Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) для початкової школи
Очікувана вартість
115 600,00 UAH
UA-2019-03-19-002102-c ● 40d7fb1ab1e748a6bdd52a57db6082e1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144111 |
Місцезнаходження: | 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, вул.Соборна,59 |
Контактна особа: |
Басецька Оксана Володимирівна +380525122247 oksana.basetska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 115 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 156,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) для початкової школи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) для початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 18:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 18:18 |
Тендерна документацiя.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 21:35
Дата відповіді: 20 березня 2019 14:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Цінова пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатись так само як і Цінова пропозиція платника ПДВ. ФОП допускається до участі в закупівлі. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У випадку не дотримання вказаної вимоги спричинить безапеляційну дискваліфікацію учасника.
технічні, якісні та кількісні характеристики
Дата подання: 21 березня 2019 17:40
Дата відповіді: 22 березня 2019 12:25
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши тендерну документацію, ми прийшли до висновку, що Вам потрібно БФП з системою безперервної подачі чорнил.
Хочемо довести до Вашого відома, що такі системи бувають встановлені як заводом виробником БФП з збереженням гарантії на обладнання, так і безпосередньо продавцем обладнання (неоригінальні). Прохання внести до тендерної документації зміни та вказати, що БФП повинен бути оснащений системою безперервної подачі чорнил, встановленою на заводі-воробнику БФП.
З метою запобігання закупівлі контрафактного товару, а також моделей товару, призначених для ринків інших регіонів, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора та/або виробника обладнання в Україні, запропонованого учасником, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, а також посилання на українську офіційну сторінку виробника обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У випадку не дотримання вказаної вимоги спричинить безапеляційну дискваліфікацію учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-19-002102-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА, Код ЄДРПОУ:3226519869
Дата подання: 10 квітня 2019 15:09
Неправомірні дії Замовника торгів, дискваліфікація учасника
Добрий день.
В протоколі про дискваліфікацію, Ви вказали, що мною не був наданий гарантійний талон що до року виготовлення БФП, а саме 2018 року, але я надала гарантійний талон про постачаємий товар в якому чітко зазначено що товар є новим. Також мною була надана довідка про опис формальних помилок. Також ви зазначили що основним критерієм оцінки є ціна, але я так розумію що це не зовсім так. Вимагаю відмінити рішення про дискваліфікацію.
Розгорнути
Згорнути
В протоколі про дискваліфікацію, Ви вказали, що мною не був наданий гарантійний талон що до року виготовлення БФП, а саме 2018 року, але я надала гарантійний талон про постачаємий товар в якому чітко зазначено що товар є новим. Також мною була надана довідка про опис формальних помилок. Також ви зазначили що основним критерієм оцінки є ціна, але я так розумію що це не зовсім так. Вимагаю відмінити рішення про дискваліфікацію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2019 14:21
Замовником в «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено наступну вимогу про надання учасниками: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:
- Гарантійний лист від Учасника торгів, в якому Учасник гарантує поставити новий товар, виготовлений не раніше 2018 року;». Однак, всупереч зазначеним вимогам за тендерною документацією тендерна пропозиція ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА не містить відповідного гарантійного листа.
- Гарантійний лист від Учасника торгів, в якому Учасник гарантує поставити новий товар, виготовлений не раніше 2018 року;». Однак, всупереч зазначеним вимогам за тендерною документацією тендерна пропозиція ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА не містить відповідного гарантійного листа.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА |
81 600,00
UAH з ПДВ
|
78 115,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ |
81 600,00
UAH з ПДВ
|
78 132,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРІНТ-ІМІДЖ" |
87 550,00
UAH з ПДВ
|
79 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
81 607,14
UAH з ПДВ
|
79 293,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ" |
83 117,76
UAH з ПДВ
|
83 117,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
89 556,00
UAH з ПДВ
|
87 516,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ |
111 690,00
UAH з ПДВ
|
111 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА #3226519869 |
Відхилено |
78 115,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 14:09
|
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ #3050212719 |
Відхилено |
78 132,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 14:15
|
ТОВ "ПРІНТ-ІМІДЖ" #23898966 |
Відхилено |
79 270,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 14:23
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
79 293,78
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 20:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 19:59
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 16:07
|
ДУ60.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2019 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 12:55
|
Договір | укладений |
22 квітня 2019 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною реквізитів зі сторони Покупця, а саме зміни рахунку у банківській установі, виникає необхідність внесення змін до Договору. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу ХІІІ Договору. Більш детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 59 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |