Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарська практика та супутні послуги (Медичні послуги пункту охорони здоров'я )
Очікувана вартість
476 120,00 UAH
UA-2019-03-19-002138-a 1279e5823d18476b8d98228a41660d1a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ладика

+380664589474 centrubd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр обслуговування учасників бойвих дій, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40417855
Місцезнаходження: 40020, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165/71
Контактна особа: Олександр Ладика
+380664589474
centrubd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Зв'язку тим, що з 21.01.2019 року по 18.03.2019 року два рази було об’явлено оголошення:
1. з 21.01.2019 року по 19.02. 2019 рік, номер оголошення ID: UA-2019-01-21-002273-c;
2. з 19.02.2019 року по 18.03.2019 рік , номер оголошення ID: UA -2019-02-19-001370-b;
Про закупівлю даної послуги за кодом ДК 021:2015 ( 85120000-6), а саме : Лікарська практика та супутні послуги (Медичні послуги пункту охорони здоров'я ).
Протягом проведення всіх вищевказаних торгів, згідно реєстру отриманих пропозицій на закупівлі( послуг),жодної пропозиції не надходило. Відповідно п.5 ст. 28 розділу 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі відміняється , а торги вважаються таким, що не відбулись , якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників.

Таким чином, відповідно до вимог п.п.4 п.2 ст.35 розділу 6 ЗУ « Про публічні закупівлі», підприємство має право провести закупівлю шляхом переговорної процедури закупівлі. В зв’язку з тим що, жодної пропозиції не надходило пропоную з застосувати проведення переговорної процедури закупівлі ( послуги) з КУ « Сумська міська клінічна лікарня №1»


Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 15:31
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Лікарська практика та супутні послуги (Медичні послуги пункту охорони здоров'я )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 165/71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Тендерна документація

19 березня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 15:28
протокол.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 1"
#05519480
Переможець 476 120,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 15:31

Документи

19 березня 2019 15:31
Електронний підпис
19 березня 2019 15:30
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 15:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 1"
#05519480
476 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 15:31
Електронний підпис
19 березня 2019 15:30
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2024 10:34
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2024 10:30
дод уг 6.pdf зміни до договору
01 лютого 2024 10:27
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2024 10:25
дод уг 5.pdf зміни до договору
01 лютого 2024 10:25
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2024 10:21
дод уг 4.pdf зміни до договору
01 лютого 2024 09:55
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2024 09:49
дод уг 3.pdf зміни до договору
01 лютого 2024 09:47
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2024 09:39
дод уг 2.pdf зміни до договору
01 лютого 2024 09:34
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2024 09:30
дод уг 1.pdf зміни до договору
01 лютого 2024 09:28
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 11:38
Договір №5.PDF укладений
03 квітня 2019 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви виконавця послуг по договору
Номер договору про закупівлю: №5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви замовника послуг по договору
Номер договору про закупівлю: №5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: №5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: №5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів виконавця по договору
Номер договору про закупівлю: №5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: №5
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 357 233,69
UAH