавець відповідно до узгодженої Програми і Методики дослідження хімічних і фізичних властивостей зразків фільтруючих матеріалів і шламів до іммобілізації і зразків кінцевого продукту після іммобілізації (під час відпрацювання технології підбору рецептур), з метою підтвердження придатності кінцевого продукту для захоронення. Дослідження проводяться із залученням спеціалізованої лабораторії. Спеціалізована лабораторія визначається Виконавцем за узгодженням з Замовником. Лабораторія повинна мати досвід у виконанні аналогічних робіт, мати необхідне обладнання (метрологічно атестоване), спеціалістів, методичне забезпечення проведення радіохімічних досліджень, вимірювань тощо. Також Виконавець проводить випробування отриманого компаунду на відповідність вимогам РД 306.4.098-2004 «Рекомендації щодо встановлення критеріїв приймання кондиціонованих радіоактивних відходів на захоронення у приповерхневих сховищах» та СОУ ЯЕК 1.037:2013 «Короткоіснуючі низько- та середньоактивні відходи АЕС. Вимоги до кінцевого продукту переробки». Для підтвердження однорідності структури компаунду в обсязі контейнера Виконавцем проводиться вертикальне розрізання контейнерів 200 л в обсязі 10% (5 контейнерів).
У розпорядженні ВП ЗАЕС обладнання для виміру міцності зразків на стиснення руйнівним та неруйнівним методом відсутнє.
Необхідні розміри зразків для дослідження якості кінцевого продукту також зазначаються у Програмі і Методиці дослідження хімічних і фізичних властивостей зразків фільтруючих матеріалів і шламів до іммобілізації і зразків кінцевого продукту після іммобілізації з метою підтвердження придатності кінцевого продукту для захоронення у залежності від обладнання спеціалізованої лабораторії. Кінцевий продукт переробки повинен відповідати вимогам СОУ ЯЕК 1.037:2013 «Короткоіснуючі низько- та середньоактивні відходи АЕС. Вимоги до кінцевого продукту переробки» та критеріям прийнятності для захоронення, визначених РД 306.4.098-2004 «Рекомендації щодо встановлення критеріїв приймання кондиційованих радіоактивних відходів на захоронення у при поверхневих сховищах».
Відповіді на ці питання докладно описані в технічних вимогах на закупівлю послуги «Розробка рецептур іммобілізації фільтруючого матеріалу та шламів АЕС та проведення іммобілізації дослідної партії фільтруючого матеріалу та шламів АЕС (ВП ЗАЕС) з використанням мобільної лінії», розділ 4, п. 4.1 «Обов’язки Виконавця», а саме: дослідження якості кінцевого продукту виконує Виконавець відповідно до узгодженої Програми і Методики дослідження хімічних і фізичних властивостей зразків фільтруючих матеріалів і шламів до іммобілізації і зразків кінцевого продукту після іммобілізації (під час відпрацювання технології підбору рецептур), з метою підтвердження придатності кінцевого продукту для захоронення. Дослідження проводяться із залученням спеціалізованої лабораторії. Спеціалізована лабораторія визначається Виконавцем за узгодженням з Замовником. Лабораторія повинна мати досвід у виконанні аналогічних робіт, мати необхідне обладнання (метрологічно атестоване), спеціалістів, методичне забезпечення проведення радіохімічних досліджень, вимірювань тощо. Також Виконавець проводить випробування отриманого компаунду на відповідність вимогам РД 306.4.098-2004 «Рекомендації щодо встановлення критеріїв приймання кондиціонованих радіоактивних відходів на захоронення у приповерхневих сховищах» та СОУ ЯЕК 1.037:2013 «Короткоіснуючі низько- та середньоактивні відходи АЕС. Вимоги до кінцевого продукту переробки». Для підтвердження однорідності структури компаунду в обсязі контейнера Виконавцем проводиться вертикальне розрізання контейнерів 200 л в обсязі 10% (5 контейнерів).
У розпорядженні ВП ЗАЕС обладнання для виміру міцності зразків на стиснення руйнівним та неруйнівним методом відсутнє.
Необхідні розміри зразків для дослідження якості кінцевого продукту також зазначаються у Програмі і Методиці дослідження хімічних і фізичних властивостей зразків фільтруючих матеріалів і шламів до іммобілізації і зразків кінцевого продукту після іммобілізації з метою підтвердження придатності кінцевого продукту для захоронення у залежності від обладнання спеціалізованої лабораторії. Кінцевий продукт переробки повинен відповідати вимогам СОУ ЯЕК 1.037:2013 «Короткоіснуючі низько- та середньоактивні відходи АЕС. Вимоги до кінцевого продукту переробки» та критеріям прийнятності для захоронення, визначених РД 306.4.098-2004 «Рекомендації щодо встановлення критеріїв приймання кондиційованих радіоактивних відходів на захоронення у при поверхневих сховищах».
щодо технічних вимог
Дата подання: 12 квітня 2019 08:21
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:32
Шановний Замовнику просимо вас проінформувати, які розміри ємностей (діаметр, висоту) 0TW10B01, B02 СВО СК-1,2 з яких планується здійснювати пробовідбір для підбору необхідного пробовідбірного обладнання?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки і науково - технічної підтримки ДП "НАЕК "Енергоатом":
Розміри ємностей 0TW10B01,B02 СВО СК-1,2: висота – 600 см., діаметр – 450 см., об’єм – 100 м3.
Розміри ємностей 0TW10B01,B02 СВО СК-1,2: висота – 600 см., діаметр – 450 см., об’єм – 100 м3.
щодо строку розрахунків
Дата подання: 12 квітня 2019 08:24
Дата відповіді: 16 квітня 2019 17:47
Шановний Замовнику строк виконання послуги складає 17 місяців, чи допускається виконати послуги у менший строк та просимо вас зменшити строк розрахунку після підписання Акту здачі-приймання, якій наразі складає 60 календарних днів до 30 календарних днів?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки і науково - технічної підтримки ДП "НАЕК "Енергоатом":
1. Зміст, строки надання послуг визначаються Календарним планом (Додаток 2 до Договору). Загальний строк надання послуги складає 17 місяців. Зменшення загального строку надання послуги допускається за умови повного виконання умов Технічних вимог і Календарного плану, які є невід’ємними додатками до договору.
2. Зміни щодо умов розрахунків будуть внесені до тендерної документації в установленому порядку.
1. Зміст, строки надання послуг визначаються Календарним планом (Додаток 2 до Договору). Загальний строк надання послуги складає 17 місяців. Зменшення загального строку надання послуги допускається за умови повного виконання умов Технічних вимог і Календарного плану, які є невід’ємними додатками до договору.
2. Зміни щодо умов розрахунків будуть внесені до тендерної документації в установленому порядку.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-20-000290-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: P. K. INVEST s.r.o., Код ЄДРПОУ:CZ63979802
Дата подання: 07 липня 2019 18:10
Дата подання: 07 липня 2019 18:10
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 10.07.2019 № 9179 .pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 21:06
Номер скарги: UA-2019-03-20-000290-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГЕТІКОС", Код ЄДРПОУ:40123617
Дата подання: 01 червня 2019 20:44
Дата подання: 01 червня 2019 20:44
Скарга про скасування протоколу
Скарга про скасування протоколу та зміну результатів розгляду тендерних пропозицій (відхилення тендерних пропозицій/ допущення до аукціону)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 11:32
Рішення від 04.06.2019 № 7125 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 11:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.06.2019 № 7855.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 18:45
Рішення від 14.06.2019 № 7855.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 23:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.06.2019 № 7855-р/пк-пз тендерний комітет ДП "НАЕК "Енергоатом" прийняв рішення скасувати рішення від 28.05.2019 у частині допущення до електронного аукціону (до оцінки) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Науково-виробниче підприємство «АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД».
Дата виконання рішення замовником: 02 липня 2019 11:54
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 липня 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Технополюс | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Науково-виробниче підприємство “АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
P. K. INVEST s.r.o. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
CHEMCOMEX, a.s. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГЕТІКОС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Науково-виробниче підприємство “АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГЕТІКОС" |
5 256 984,00
UAH з ПДВ
|
1 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
P. K. INVEST s.r.o. |
4 474 560,00
UAH з ПДВ
|
1 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
CHEMCOMEX, a.s. |
4 311 127,09
UAH з ПДВ
|
3 669 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГЕТІКОС" #40123617 |
Переможець |
1 898 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2024 16:56
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
07 березня 2024 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2022 09:58
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2022 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2021 15:12
|
Зміни до договору № 2.tif | зміни до договору |
27 серпня 2021 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 13:12
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2019 15:53
|
37-018-01-19-01104.pdf | укладений |
05 серпня 2019 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 2 була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін - 1 898 000,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 37-018-01-19-01104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору після внесення змін - 1 898 000,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 37-018-01-19-01104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуги, Сума договору після внесення змін - 1 898 000,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 37-018-01-19-01104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника в зв’язку зі зміною організаційно-правової форми |
Номер договору про закупівлю: | 37-018-01-19-01104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |