Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" |
Код ЄДРПОУ: | 01998986 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, Малиновський район, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32 |
Контактна особа: |
Ніколюк Олена Анатоліївна +380675929134 NIKILUK1979@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 680 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 17:01 |
C ТД инс.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-28-000103 ● e292bcb32ce14a3a94ec494fdf8f8938
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 17:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2019 Одеса № 99
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 28.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.03.2019 № 99
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-27-000834-c 27.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-03-27-000401-b 27.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-03-19-001972-c 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
4. UA-2019-03-27-001148-a 27.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І.О.
2
Продовження додатка
1 2 3 4 5
5. UA-2019-03-28-000163-c 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-001713-c 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-29 10:47:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція», яка проводиться комунальною установою «Міська клінічна лікарня №1» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-19-001972-c, дата оприлюднення 19.03.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція», коли інформація про таку закупівлю не оприлюднена у річному плані на 2019 рік відповідно до статті 4 Закону?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-02 17:15:23
Додається протокол засідання тендерного комітету
1. Відмінити торги за предметом закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 33600000-6 – «Фармацевтична продукція» UA-2019-03-19-001972-c на суму 680 000,00 грн.
2. Внести в плани закупівель КУ «МКЛ № 1» на 2019 рік процедуру за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 33600000-6 – «Фармацевтична продукція».
3. Повторно розпочати процедуру відкритих торгів щодо закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 33600000-6 – «Фармацевтична продукція».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом відміни процедури за предметом закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 : 33600000-6 – «Фармацевтична продукція» UA-2019-03-19-001972-c на суму 680 000,00 грн.
2019-04-04 16:23:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
-
2019-04-04 16:27:07
Інформація про відміну
Дата відміни: | 02 квітня 2019 17:18 |
Коментар щодо відміни: | відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, своєчасно не внесено в річний план дану закупівлю |
02 квітня 2019 17:18
|
ИНсль.jpeg |
02 квітня 2019 17:18
|
ИНс.jpeg |