Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення (послуги з продовження ліцензії на програмну продукцію та технічної підтримки (протягом 12 місяців) для пристрою безпеки – міжмережевого екрану CISCO ASA 5525)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-03-19-002956-a ca182fa2cde2486aa4d922940c2d0395
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнарьова Тетяна

+380442000839 zakupkinazk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Кушнарьова Тетяна
+380442000839
zakupkinazk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 21:00
Початок аукціону: 04 квітня 2019 14:53
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48510000-6: Пакети комунікаційного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення (послуги з продовження ліцензії на програмну продукцію та технічної підтримки (протягом 12 місяців) для пристрою безпеки – міжмережевого екрану CISCO ASA 5525)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2019
ДК 021:2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 17:46
Зміни Cisco Asa.docx
26 березня 2019 17:46
ТД 48510000-6 CISCO із змінами.docx
26 березня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 17:46
Зміни Cisco Asa.docx
26 березня 2019 17:46
ТД 48510000-6 CISCO із змінами.docx
19 березня 2019 18:40
ТД 48510000-6 CISCO 19.03.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПДВ
Дата подання: 22 березня 2019 15:30
Дата відповіді: 26 березня 2019 17:38
Доброго дня. Оголошені торги передбачають закупівлю з ПДВ. Звертаємо Вашу увагу на те, що одна з позицій реалізується з ПДВ, але форма тендерної пропозиції (Додаток 4 тендерної документації) а також Додаток 1 проекту договору (Додаток 5) не передбачає зазначення ПДВ в табличній частині. Просимо виправити та додати до вказаних табличних частин розмір ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нами внесено зміни в тендерну документацію.
Видаткові накладні
Дата подання: 23 березня 2019 20:35
Дата відповіді: 26 березня 2019 17:39
Доброго дня. Так як частина позицій предмету закупівлі поставляється як товар, а частина як послуга, просимо в проекті договоу (додаток 5 тендерної документації) окрім типу документів "акт передачі-приймання послуг" додати тип документів "видадткові накладні., які підтверджують отримання ліцензій.
Відповідь: Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу, здійснюються за кодом 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Таким чином, отримання ліцензій є послугою, а їх передача здійснюється на підставі актів передачі-приймання послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 223 352,00
UAH з ПДВ
193 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НЕТВЕЙВ" 209 450,92
UAH з ПДВ
198 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 229 982,00
UAH з ПДВ
208 605,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" 305 869,40
UAH з ПДВ
305 869,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 18:15
Документи переможця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "НЕТВЕЙВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
Переможець 193 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 17:31

Документи

08 квітня 2019 17:31
Електронний підпис
08 квітня 2019 17:30
Протокол №36.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
193 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2019 17:31
Електронний підпис
08 квітня 2019 17:30
Протокол №36.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 17:02
33_19_д1.pdf укладений
07 травня 2019 16:57
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 13:28
33_19.pdf укладений
23 квітня 2019 13:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін