Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова
Очікувана вартість
6 107 400,00 UAH
UA-2019-03-19-001993-c 4dae17d1377048ec857f22aaa90d5fb9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приходько Оксана

+380577252650 oksanakotprihodko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366078
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 16, каб.4, м. Харків
Контактна особа: Приходько Оксана
+380577252650
oksanakotprihodko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Керуючись пунктом четвертим частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIIІ, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі. Враховуючи, що Департаментом житлового господарства було двічі здійснено та відмінено торги з причини подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій за номерами процедур закупівель в електронній системі закупівель UA-2018-12-29-000725-b та UA-2019-01-31-002326-b відповідно, тендерним комітетом Департаменту житлового господарства було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 - 77610000-9- Послуги з відлову тварин» (здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова)», предмет закупівлі якого, технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 17:21
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5030 голова
здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, територія м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову тварин

Тендерна документація

19 березня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами»
#03354431
Переможець 6 107 400,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 17:21

Документи

19 березня 2019 17:21
Електронний підпис
19 березня 2019 17:21
sndt95ed.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 17:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами»
#03354431
6 107 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 17:21
Електронний підпис
19 березня 2019 17:21
sndt95ed.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 15:38
sndtb141ду5 (2).pdf зміни до договору
26 лютого 2020 15:37
1_sndtb141ду5.pdf укладений
26 лютого 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 11:09
sndt1337ду4 (1).pdf зміни до договору
11 січня 2020 11:09
1_sndt1337ду4.pdf укладений
11 січня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:10
sndtfc3 20 (2).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:10
1_sndtfc3 20.pdf укладений
28 грудня 2019 17:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:08
sndtfc34 20% (3).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:07
sndtfc3 20.pdf укладений
28 грудня 2019 12:05
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 18:58
sndtda79д1 (2).pdf зміни до договору
27 червня 2019 18:58
1_sndtda79д1.pdf укладений
27 червня 2019 18:58
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 10:01
sndtda79.pdf укладений
09 квітня 2019 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1.2. та п. 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.2. Кількісні характеристики послуг (обсяги закупівлі) – 4285 голів, у тому числі: - вилов безпритульних собак, їх утримання та улаштування або евтаназія – 2 650 голів (на суму 3 180 000,00 грн. (три мільйони сто вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ – 530 000,00 грн. (п’ятсот тридцять тисяч гривень 00 коп.); - вилов безпритульних котів з явними та очевидними ознаками хвороб або підозрою на їх наявність, утримання та улаштування або евтаназія таких котів – 1 635 голів (на суму 2 011 050,00 грн. (два мільйони одинадцять тисяч п’ятдесят гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ – 335 175,00 грн. (триста тридцять п’ять тисяч сто сімдесят п’ять гривень 00 коп.)» «4.1. Ціна Договору (вартість закупівлі) складає 5 191 050,00 грн. (п’ять мільйонів сто дев’яносто одна тисяча п’ятдесят гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ – 865 175,00 (вісімсот шістдесят п’ять тисяч сто сімдесят п’ять гривень 00 коп.).» Додаток № 2 (Калькуляція № 2) до Договору викласти в редакції згідно з додатком № 1 до цієї додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 4285 голів
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з тим , що дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевершує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, збільшити суму Договору на 698 400,00 грн. (шістсот дев’яносто вісім тисяч чотириста гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% - 116 400,00 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному в попередньому році, та продовжити дію Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, та внести до Договору наступні зміни: 1.1. доповнити Договір підпунктами 4.1.1. та 1.2.1. наступного змісту: «4.1.1. Замовник сплачує 698 400,00 грн. (шістсот дев’яносто вісім тисяч чотириста гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% - 116 400,00 грн., за послуги, які надаються з 01.01.2020 р. по 31.03.2020 р., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.»; «1.2.1. Кількісні характеристики послуг, які надаються з 01.01.2020 р. по 31.03.2020 р. – 580 голів, у тому числі: - вилов безпритульних собак, їх утримання та улаштування або евтаназія – 500 голів (на суму 600 000,00 грн. (шістсот тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20 % – 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.); - вилов безпритульних котів з явними та очевидними ознаками хвороб або підозрою на їх наявність, утримання та улаштування або евтаназія таких котів – 80 голів (на суму 98 400,00 грн. (дев’яносто вісім тисяч чотириста гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20% – 16 400,00 грн. (шістнадцять тисяч чотириста гривень 00 коп.)»; 1.2. пункти 5.1., 11.1. та 13. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: до 31.03.2020 р.»; «11.1. Цей договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.03.2020 р., а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»; «13. Калькуляції №1, №2, №3 та №4 є невід’ємними частинами цього Договору.». 2. Договір доповнити Калькуляцією №3 (Додатком №3 до Договору) та Калькуляцією №4 (Додатком №4 до Договору) згідно з додатком №1 та додатком №2 до цією додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг надання послуг після внесення змін - 4865 голів. 1. У зв’язку з тим , що дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевершує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, збільшити суму Договору на 698 400,00 грн. (шістсот дев’яносто вісім тисяч чотириста гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% - 116 400,00 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному в попередньому році, та продовжити дію Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, та внести до Договору наступні зміни: 1.1. доповнити Договір підпунктами 4.1.1. та 1.2.1. наступного змісту: «4.1.1. Замовник сплачує 698 400,00 грн. (шістсот дев’яносто вісім тисяч чотириста гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% - 116 400,00 грн., за послуги, які надаються з 01.01.2020 р. по 31.03.2020 р., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.»; «1.2.1. Кількісні характеристики послуг, які надаються з 01.01.2020 р. по 31.03.2020 р. – 580 голів, у тому числі: - вилов безпритульних собак, їх утримання та улаштування або евтаназія – 500 голів (на суму 600 000,00 грн. (шістсот тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20 % – 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.); - вилов безпритульних котів з явними та очевидними ознаками хвороб або підозрою на їх наявність, утримання та улаштування або евтаназія таких котів – 80 голів (на суму 98 400,00 грн. (дев’яносто вісім тисяч чотириста гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20% – 16 400,00 грн. (шістнадцять тисяч чотириста гривень 00 коп.)»; 1.2. пункти 5.1., 11.1. та 13. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: до 31.03.2020 р.»; «11.1. Цей договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.03.2020 р., а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»; «13. Калькуляції №1, №2, №3 та №4 є невід’ємними частинами цього Договору.». 2. Договір доповнити Калькуляцією №3 (Додатком №3 до Договору) та Калькуляцією №4 (Додатком №4 до Договору) згідно з додатком №1 та додатком №2 до цією додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг надання послуг після внесення змін - 4865 голів. Розділ 14. Договору «Реквізити сторін» щодо місцезнаходження та банківських реквізитів Замовника викласти у наступній редакції: «ЗАМОВНИК: Департамент житлового господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 03366078 Адреса: 61003, м. Харків, м. Конституції, 16 тел. (057) 760-73-31 телефакс (057) 760-26-62 р/р UA758201720344260004000032505 в ДКСУ м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг надання послуг після внесення змін - 4805 голів. 1.1. Підпункти 1.2.1. та 4.1.1. викласти в наступній редакції: «1.2.1. Кількісні характеристики послуг, які надаються з 01.01.2020 по 26.02.2020 – 520 голів, у тому числі: - вилов безпритульних собак, їх утримання та улаштування або евтаназія – 440 голів (на суму 528 000,00 грн. (п’ятсот двадцять вісім тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20 % – 88 000,00 грн. (вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.); - вилов безпритульних котів з явними та очевидними ознаками хвороб або підозрою на їх наявність, утримання та улаштування або евтаназія таких котів – 80 голів (на суму 98 400,00 грн. (дев’яносто вісім тисяч чотириста гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20% – 16 400,00 грн. (шістнадцять тисяч чотириста гривень 00 коп.)»; «4.1.1. Замовник сплачує 626 400,00 грн. (шістсот двадцять шість тисяч чотириста гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% - 104 400,00 грн., за послуги, які надаються з 01.01.2020 по 26.02.2020, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.». 1.2. Пункти 5.1. та 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: до 26.02.2020.»; «11.1. Цей договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 26.02.2020, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. Калькуляцію №3 (Додаток №3 до Договору) та викласти в новій редакції згідно з додатком №1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 26 лютого 2020
Сума оплати за договором: 5 817 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 969 575,00 UAH)