Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Компакт-диски (CD та DVD)
Очікувана вартість
129 800,00 UAH
UA-2019-03-20-000088-b ● 79b6109c94ff41d7b511e6d334f40a19
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський апеляційний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42268321 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Івана та Юрія Лип, 24-а |
Контактна особа: |
Леписієнко Ірина Олегівна +380482492591 stat_od@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 12:43 |
Очікувана вартість: | 129 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 298,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 шт
Компакт-диски CD-R
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4000 шт
Компакт-диски DVD-R
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 09:52 |
додаток 4.pdf | |
20 березня 2019 09:52 |
додаток 3.pdf | |
20 березня 2019 09:52 |
додаток 6.jpg | |
20 березня 2019 09:52 |
додаток 5.jpg | |
20 березня 2019 09:52 |
додаток 2.pdf | |
20 березня 2019 09:52 |
додаток 1.jpg | |
20 березня 2019 09:52 |
оголошення.jpg | |
20 березня 2019 09:52 |
тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 березня 2019 10:55
Дата відповіді: 22 березня 2019 17:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Що стосується першого питання. Згідно з Законом, Тендерну документацію розробляє та затверджує Замовник. Вона повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Отже, при підготовці розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації на закупівлю тендерний комітет приймає рішення, зважуючи на специфіку предмета закупівлі, щодо можливості посилання в технічній специфікації на певну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, зазначаючи при цьому «або еквівалент».
Окрім цього, для забезпечення виконання міжнародних зобов’язань України у сфері публічних закупівель, з метою адаптації його до стандартів ЄС, було прийнято Директиву 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 року, та затверджено Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 175-р «Про стратегію реформування системи публічних закупівель» де визначено, що: по-перше, кожне таке посилання має супроводжуватись словами «або еквівалент»; по-друге, якщо замовник використовує варіант посилання на технічні специфікації, він не повинен відхиляти конкурсну заявку на тій підставі, що запропоновані роботи, товари або послуги не відповідають технічним специфікаціям, на які він посилався, у разі якщо учасник торгів будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження, доведе у своїй заявці, що запропоновані ним рішення задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними специфікаціями».
Що стосується другого питання: Ст. 5 Закону встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Тобто, у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ він має сформувати свою Тендерну пропозицію без урахування ПДВ.
Що стосується першого питання. Згідно з Законом, Тендерну документацію розробляє та затверджує Замовник. Вона повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Отже, при підготовці розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації на закупівлю тендерний комітет приймає рішення, зважуючи на специфіку предмета закупівлі, щодо можливості посилання в технічній специфікації на певну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, зазначаючи при цьому «або еквівалент».
Окрім цього, для забезпечення виконання міжнародних зобов’язань України у сфері публічних закупівель, з метою адаптації його до стандартів ЄС, було прийнято Директиву 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 року, та затверджено Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 175-р «Про стратегію реформування системи публічних закупівель» де визначено, що: по-перше, кожне таке посилання має супроводжуватись словами «або еквівалент»; по-друге, якщо замовник використовує варіант посилання на технічні специфікації, він не повинен відхиляти конкурсну заявку на тій підставі, що запропоновані роботи, товари або послуги не відповідають технічним специфікаціям, на які він посилався, у разі якщо учасник торгів будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження, доведе у своїй заявці, що запропоновані ним рішення задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними специфікаціями».
Що стосується другого питання: Ст. 5 Закону встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Тобто, у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ він має сформувати свою Тендерну пропозицію без урахування ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
106 920,00
UAH з ПДВ
|
106 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
113 520,00
UAH з ПДВ
|
113 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" |
124 440,00
UAH з ПДВ
|
124 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
106 920,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 10:47
|
Договір | укладений |
07 травня 2019 10:45
|