Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Purchase of energy-saving lamps and fixtures
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Вебсайт: | http://podilruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна 380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education Podolsk district in Kyiv state administration |
National ID: | 37393777 |
Contact point: |
Apekina Anna 380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 13:06 |
Очікувана вартість: | 5 016 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 084,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Publication date: | 19 березня 2019 17:39 |
Enquiries until: | 12 квітня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 квітня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 5 016 900 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 085 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 12:02 |
Протокол.pdf | |
05 квітня 2019 12:01 |
ТД зі змінами.docx |
05 квітня 2019 12:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2019 12:02 |
Протокол.pdf
|
|||
05 квітня 2019 12:01 |
ТД зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По п.1 ( Світлодіодні світильники LED 18W):
Так, з точки зору кращої світлової ефективності світильників звичайно можливе більше значення світлового потоку при меншому значенні потужності. Допустимі різні варіанти значень даних характеристик, які не виходять за рамки встановлених в ТД.
Так, більший індекс передачі кольору, Ra допускається. Згідно ТД обмежується лише його мінімальне значення – 70.
По п.2 (Світильник LED CПП):
Світильник круглої форми з діаметром 230 мм та висотою 100 мм.
Так більший індекс передачі кольору, Ra допускається. Згідно ТД обмежується лише його мінімальне значення – 70.
По п.3,4. Панель LP-I Р 36W 4000K SL PF0.95 Dr-I та Панель підвісна LP-I Р 36W 4000K SL PF0.95 Dr-I - Світильники відрізняються розміром, який залежить від способу кріплення на стелі.
По п.5 (Лампа світлодіодна (LED лампа) 12WE27 4000К)
Форма колби лампи кулькоподібна, діаметр якої – 60мм. Загальна довжина лампи – 112мм.
Всі інші технічні характеристики предмету закупівлі, які вказані в Додатку 2 до ТД ( коефіцієнти пульсації, розміри, колірна температура, матеріал і т.і.) є вірними та достатніми, і встановлені, виходячи з місця їх установлювання, умов експлуатації та у відповідності із санітарними правилами і нормами влаштування, утримання дошкільних навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу.
Повідомляємо також що тендерна документація складена відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проведеним моніторингом наявності аналогічних за технічними параметрами видів світильників встановлено достатню кількість необхідного товару на ринку освітлювального обладнання та електричних ламп (світильників).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-03-000009 ● ee74b1af74a54c17aa724cc96a6374b2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2019 13:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2019 № 92
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.05.2019 № 92
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-19-002057-c
19.03.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-15 11:38:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі енергоощадних ламп та світильників (Код ДК 021:2015 - 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-19-002057-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
Прошу пояснити яким чином перевірялись документи, які містяться у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Паритет», на їх відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, які зазначені в Додатку № 2 до тендерної документації, в частині їх еквівалентності ? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-17 14:45:59
Відповідь на запит про надання пояснень
На запит Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, розміщеного в електронній системі закупівель 15.05.2019, управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації надає інформацію, що знаходиться у вкладенні.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Паритет" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" |
4 995 083,76
UAH з ПДВ
|
4 995 083,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Паритет" |
5 011 125,60
UAH з ПДВ
|
5 011 125,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" #37752996 |
Переможець |
4 995 083,76
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 16:15
|
Договір.PDF | укладений |
28 травня 2019 16:13
|