Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення (без зміни зовнішньої конфігурації) № 2 Ніжинської ЗОШ І-ІІ ст. під дошкільний навчальний заклад по вул. Свободи, 86 в с. Ніжинське Ніжинського району Чернігівської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 461 576,00 UAH
UA-2019-03-19-002913-a 63013dc000e44eea8a16de1ea443c038
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Орел

+380976061416 gr-ivanivka_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ніжинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04414336
Місцезнаходження: 16633, Україна , Чернігівська обл., c. Ніжинське, вул. Свободи, буд. 125
Контактна особа: Володимир Орел
+380976061416
gr-ivanivka_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 12:42
Очікувана вартість: 3 461 576,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 308,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керується даними кошторису (кошторисного розрахунку).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщення (без зміни зовнішньої конфігурації) № 2 Ніжинської ЗОШ І-ІІ ст. під дошкільний навчальний заклад по вул. Свободи, 86 в с. Ніжинське Ніжинського району Чернігівської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16633, Україна, Чернігівська область, с. Ніжинське Ніжинського району , вул. Свободи, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 18:04
Технічне завдання Додаток 3.doc
19 березня 2019 18:04
Проект договору.doc
19 березня 2019 18:04
Тендерна документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-002913-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "МПБП Стимул", Код ЄДРПОУ:30894417
Дата подання: 22 квітня 2019 16:36
Скарга щодо визначення переможця
Упереджений підхід до оцінки учасників закупівлі та незаконне визначення переможцем ПП "Рембуд-2603"
Скасована
Дата: 22 квітня 2019 17:07
Причина: Не додався документ скарги
Номер вимоги: UA-2019-03-19-002913-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "МПБП Стимул", Код ЄДРПОУ:30894417
Дата подання: 22 квітня 2019 17:10
Щодо незаконного визначення переможця
Упереджений підхід до оцінки учасників закупівлі та незаконне визначення переможцем ПП "Рембуд-2603"
Скасована
Дата: 22 квітня 2019 17:39
Причина: Не завантежено ПДФ файл
Номер вимоги: UA-2019-03-19-002913-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "МПБП Стимул", Код ЄДРПОУ:30894417
Дата подання: 22 квітня 2019 17:46
Щодо неправомірного визнання переможця закупівлі
Упереджений підхід до оцінки учасників закупівлі та незаконне визначення переможцем ПП "Рембуд-2603"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 17:15
Тендерним комітетом Ніжинської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області уважно розглянута вимога ПП "МПБП СТИМУЛ" щодо процедури закупівлі «Відкриті торги» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-19-002913-a). Відповідь у прикріпленому файлі.

Документи подані скаржником

22 квітня 2019 17:46
Скарга

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000017 ● 8f2d0d06e5d14a979f9c2fb60afb1ccf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
03.05.2019 № 29
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 03.05 2019 № 29

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-03-19-002913-a 19.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків; інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель С.ЛУК`ЯНЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-14 11:25:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Реконструкції приміщення (без зміни зовнішньої конфігурації) № 2 Ніжинської ЗОШ І-ІІ ст. під дошкільний навчальний заклад по вул. Свободи, 86 в с. Ніжинське Ніжинського району Чернігівської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-19-002913-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Чому тендерним комітетом Ніжинська сільська рада (далі – Замовник) не відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Рембуд- 2603» (далі – ПП «Рембуд- 2603»), як таку, що не відповідала умовам тендерної документації з наступних підстав.
1.Відповідно до пункту першого додатку 1 до тендерної документації Замовника для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання Технічного завдання на виконання робіт, викладеного у Додатку 3 до цієї тендерної документації, за формою Таблиці 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Для підтвердження інформації про наявність обладнання учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або копію договору (договорів) оренди/лізінгу/надання послуг на кожну одиницю обладнання або інші документи, які підтверджують наявність обладнання.
Учасником ПП «Рембуд-2603» у складі тендерної пропозиції листом від 27.03.2019 № 21 надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з переліком власного та орендованого обладнання, проте копії інвентарних карток обліку або інші документи, які підтверджують наявність власного обладнання зазначеного в позиціях довідки за номерами 1, 2, 29 (бетонозмішувач 140л, бетонозмішувач 150 л, відбійний молоток) не надано.
Крім того, машини зазначені ПП «Рембуд-2603» в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не підтверджують наявність всіх машин та механізмів, вказаних учасником ПП «Рембуд-2603» в розрахунках вартості експлуатації однієї машино – години машин та у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих учасником в складі тендерної пропозиції відповідно до «Технічного завдання на виконання робіт».
2. Відповідно до пункту другого додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання робіт, відповідно до «Технічного завдання на виконання робіт», викладеного у Додатку 3 до тендерної документації.
Учасником ПП «Рембуд-2603» у складі тендерної пропозиції листом від 27.03.2019 № 22 надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, в якій відсутні працівники для виконання деяких видів робіт зазначених в Додатку 3 «Технічне завдання на виконання робіт», а саме: робіт з установлення внутрішньої мережі ВК; опалення; вентиляції; сантехнічні роботи, електротехнічні роботи, роботи по установленню генератора, тощо.

3. Учасником ПП «Рембуд-2603» у складі тендерної пропозиції листом від 27.03.2019 № 10 надано «Довідку про виконання аналогічного договору», яка не відповідала вимогам пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника, зокрема: не зазначено статус ПП «Рембуд - 2603» (генеральний підрядник або субпідрядник); не вказано повну дату введення об’єкта в експлуатацію.
Крім того, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору необхідно було надати звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
В примітці до пункту першого розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.
Проте учасником ПП «Рембуд-2603» у складі тендерної пропозиції не надано звіт про виконання аналогічного договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та не надано лист - роз’яснення, щодо підстав ненадання вказаного документу.

4. Відповідно до вимог пункту першого розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт необхідно використовувати норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Учасник визначає ціни згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані.
Проте учасником ПП «Рембуд-2603» не дотримано норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при розрахунку цінової пропозиції:
- зокрема сума ризику в договірній ціні учасника перевищує 1,5% встановлені пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013;
- розрахунок вартості експлуатації однієї машино – години орендованої техніки розраховано за методикою розрахунку власної техніки (за прямими витратам), що не відповідає нормам встановленим пунктом 6.2.1.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.

Крім того, необхідно надати інформацію щодо дати внесення переможцем торгів на рахунок замовника забезпечення виконання договору у формі депозиту, відповідно до вимог пункту 6 розділу ІV тендерної документації.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-20 16:42:13

Відповідь ДАСУ Моніторинг 17.05.2019

Пояснення щодо запиту від 2019-05-14

1. Відповідно до пункту першого додатку 1 до тендерної документації Замовника для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання Технічного завдання на виконання робіт, викладеного у Додатку 3 до цієї тендерної документації, за формою Таблиці 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Для підтвердження інформації про наявність обладнання учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або копію договору (договорів) оренди /лізінгу/ надання послуг на кожну одиницю обладнання або інші документи, які підтверджують наявність обладнання.
Учасником ПП «Рембуд-2603» у складі тендерної пропозиції листом від 27.03.2019 № 21 надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з переліком власного та орендованого обладнання, проте копії інвентарних карток обліку або інші документи, які підтверджують наявність власного обладнання зазначеного в позиціях довідки за номерами 1, 2, 29 (бетонозмішувач 140л, бетонозмішувач 150л, відбійний молоток) не надано.
Крім того, машини зазначені ПП «Рембуд-2603» в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не підтверджують наявність всіх машин та механізмів, вказаних учасником ПП «Рембуд-2603» в розрахунках вартості експлуатації однієї машино – години машин та у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих учасником в складі тендерної пропозиції відповідно до «Технічного завдання на виконання робіт».

1. Щодо першого питання.
У пункті 1 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що, для підтвердження інформації про наявність обладнання Учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або копію договору (договорів) оренди /лізінгу/надання послуг на кожну одиницю обладнання або інші документи, які підтверджують наявність обладнання.
На зазначені предмети («Бетонозмішувач 140л 650 Вт», «Бетонозмішувач 150л.») інвентарні картки обліку основних засобів не заведені, оскільки ці предмети є «Малоцінні матеріальні активи» та не можуть бути визначені як «основні засоби» - їх первісна вартість не перевищує 6000 грн та термін експлуатації більше одного року.
У питаннях обліку матеріальних активів підприємства, організації керуються Національним положенням (стандарт) бухгалтерського обліку - «Основні засоби», затверджене наказом Мінфіну від 12.10.2010 р. № 1202 (далі — НП(С)БО) та Податковим кодексом України (Далі - ПКУ).
Відповідно до п.п. 3.2.3 п. 3.2 розд. ІІ НП(С)БО предмети вартістю (без ПДВ), що не перевищує 6000 грн., та зі строком використання понад один рік, слід зараховувати до малоцінних матеріальних активів. Об’єкти, вартість (без ПДВ) яких становить більше 6000 грн., а строк експлуатації перевищує один рік, належать до основних засобів. (Згідно Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби" - ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Міністерства фінансів України від 27 квітня 2000 р. N 92, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 травня 2000 р. за N 288/4509). Відповідно до пп. 14.1.138 ПКУ «основні засоби — матеріальні активи, у тому числі запаси корисних копалин наданих у користування ділянок надр (крім вартості землі, незавершених капітальних інвестицій, автомобільних доріг загального користування, бібліотечних і архівних фондів, матеріальних активів, вартість яких не перевищує 6000 грн., невиробничих основних засобів і нематеріальних активів), що призначаються платником податку для використання у господарській діяльності платника податку, вартість яких перевищує 6000 грн. і поступово зменшується у зв’язку з фізичним або моральним зносом та очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких із дати введення в експлуатацію становить понад один рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік)».
Позиція 29 (відбійний молоток) була помилково внесена до переліку обладнання у складі Таблиці 1, оскільки дане обладнання списано підприємством (Акт списання основних засобів та Довідка технічного огляду товару в ремонті додаються). Допущена помилка не впливає на зміст та ціну тендерної пропозиції.
Крім того, умовами тендерної документації не визначено обов’язковий перелік обладнання, машин і механізмів та їх кількість, які Учасник обов’язково повинен надати чи мати на момент участі у зазначених торгах.
Також умовами тендерної документації не зазначено обов’язок Учасника, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначати про наявність всіх машин та механізмів, вказаних учасником в розрахунках вартості експлуатації однієї машино – години машин та у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих учасником в складі тендерної пропозиції відповідно до «Технічного завдання на виконання робіт».
У разі перемоги Учаснику не заборонено закуповувати чи орендувати, чи брати у лізинг необхідне йому обладнання, інвентар, машини і механізми для виконання робіт, зазначених у технічному завданні.
Таким чином, довідкою від 27.03.2019 року № 21, в якій міститься інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію згідно з вимогами тендерної документації.
Отже, визначені недоліки у пропозиції ПП "РЕМБУД-2603 не є суттєвими та не впливають на зміст пропозиції і спроможність Учасника виконати технічне завдання.

2. Відповідно до пункту другого додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання робіт, відповідно до «Технічного завдання на виконання робіт», викладеного у Додатку 3 до тендерної документації. Учасником ПП «Рембуд-2603» у складі тендерної пропозиції листом від 27.03.2019 № 22 надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, в якій відсутні працівники для виконання деяких видів робіт зазначених в Додатку 3 «Технічне завдання на виконання робіт», а саме: робіт з установлення внутрішньої мережі ВК; опалення; вентиляції; сантехнічні роботи, електротехнічні роботи, роботи по установленню генератора, тощо.

2. Щодо другого питання.
Учасником надана довідка від 27.03.2019 року № 22, в якій міститься інформація про наявність в штаті 9-ти працівників. Зазначена інформація відповідає вимогам тендерної документації та підтверджена. Учасником надані документи, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками:
- копії наказів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
- копія Таблиці 1 за лютий 2019 року із Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (дод. 4), а саме: Таблиця 1. Нарахування єдиного внеску, копія квитанції №2 ДФС із позначкою «Пакет прийнято».
Крім того, умовами тендерної документації не зазначено граничну кількість працівників Учасника на момент подання та розгляду пропозиції, не визначено обов’язковий перелік працівників за спеціальностями та вимогами до їх кількості та кваліфікації. У разі перемоги Учаснику не заборонено наймати додаткових працівників потрібної спеціальності та кваліфікації, та проводити господарську діяльність у правовому полі трудового законодавства.
ПП "Рембуд-2603" надана довідка від 27.03.2019 року № 11 про те, що, у разі визначення його переможцем торгів, субпідрядні організації залучатися не будуть в обсязі не менше, ніж 20% від вартості договору. При цьому Закон не позбавляє учасника права та можливості залучити субпідрядника для виконання робіт за предметом закупівлі в обсязі менше 20 % від вартості договору, а надання такої інформації у складі тендерної пропозиції не є обов’язковим.
Окремо зазначимо, Учасник в складі пропозиції надав:
- ліцензія на провадження господарської діяльності у будівництві з додатками;
- дозвіл органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки;
- декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Вищезазначене свідчить, що Учасник ПП "Рембуд-2603" діє з дотриманням Закону України «Про охорону праці», та контролюється/ співпрацює з органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю. В свою чергу, Замовник не має права втручатися в трудові відносини між Учасником та його працівниками, контролювати Учасника в питаннях охорони праці та ін.

3. Учасником ПП «Рембуд-2603» у складі тендерної пропозиції листом від 27.03.2019 № 10 надано «Довідку про виконання аналогічного договору», яка не відповідала вимогам пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника, зокрема: не зазначено статус ПП «Рембуд - 2603» (генеральний підрядник або субпідрядник); не вказано повну дату введення об’єкта в експлуатацію.
Крім того, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору необхідно було надати звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. У примітці до пункту першого розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що, у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів. Проте учасником ПП «Рембуд-2603» у складі тендерної пропозиції не надано звіт про виконання аналогічного договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та не надано лист - роз’яснення, щодо підстав ненадання вказаного документу.

3. Щодо третього питання.
Учасником надана довідка від 27.03.2019 року № 10, де у колонці 4 Таблиці 3 Розділу 3 Додатку 1 зазначена назва Виконавця аналогічного договору - ПП "Рембуд-2603". Уточнення (П) або (С) не вказано, разом з тим, це не впливає на зміст пропозиції, оскільки всі інші документи, надані ПП "Рембуд-2603", підтверджують виконання аналогічного договору саме цим Учасником процедури закупівлі.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник надав скан-копії наступних документів:
- Договору №45 від 12 вересня 2018 року між ПДЗОВ «Дивосвіт» та ПП «РЕМБУД-2603»;
- Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
- Дефектних актів;
- Договірної ціни;
- Локальних кошторисів на будівельні роботи ;
- Розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- Підсумкових відомостей ресурсів;
- Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3);
- Оригіналу листа-відгуку від ПДЗОВ «Дивосвіт» від 25 березня 2019 року №12.

На підставі вищевказаних та розглянутих Замовником документів зроблено однозначний висновок, що ПП «РЕМБУД-2603» було єдиним виконавцем робіт по цьому договору, а незазначення у пропозиції уточнення (П) або (С) не впливає на зміст пропозиції та визначено тендерним комітетом як формальна помилка.
При цьому умовами тендерної документації (ч.2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції) визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а їх допущення в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення цих пропозицій.
У колонці 5 Таблиці 3 Розділу 3 Додатку 1 зазначена дата введення об’єкта в експлуатацію «Грудень 2018», що відповідає документам, наданим в підтвердження зазначеної вимоги, а саме відповідає наданій формі КБ-3 на повне виконання робіт. Крім того, Замовником в тендерній документації не визначені чітко вимоги (інструкція) щодо заповнення даної таблиці.
Учасником в якості підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано Договір № 45 від 12 вересня 2018 року з ПДЗОВ «Дивосвіт».
Учасником надані документи, що підтверджують виконання договору, вказаного в Таблиці 3 (Договір № 45 від 12 вересня 2018р.), з аналогічним предметом закупівлі, що відповідає вимозі тендерної документації.
Учасником надано копію договору, за яким загальна вартість робіт, за які відповідав підрядник - 1 393 580,46 грн., є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч. 1 ст. 2 Закону (для робіт - 1,5 мільйона гривень).
Відповідно до Закону, звіт про виконання договору складається для процедур, визначених цим Законом (відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі) та не стосується допорогових закупівель, при цьому умовами тендерної документації (Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації) було чітко визначено, що звіт про виконання договору* (завірена учасником скан-копія), оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, надається:
* Для договорів, укладених відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» та договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки процедура, за якою наданий аналогічний договір - «Допорогова закупівля», що не підпадає під дію зазначених законів, Учасником не подається звіт про виконання договору відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, оскільки тендерною документацією чітко визначені умови подання чи неподання «Звіту про виконання договору», Учасник не зобов’язаний надавати лист-роз’яснення про ненадання цього документа.
Крім того, відповідно до умов тендерної документації лист-роз’яснення надається - «разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.» Окремо зазначимо, «Звіт про виконання договору» не формується/складається особисто «Учасниками», зазначений звіт складають виключно їх контрагенти «Замовники».
Отже, Учасником також повністю підтверджено кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Договір № 45 від 12 вересня 2018 року).

4. Відповідно до вимог пункту першого розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт необхідно використовувати норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Учасник визначає ціни згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані.
Проте учасником ПП «Рембуд-2603» не дотримано норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при розрахунку цінової пропозиції:
- зокрема сума ризику в договірній ціні учасника перевищує 1,5% встановлені пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013;
- розрахунок вартості експлуатації однієї машино – години орендованої техніки розраховано за методикою розрахунку власної техніки (за прямими витратам), що не відповідає нормам встановленим пунктом 6.2.1.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.

4. Щодо четвертого питання.

У ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів. За твердої договірної ціни - як правило, в розмірі не більш ніж 1,5%. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об'єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачуваних ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
На стадії подачі цінової пропозиції, розмір на покриття ризиків, був завищений через недостаню повноту інформації про об’єкт замовлення (тендерним комітетом надається тільки технічне завдання).
Лише під час розгляду проектної документації та ретельному обстеженні будівельного майданчика, підрядник має можливість вивчити ризики для себе.
При складанні договірної ціни та укладанні Договору про Закупівлю ризики не враховувались.
Розрахунок вартості експлуатації однієї машино – години розраховано за методикою розрахунку орендованої техніки, трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються згідно пунктом 6.2.1.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Стосовно підтвердження наявності обладнання, що буде використовуватись під час виконання робіт, ПП "РЕМБУД-2603" надав у пропозиції інформацію щодо обладнання, яке планується використовувати для виконання технічного завдання.
Разом з тим, умовами тендерної документації передбачено (розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), що, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та, ураховуючи при цьому, що умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.

5. Крім того, необхідно надати інформацію щодо дати внесення переможцем торгів на рахунок замовника забезпечення виконання договору у формі депозиту, відповідно до вимог пункту 6 розділу ІV тендерної документації.

5. Щодо п’ятого питання.
Внесення переможцем торгів (ПП "РЕМБУД-2603") на рахунок замовника забезпечення виконання договору у формі депозиту відбулось 03 травня 2019 р. у сумі 65 796.62 грн. – платіжне доручення № 250 від 03.05.2019р.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-17 14:23:17

Пояснення щодо запиту від 2019-05-14

Відповідь надана в прікріпленому файлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі від 22 травня 2019 року Ніжинська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області (далі - Замовник) надала аргументовані пояснення від 17.05.2019 року щодо запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі -Управління) від 14.05.2019 року відповідно до моніторингу закупівлі UA-2019-03-19-002913-а (Реконструкція приміщення (без зміни зовнішньої конфігурації) № 2 Ніжинської ЗОШ І-ІІ ст. під дошкільний навчальний заклад по вул. Свободи, 86 в с. Ніжинське Ніжинського району Чернігівської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)), що проводився Управлінням згідно з наказом від 03.05.2019 №29. За рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 17 квітня 2019 року) пропозицію учасника ПП "РЕМБУД-2603" (37632919) визнано такою, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації Замовника. Недоліки, що містяться у пропозиції ПП "Рембуд", не впливають на зміст пропозиції та, за рішенням тендерного комітету Замовника, не можуть бути підставою для відхилення пропозиції. 22 травня 2019 року в електронній системі оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі. Оскільки аргументовані пояснення Замовника не були прийняті до уваги та не враховані Управлінням при формуванні Висновку, Замовником прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю № 11 від 06.05.2019 року. Таке рішення Замовника зумовлено необхідністю проведення робіт з капітального ремонту по об’єкту, що має соціальне значення для жителів громади, в найкоротший строк, за умови дотримання вимог законодавства. Інформація про розірвання договору буде надіслана додатково та розміщена в електронній системі.

2019-05-27 10:52:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору.

2019-05-28 17:48:32

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Виробничо-Комерційна Фірма "АЛВИ-МЕТАЛЛ" 2 886 000,00
UAH з ПДВ
2 886 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МП-1" 3 080 202,73
UAH з ПДВ
3 062 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАЛАК Т 3 099 801,30
UAH з ПДВ
3 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МПБП Стимул" 3 399 984,00
UAH з ПДВ
3 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рембуд-2603" 3 428 823,76
UAH з ПДВ
3 289 831,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 19:03
Електронний підпис
05 квітня 2019 19:02
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 квітня 2019 16:19
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:11
Довыдка персонал.pdf
04 квітня 2019 16:11
Наказ Ратозій.pdf
04 квітня 2019 16:11
Накз Коляда.pdf
04 квітня 2019 16:11
Наказ Блажко.pdf
04 квітня 2019 16:11
Наказ Гамза.pdf
04 квітня 2019 16:11
Наказ Бисикало.pdf
04 квітня 2019 16:11
Наказ Маринець.pdf
04 квітня 2019 16:11
Наказ Смирнов.pdf
04 квітня 2019 16:11
Наказ Влаку.pdf
04 квітня 2019 15:16
Розрах адмін витрат.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 6.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 12.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 13.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 7.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 23.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 15.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 24.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 5.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 17.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 25.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 14.pdf
04 квітня 2019 14:57
Локальний кошторис 10.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 16.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 19.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 4.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 8.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 11.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 18.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 9.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 21.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 26.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 2.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 3.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 22.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 20.pdf
04 квітня 2019 14:56
Локальний кошторис 1.pdf
04 квітня 2019 14:32
Вартість матер ресур 5.pdf
04 квітня 2019 14:32
Вартість матер ресур 3.pdf
04 квітня 2019 14:32
Вартість матер ресур 4.pdf
04 квітня 2019 14:32
Вартість матер ресур 10.pdf
04 квітня 2019 14:32
Вартість матер ресур 11.pdf
04 квітня 2019 14:32
Вартість матер ресур 2.pdf
04 квітня 2019 14:32
Вартість матер ресур 6.pdf
04 квітня 2019 14:32
Вартість матер ресур 9.pdf
04 квітня 2019 14:32
Вартість матер ресур 7.pdf
04 квітня 2019 14:32
Вартість матер ресур 1.pdf
04 квітня 2019 14:32
Вартість матер ресур 12.pdf
04 квітня 2019 14:31
Вартість матер ресур 13.pdf
04 квітня 2019 14:31
Вартість матер ресур 8.pdf
04 квітня 2019 14:31
Договірна ціна.pdf
04 квітня 2019 14:31
Вартість матер ресур 14.pdf
04 квітня 2019 14:25
Матеріали 4.pdf
04 квітня 2019 14:25
Матеріали 5.pdf
04 квітня 2019 14:25
Матеріали 1.pdf
04 квітня 2019 14:25
Матеріали 3.pdf
04 квітня 2019 14:25
Матеріали 2.pdf
04 квітня 2019 14:25
Матеріали 6.pdf
04 квітня 2019 14:16
Проєкт договору 8.pdf
04 квітня 2019 14:16
Проєкт договору 6.pdf
04 квітня 2019 14:16
Проєкт договору 9.pdf
04 квітня 2019 14:16
Проєкт договору 2.pdf
04 квітня 2019 14:16
Проєкт договору 3.pdf
04 квітня 2019 14:16
Проєкт договору 5.pdf
04 квітня 2019 14:16
Проєкт договору 1.pdf
04 квітня 2019 14:16
Проєкт договору 4.pdf
04 квітня 2019 14:16
Проєкт договору 7.pdf
04 квітня 2019 14:15
Субпідрядник.pdf
04 квітня 2019 14:15
Проєкт договору 10.pdf
04 квітня 2019 08:57
Свідоцтво Алюр.pdf
04 квітня 2019 08:57
Свідоцтво Алюр ПДВ.pdf
04 квітня 2019 08:52
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 квітня 2019 08:49
Лист що до Ліцензії 3.pdf
04 квітня 2019 08:49
Лист що до Ліцензії 2.pdf
04 квітня 2019 08:49
Лист матер тех база 1.pdf
04 квітня 2019 08:49
Лист що до Ліцензії 1.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 3_5.pdf
04 квітня 2019 08:49
Лист матер тех база 2.pdf
04 квітня 2019 08:49
Витяг Алюр.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 1_2.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 2.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 3_4.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 6.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 3_2.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 3_3.pdf
04 квітня 2019 08:49
Витяг Алюр 1.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 3_1.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 2_2.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 5.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 3_6.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 2_1.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 1_1.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 1.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 4.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 2_3.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 3.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 3_7.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 1_3.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 2_4.pdf
04 квітня 2019 08:49
Лист що до Ліцензії.pdf
04 квітня 2019 08:49
Акти виконання 1_5.pdf
04 квітня 2019 08:48
Акти виконання 1_4.pdf
04 квітня 2019 08:48
Довідка податки.pdf
04 квітня 2019 08:21
Паспорт.pdf
04 квітня 2019 08:21
Паспорт 1.pdf
04 квітня 2019 08:21
Анал договір 3-3.pdf
04 квітня 2019 08:21
Анал договір 3-4.pdf
04 квітня 2019 08:21
Анал договір 2.pdf
04 квітня 2019 08:21
Анал договір 2-2.pdf
04 квітня 2019 08:21
Анал договір 3-2.pdf
04 квітня 2019 08:21
Анал договір 1.pdf
04 квітня 2019 08:21
Анал договір 2-1.pdf
04 квітня 2019 08:21
Анал договір 3-1.pdf
04 квітня 2019 08:21
Анал договір 3.pdf
04 квітня 2019 08:21
Анал договір 3-5.pdf
04 квітня 2019 08:21
Анал договір 2-3.pdf
04 квітня 2019 08:21
Згода щодо умов.pdf
04 квітня 2019 08:21
Рішення 2017.pdf
04 квітня 2019 08:20
Аналогічні договора.pdf
04 квітня 2019 08:20
Витяг ЄДРПОУ ст 3 новий.pdf
04 квітня 2019 08:20
Витяг ЄДРПОУ ст 5 новий.pdf
04 квітня 2019 08:20
Витяг ЄДРПОУ ст 2 новий.pdf
04 квітня 2019 08:20
персональні дані.pdf
04 квітня 2019 08:20
Витяг ЄДРПОУ ст 1 новий.pdf
04 квітня 2019 08:20
ек._конкуренцiя.pdf
04 квітня 2019 08:20
Довыдка невзятка.pdf
04 квітня 2019 08:20
Довідка реєстр.pdf
04 квітня 2019 08:20
Витяг ЄДРПОУ ст 4 новий.pdf
04 квітня 2019 08:20
кор._мотиви.pdf
04 квітня 2019 08:20
Довыдка звязки.pdf
04 квітня 2019 08:20
Гарант техн умов.pdf
04 квітня 2019 08:20
корупція директор.pdf
04 квітня 2019 08:20
Довідка довкілля.pdf
04 квітня 2019 08:20
Довідка антикорупція.pdf
04 квітня 2019 08:20
Лист-Згода з ДОГОВОРОМ.pdf
04 квітня 2019 08:20
Контактні дані.pdf
04 квітня 2019 08:20
реeстр_корупцiя.pdf
04 квітня 2019 08:20
Довыдка тех харак.pdf
04 квітня 2019 08:20
Виписка ЄДРПОУ ст 2.PDF
04 квітня 2019 08:19
Банкрутство.pdf
04 квітня 2019 08:19
Виписка ЄДРПОУ ст 1.PDF
04 квітня 2019 08:19
Витяг ЄДРПОУ ст 6 новий.pdf
04 квітня 2019 08:19
Наказ директора.pdf
04 квітня 2019 08:19
Витяг ПДВ.PDF
04 квітня 2019 08:18
Статут 2 лист.pdf
04 квітня 2019 08:18
Статут 3 лист.pdf
04 квітня 2019 08:18
Статут 4 лист.pdf
04 квітня 2019 08:18
Статут 9 лист.pdf
04 квітня 2019 08:18
Статут 8 лист.pdf
04 квітня 2019 08:18
Статут 7 лист.pdf
04 квітня 2019 08:18
Статут 10 лист.pdf
04 квітня 2019 08:18
Статут 5 лист.pdf
04 квітня 2019 08:18
Статут 6 лист.pdf
04 квітня 2019 08:18
Статут остання 11 лист.pdf
04 квітня 2019 08:17
договір субпідряду 4.pdf
04 квітня 2019 08:17
договір субпідряду 3.pdf
04 квітня 2019 08:17
договір субпідряду 2.pdf
04 квітня 2019 08:17
договір субпідряду 1.pdf
04 квітня 2019 08:17
договір субпідряду 5.pdf
04 квітня 2019 08:16
G5606.19.pdf
04 квітня 2019 08:16
G5606.19.pdf.1.p7s
04 квітня 2019 08:16
G5606.19.pdf.2.p7s

Публічні документи

04 квітня 2019 12:28
2.7 розрахунки 1 2 3 4 9 10.pdf
04 квітня 2019 12:28
1.2 договірна ціна.pdf
04 квітня 2019 12:12
Южное рекомендація.PDF
04 квітня 2019 12:12
Южное договор.pdf
04 квітня 2019 12:12
Южное акт 3.pdf
04 квітня 2019 12:12
Южное акт 2.pdf
04 квітня 2019 12:12
Южное акт 1.pdf
04 квітня 2019 12:12
таблица 1 з квитанцією.pdf
04 квітня 2019 12:12
статут копія.pdf
04 квітня 2019 12:12
свідоцтва ПДВ копія.pdf
04 квітня 2019 12:12
проект договора.pdf
04 квітня 2019 12:12
обороти 10 та 11.pdf
04 квітня 2019 12:12
ліцензия МП1 копія.pdf
04 квітня 2019 12:12
лицензия пожарники.pdf
04 квітня 2019 12:12
лист згода кран.pdf
04 квітня 2019 12:12
Директор наказ копія.pdf
04 квітня 2019 12:12
витяг копія.pdf
04 квітня 2019 12:12
73 субпідрядники.pdf
04 квітня 2019 12:12
72 повноваження особи.pdf
04 квітня 2019 12:12
70 антикорупція.pdf
04 квітня 2019 12:12
69 не банкрут.pdf
04 квітня 2019 12:12
68 повязані особи.pdf
04 квітня 2019 12:12
67 корисливі мотивиї.pdf
04 квітня 2019 12:12
64 рестр корупції.pdf
04 квітня 2019 12:12
63 невзятка.pdf
04 квітня 2019 12:12
62 досвід роботи.pdf
04 квітня 2019 12:12
61 працівники.pdf
04 квітня 2019 12:12
60 оборудование.pdf
04 квітня 2019 12:12
58 захист довкілля.pdf
04 квітня 2019 12:12
55 без авансу.pdf
04 квітня 2019 12:12
54 згода договор.pdf
04 квітня 2019 12:12
53 санкції.pdf
04 квітня 2019 12:12
52 згода щодо умов.pdf
04 квітня 2019 12:12
51 довідка бенефіціар.pdf
04 квітня 2019 12:12
Протокол РБ. Хейло Г. М..pdf
04 квітня 2019 12:12
Наказ. Хейло Г. М..pdf.p7s
04 квітня 2019 12:12
Наказ. Хейло Г. М..pdf (1).p7s
04 квітня 2019 12:12
Наказ. Хейло Г. М..pdf
04 квітня 2019 12:12
МП-1_1597-0319.pdf.p7s
04 квітня 2019 12:12
МП-1_1597-0319.pdf (1).p7s
04 квітня 2019 12:12
МП-1_1597-0319.pdf
04 квітня 2019 12:12
Гарантія МП-1.zip
04 квітня 2019 12:12
9 обєктний кошторис.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.13 розрахунок ЗВВ 2-1-13.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.12 розрахунок ЗВВ 2-1-12.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.11 розрахунок ЗВВ 2-1-11.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.10 розрахунок ЗВВ 2-1-10.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.9 розрахунок ЗВВ 2-1-9.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.8 розрахунок ЗВВ 2-1-8.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.7 розрахунок ЗВВ 2-1-7.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.6 розрахунок ЗВВ 2-1-6.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.5 розрахунок ЗВВ 2-1-5.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.4 розрахунок ЗВВ 2-1-4.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.3 розрахунок ЗВВ 2-1-3.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.2 розрахунок ЗВВ 2-1-2.pdf
04 квітня 2019 12:12
4.1 розрахунок ЗВВ 2-1-1.pdf
04 квітня 2019 12:12
2.7 розрахунки 1 2 3 4 9 10.pdf
04 квітня 2019 12:12
1.2 договірна ціна.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 13:47
Електронний підпис
03 квітня 2019 17:02
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:18
img витяг20190403_16053696_0082.pdf
02 квітня 2019 13:24
Графік img20190401_19530097.pdf
02 квітня 2019 13:24
3.imd
02 квітня 2019 13:24
img дстатут20190221_14203333_0011.pdf
02 квітня 2019 13:24
img док ст 1720190402_12044736_0066.pdf
02 квітня 2019 13:24
3.АКП.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 14:07
Електронний підпис
04 квітня 2019 13:46
Тендерна пропозиція .rar

Публічні документи

18 квітня 2019 15:38
Електронний підпис
03 квітня 2019 17:48
Електронний підпис
03 квітня 2019 17:45
Локальні кошториси.pdf
03 квітня 2019 17:45
статут новий.PDF
03 квітня 2019 17:45
Рішення власника.PDF
03 квітня 2019 17:45
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
03 квітня 2019 17:45
Підписаний_G0319-0517-GL_tender.pdf
03 квітня 2019 17:45
наказ Директор.PDF
03 квітня 2019 17:45
Ліцензія нова.PDF
03 квітня 2019 17:45
Інформаційна довідка.PDF
03 квітня 2019 17:45
ДОЗВІЛ.pdf
03 квітня 2019 17:45
Довіка юр особи.pdf
03 квітня 2019 17:45
Довідка субпідрядники.pdf
03 квітня 2019 17:45
Гарантійний строк.PDF
03 квітня 2019 17:45
Витяг ПДВ.PDF
03 квітня 2019 17:45
Витяг ЄДР.PDF
03 квітня 2019 17:45
Аналог.договір_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "Виробничо-Комерційна Фірма "АЛВИ-МЕТАЛЛ"

ТОВ "МП-1"

ТОВ МАЛАК Т

ПП "МПБП Стимул"

ПП "Рембуд-2603"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "Виробничо-Комерційна Фірма "АЛВИ-МЕТАЛЛ"
#39067214
Відхилено 2 886 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 17:42
ТОВ "МП-1"
#21391766
Відхилено 3 062 894,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 16:48
ТОВ МАЛАК Т
#37750730
Відхилено 3 080 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:10
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
Відхилено 3 288 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:54
ПП "Рембуд-2603"
#37632919
Переможець 3 289 831,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 16:51

Документи

09 квітня 2019 17:42
Електронний підпис
09 квітня 2019 16:59
протокол розгл ніж.pdf

Документи

11 квітня 2019 16:48
Електронний підпис
11 квітня 2019 16:44
протокол розгл ніж 2.pdf

Документи

15 квітня 2019 16:10
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:19
протокол розгл ніж 3.pdf

Документи

17 квітня 2019 15:54
Електронний підпис
17 квітня 2019 15:45
протокол розгл ніж 4.pdf

Документи

17 квітня 2019 16:51
Електронний підпис
17 квітня 2019 16:18
протокол розгл ніж 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Рембуд-2603"
#37632919
3 289 831,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 16:51
Електронний підпис
17 квітня 2019 16:18
протокол розгл ніж 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 16:56
звіт про виконання договору.docx укладений
28 травня 2019 16:51
дод угода.pdf укладений
28 травня 2019 16:51
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 12:07
IMG_0001 договір.pdf укладений
07 травня 2019 10:59
IMG_0002 дод1_compressed.pdf укладений
07 травня 2019 10:59
IMG_0003 дод2.pdf укладений
07 травня 2019 10:59
IMG_0004 дод3_compressed.pdf укладений
07 травня 2019 10:59
IMG_0005 дод3 продовж_compressed.pdf укладений
07 травня 2019 10:59
IMG_0006 дод4_compressed.pdf укладений
07 травня 2019 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з отриманням Висновку за результатами моніторингу, за яким було встановлено недотримання вимог під час проведення зазначеної закупівлі пункту 4 частини першої статті 30, частини першої статті 31 Закону