Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комунікаційне обладнання (мережеві карти)
Очікувана вартість
118 000,00 UAH
UA-2019-03-19-002877-a ● e2490563af294bfebd4e24c20ac91e45
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Енергоринок |
Код ЄДРПОУ: | 21515381 |
Вебсайт: | http://www.er.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27 |
Контактна особа: |
Сушко Людмила Володимирівна +380445945972 voz@er.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 17:53 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 27 березня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 118 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,02% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32570000-9: Комунікаційне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Мережеві карти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 600, вул. Смоленська, 19, кім. 316-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 32570000-9 — Комунікаційне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 50% від суми Договору після підписання Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві на наступний робочий день після підписання Сторонами Договору. Решта вартості Договору у розмірі 50% сплачується протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання Обладнання Постачальником та виконання Постачальником пусконалагоджувальних робіт, в разі відсутності зауважень до якості, комплектності та працездатності Обладнання. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві разом з Актом після виконання пусконалагоджувальних робіт. | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 18:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 17:49 |
Документація ЕЗ мереж карти.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 21:41
Дата відповіді: 20 березня 2019 15:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо запитання 1: Відповідно до п. 3.1. Документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі, через електронну систему закупівель не передбачено постачання еквівалентного Обладнання. Отже, пропозиція, яка міститиме у складі предмету закупівлі обладнання, торгова марка або модель якого відрізняється від обладнання що є предметом закупівлі, буде визнана як така, що не відповідає умовам закупівлі.
Щодо запитання 2: Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженого Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особо-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.
Щодо запитання 2: Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженого Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особо-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2019 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ДІДУХ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
106 000,00
UAH з ПДВ
|
99 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гордєєва А.М. |
109 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" |
112 800,00
UAH з ПДВ
|
101 796,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Софтліст" |
117 600,00
UAH з ПДВ
|
102 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДІДУХ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ #2771708099 |
Відхилено |
99 800,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2019 17:03
|
ФОП Гордєєва А.М. #3071810344 |
Відхилено |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2019 17:06
|
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" #41132109 |
Відхилено |
101 796,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2019 17:10
|
ТОВ "Софтліст" #33086430 |
Переможець |
102 800,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2019 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2019 16:14
|
Договір | укладений |
19 квітня 2019 16:10
|