Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги охорони на виконання наказу МОЗ України від 31.08.2017 № 992 )
Очікувана вартість
2 496 000,00 UAH
UA-2019-03-19-002157-a 66d9e363b17d42d4bc5b71b7b9113f59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітер Ірина Вікторівна

+380938772969 kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Контактна особа: Вітер Ірина Вікторівна
+380938772969
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 13:22
Початок аукціону: 05 квітня 2019 13:22
Очікувана вартість: 2 496 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (послуги охорони на виконання наказу МОЗ України від 31.08.2017 № 992 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 15:30
Додаток 4.docx
19 березня 2019 15:30
Додаток 3.doc
19 березня 2019 15:30
Додаток 2.docx
19 березня 2019 15:30
Додаток1.docx
19 березня 2019 15:30
Тендерная документація.doc
19 березня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 15:30
Додаток 4.docx
19 березня 2019 15:30
Додаток 3.doc
19 березня 2019 15:30
Додаток 2.docx
19 березня 2019 15:30
Додаток1.docx
19 березня 2019 15:30
Тендерная документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 25 березня 2019 11:55
Дата відповіді: 27 березня 2019 20:08
Згідно статті 7 ЗУ "Про страхування" страхування відповідальності перед третіми особами не є підпадає під випадки обов'язкового страхування, тому Ваша вимога обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі. тим паче ще й визначення межі в 2 млн! Тому просимо виключити дану вимогу та внести зміни!
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (частина третя статті 16 Закону).
Таким чином, нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданим документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям. Враховуючи вимоги наказу МОЗУ №992 від 31.08.2017р., система заходів безпеки в СЗНПД включає: персонал служби охорони; стаціонарні пости охорони; мобільні пости охорони; технічні засоби нагляду і контролю. Персонал служби охорони здійснює контроль за місцезнаходженням пацієнтів та їх діями; контролює стан технічних засобів нагляду і контролю; здійснює перевірку транспорту, який в’їжджає та виїжджає до/з СЗНПД; перевіряє персонал СЗНПД та пацієнтів при вході та виході з території та будь-яких інших осіб з тимчасовим або постійним доступом; здійснює перевірку палат, робочих місць персоналу, а також окремих зон загальних та спеціальних місць перебування пацієнтів. До виконання вище встановлених завдань персонал охорони в своїй діяльності буде використовувати системи відеоспостереження, контроль доступу, що може включати рентгенотелевізійний інтроскоп та стаціонарний металошукач, пожежну сигналізацію, охоронну сигналізацію в приміщеннях СЗНПД, зовнішнього периметру, апаратуру ТЗНіК. Підготовка персоналу охорони полягає на Учаснику. Для зменшення ризику пошкодження коштовного обладнання, та на підтвердження фінансової спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, Замовник вважає за необхідним надати в складі тендерної пропозиції договір добровільного страхування професійної відповідальності дійсний на весь період надання послуг.
Вимога
Дата подання: 25 березня 2019 11:57
Дата відповіді: 27 березня 2019 14:14
Вимога щодо аналогічного на 10 місяців в лікувальному закладі та на 3 цілодобові пости є дискримінацією. Стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" визнаачє наявність аналогічного догвоору без зазначення обсягу, кількості, об'єму, суб'єкта надання послуг та іншого. Тому Ваша вимога суттєво звужує конкуренцію та обмежує коло учасників, тому просимо її вилучити!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник згідно з ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» має право встановлювати вимогу щодо наявності в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки предмет закупівлі прямо вказує на те, що предметом договору мають бути послуги охорони лікувального закладу , вимога щодо досвіду виконання аналогічного договору саме в сфері охорони лікувального закладу не може бути дискримінаційною. Різні охоронні організації здійснюють охорону різних лікувальних закладів, в т.ч. у м. Києві. Тож документація не містить вимог, які звужують конкуренцію та обмежують коло учасників.
Крім того, будівлі лікувального закладу, як об’єкту охорони, все ж мають певні відмінності від інших об’єктів (склади, гаражі тощо). Тому виключати умову щодо досвіду охорони саме в лікувальних закладах недоцільно. Охорона в будівлях КМПЛ №3 та прилеглої території передбачає роботу при постійному контакті з пацієнтами, персоналом, відвідувачами, тому наявність такого досвіду в учасника не буде зайвим.
Довідки 60 днів
Дата подання: 25 березня 2019 11:59
Дата відповіді: 27 березня 2019 20:10
На підставі якого НПА визначена вимога про надання довідок про перебування автомобілів на військовому обліку виданих за 60 днів? Адже коли транспорт ставлять на облік, тоді і отримують цю довідку. Навіщо отримувати її повторно? ТОму просимо виключити вимогу про 60 днів та виключити її.
Відповідь: Замовник згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовник в п. 1.3 додатку №1 до тендерної документації вимагає надати:
1.3. Документальне підтвердження наявності власного транспорту реагування, не менше 2-х автомобілів, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
1.3.1.Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379);
1.3.2 фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерів та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами відповідно до порядку затвердженого наказом МВС України 18.04.2013 р. № 375;
1.3.3.Довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку (п. 11 Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405), отримані не раніше 60 днів з дати публікації оголошення;
1.3.4.Дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв ( наказ МВС від 18.04.2013 № 375), дійсний на весь період надання послуг;
Вимога надати довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку, отримані не раніше 60 днів з дати публікації оголошення ґрунтується на необхідності документального підтвердження дійсності знаходження вище вказаного транспорту во власності Учасника. Довідка з військкомату видається безкоштовно та протягом одного робочого дня.
Вимога
Дата подання: 25 березня 2019 12:01
Дата відповіді: 27 березня 2019 14:21
У Вас послуги надаються на 1 об'єкт, то для чого Вам 20 дозволів УДЦР? Для надання послуг в межах даної закупівлі вистачить і декілька штук. Тому просимо внести відповідні зміни та впорядкувтаи вимоги відповідно до обсягів закупівлі.
Відповідь: Замовник згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Ця вимога ґрунтується на кількості постів охорони для виконання договору, кількості співробітників Замовника, які повинні мати безпосередній зв'язок з представниками охорони, а також кількості груп посилення постів.
10 років досвід
Дата подання: 25 березня 2019 12:01
Дата відповіді: 27 березня 2019 20:16
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг з охорони не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 10 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 10 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 10 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (частина третя статті 16 Закону).
Таким чином, нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданим документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Беручі до уваги, що згідно з Постанови Кабінетів Міністрів України №565 від 07.07.2010р. та п. 3 додатку до постанови «Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг , пов’язаних з охороною державної та іншої власності, а також охороною громадян, і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)» Замовник визначається як суб’єкт господарювання з високим ступенем ризику. Крім того, згідно інформації на сайті МВС України ліцензії на надання охоронних послуг отримали більше 7000 суб’єктів господарювання, що свідчить про розвинений ринок надання цього виду послуг. Тому, враховуючи вищезазнчене, а також згідно п. 6 додатку до постанови Кабінету Міністрів України та вимог наказу МОЗУ № 992 від 31.08.2017 року до охорони з СЗНПД Замовник визначив саме таку вимогу в п. 2 додатку №1 до тендерної документації, вважає її правомірною, та такою, що не обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та будуть визнані переможцем торгів.
Нотаріальне завірення
Дата подання: 25 березня 2019 12:04
Дата відповіді: 27 березня 2019 14:28
На підставі якого НПА нотаріальна копія має більшу юридичну силу, ніж оригінал? І чому саме потрібно надати нотаріальну копію ліцензій навчальних закладів? Ваша вимога покладає на учасників додаткові витрати із завірення. Тому просимо виключити вимогу про нотаріальне завірення, або змінити її на альтернативу - надати оригінал або копію завірену учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 3.2 тендерної документації, замовник просить надати документи про присвоєння та підвищення кваліфікації охоронник (охоронець) 3 або 4 розряду на кожного працівника, зазначеного в довідці пункту 3.1. цього Розділу, з наданням нотаріально завіреної копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника або печаткою ліцензіата.
В Додатку 1 до тендерної документації Замовника до закупівлі міститься вимога щодо надання свідоцтв про навчання працівників у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) відповідної кваліфікації не менше 3-го, 4-го розряду, та наданням копію(-ї) ліцензії навчального(-их) закладу(-ів), в яких проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання, завірену печаткою навчального закладу.
Для підтвердження законних підстав для надання послуг професійно –технічного навчання та підвищення кваліфікаціі навчального(-их) закладу(-ів), в яких проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання Замовник вимагає надати копію ліцензію (-ій) навчального закладу(ів) в якому проходили навчання працівники Учасника.
Згідно цього пункту учасник може надати нотаріально завіреної копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника або печаткою ліцензіата (тобто печаткою навчального закладу якому видано дану ліцензію), а якщо підприємство Учасник має ліцензію на навчання охоронників, то може надати оригінал такої ліцензії. Учасник не повинен завіряти ліцензію навчального закладу, якщо цей документ не отримує саме Учасник торгів.
Вимога
Дата подання: 25 березня 2019 12:07
Дата відповіді: 27 березня 2019 14:31
Яким НПА Ви керувалися при складанні вимоги щодо охоронників з 4 розрядом? Охоронники 3 розряду мають достатню кваліфікацію і згідно класифікатора можуть надавати послуги з охорони для Вашого об'єкта в тому числі. Тому Ваша вимога обмежує коло учасників і ми просимо її вилучити!
Відповідь: Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює кваліфікаційні критерії наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно Наказу Міністерства соціальної політики України №621 від 25.09.2013 та змін до кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник» , а також зміни до кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник», Кваліфікаційні вимоги" кваліфікаційної характеристики професії "Охоронник" 4-го розряду визначено:
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 4 років.
Згідно Постанови Кабінетів Міністрів України №565 від 07.07.2010р. та п. 3 додатку до неї «Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг , пов’язаних з охороною державної та іншої власності, а також охороною громадян, і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)» об’єкт охорони визначається я суб’єкт господарювання з високим ступенем ризику. Також персонал служби охорони здійснює контроль за місцезнаходженням пацієнтів та їх діями; контролює стан технічних засобів нагляду і контролю; здійснює перевірку транспорту, який в’їжджає та виїжджає до/з СЗНПД; перевіряє персонал СЗНПД та пацієнтів при вході та виході з території та будь-яких інших осіб з тимчасовим або постійним доступом; здійснює перевірку палат, робочих місць персоналу, а також окремих зон загальних та спеціальних місць перебування пацієнтів. Тим самим Замовник обґрунтовую свою необхідність залучення охоронників саме 4-го розряду для виконання обов’язків старших змін.
Уточнення
Дата подання: 25 березня 2019 12:08
Дата відповіді: 27 березня 2019 14:32
На кожному посту одночасно цілодобово перебуває 1 особа?
Відповідь: Дислокація постів наведена в Додатку 3 до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Атлант 2 492 000,00
UAH з ПДВ
2 479 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Кордон-2005" 2 495 000,00
UAH з ПДВ
2 482 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 12:55
Електронний підпис
04 квітня 2019 12:45
працівники 5.rar
04 квітня 2019 12:45
працівники 4.rar
04 квітня 2019 12:45
працівники 3.rar
04 квітня 2019 12:45
працівники 2.rar
04 квітня 2019 12:45
працівники 1.rar
04 квітня 2019 12:45
Довідки з банку.rar
04 квітня 2019 12:45
Довідка працівники.rar
04 квітня 2019 12:45
Довідки 12 стр.rar
04 квітня 2019 12:45
Обладнання.rar
04 квітня 2019 12:45
проект договору.rar
04 квітня 2019 12:45
Пропозиція.rar
04 квітня 2019 12:45
Радіозвязок.rar

Публічні документи

02 квітня 2019 14:06
Електронний підпис
02 квітня 2019 14:02
06.rar
02 квітня 2019 14:02
05.rar
02 квітня 2019 14:02
04.rar
02 квітня 2019 14:02
03.rar
02 квітня 2019 14:02
02.rar
02 квітня 2019 14:02
01.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Атлант

ПП "Кордон-2005"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Атлант
#30223167
Переможець 2 479 520,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2019 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Атлант
#30223167
2 479 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 19:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:28
Key-6.dat зміни до договору
30 грудня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 13:40
ДУ №5 Атлант.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 13:40
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 10:58
ДУ №4 охорона Атлант.pdf зміни до договору
27 січня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 13:28
ДУ №3.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 13:27
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 14:58
ду 2 охорона.pdf зміни до договору
31 травня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 14:32
Додаткова угода №1 (охорона).pdf зміни до договору
24 квітня 2019 14:31
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 14:02
Дог 24-2240.pdf укладений
24 квітня 2019 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (зміна реквізитів)
Номер договору про закупівлю: 24/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/2240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 24/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/2240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: 24/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/2240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: 24/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (зміна реквізитів);
Номер договору про закупівлю: 24/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання договору з врахуванням продовження його терміну дії відповідо до ч.5 та ч.4 Статті 36 ЗУ " Про публічні закупівлі", а саме: Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 24/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: Б/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 921 383,53
UAH