Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2019-03-20-000238-c b4458431635a47d18bc04eff948c1750
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леписієнко Ірина Олегівна

+380482492591 stat_od@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42268321
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Івана та Юрія Лип, 24-а
Контактна особа: Леписієнко Ірина Олегівна
+380482492591
stat_od@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 14:56
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 шт
Конверти В4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1500 шт
Конверти С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1500 шт
Конверти В4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
38000 шт
Конверти С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
38000 шт
Конверти С6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 10:14
додаток 5.jpg
20 березня 2019 10:14
ДОДАТОК 4.pdf
20 березня 2019 10:14
додаток 3.pdf
20 березня 2019 10:14
додаток 6.jpg
20 березня 2019 10:14
додаток 2.pdf
20 березня 2019 10:14
додаток 1.pdf
20 березня 2019 10:14
тендерна документація.pdf
20 березня 2019 10:14
ОГОЛОШЕННЯ.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 21 березня 2019 10:53
Дата відповіді: 22 березня 2019 17:33
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ст. 5 Закону встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Тобто, у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ він має сформувати свою Тендерну пропозицію без урахування ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-20-000238-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30609417
Дата подання: 16 квітня 2019 15:27
Несправедлива дискваліфікація за несуттєву помилку, допущену при підготовці пропозиції.
Доброго дня,
ТОВ "Куверт-Україна" подало пропозицію, в якій конверт С5, який став причиною дискваліфікації, описаний відповідно до вимог тендерної пропозиції.
В таблиці з описом технічних характеристик сталася описка, яку можна все ж кваліфікувати як несуттєву помилку, що передбачено тендерною документацією. Наявність клею на закривному клапані - це навіть перевага, але для нас, як виробника, немає різниці, виготовити конверт з клеєм на клапані, чи без клею.
Чому врешті решт нас, як потенційного постачальника, не зобовязали надати взірці? Наш представник телефонував відповідальній особі замовника з цією пропозицією. Але, очевидно, з самого початку фабрику з виробництва поштових конвертів не хотіли бачити в якості постачальника, оскільки дана пропозиція була відхилена, як і зрештою пропозиція, подана на процедуру закупівлі. І сьогодні ми готові надати взірці конвертів, щоб замовник міг переконатися в тому, що вони відповідають вимогам ТД.

Ще хочу зазначити, що протокл складений також з помилками: С5 конверт відповідно до ТД мав би бути з верхнім трикутним клапаном, а не з верхнім прямокутним клапаном, як вказано в протоколі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2019 17:15
Шановний Учаснику, Вашу вимогу до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Щодо першого Вашого питання повідомляємо, що технічні вимоги до окремої частини предмету закупівлі, а саме крафтових конвертів формату С5 та B4, Замовником визначено з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.13 р. №939 (ДСК).
Згідно з Законом, Тендерну документацію розробляє та затверджує Замовник. Вона повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно з п. 6 Розділу 3 Тендерної документації на закупівлю конвертів, ДК 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (далі – Тендерна документація), Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, шляхом оформлення довідки з порівняльною таблицею запитуваних та наданих вимог. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Додаток 3 до Тендерної документації містить Технічні вимоги до предмета закупівлі де зазначено, зокрема, що клапан (верхній трикутний) до крафтового конверту формату С5 має бути без клею (виключно). Звертаємо увагу Учасника на те, що в зазначеній вище позиції технічних вимог до предмета закупівлі, Замовником не передбачено можливість подання пропозиції продукції з відмінними (кращими (на думку Учасника) тощо) характеристиками.
У складі Тендерної пропозиції Учасника міститься файл «11. Технічні вимоги до предмету закупівлі. рdf». У цьому файлі Учасником надано, згідно вимог Замовника, документ з порівняльною таблицею запитуваних та наданих вимог до предмета закупівлі, де зазначено, що «Конверт С5 (162*229) МК – конверт з верхнім трикутним клапаном, клей – Мокро Клеючий, крафт-папір, щільність 80г/м2; …».
З системного аналізу зазначеного вище документа, Замовником встановлено, що клапан запропонованого Учасником конверту є мокроклейкий, що суперечить вимогам, які визначені Тендерною документацією, що в свою чергу і зумовило прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Для Замовника було необхідно повне дотримання технічних вимог, оскільки кожна із характеристик окремого конверту була обумовлена специфікою роботи Замовника.
Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Пунктом 1 розділу 3 Тендерною документації Замовником зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, та наведено їх перелік, який є вичерпним.
Зазначення Учасником того, що клапан запропонованого ним конверту є мокроклейким не може бути віднесено до формальної помилки, оскільки дана інформація є суттєвою та прямо впливає суть тендерної пропозиції Учасника.
Щодо надання зразків товару. Повідомляємо, що, з урахуванням приписів ст. 25 Закону, до проведення аукціону, а отже у складі тендерної пропозиції, Замовник не має права вимагати від Учасника надання ним зразків Товарів.
Замовник має можливість передбачити надання йому зразків Товару лише після моменту розкриття тендерної пропозиції Учасника, протягом обмеженого проміжку часу.
З урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, беручи до уваги предмет закупівлі та сформовані до нього технічні вимоги, Замовник не вважає за необхідне передбачати надання йому зразків Товару (після моменту розкриття тендерної пропозиції).
З урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Під час проведення процедури закупівлі Замовник керується Законом, зокрема, вимогами ст.3 принципи здійснення закупівель та ст.5 недискримінація учасників.
Водночас, доводимо до відома Учасника, що абз.3 ст. 25 Закону передбачено, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру і не може бути змінена.
Щодо протоколу, повідомляємо, що Замовник здійснює розміщення інформації про публічні закупівлі відповідно до вимог Закону та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок) затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477.
Порядком передбачено, що Замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. Дякуємо за Вашу уважність, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Дякуємо за Ваше звернення.

Документи

17 квітня 2019 17:15
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" 72 660,00
UAH з ПДВ
72 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 85 230,00
UAH з ПДВ
85 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 102 000,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 11:44
Електронний підпис
05 квітня 2019 11:41
18.Сертифікат ISO копія.pdf
05 квітня 2019 11:41
14. Проект договору.pdf
05 квітня 2019 11:41
5. Витяг ЄРДПОУ 19.03.19.pdf
05 квітня 2019 11:41
3. Статут КУВЕРТ(копія).pdf
05 квітня 2019 11:41
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 10:45
Електронний підпис
18 квітня 2019 10:44
Довідка МВС.pdf
18 квітня 2019 10:44
Довідка ДФС.pdf
05 квітня 2019 14:52
Електронний підпис
05 квітня 2019 14:52
Проект договору.pdf
05 квітня 2019 14:52
Технічна специфікація.pdf
05 квітня 2019 14:52
Повноваження.pdf
05 квітня 2019 14:52
Витяг ПДВ ТВМ 20.03.2019.pdf
05 квітня 2019 14:52
Витяг ЄДРПОУ 11.03.2019.pdf
05 квітня 2019 14:52
Виписка ЄДР.pdf
05 квітня 2019 14:52
Статут ТВМ 2018.pdf
05 квітня 2019 14:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 квітня 2019 14:52
Висновок СЕС Куверт 4817.pdf
05 квітня 2019 14:52
Висновок СЕС GPV 4817100000.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 13:17
Електронний підпис
05 квітня 2019 13:15
Характеристики.pdf
05 квітня 2019 13:15
Статут завірена копія.PDF
05 квітня 2019 13:15
Пропозиція.pdf
05 квітня 2019 13:15
Проект договору.pdf
05 квітня 2019 13:15
Контактні дані.pdf
05 квітня 2019 13:15
Довідка про судимість.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 17:40
Мат-тех база.pdf
04 квітня 2019 17:40
Захист довкилля 2.pdf
04 квітня 2019 17:40
Довідка про санкції 2.1.pdf
04 квітня 2019 17:40
Довідка про санкції 1.1.pdf
04 квітня 2019 17:40
Довідки з банку (о).pdf
04 квітня 2019 17:40
Відомості учасника.pdf
04 квітня 2019 17:40
Відомості з ЄДРПОУ(о).pdf
04 квітня 2019 17:40
Витяг з реєстру ПДВ(о).pdf
04 квітня 2019 17:40
Витяг ЄДР 02.11.2018р..pdf
04 квітня 2019 17:40
Баланс та звіт 2018р (к).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"
#30609417
Відхилено 72 660,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 12:53
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
#30972388
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 15:14

Документи

16 квітня 2019 12:53
Електронний підпис
16 квітня 2019 12:53
протокол

Документи

16 квітня 2019 15:13
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:12
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
#30972388
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 15:13
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:12
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:19
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:17
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 16:10
Договір укладений
06 травня 2019 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 78 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 000,00 UAH)