Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області
Очікувана вартість
1 060 000,00 UAH
UA-2019-03-19-002866-a eab4ebb35b9b4cf38f86b637e10c37d5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовкула Сергій Іванович

+380457860864 makrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Макарівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04362183
Місцезнаходження: 08001, Україна , Київська обл., селище міського типу Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30
Контактна особа: Вовкула Сергій Іванович
+380457860864
makrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 15:11
Очікувана вартість: 1 060 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08001, Україна, Київська область, селище міського типу Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 07:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 20:35
ДОДАТОК 2 техзавдання.docx
19 березня 2019 18:00
ДОДАТОК 3-проект договору.doc
19 березня 2019 17:46
ДОДАТОК 1.docx
19 березня 2019 17:46
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 22 березня 2019 10:46
Дата відповіді: 24 березня 2019 09:50
Просимо надати інформацію відповідно до Додатку №2 "Технічне завдання", а саме Проект РМСТ.75/083. У Техічному завданні присутнє посилання на зазначений проект та схеми, які до ТД не прикладені. Для детального розрахунку та надання найбільш вигідної комерційної пропозиції Просимо вивантажити зазначені документи на ЕТП або відправити на електронну пошту Учасника: tender@energotrend.com.ua
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Специфікація Додаток 2 до тендерної документації містить зображення «Проект» - це є PDF файл, що відкривається при подвійному натисканні на зображення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-002866-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМК", Код ЄДРПОУ:32771630
Дата подання: 12 квітня 2019 17:04
Скарга
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію

Макарівською селищною радою (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) № 3772526.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМК» (далі – Учасник) виявило бажання взяти участь у закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
09.04.2019 року за результатами розгляду пропозиції Учасника Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІМК» (Протокол засідання тендерного комітету Макарівської селищної ради № 29 від 09.04.2019 р.), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до зазначеного Протоколу причиною відхилення Учасника стало наступне:
- подано копію витягу з реєстру платників ПДВ, що порушує умови п. 4 абз. 1 та абз. 4 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації;
- подано копію статуту, що порушує умови п. 3 абз. 1 та абз. 4 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації;
- гарантійний лист на товар не містить інформацію про післягарантійне обслуговування, що порушує умови п. 7 абз. 1 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації.

Учасник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:

1. Зазначене посилання у Протоколі на невідповідність копії статуту умовам п. 3 абз. 1 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації не відповідає дійсності, отже є неправомірним. Пунктом 3 абзацу 1 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації передбачено подання тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель у кольоровому сканованому вигляді та завантаження одним файлом, а саме – інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
- Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору скріплена печаткою (у разі наявності) та підписом, із зазначенням посади. Наявність досвіду виконання аналогічного договору підтверджується сканкопією договору, що надається в складі пропозиції (сканкопія повинна містити кольорові зображення печаток сторін договору).
- довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації та наявність обладнання і матеріально-технічної бази.
- посвідчення спеціаліста для роботи в електроустановках не нижче 3-ї групи з електробезпеки.
Вимога щодо статуту учасника в даному пункті повністю відсутня.
Враховуючи вище викладене, вважаємо що Замовником порушено принцип здійснення закупівель, встановлений ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.

2. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, серед яких статут (установчий документ юридичної особи), в одному примірнику, який залишається в реєстраційній справі у державного реєстратора.
Отже, оригінал статуту Учасника знаходиться в реєстраційній справі та зберігається у суб’єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи, громадського формування, фізичної особи – підприємця, тому надання у складі тендерної пропозиції оригіналу статуту є абсолютно неможливим.
Враховуючи вище викладене, вважаємо що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що у свою чергу є грубим порушенням ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».

3. Абзац 3 п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Подання копії витягу з реєстру платників ПДВ можна вважати технічною помилкою, яка пов’язана з оформленням пропозиції, але аж ніяк не відсутність затребуваної тендерною документацією інформації. При цьому п. 7 розділу І тендерної документації визначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи або їх копії, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, але видані іншими установами (підприємствами, організаціями), можуть бути викладені українською або російською мовою. У разі неможливості надання вищевказаних документів (їх копій) на українській або російській мові, учасник може надати у складі тендерної пропозиції документ (його копію), викладений іншою мовою з обов’язковим наданням нотаріально завіреного українського перекладу даного документу. Отже вимоги тендерної документації містять суперечності щодо можливості учасників подавати копії документів, оскільки п. 7 розділу 1 тендерної документації прямо передбачено подання копій документів. Тому відхилення пропозиції Учасника відбулось на надуманих підставах, які чітко не випливають з вимог тендерної документації.

4. Повідомлення Замовника щодо гарантійного листа Учасника також не відповідає дійсності. Абзац 2 гарантійного листа на товар та післягарантійне обслуговування містить інформацію ТОВ «ІМК» щодо обслуговування обладнання у відповідності до вимог проекту договору доданого до тендерної документації. До складу тендерної пропозиції Учасника додано лист-погодження з проектом договору, у відповідності до вимог тендерної документації. Враховуючи погодження Учасника з проектом договору та умови проекту договору тендерної документації надання у гарантійному листі Учасника іншої інформації щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування, ніж визначеної проектом договору тендерної документації Замовника, було б наданням неправдивої інформації з нашого боку, що є абсолютно неприпустимим. Отже, інформація наведена у гарантійному листі Учасника на товар та післягарантійне обслуговування в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації Замовника та додатків до тендерної документації.


Відповідно до п. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ІМК» звертається до тендерного комітету Макарівської селищної ради з вимогою:

1. скасувати рішення щодо відхилення учасника ТОВ «ІМК» на закупівлю Телевізійного й аудіовізуального обладнання (Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області) код ДК 021:2015 – 32320000-2, Номер у Prozorro UA-2019-03-19-002866-a, а саме протокол засідання тендерного комітету Макарівської селищної ради № 29 від 09.04.2019 р.
2. визнати тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІМК», як таку, що відповідає умовам тендерної документації ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області).
Директор ТОВ «ІМК» О. П. Федієнко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2019 16:33
Учасників відхилено на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку не відповідностю вимогим визначених в тендерній документації. Вимоги визначенні в документації не є дискримінаційними та не порушують права і можливості учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМКОН-СЕРВІС" 871 686,00
UAH з ПДВ
871 686,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМК" 1 059 000,00
UAH з ПДВ
1 059 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 060 000,00
UAH з ПДВ
1 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 14:40
4.3.1.Статут ІМК.pdf
03 квітня 2019 14:40
11.4.Ліцензія РЧР 9393.pdf
03 квітня 2019 14:40
11.2.Ліцензія РЧР АЕ 286338.pdf
03 квітня 2019 14:40
11.5.Ліцензія РЧР АЕ 299896.pdf
03 квітня 2019 14:40
11.6.Ліцензія РЧР АЕ 521853.pdf
03 квітня 2019 14:40
11.3.Ліцензія РЧР АЕ 521645.pdf
03 квітня 2019 14:40
11.1.Ліцензія РЧР 8302.pdf
03 квітня 2019 14:40
8.2Наказ №1.pdf
03 квітня 2019 14:40
4.2.Копія Витягу ЕДР.pdf
03 квітня 2019 14:40
4.3.2.Опис документів.pdf
03 квітня 2019 14:40
4.4.Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2019 14:40
7.1.Специфікація.pdf
03 квітня 2019 14:40
7.2.2.Сертифікат ISO.pdf
03 квітня 2019 14:40
10.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМКОН-СЕРВІС

ТОВ "ІМК"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМКОН-СЕРВІС"
#40838186
Відхилено 871 686,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 17:59
ТОВ "ІМК"
#32771630
Відхилено 1 059 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 20:32
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Відхилено 1 060 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 21:53

Інформація про відміну

Дата відміни
09 квітня 2019 21:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі